Diskuze
Největší herní drsňák Duke Nukem se vrací ve slabší formě
Děkujeme za pochopení.
aszman
duke
Po přečtení teto recenze musím smutně konstatovat, že její autor by se měl nad sebou vážně zamyslet. Protože recenze ve stylu křičícího pětiletého díte, jemuž rozbyli hračku nemá na seriozním zpravodajském serveru co dělat. O hře jsem se nedozvěděl zhola nic kromě par planých výkřiku do tmy. Víc myslím nemá smysl komentovat každý, kdo si přečetl ví o čem mluvím.
Nyní k samotné hře. Sám jsem ji hrál na počítači na maximální nastavení i nejvyšší obtížnost a musím říci, byl jsem velice příjemně překvapen. Navzdory tvrdé kritice mi přijde že grafika hry vypadá poměrně pěkně a na poměry her na xboxu bych ji zařadil rozhodně do té horní poloviny. Design misí zvláště ze začátku je na dnešní dobu opravdu atypický, a připomněl mi dobu her před deseti lety, kdy hráč byl nucen po boji různě kombinovat okolí a nalézt si cestu dalé. Skákací pasáže člověk zvládne maximálně na podruhé (obtížnost hry obecně je poměrně nízká, a ikdyž má člověk k dispozici pouze dvě zbraně tak náboje se válejí prakticky na každém rohu) a přišli mi jako příjemné ozvláštnění hry. Humor samotný bych nehodnotím někomu to sedne jinému ne. Duk prostě není politicky korektní hra, jak je dnes zvykem, ale představa totálního mužského ega. Jehož největší starostí je pěkná holka, dostatek piva a co největši zbraň za pasem. Žadny hrdina typu chraňte černochy a vražděte teroristy, protože oni sou ta špatný. Ve světě duka je jediné zlo a dobro a to je prostě duk.
Co mi přijde však podstatné podotknout je značná variabilita misí. Kdy mohu říci, že každá část hry je opravdu scela jiná. Jenda část se odehrává celá pod vodu, kdy je třeba zbírat biblinky, aby se duk neutopil jindy se projíždíte vozítkem či důlním vozíkem třeba. Prostě pořád se něco děje, zvláště ve druhé části hry jež mi přišla dynamičtější než první. Namátkou třeba mise, kdy duk zmenšený na velikost plechovky piva poskakuje po kuchyni a hledá vypínač elektřiny mi přišla opravdu výtečná.
Osobně musím říci, že ač hra má své nedostatky, tak jde o velice příjemnou záležitost k níž na trhnu neexistuje ekvivalent. A ikdyž nejsem fanda fekálního humoru, tak za sebe bych hodnotil jako 8/10, protože je příjemné se u hry od srdce zasmát.
marco.polo
Puke Nukem
Jsem sice porád na začátku, ale už jsem zhnusen. Doplňující se zdraví, pořád jeden koridor, dojdu někam, bum bum, postřílím pár emzáků, jdu kousek dál, bum bum, to samý, dojdu o kousek dál, bum bum, to samý. Vtípky to trochu oživujou, ale z h.vna bič neupleteš. Naposled mě takhle zklamal Bulletstorm, od toho jsem ale nic nečekal.
radik
Re: Puke Nukem
Jak tě mohlo zklamat něco od čeho si nic nečekal (Bulletstorm)? Mimochodem jak to bylo s prvním Dukem? Nebylo to tak že si vystřílel pár emzáků a o kus dál znova a znova? Jo, přesně tak to bylo.
perosek
Vůbec nesouhlasím s autorem tohodle článku
Hra je graficky na té úrvoni protože je použit engine z Unreal turnament z roku 2005 ale samozrejme vyladeni na dnesni dobu. Hra je hlavne o tom ze je to Duken nukem a v dnesni dobe milionu strilecek FPS z vlastniho pohledu je to dalsi strilecka tohodle typu ale je to proste duken nukem...
Prosím co znamená tohle? - Neobjevný design úrovní ???
Soroboru
Re: Vůbec nesouhlasím s autorem tohodle článku
znamena to ze to je nudny koridor ve kterem staci drzet sipku dopredu a leve tlacitko mysi. osobne me prijde ze stare doomy 1 & 2 mely promyslenejsi design urovni nez dnesni 3d lestene prdy.
Lucien Lachance
Titty City
Jestli je podle autora recenze titty city blbost a vytrzeni buhvi odkud, tak podle me je to genialni a nenasilny tah autoru, jak dat hraci prostor ve hre, kde se vyradi na ''nestrilecich'' duke zalozetistoech... Specialne kdyz je tam 14 ego items a prima parodie na jeden nedavny film...
