Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Největší herní drsňák Duke Nukem se vrací ve slabší formě

Hra, která se odkládala roky, konečně vyšla. Není to ani aprílový žertík, ani jste neupadli do kómatu a neprobudili se v roce 2050. Pokračování legendy legend Duke Nukem 3D z roku 1996 je skutečně tady.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

aszman

duke

Po přečtení teto recenze musím smutně konstatovat, že její autor by se měl nad sebou vážně zamyslet. Protože recenze ve stylu křičícího pětiletého díte, jemuž rozbyli hračku nemá na seriozním zpravodajském serveru co dělat. O hře jsem se nedozvěděl zhola nic kromě par planých výkřiku do tmy. Víc myslím nemá smysl komentovat každý, kdo si přečetl ví o čem mluvím.

Nyní k samotné hře. Sám jsem ji hrál na počítači na maximální nastavení i nejvyšší obtížnost a musím říci, byl jsem velice příjemně překvapen. Navzdory tvrdé kritice mi přijde že grafika hry vypadá poměrně pěkně a na poměry her na xboxu bych ji zařadil rozhodně do té horní poloviny. Design misí zvláště ze začátku je na dnešní dobu opravdu atypický, a připomněl mi dobu her před deseti lety, kdy hráč byl nucen po boji různě kombinovat okolí a nalézt si cestu dalé. Skákací pasáže člověk zvládne maximálně na podruhé (obtížnost hry obecně je poměrně nízká, a ikdyž má člověk k dispozici pouze dvě zbraně tak náboje se válejí prakticky na každém rohu) a přišli mi jako příjemné ozvláštnění hry. Humor samotný bych nehodnotím někomu to sedne jinému ne. Duk prostě není politicky korektní hra, jak je dnes zvykem, ale představa totálního mužského ega. Jehož největší starostí je pěkná holka, dostatek piva a co největši zbraň za pasem. Žadny hrdina typu chraňte černochy a vražděte teroristy, protože oni sou ta špatný. Ve světě duka je jediné zlo a dobro a to je prostě duk.

Co mi přijde však podstatné podotknout je značná variabilita misí. Kdy mohu říci, že každá část hry je opravdu scela jiná. Jenda část se odehrává celá pod vodu, kdy je třeba zbírat biblinky, aby se duk neutopil jindy se projíždíte vozítkem či důlním vozíkem třeba. Prostě pořád se něco děje, zvláště ve druhé části hry jež mi přišla dynamičtější než první. Namátkou třeba mise, kdy duk zmenšený na velikost plechovky piva poskakuje po kuchyni a hledá vypínač elektřiny mi přišla opravdu výtečná.

Osobně musím říci, že ač hra má své nedostatky, tak jde o velice příjemnou záležitost k níž na trhnu neexistuje ekvivalent. A ikdyž nejsem fanda fekálního humoru, tak za sebe bych hodnotil jako 8/10, protože je příjemné se u hry od srdce zasmát.

0/0
21.7.2011 14:56

marco.polo

Puke Nukem

Jsem sice porád na začátku, ale už jsem zhnusen. Doplňující se zdraví, pořád jeden koridor, dojdu někam, bum bum, postřílím pár emzáků, jdu kousek dál, bum bum, to samý, dojdu o kousek dál, bum bum, to samý. Vtípky to trochu oživujou, ale z h.vna bič neupleteš. Naposled mě takhle zklamal Bulletstorm, od toho jsem ale nic nečekal. Rv

0/0
20.6.2011 15:13

radik

Re: Puke Nukem

Jak tě mohlo zklamat něco od čeho si nic nečekal (Bulletstorm)? Mimochodem jak to bylo s prvním Dukem? Nebylo to tak že si vystřílel pár emzáků a o kus dál znova a znova? Jo, přesně tak to bylo.

0/0
21.6.2011 9:36

marco.polo

Re: Re: Puke Nukem

Nic jsem nečekal a přesto mě zklamal, smiř se s tím.

Mezi dn3d a dnf vidím rozdíl, že dn3d nebyl jedna rovná cesta prošpikovaná naskriptovanejma událostma. Nicméně dnf nehodnotím, nemám čas na hraní a od té doby, co jsem psal svůj příspěvek, jsem na něj ani nesáhl, třeba se to rozjede a dál je to príma zábava.

