Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

ArmA III - tři ukázky z hraní

Ačkoliv očekávané akce Call of Duty: Modern Warfare 3 a Battlefield 3 přinesou nepochybně vynikající válečné akce, kdo chce skutečný vojenský simulátor, ať si počká na titul ArmA III od českého studia Bohemia Interactive. Série ArmA ostatně sbírá body od prvního dílu, tentokráte do hry dali maximum. Podívejte se na videa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

genchiskan

lepsi nejaka arkada

mne arma2 nikdy moc nebavila,vseho tam je jak nasraneho to jo veskera technika realne zpracovana,to nerikam,ale ta hra je proste nudna.:-P

0/0
15.6.2011 15:23

Fun1k

Re: lepsi nejaka arkada

Arma není o zábavě, Arma je simulátor ;-)

0/0
15.6.2011 20:02

Eclipse_GSX

:)

No jako kluci, fakt krása. A teď mi ještě ukažte ten počítač, na kterým to takhle hezky běželo :)

0/0
13.6.2011 17:42

Fun1k

Re: :)

Ten dodala NASA, v akci jen za 2 mil. dolarů a s příkonem jen 2 GW   :)    No prostě starý vysloužilý šunt :D

0/0
13.6.2011 19:00

censorKiller

Re: :)

Kazdopadne to byl pocitac rozhodne ne konzole;-D

0/0
14.6.2011 9:48

oneill123

Re: Re: :)

Celkem trapný koment.

0/0
15.6.2011 12:02

Fun1k

Fyzika

V ArmA a Arma 2 mě právě nejvíc iritovala divná fyzika bez dobrého modelu poškození a absence alespoň základní ragdoll fyziky.

0/0
13.6.2011 16:53

censorKiller

Re: Fyzika

Presne ta je strasna, armadni nepristrelny clun prejede civilni laminatovou jachticku ta udela kotrmelec i s zrejme kanagonem prilepenym cestujicim ktereho to nijak nerozhodi a celou dobu zustane na svem miste;-D a laminatova jachta zustane zcela bez poskozeni zrovnatak zadny skrabanec na armadnim clunu fyzika jak remenRv

0/0
14.6.2011 9:46

Deloix

2 vs 3

Nepřijde mi to hezčí než Arma 2, ale vypadá to svižněji... chtěl bych min smoothovaný ovládání myši :-)

0/0
13.6.2011 11:24

skl1

Re: 2 vs 3

tak podle me to jeste dost vyladi...i ta barevnost mi prisla takova trochu divna. Jinak jak ukazuji tu fyziku pri narazu autem nebo lodi, tak by na tom meli jeste hodne zapracovat. Jak ten vojensky clun najede do toho civilniho a lode se pekne zhoupnou a nic....to bych teda zrovna jako ukazku dobrovolne nedal.

0/0
13.6.2011 11:31

jambajaa

Re: Re: 2 vs 3

Jo fyzika by se ještě měla vyladit, ale rozhodně je to lepší než to co bylo dříve.

Jinak osobní auta by mohla mít alespoň nějaký model poškození,přeci jen když tank najede do hummeru nebo čehokoliv jiného (třeba nepoancéřovaného civilního vozidla) tak to stoprocentně na tom vozidle bude vidět a ne jen že odlétne někam do ztracena.

A hlavně doufám v lepší animace

0/0
13.6.2011 11:54

mechwarrior

Re: Re: 2 vs 3

jaj ľudia a čo by ste chceli ? aby sa tá menšia loď fyzikálne koreknte roztrieštila na kúsky ? tak na to si ešte pár rokov počkáme ;-) S kolíziami je problém že sa v hrách nepočíta s deformáciami alebo deštrukciou objektov a veškerá kinetická energia je odovzdaná zase iba v podobe pohybu. Ako ten tank prechádza cez vozidlo, otočí ho nabok, zaprie sa do kolesa a nasleduje premet. V skutočnosti by sa energia transformovala do deformácie kolesa, prípadne do jeho úplného odtrhnutia a žiadny premet by sa nekonal. Ale niečo také by žralo toľko výkonu že by to dnešný hw nerozchodil.

0/0
13.6.2011 14:03

jambajaa

Re: Re: Re: 2 vs 3

Tak to je jasný, ale vše by to šlo podle mého udělat alespoň v nějaké základní míře. Model zničitelnosti alepsoň u civilních objektů, v případě toho člunu by pomohlo kdyby se tam alespoň ten týpek tak prkeně nedržel.

Možná by se ta loď mohla trochu zdeformovat.

Ohledně toho dalšího by se už holt vše muselo udělat trochu osekaně.:)

0/0
13.6.2011 14:24

skl1

Re: Re: Re: 2 vs 3

nulovy model poskozeni ve valecne hre je trosku trapas...vzdyt tam jde primarne o to, ze se neco poskodi a znici

0/0
15.6.2011 12:10

jambajaa

Trs trs trs, trsi trsi trs, trsám, já trsám...trs trs trs.

No páni, vypadá to, skvěle. Určitě jsou efektněji vypadajcí enginy než je RVE ( neplést s RWE :D) Ale RV engine je určitě ten co umí hru udělat nejrealističtěji.

Směji se rejpalům co píší že engine je 11 let starý (neumí ani počítat :) ) . Protože i kdyby to byla pravda tak ot vypadá přímo dokonale a lépe než většina moderních enginů.

Ta rozloha je také dobrá, 900km².. Chernarus měla nějakých 225km², ne? To je pořádnej skok.

Jediné co se mě nezdálo bylo to jak se řidič té bílé loďky kterou v jednom z videí smete ten vojenský člun podezřele držel, jak kdyby byl přilepenej.:D

0/0
13.6.2011 10:54

Dr.Figh+er_2

Re: Trs trs trs, trsi trsi trs, trsám, já trsám...trs trs trs.

no ta loďka .. ;-D

0/0
13.6.2011 14:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.