Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V Elder Scrolls Skyrim rozumíte drakům a osud světa je ve vašich rukou

Vývojáři Skyrim se v rámci svých sil snaží vytvořit největší a senzačnější titul a nabídnout hráčům úplnou svobodu. „Jděte, kam chcete, čiňte co je libo,“ zní autorská definice pátého dílu Elder Scrolls.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

humanitární bombardér havel

stejně už nebude mít nic takovou atmošku

jako měl daggerfall.

spíš bych chtěl aby vyšlo cosi jako daggerfall 2, než čímdál pro širší obecenstvo pojaté omalovánky. (absolutně nic proti grafice ale u oblivionu se na ni spoléhalo víc než na další prvky hry, respektive na jejich úkor).

snad aspoň ve skyrimu nepřibude za mečem světelná "stopa máchnutí" apod. šikmooké prvky :-)

0/0
13.6.2011 21:46

Veska je prostě nesmrtelný

Ale jo, mohlo by to být dobré

Jenom ať to není proboha jak Oblivion, který byl bez módů nehratelný a kdo to dohrál, má můj obdiv či je to dobrovolný masochista. Bojím se toho, že to buď bude pro IQ bublajícího bahna nebo protivníci budou tak silní na začátku jako na konci. K tomu X stovek bugů od procházení zdí v Oblivionu až po nesmyslné uvažování NPC postav. Ale snad se poučili. Zahrát si to jistě zahraji

0/0
12.6.2011 17:52

KyleBroflovski

Re: Ale jo, mohlo by to být dobré

nesmyslné uvažování NPC postav není bug, nýbrž trademark Bethesdy...Soufejme, že se v tomto ohledu poučila např. Bioware, Obsidian, případně CD Projektu.

0/0
12.6.2011 20:56

nebulon

Level-scaling

Zajmalo by me jak vyresi tuhle zalezitost. Jestli budou draci na zacatku stejne silni jak ke konci hry s naslaplou postavou. V oblivionu to byl vylozene opruz...

0/0
12.6.2011 17:44

příšero!!!

Re: Level-scaling

Nejlepší by rozhodně bylo, kdyby se level všech nepřátel neupravoval vůbec a kdyby postava nezískávala se zkušenostmi tolik síly, životů,... nýbrž nové schopnosti a lepší techniky, které by ji činily silnější v boji, při jejich taktickém použití. Tím by se dosáhlo trochu realističtější hratelnosti (samozřejmě zde myslím "realističtější" v rámci fantasy).

Koneckonců Tolkienovi hrdinové (nyní míním ty, co byli zruční v boji) také nebyli skvělí bojovníci, protože je téměř nezraňovaly útoky banditů...

Samozřejmě by pak nemohli být tito nepřátelé rozeseti zcela náhodně, protože bychom potkávali příliš silné protivníky. Avšak obyčejní obyvatelé Skyrimu musí také nějak přežít, že? Takže je logické, že obydlené oblasti jsou bezpečné (v rámci možností) - a čím hlouběji do hvozdů (či doupat zloduchů) bychom se ponořili, tím silnější nepřátele bychom potkali.

No a kdybychom takového draka potkali příliš brzy...pak útěk by měl být jedinou možností. To pak bude pocit, až zabijeme prvního draka! Po dlouhých hodinách strachu a vzhlížení k nebesům, zda se neblíží nebezpečí, se rozhodneme mu postavit! A když pak drak klesne bezvládný na zem...tak pocítíme ten nejlepší pocit, jaký může RPG nabídnout...

0/0
12.6.2011 18:02

Rhobart

Re: Level-scaling

Mne spis v oblivijonu chybela vyvazena obtiznost. Bud vsechni nepratele zemreli po prvni rane, nebo jsem ja zemrel po dvou ranach. Neexistovala obtiznost, kde by hra byla vyzyvava a zaroven by kazdy nepritel nebyl bosem.

0/0
14.6.2011 14:18

genchiskan

Oblivion

tesim se jak malej jarda,sice uz oblivion nehraju,ale jak toto vyjde okamzite zase zacinam,a vubec mne nesere ze to nema multak,pac ho u takoveto hry ani neni potreba,a presto se bavim kralovsky,zatim si kratim cas two worldem2:-) kterej mne obliviona dosti pripomina.