Nevim jak vy ostatni, ale ja jsem se 10 hodin kralovsky bavil. Hra ma atmosferu toho ze jste nekonecny borec ultimatni macho akcni hrdina drsnejsi nez Machette, Rambo a Terminátor dohromady.
Duke humor potřebuje jistý typ publika a myslím si že na své si právě nepřijdou milovníci zýchodového humoru...
john.h
Re: Titty City
ja jsem zaplesal, kdyz duke rek dve arnoldovy hlasky z komanda a predatora - kdyz to krvaci, muze to zemrit a pokud jsem ti sliboval, ze te zabiju jako posledniho, lhal jsem ti :)
john.h
prvni dojmy
Tak jsem to vcera nainstaloval a zahral jsem si, prvni dojmy naprosto paradni. Kdo breci, ze to neni originalni, mel by si dat facku. Hned za prvnim rohem ve hre muzete ze zachodu vzit poradnej bobek do ruky a mrskat s nim ve sprchach o zed, docela sranda. Co me ale dostalo je, ze o par minut pozdeji jsem sel na zachod a KONECNE TAM NEKDO VYKONAVAL VELKOUO POTREBU... vazne nepamatuju hru, kde by se mi to prihodilo. Mozna v Half-Life a puvodnim Dukovi neco bylo, ale spocivalo to jen v tom, ze na zachode nekdo sedel... Tady nekdo opravdu tlacil poradnyho bobka, kterej pak poradne splouchne v zachode.... a to splouchnuti je opravdu silny. Fakt me to nahlas rozesmalo. Kdyz si pak typek na hajzlu zacal jeste nahlas pro sebe rikat WOOOOW I AM THE MAN!!!! tak jsem se smal jeste vic. A takovy momenty jsou zatim kazdou chvilku, jestli to tak bude dal, tak je to opravdu velka zabava. Btw je mi 25 a vyrustal jsem na wolfech, doomech a pozdeji jsem ulitaval tezce i na Dukovi... a normalne mam rad seriozni hardcore hry typu Baldurs Gate, Planescape Torment a Fallouty... a presto me tento fekalni humor dokazal pobavit, takze asi tak :)
john.h
Re: prvni dojmy
Další postřeh - někdo tu furt srovnává Duka s Call of Duty... to mi přijde jako srovnávat Simpsony s hranym filmem. Zatímco Call of Duty se snaží vypadat fotorealisticky, u Duka o tom nemůže být vůbec řeč. Navíc Duke má mnohem víc zničitelný prostředí, sloupy jdou pořádně rozstřílet, auto s těžkým kulometem jde pořádně poničit. V MW2 se nedalo zničit pořádně nic, na letišti to sice vypadalo jako jatka, ale veškerá devastace tam byla předskriptovaná. Stejně tak u střelby do automobilu lze porovnat tyto dvě hry, z nichž jasně vítězí Duke. Rozbití skla a kulky v kapotě mi opravdu dneska nestačí, u Duka to byla perfektní destrukce, kdy se nejdřív otevíraly samovolně dveře a nakonec to bouchlo. V Call of Duty to bouchá taky, ale předtím auto vypadá naprosto pojízdně, má jen pár kulek ve dveřích a v okně. No a co se týká těch skákacích pasáží, je to opravdu jednoduchoučké. Stačí nehrát na joypadu, ale na PC. S loadingama taktéž problém nemám, sotva si useru už to po mě chce, abych mačkal mezerník pro start.
Lord Helma
No nic moc
Jsem odkojeny na Dukovi, smažili jsme ho na síti po nocích pod záminkou testování propustnosti sítě a zahořování nových PC (zdravím pařmeny ze ZOO Na Jánské :-)). Ale tohle není Duke, to je nějaký zmetek. Už jen ten začátek mě otrávil, člověk půl hodiny se motá beze zbraně, sem tam vyfacká nějakého emzáka a jinak nic, jen prolézání potrubí a hledání otevřených dveří. Navíc všechno je takové tmavé narozdíl od původního Duka, který byl jásavě barevný a hned od začátku měl člověk přehršel zbraní a udělátek. A může mi někdo vysvětlit ty dvě zbraně, vždyť je to Duke, Chuck Norris počítačových her...asi už ne. Bohužel po DOOMovi další legenda přinesla jen zklamání. Jdu hledat staré CD a zapařit toho klasického Duka.