0/0
22.6.2011 20:08

john.h

Re: Puke Nukem

no zajimalo by me herni experte, kdyz si hral predchozi fps, tak co se delo tam... jestli to taky nahodou nebylo vystrilet emzaky/vojacky kousek popojit koridorem bum bum bum a znova a znova... presne tak to alespon bylo v obou modern warfare, kde byla variabilita bitek dost podobna (jednou sedis za tezkym kulometem v helikoptere, jednou bitkujes na poli proti presile, jednou v podzemnim bunkru), akorat ti ho tam nikdo nevykouril na zachodech a nezatancoval lap dance a neco jako finalni bossove tam neexistovalo, pokud nepocitas to ze vezmes kudlu a hodis ji po zaporakoj, coz spociva v tom jednou kliknout a je konec....

0/0
21.6.2011 9:46

marco.polo

Re: Re: Puke Nukem

Nehraju si na herního experta, napsal jsem pouze svůj názor. Proste mě nebaví hrát stylem, přijdu do místnosti, spustí se skript, první vlna, druhá vlna, čisto, jdu do další místnosti, spustí se skript, první vlna, druhá vlna, čisto... V mezičase si ještě člověk počká, až se mu doplní zdraví, no prostě fun fun fun.

0/0
22.6.2011 19:57

perosek

Vůbec nesouhlasím s autorem tohodle článku

Hra je graficky na té úrvoni protože je použit engine z Unreal turnament z roku 2005 ale samozrejme vyladeni na dnesni dobu. Hra je hlavne o tom ze je to Duken nukem a v dnesni dobe milionu strilecek FPS z vlastniho pohledu je to dalsi strilecka tohodle typu ale je to proste duken nukem...

Prosím co znamená tohle? - Neobjevný design úrovní ???

0/0
20.6.2011 12:59

Soroboru

Re: Vůbec nesouhlasím s autorem tohodle článku

znamena to ze to je nudny koridor ve kterem staci drzet sipku dopredu a leve tlacitko mysi. osobne me prijde ze stare doomy 1 & 2 mely promyslenejsi design urovni nez dnesni 3d lestene prdy.

0/0
22.6.2011 11:30

Lucien Lachance

Titty City

Jestli je podle autora recenze titty city blbost a vytrzeni buhvi odkud, tak podle me je to genialni a nenasilny tah autoru, jak dat hraci prostor ve hre, kde se vyradi na ''nestrilecich'' duke zalozetistoech... Specialne kdyz je tam 14 ego items a prima parodie na jeden nedavny film...

Nevim jak vy ostatni, ale ja jsem se 10 hodin kralovsky bavil. Hra ma atmosferu toho ze jste nekonecny borec ultimatni macho akcni hrdina drsnejsi nez Machette, Rambo a Terminátor dohromady.

Duke humor potřebuje jistý typ publika a myslím si že na své si právě nepřijdou milovníci zýchodového humoru...

0/0
20.6.2011 11:44

john.h

Re: Titty City

ja jsem zaplesal, kdyz duke rek dve arnoldovy hlasky z komanda a predatora - kdyz to krvaci, muze to zemrit a pokud jsem ti sliboval, ze te zabiju jako posledniho, lhal jsem ti :)

0/0
21.6.2011 9:49

john.h

Re: Re: Titty City

a rek mi je pri bitce jedny hned za sebou

0/0
21.6.2011 9:49

john.h

Re: Re: Re: Titty City

dnesni decka vyrustajici na twilight ale tyhle hlasky uz tezko muzou znat

0/0
21.6.2011 9:50

HonyaDj

Přesně tak to je...

http://www.duke4.net/news.php?extend.508

0/0
17.6.2011 15:29

mechwarrior

Re: Přesně tak to je...

R^

0/0
18.6.2011 20:05

john.h

prvni dojmy

Tak jsem to vcera nainstaloval a zahral jsem si, prvni dojmy naprosto paradni. Kdo breci, ze to neni originalni, mel by si dat facku. Hned za prvnim rohem ve hre muzete ze zachodu vzit poradnej bobek do ruky a mrskat s nim ve sprchach o zed, docela sranda. Co me ale dostalo je, ze o par minut pozdeji jsem sel na zachod a KONECNE TAM NEKDO VYKONAVAL VELKOUO POTREBU... vazne nepamatuju hru, kde by se mi to prihodilo. Mozna v Half-Life a puvodnim Dukovi neco bylo, ale spocivalo to jen v tom, ze na zachode nekdo sedel... Tady nekdo opravdu tlacil poradnyho bobka, kterej pak poradne splouchne v zachode.... a to splouchnuti je opravdu silny. Fakt me to nahlas rozesmalo. Kdyz si pak typek na hajzlu zacal jeste nahlas pro sebe rikat WOOOOW I AM THE MAN!!!! tak jsem se smal jeste vic. A takovy momenty jsou zatim kazdou chvilku, jestli to tak bude dal, tak je to opravdu velka zabava. Btw je mi 25 a vyrustal jsem na wolfech, doomech a pozdeji jsem ulitaval tezce i na Dukovi... a normalne mam rad seriozni hardcore hry typu Baldurs Gate, Planescape Torment a Fallouty... a presto me tento fekalni humor dokazal pobavit, takze asi tak :)