0/0
11.6.2011 21:32

Ej.dzej.rimmer

..

Rozhodne to vypada lip nez oblivion.Hlavne to utoceni mecem vypada konecne jako poradny svihani ne jen takovy bodani a placani.

0/0
10.6.2011 20:28

Jeffy

Re: ..

Lepší než oblivion, to je asi jasné ne? Ale oblivion na svou dobu byl něco fantastického, proto spousta lidí zezačátku odpustila spoustu skrytých nedostatků. Pamatuje si ještě někdo jak vyšly v roce 2004 první screenshoty? To bylo něco neskutečnýho.

0/0
11.6.2011 0:41

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: ..

Ja jsem nemyslel grafiku jako prave ty pohyby postav a souhlasim ,ze Oblivion se zapsal do herni historie.Doufam ,ze tahle hra se bude hrat ,tak dobre jak vypada a taky se do ni zapise.

0/0
11.6.2011 3:07

Mankind

Re: Re: Re: ..

Nemyslim ze Oblivion se nekam zapsal. Spise Morrowind. Ze se vic mluvi o Oblivionu? Tri roky po vydani Skyrimu (v pripade ze to nebude fail) si na Oblivion taky nikdo ani nevzpomene.

A kdyz uz jste nacali grafiku,tak Skyrim vypada hezky,ale neni to v zadnem pripade nejaky zazrak. Uz jsem to tu nejmene jednou psal-chvilemi jsem myslel ze se divam na Age of Conan-stejne prostredi,stejna monstra,stejny vzhled grafiky....

0/0
11.6.2011 7:58

Jeffy

Re: Re: Re: Re: ..

Grafiku má daleko lepší než AofC (jen tak mimochodem - všechny dosavadní ukázky jsou na xbox 360)to rozhodně je - bethesda imho dokázala vymáčknout z konzolí co to šlo a skok by byl ještě větší kdyby je nebrzdili staré konzole.

0/0
11.6.2011 21:40

Mankind

Re: Re: Re: Re: Re: ..

Z ukazek to tak rozhodne nevypada. Navic nevim kdy jsi naposledy AoC hral,ale prosel uz nekolika grafickymi vylepsenimi

0/0
12.6.2011 0:01

genchiskan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

AOC je hovadinna,na skyrim se nechyta.a proc?,no hlavne proto ze skyrim neni MMO:-)

0/0
12.6.2011 9:19

KyleBroflovski

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Aha, tak to jo. To je dobrej argument, ten bych chtěl taky umět...

0/0
12.6.2011 20:58

arny89

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Tak Conana som si skusil z grafikou najvyssie ako sa len dala a od toho co zatial ukazal Skyrim ma sakra daleko. Takze prirovnavat to je dost od veci.

0/0
12.6.2011 11:20

KyleBroflovski

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Hoši, grafiku neřešte, dokud nepřijde nová generace konzolí, stejně k nijak výraznému posunu nedojde. Skyrim má docela líbivou grafiku, ale co se AAA titulů týče, je to průměr.

0/0
12.6.2011 20:59

Jeffy

Konecne!

Postaví už umí běhat! Konec ice-skatingu na hlíně ;-D http://www.youtube.com/watch?v=ic6dKnv3WdU

0/0
10.6.2011 14:34

Jeffy

Re: Konecne!

*Postavy...

0/0
10.6.2011 14:34

Dr.Figh+er_2

Re: Re: Konecne!

;-D

0/0
10.6.2011 14:50

Cubky

Re: Konecne!

Ano, nekomu se i postaví. ;-D

0/0
10.6.2011 16:01

KyleBroflovski

Re: Re: Konecne!

Mně! Za odstranění krasobruslení jsem fakt rád.