Hail to the king, baby!
HonyaDj
Otázka k zamyšlení...
Podívejme se na metacritic.com. U drtivé většiny her z poslední doby jsou hodnocení recenzentů vyšší než hodnocení hráčů... U DNF je to u PC verze naopak, u konzolí to i nadále sedí... Nevypovídá to o stavu současné herní scény všechno?
Veska je prostě nesmrtelný
Re: Otázka k zamyšlení...
Že na PC hrají ti staří a jenom blázni hraji FPS na gamepadu?:)
,,palič
koubelkaa
pro mě spíše zklamání.. což je velká škoda :-(
Tak taky jsem tak nějak přecejen očekával víc - dokonce jsem si ještě před tím než jsem začal hrát samotné Forevr, tak jsem si znovu zahrál komplet celý klasický 3D a musim říct že Duke Nukem 3D funguje pořád a je to paráda, nebo prostě já si to užíval i teď.
Nicméně pak jsem si spustil Duke Nukem Forevr a začátek mě bavil a supr - jenomže jsem si říkal "ok, tohle je na úvod dobrý" a už jsem čekal něco víc a nějak prostě levly který mě bavilo procházet jako ve starym 3D, protože byly takové méně - já nevím jak to říct - asi jednosměrné.... tady člověk tak nějak může jít jen dopředu a zpátky ale pak už vůbec nikam...
To byo pro mě velké sklamání, protože jsem doufal v to že se bude bojovat v rozsáhlých rujnách a já tam budu více spolupracovat s ostatníma a narážet přitom na další lidi - jenomže přesně jak tady už někdo napal - v mnohých misích člověk nenajde víc než jen nepřátele a nic víc...
Takže na jedné straně jsem rád za to že tady bylo víc "děvek", hlášek atd atd atd, ale přišlo mi že víc té herní svobody bylo (paradoxně) ve starým Duke Nukem 3D... jako za sebe bych klidně vydržel i kdyby ta grafika a fyzikální model byl stejnej jako v roce 1996, ale ten herní prožitek tam prostě takovej není... - což je obrovská škoda i právě pro spousty možností které se tady nebízely, ale nikdy jsem se nedočkal úplného dotažení... -takže u mě rozpětí něco mezi 3/10 a 7/10 (to podle toho z jakého úhlu se na to podívám...)
koubelkaa
Re: pro mě spíše zklamání.. což je velká škoda :-(
ježiš!!! těch chyb co jsem tam nasekal... a jak jsem mohl napsat "forevr" místo forever je mi už vůbec záhadou... - nicméně pochopím když podle mého pravopisu mě budete mít za vola (páč za tohle si nic jiného nazasloužím...)
Hráči poskytují výkon počítačů na generování AI porna. Dostávají za to cetky
Aby jejich draze zaplacený supervýkonný hardware nezahálel, pronajímají ho někteří hráči ke...
Korektnost kazí naší oblíbenou stolní válečnou hru, stěžuje si komunita
Zpětné upravování zavedených reálií se nevyhnulo ani oblíbené stolní válečné hře s miniaturami,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Vývojářům Falloutu chodilo tolik výhrůžek, že si museli najmout ochranku
Na třetí díl kultovní série Fallout se dnes vzpomíná převážně v dobrém, v době oznámení však budil...
Herní průmysl má další megahit, Manor Lords vytvořil jediný člověk
Už během prvního víkendu od vydání se historické budovatelské strategii Manor Lords podařilo zcela...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová sexy herní hrdinka prý není dostatečně odhalená. Vznikla i petice
Aktuální korejský herní hit Stellar Blade s hrdinkou ve velmi vyzývavých oblecích byl údajně krátce...
Nová sexy herní hrdinka prý není dostatečně odhalená. Vznikla i petice
Aktuální korejský herní hit Stellar Blade s hrdinkou ve velmi vyzývavých oblecích byl údajně krátce...
Herní obchody slaví svátek Star Wars velkými slevami
V sobotu 4. května slaví miliony fanoušků sci-fi takzvaný Star Wars den. Digitální obchody Steam,...
Take-Two zavře studia, která vytvořila OlliOlli a Kerbal Space Program 2
Ačkoli Take-Two ještě v únoru tvrdilo, že propouštět nebude, opak je pravdou. Zásah se týká zejména...
Ambiciózní střílečka XDefiant od Ubisoftu vyjde v květnu
Zdá se, že Ubisoft je po mnoha odkladech připraven vypustit ven svou free 2 play multiplayerovou...
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...