0/0
17.6.2011 11:35

john.h

Re: prvni dojmy

Další postřeh - někdo tu furt srovnává Duka s Call of Duty... to mi přijde jako srovnávat Simpsony s hranym filmem. Zatímco Call of Duty se snaží vypadat fotorealisticky, u Duka o tom nemůže být vůbec řeč. Navíc Duke má mnohem víc zničitelný prostředí, sloupy jdou pořádně rozstřílet, auto s těžkým kulometem jde pořádně poničit. V MW2 se nedalo zničit pořádně nic, na letišti to sice vypadalo jako jatka, ale veškerá devastace tam byla předskriptovaná. Stejně tak u střelby do automobilu lze porovnat tyto dvě hry, z nichž jasně vítězí Duke. Rozbití skla a kulky v kapotě mi opravdu dneska nestačí, u Duka to byla perfektní destrukce, kdy se nejdřív otevíraly samovolně dveře a nakonec to bouchlo. V Call of Duty to bouchá taky, ale předtím auto vypadá naprosto pojízdně, má jen pár kulek ve dveřích a v okně. No a co se týká těch skákacích pasáží, je to opravdu jednoduchoučké. Stačí nehrát na joypadu, ale na PC. S loadingama taktéž problém nemám, sotva si useru už to po mě chce, abych mačkal mezerník pro start.

0/0
17.6.2011 23:07

Lucien Lachance

Re: prvni dojmy

Mám to podobně, asi je to právě pro naši věkovou kategorii...

0/0
20.6.2011 11:45

perosek

Re: prvni dojmy

Jojo přesně tak :D

0/0
20.6.2011 13:01

Dawemaster

Re: Re: prvni dojmy

Jj...;-D;-DR^R^;-D

0/0
22.6.2011 20:33

Lord Helma

No nic moc

Jsem odkojeny na Dukovi, smažili jsme ho na síti po nocích pod záminkou testování propustnosti sítě a zahořování nových PC (zdravím pařmeny ze ZOO Na Jánské :-)). Ale tohle není Duke, to je nějaký zmetek. Už jen ten začátek mě otrávil, člověk půl hodiny se motá beze zbraně, sem tam vyfacká nějakého emzáka a jinak nic, jen prolézání potrubí a hledání otevřených dveří. Navíc všechno je takové tmavé narozdíl od původního Duka, který byl jásavě barevný a hned od začátku měl člověk přehršel zbraní a udělátek. A může mi někdo vysvětlit ty dvě zbraně, vždyť je to Duke, Chuck Norris počítačových her...asi už ne. Bohužel po DOOMovi další legenda přinesla jen zklamání. Jdu hledat staré CD a zapařit toho klasického Duka.

Hail to the king, baby!

0/0
16.6.2011 6:43

Upir_Spike

Re: No nic moc

Zbraní u sebe můžete nosit najednou 5

0/0
16.6.2011 12:41

HonyaDj

Re: No nic moc

Úrovně v původním DN3D byly jásavě barevné a nebyly tmavé? Prosím? Byly tmavé tam, kde to bylo potřeba a kde se to hodilo. To, že vypadaly tak, jak vypadaly, bylo dáno především barevnými možnostmi enginu. Jinak si nepamatuji tedy ani jásavé barvy, ani že by všude bylo světlo... V DN3D byli emzáci, noční město, vesmírná loď atd. atd. Jakou máš představu o tom, že by to mělo být dnes? Všude světlo a veselé barvičky? Pochopím neustálé omílání nářků nad dvěma zbraněmi (z hlediska designu hry to dle mého názoru je úplně jedno), ale tohle? Ehm.