0/0
12.6.2011 21:00

Steny007

Tesim se,

jen doufam, ze tam nebude nastavenej auto leveling priser....;-O

0/0
10.6.2011 11:46

,palič

Re: Tesim se,

není nad obyčejný žebrácký příšerky, co maj ultra mega hitekk daedra zbraně a skleněný brnění :-)

0/0
10.6.2011 11:58

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: Tesim se,

Presne, kdyz si vzpomenu, jak jsem prolejzal jeskyni v Morrowindu a hned na nejakem 5tem lvl jsem nasel skleneny kalhoty, ci o par lvlu vyse daedricke rukavice, no to se prece nemuze vyrovnat tomu, ze v oblivionu na 20 zabiju banditu a hned mam cely set :-)

0/0
10.6.2011 12:10

Jeffy

Re: Tesim se,

V interview už několikrát zmínily, že to bude zhruba stejné jako ve fallout 3/new vegas, což je v pohodě, sice tam maličký level scalin je, ale mnohem lépe udělaný.

0/0
10.6.2011 14:21

mechwarrior

Re: Re: Tesim se,

leveling je dobrá myšlienka ale o to dôležitejšia je jej opatrná a cielená implementácia. Leveling v Oblivione bol ukážkou toho ako to dopadne ak sa implementuje nahrubo a bezrozmyslu. Ale určite sa z toho poučili a tentokrát to urobia poriadne.

Osobne by som bola za plný leveling iba u rôznych ľudských hrdinou, výrazne obmedzený u bežných ľudí ako sú vykrádači kobiek, lupiči atď a úplne minimálny u goblinov atď. A predovšetkým aby leveling úplne vypustili u zvierat !

0/0
10.6.2011 15:32

Jeffy

Re: Re: Re: Tesim se,

Asi tak, například Bioware imho dělá dobrý level scaling - v DA jsou příšery časem mnohem lehčí, ale bossové jsou stále výzva, takže hra není stereotypní.

0/0
10.6.2011 17:31

Wawer Rewold

...

"Draci nejsou skriptovaní a občas prý překvapí i samotné vývojáře. Ve hře se totiž mohou objevovat v nečekaných momentech"

Tak toho se trošku bojím, když to dokáže překvapit i vývojáře...

0/0
10.6.2011 11:02

Cubky

Re: ...

To je blbost, vyvojare to prekvapit nemuze. :) Tedy pokud nemysli takoveho vyvojare, ktery kod chovani draka v zivote nevidel.

0/0
10.6.2011 11:25

flames828

Re: Re: ...

????? Viděl si někdy podobné programování? To není žádné IF DRAK.STOJINABAHNE THEN UKLOUZNI(RANDOM,30,10,´AAAH´), GOTO XZY; nýbrž čistě matematické modelování, pochybuju o tom, že někdo má v hlavě celou ai.

0/0
10.6.2011 15:15

Cubky

Re: Re: Re: ...

Od cloveka, ktery pouzil "goto", si opravdu nenecham prednaset o programovani. ;-D

Ale abych odpovedel na otazku - ano, sam jsem kdysi zkousel programovat ui. Sranda to samozrejme neni, clovek asi celou ui (v tomto rozsahu) v hlave mit nebude. Od toho tu jsou vsak dokumentace. ;-)

0/0
10.6.2011 15:51

mam.kvalitni.nazory.2

Re: Re: Re: Re: ...

hochu vis co? ;-D ;-D ;-D radsi nic, je zbytecne na tebe mluvit ... ;-D

0/0
11.6.2011 9:15

Cubky

Re: Re: Re: Re: Re: ...

Jen mluv. Rad si vyslechnu, co mas na srdci. ;-)

0/0
11.6.2011 22:16

Cubky

Re: Re: Re: ...

A uprimne pochybuji, ze v necem takovem vyuziji modely. Pokud vim, tak ty se vyuzivaji ve skutecne umele inteligenci, tady jim bohate staci tvuj nestastne sepsany konecny automat. ;-)

0/0
10.6.2011 15:59

Dr.Figh+er_2

Re: ...

.. on se snažil být určitě jen vtipnej :))

0/0
10.6.2011 11:46

Andrej B

Re: Re: ...

ne nesnazil, tohle vyvojari skutecne prohlasili. podle myho tim chteji naznacit, jak propracovana ta umela inteligence je. muze pracovat s tolika promenymi, ze skutecne zaskoci i jeji autory. a mimochodem, AI draka dela nejspise jeden progamator. zbytek tymu o tom kodu asi prilis nevi.

