Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Takto se hraje Mass Effect 3 a Fable na Kinectu

Společnost Microsoft předvedla na herní výstavě E3 v Los Angeles své trumfy pro následující měsíce. K těm nejznámějším jménům se řadí Mass Effect 3 a Fable: The Journey. Oba tituly využijí pohybové ovládání Kinect.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A.Jey

fable

me tada spise zaujal ten fable - to by mohla byt sranda si takhle kouzlit ..vite co me to pripomelo s kinect + black a white + obrovska obrazovka. To by mohla byt pecka ...kouzlit si nad mestem mazlit se s opickou kravou nebo treba zelvakem :D

0/0
10.6.2011 3:49

skl1

mikrak

to ovladani hlasem nepujde normalne pres mikrak ?

0/0
8.6.2011 14:41

fshorad1

To jsem se posadil z toho na zadek...

No teda... Kolik tohle muselo Microsoft stát, aby si tam prosadil podporu Kinectu... Je vidět, že MS potřebuje podporovat Kinect za každou cenu. Jaký význam má, zdůrazňuji POHYBOVÝ ovladač, Kinect u ME3? Na tohle snad stačí obyčejné HF, kamerka u PS3, nebo mikrofon u kompu... navíc 90% hráčů bude stejně volit odpovědi tlačítky... Prostě MS chce aby na krabičce hry měli napsáno, že hra podporuje KINECT, protože zatím nedokázala najít pořádný využití... zbytečný (a ubohý)...

0/0
8.6.2011 14:32

Shal2

Re: To jsem se posadil z toho na zadek...

Máš snad pocit, že je Kinekt neúspěšný? :-) A když tam to možnost je, tak to je fajn. já mít kinekct, tak bych si to minimálně vyzkoušel. A možná by mě to i chytlo.A pokud ne, tak vždycky můžu hrát normálně. Nikomu to nevadí a nic to neomezuje, tak co?

0/0
8.6.2011 17:11

fshorad1

Re: Re: To jsem se posadil z toho na zadek...

Já přece neříkám, že Kinect je neúspěšný ;) spíš myslím, že neúspěšné jsou snahy MS o uplatnění Kinectu ve hrách (když pominu hříčky a skákačky a tancovačky před telkou). Funkci, tedy prakticky jen snímání hlasu, kterou má Kinect v ME3 zastat zvládne i obyčejné HF, nebo kamerka od PSka...

0/0
9.6.2011 8:07

bonuSSweb

RRRrrr

Za poslední dobu co jsem viděl ukázky z ME3 tak tam byly v rozhovorech jen 2 možnosti? To už se rovnou mohli omezit na ano a ne. Zatím nepanikařím, ale začíná to smrdět.

0/0
8.6.2011 0:14

KyleBroflovski

Re: RRRrrr

V ME to tak bylo vždy. Kladná, záporná, maximálně tak neutrál. Do toho se ještě namíchaly nějaké informační otázky, které však nebyly hodnotového rázu. Takže žádná velká změna. Jestli chceš sofistikované dialogy s více než dvěma cestami, zahraj si Planescape Torment, Alpha Protocol, případně Ne Vegas...

0/0
8.6.2011 8:03

houhou

Re: Re: RRRrrr

no to teda nebylo, ve vetsine pripadu byly 3 odpovedi(kladna, zaporna, neutralni), plus velmi casto dalsi 2 paragon/renegade moznosti, takze jestli to redugovali jen na 2, tak z toho zas smrdi odbyta prace

0/0
8.6.2011 8:25

KyleBroflovski

Re: Re: Re: RRRrrr

Paragon a Renegade byli v 90% případů jen prohloubení kladných a záporných odpovědí. Takže dvě plus častá možnost neutrality. ME prostě nikdy neměl komplexní morální systém - buď jsi byl klaďas, nebo šmejd, případně jsi byl neutrál. Tohle ME převzalo z KOTORU, kde jsi byl buď na správné/temné straně síly. Neříkám, že je to dobře, nebo špatně, v ME to funguje, jen konstatuji fakta...

0/0
8.6.2011 14:18

Mankind

Re: Re: Re: RRRrrr

A pokud jsi si vsiml,tak v naproste vetsine rozhovoru bylo uplne jedno jak odpovite. takze mohla byt klidne i jen jedna moznost :-P

0/0
8.6.2011 19:16

KyleBroflovski

Re: Re: Re: Re: RRRrrr

Tak to zase prr. Minimálně u podstatných rozhodnutí byly alespoň dvě cesty. A rozdíly mezi nimi byly dost signifikantní.

0/0
8.6.2011 19:50

Cubky

Re: Re: Re: Re: Re: RRRrrr

Proto mluvi o naproste vetsine. :)

0/0
8.6.2011 20:38

KyleBroflovski

Re: Re: Re: Re: Re: Re: RRRrrr

Jenže podstatných rozhodnutí nebyla menšina;-)

0/0
8.6.2011 23:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.