0/0
17.6.2011 0:37

Slayerer

Re: Re: No nic moc

Z hlediska designu DNF to asi jedno je, ale z hlediska Duke Nukem jako takovýho je omezení na dvě zbraně uplná blbost. Duke Nukem na to neni stejně dělaný jako na to neni Doom a podobný hry, ty dvě zbraně mi přijdou jako přizpůsobení se těm moderním blbostem, protože 10 zbraní přeci neni vůbec "real" : )

0/0
17.6.2011 0:44

Veska je prostě nesmrtelný

Re: Re: No nic moc

I tak je to ubohost kvůli "pitomým" konzolistům. A jakých 5? Granáty, přisavné miny+dvě hlavní zbraně. Pěsti se nepočítají do "zbraní"

0/0
16.6.2011 15:57

HonyaDj

Otázka k zamyšlení...

Podívejme se na metacritic.com. U drtivé většiny her z poslední doby jsou hodnocení recenzentů vyšší než hodnocení hráčů... U DNF je to u PC verze naopak, u konzolí to i nadále sedí... Nevypovídá to o stavu současné herní scény všechno? ;-)

0/0
15.6.2011 15:15

Veska je prostě nesmrtelný

Re: Otázka k zamyšlení...

Že na PC hrají ti staří a jenom blázni hraji FPS na gamepadu?:)

0/0
15.6.2011 19:18

HonyaDj

Re: Re: Otázka k zamyšlení...

Možná mimo jiné... Chtěl bych vidět souboj velkýho octobraina bosse na gamepadu na konzoli... už takhle jsem měl docela co dělat na vyšší obtížnost a hraju na PC, tak si moc nedokážu představit, jak to hrajou konzolisti...

0/0
15.6.2011 20:52

Torz

Re: Re: Re: Otázka k zamyšlení...

Nechápu, vlastnit konzoli je nějaké postižení?Já osobně hrávám jak na PC tak X360 a musím říct, že na Xku častěji, na gamepadu mířím stejně přesně jak s myší, takže v tom žádnej problém nevidím, spíš mi vyhovuje, že u Xka můžu pohodlně ležet u televize.;-)

0/0
15.6.2011 21:09

Veska je prostě nesmrtelný

Re: Re: Re: Re: Otázka k zamyšlení...

Ono nejde o přesnost, ale o rychlost. To nemáš nikdy šanci proti PCčkáři.

0/0
16.6.2011 11:42

HonyaDj

Re: Re: Re: Re: Otázka k zamyšlení...

Vlastnit konzoli není v žádném případě postižení. Ale postižení určitě je, pokud někdo neumí číst a hledá někde napsáno něco, co tam napsáno není... ;-) Mimochodem - ležení u televize - to není argument. Kdo není vidlák, hraje na televizi i s PC a není to o nic složitější...

0/0
17.6.2011 0:39

vaclavj1

Re: Otázka k zamyšlení...

Hraci obecne jsou hysterky (alespon ta cast, ktera exhibuje na internetu), staci se podivat na hodnoceni hracu na zminovanem metacritic u vetsiny her, kolik tam clovek najde nul, ktere srazi prumerna hodnoceni. Skoro zadna z tech her si nulu pochopitelne nezaslouzi.

U DNF je to naopak, par ukrivdenych se rozhodlo, ze svemu milackovi pomuzou - ostatne jedna vyzva k tomu je i tady v diskusi. Kdyz jsem se dival na metacritic pred par dny, tak bylo i hodnoceni hracu u PC verze pod prumerem recenzentu, ale ted tam nekdo nahazel hromadu desitek (snad ani fandove si nemysli, ze tohle je desitkova hra) a prumer jde pochopitelne nahoru.

0/0
16.6.2011 12:21

Upir_Spike

Re: Re: Otázka k zamyšlení...

tak to není

0/0
16.6.2011 12:42

HonyaDj

Re: Re: Otázka k zamyšlení...

Hysterky tedy mají vysvětlit, proč je tatáž hra u konzolistů hodnocená daleko lépe než u PC hráčů? Mají vysvětlit to, proč je DNF jedna z mála her, kde se hodnocení recenzentů a hráčů rozchází jiným směrem? ;-) DNF má od vydání na metacritic.com stále stejné poměry v hodnocení. Nemusíš lhát, že bylo pod průměrem - u PC verze hodnocení hráčů takové nikdy nebylo, chodím tam denně. Bylo od začátku nižší u konzolí a od začátku bylo u PC verze vyšší. A je to tak doteď, tečka. A "někdo naházel hromadu desítqek" - na tom serveru tyhle hlasy permanentně mažou, pokud jsi to ještě nezjistil ;-). Jestli tam někdo něco naházel, tak to rozhodně nebyl jeden člověk. DNF není desítková hra ani omylem. Ale ani omylem to není podprůměrná hra. Jestli je podprůměrná, jmenuj další podobné hry. Usnadním ti to - nejsou, DNF je jediná hra za poslední roky, co vypadá takhle. A děkuju, že to tak je. Že ještě někdo dokáže udělat hru, která není jenom spotřební hovadinou pro lamy...