0/0
10.6.2011 13:41

Dr.Figh+er_2

Re: Re: Re: ...

však jasné :)

0/0
10.6.2011 14:02

Jeffy

Re: Re: Re: ...

Ano, jeden z nejdůležitějších aspektů hry dělá jeden člověk...prosím tě přestaň už brát ten jet... Chování určuje určitý algoritmus, co tím míní je, že je překvapilo (pozitivně) když přidaly ve hře další proměnné (typ krajiny, výška, nepřátelé okolo, města atd.). Rozhodně tím nemyslí to, že na obyčejnou plochu dali draka a ten tam začal bláznit a to dali do hry...

0/0
10.6.2011 14:18

Gamehoror

Re: Re: Re: Re: ...

S proměnnýma ve hře to neni sranda :-) Skutečně to může začít dělat koniny se kterýma jsi vůbec nepočítal :-) Něco postavíš, něak se to chová, přidáš pár oběktů na vrch nebo přivymyslíš novou vlastnost na skylování a času na výpočty je najednou míň a hned se to může změnit . Jde o toho prgramátora co s tim dělá za kouzla a co programátor to jiný rukopis jak u spisovatelů :-)

0/0
10.6.2011 16:53

Jeffy

Re: Re: Re: Re: Re: ...

Stále ale silně pochybuji o nevybalancovanosti - přece jenom Skyrim je AAA hra a projde to velkým betatestingem ( stovky bugů ve hře budou, ale pochybuji, že něco co by negativně měnilo hru).

0/0
10.6.2011 17:34

Wawer Rewold

Draci

Ty vogo, nechápu, proč ty draky udělali jenom se zadníma nohama a křídly. Takový draky nemám rád, vypadají pak akorát jako přerostlí netopýři. Správný drak by měl mít přece křídla a ČTYŘI nohy ne?

Jinak se na Skyrim těším, ale budu si asi muset koupit lepší mašinuR^

0/0
10.6.2011 10:13

Giga Pudding

Re: Draci

Tak kdyby chtěli všechno "správně" tak by to vypadalo jako každá tuctová fantasy kopírující tolkiena a bez jakýchkoli vlastních nápadů :).

0/0
10.6.2011 10:16

Rappix

Re: Draci

Tak snad bude více druhů draků, (třeba se dočkáme i typicky českého trojhlavého ;-)), na druhou stranu ti draci co mají přední nohy jako součást křídel vypadají vážně cool.

0/0
10.6.2011 10:47

Wawer Rewold

Re: Re: Draci

Mě takhle právě ty draci nepřipadají vůbec majestátní, když musí lézt po křídlech

0/0
10.6.2011 11:03

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: Re: Draci

No nevim, ve WoWku ty na kterych muzes litat, tak nejvic majestatni mi tam prave prijde jeden, ktery leze po kridlech :-)

0/0
10.6.2011 12:11

arny89

Re: Re: Re: Re: Draci

S timto sa stotoznim, Proto-Drake serie mountov vo WoWku su paradne :) Frost a Time Lost to vedu podla mna :)

0/0
10.6.2011 14:19

Miroslav Jindra

Re: Re: Draci

Kdyz to ma 3 draky, tak je to san a ne drak. To si pletes pojem a prujem. San samozrejme neni samice od draka.

0/0
10.6.2011 14:50

Yerm

Re: Re: Re: Draci

A jakej je rozdíl mezi saní a hydrou? A proč je jedna z forem Takhisis v Dragonlance pětihlavý DRAK? A proč má heraldická saň jen jednu hlavu? To nemůžeš brát takhle dogmaticky, každej se na to dívá jinak a záleží odkud čerpáš.

0/0
11.6.2011 1:10

Nox

Re: Re: Re: Re: Draci

Tak zrovna hydra nemá křídla a nelítá ;) Jinak asi souhlas

0/0
13.6.2011 12:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.