0/0
17.6.2011 0:47

vaclavj1

Re: Re: Re: Otázka k zamyšlení...

Protoze je to Duke, pyco. Nejakej recenzent tomu houno rozumi, dyt von to hodnoti, jako kdyby to byla jakakoli jina hra.

Jinak rozchazi se to uz jen o 3 procenta, takze budete muset tech desitek nahazet jeste vic. A ze je mazou? toho se bat nemusite, staci se podivat na recenze uzivatelu, kolik je tam desitek...

0/0
19.6.2011 1:30

HonyaDj

Re: Re: Re: Re: Otázka k zamyšlení...

Kdo je u tebe p*ča, blbečku?

Kdo nahází desítky? Evidentně netušíš, jak metacritic funguje, ale děláš tu ze sebe idi*ta... ;-)

0/0
19.6.2011 4:07

vaclavj1

Re: Re: Re: Re: Re: Otázka k zamyšlení...

Ten bez spetky nadhledu.

Tak me pouc, chytraku? Jinak fandove Serious Sama vas docela drti. :-P

0/0
19.6.2011 8:42

HonyaDj

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázka k zamyšlení...

Bez špetky nadhledu? To říká někdo, kdo kecá do něčeho, o čem neví, jak to funguje? ;-D Dobře, poučím tě. Jestli si myslíš, že pozitivní hodnocení dává na metacritic jeden člověk, seš blbec. Jestli si myslíš, že tam desítky klikají jenom fanoušci, tak jsi to ani nečetl a seš blbec. Pokud si myslíš, že tam není žádný admin, který okamžitě pozná, když někdo přidal deset stejných hodnocení, tak seš taky blbec. A jestli si myslíš, že tam lidi dávají "jenom desítky", tak seš taky blbec a hádáš se tu za něco, co tam máš napsaný. Navíc už v prvním komentáři jsi lhal o tom, jaké hodnocení tam bylo, i když tam nikdy takové nebylo... ;-D

Já se zase rád nechám poučit, jak Serious Sam souvisí s recenzemi na DNF.

0/0
19.6.2011 14:34

vaclavj1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázka k zamyšlení...

Proc jeden? muzou jich byt klidne desitky (klidne s nekolika ucty) - pri celkovem poctu recenzi to je dost vyrazne cislo. Texty mnoha desitkovych recenzi ukazuji, ze to se zasahy adminu neni tak horke.

Ale bylo, lhanim tomu nepomuzete...

Tak se podivej.

0/0
20.6.2011 10:39

HonyaDj

Re: Re: Otázka k zamyšlení...

A ještě bych dodal - projdi si nářky a negativní recenze u konzolových verzí. Opakují se dokola nářky nad grafikou, tím, že hra není jako z roku 2011 a to pořád dokola a dokola... myslím, že to obrázek hezky dokresluje...

0/0
17.6.2011 0:52

vaclavj1

Re: Re: Re: Otázka k zamyšlení...

Jo, je docela naivni v roce 2011 cekat hru jako z roku 2011 ;-D

0/0
19.6.2011 1:31

HonyaDj

Re: Re: Re: Re: Otázka k zamyšlení...

Je docela naivní si cucat z prstu argumenty typu "Call of Duty to dělá takhle, tak je to tak správně". Ale to bys musel chápat, o čem je řeč...

0/0
19.6.2011 4:06

,,palič

střídání

http://asset.soup.io/asset/1938/9663_17b3.jpeg

0/0
15.6.2011 14:13

koubelkaa

pro mě spíše zklamání.. což je velká škoda :-(

Tak taky jsem tak nějak přecejen očekával víc - dokonce jsem si ještě před tím než jsem začal hrát samotné Forevr, tak jsem si znovu zahrál komplet celý klasický 3D a musim říct že Duke Nukem 3D funguje pořád a je to paráda, nebo prostě já si to užíval i teď.

Nicméně pak jsem si spustil Duke Nukem Forevr a začátek mě bavil a supr - jenomže jsem si říkal "ok, tohle je na úvod dobrý" a už jsem čekal něco víc a nějak prostě levly který mě bavilo procházet jako ve starym 3D, protože byly takové méně - já nevím jak to říct - asi jednosměrné.... tady člověk tak nějak může jít jen dopředu a zpátky ale pak už vůbec nikam...

To byo pro mě velké sklamání, protože jsem doufal v to že se bude bojovat v rozsáhlých rujnách a já tam budu více spolupracovat s ostatníma a narážet přitom na další lidi - jenomže přesně jak tady už někdo napal - v mnohých misích člověk nenajde víc než jen nepřátele a nic víc...

Takže na jedné straně jsem rád za to že tady bylo víc "děvek", hlášek atd atd atd, ale přišlo mi že víc té herní svobody bylo (paradoxně) ve starým Duke Nukem 3D... jako za sebe bych klidně vydržel i kdyby ta grafika a fyzikální model byl stejnej jako v roce 1996, ale ten herní prožitek tam prostě takovej není... - což je obrovská škoda i právě pro spousty možností které se tady nebízely, ale nikdy jsem se nedočkal úplného dotažení... -takže u mě rozpětí něco mezi 3/10 a 7/10 (to podle toho z jakého úhlu se na to podívám...)

0/0
15.6.2011 13:47

koubelkaa

Re: pro mě spíše zklamání.. což je velká škoda :-(

ježiš!!! těch chyb co jsem tam nasekal... a jak jsem mohl napsat "forevr" místo forever je mi už vůbec záhadou... - nicméně pochopím když podle mého pravopisu mě budete mít za vola (páč za tohle si nic jiného nazasloužím...)

0/0
15.6.2011 13:50

Giga Pudding

Re: pro mě spíše zklamání.. což je velká škoda :-(

A k čemu je ten level design her jako duke nukem 3d nebo doom2, když třičtvrtě úrovně je jen od toho, aby natahovaly hru, protože v nich absolutně nic není a hráč se v nich akorát bezcílně motá a hledá klíče ke dveřím? Duke s nikým spolupracovat nepotřebuje, protože je to Duke :).

A v roce 1996 duke žádný fyzikální model neměl :).

0/0
15.6.2011 14:16

flames828

Re: Re: pro mě spíše zklamání.. což je velká škoda :-(

Měl, při pádu se ozvalo "Oaau.." a "křus". Při prádu z velké výšky se ozvalo "ooooooooooooh!!!" a "mlask" ;-D;-D;-D8-o

0/0
15.6.2011 15:58

Veska je prostě nesmrtelný

Re: pro mě spíše zklamání.. což je velká škoda :-(

Vyčítat Dukovi, že s nikým nespolupracuje? A s kým by měl spolupracovat, je to Duke, ten nespolupracuje. Asi jsem špatně dohrál DN 3D, jelikož tam jsem o spolupráci ani nezavadil. A jenom by mě zajímalo, co jsi nacházel v DN 3D, já většinou nepřátelé a děvky, tak proč by to tady mělo být jinak? Kdybych měl vyčítat, tak absenci více zbraní+lékarničky, stupidní zvyk rychle mačkat danou klávesu a CoD doplňování života.

0/0
15.6.2011 19:20

,,palič

Re: Re: pro mě spíše zklamání.. což je velká škoda :-(

Za vznik autohealu můžeme poděkovat tuším hře Halo, od které se to rozlezlo i do ostatních jako veš muňka. Pro tvůrce je to jednoduché. Lékarničky nebo nějaké healing mašiny a jejich rozmístění v levelu byl do určité míry strategickej prvek. Daleko snazší je prostě dát do hry autoléčení a to, kde jsou lékárničky neřešit.

0/0
15.6.2011 19:53

Veska je prostě nesmrtelný

Re: Re: Re: pro mě spíše zklamání.. což je velká škoda :-(

Halo první myslím že ne, CoD nebo podobná to myslím zavedla, ale nevím to přesně. Právě mi už ty kvanta FPS splývají:-DA myslím, že, že v Hallo jsem měl lékarničky ještě na staričkém X-Boxu.

0/0
15.6.2011 20:10

vaclavj1

Re: Re: Re: Re: pro mě spíše zklamání.. což je velká škoda :-(

V Halo se snad dobijely stity, ale zdravi jako takove neregenerovalo a clovek musel shanet lekarnicky.

Jinak ja z toho vinim Planescape Torment, ktery mel autoheal uz pred Halo ;-D

0/0
16.6.2011 12:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.