Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Far Cry 3 vám ukáže, jak vypadá tropické šílenství

Třetí díl oblíbené akční série se vrací ke kořenům, ale nikoliv otrocky a se vším všudy. Více než akce to tentokrát bude dobrodružství.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vsamotar

FarCry

FarCry první byl naprosto dokoanlý. Atmosférou, hratelností, rozsahem map (ve své době) a i neuvěřitelným grafickým rozsahem - dal se hrát na šunkách, ale když se pořídila pořádná grafárna, vypadal o 100% líp a dal se hrát jako nová hra. Crysis mě tak nějak kupodivu minulo, tedy dokud jsem neuzřel FarCry2, neprožil s ním drtivé zklamání (ať už z otravné hratelnosti či dle mého názoru hnusně nakreslený svět). Říkal jsem si, že to přece není možný, aby tak dobrou hru ve dvojce tak brutálně zmrvili. A tak jsem zkusil Crysis, které je naprosto perfektní. Atmosféricky, hratelně i graficky. FarCry3 čekám jen s velkou skepsí. Zato se chystám po balíku Crysis zakoupit Crysis 2. Pro vývojáře bych měl jeden návrh: Když děláte pokračování něčeho, co fungovalo a dobře se to hrálo, tak to jen rozšiřte a vylaďte k dokonalosti a nepřekopávejte to k nesmyslnému a příšerně otravnému systému, který se snaží o podobnost s realitou.

0/0
22.6.2011 19:13

danhar1

Re: FarCry

pozor aby crysis 2 taky nebylo zklamání oproti jedničce

0/0
26.6.2011 12:33

danhar1

Farcry2

jestli to bude taková kravina jak farcry 2 tak ne děkuji Rv

0/0
21.6.2011 13:40

zaknaktel

--

Na dvojce mne velmi rychle znudilo nekonečné ostřelování na checkpointech, stále to samé dokola a dokola, na trojku jsem velmi zvědavý

0/0
20.6.2011 19:09

Jeffy

...

8-o8-o Ta grafika vypadá fantasticky!

0/0
20.6.2011 2:36

Ej.dzej.rimmer

Re: ...

Nejen grafika.I to video neni vubec spatny.Libi se mi ten boj z blizka chladnyma zbranema.Zacina to docela tuctove,ale pak se to pekne rozjede.

Dalsi rok nadupanej super hrama.Far Cry 3,Rage,novej Assassins creed,Gears of war 3,Fifa 12...kde ma clovek na to hrani brat cas :D

0/0
20.6.2011 5:41

Copa-k

Re: Re: ...

no na Far Cry si jeste hodne dlouho pockas ,ale jenak to vyapada na luxusni reznicinu :-)

0/0
20.6.2011 10:18

mechwarrior

Re: Re: ...

grafika sa mi moc nepáči, respektíve oproti Crysis ma to nijak neohromuje ale áno ten boj z blízka vyzerá dobre, len mám neblahý pocit, že je až moc predhraný - prídeš k nepriatelovi stlačíš button a hrdina vytiahne obeti nôž a podreže ho alebo vyberie z tela nôž a hodí ho do nepriatela bez nutnosti mieriť (aspoň to tak vyzerá).

0/0
20.6.2011 16:39

Copa-k

Re: Re: Re: ...

ach jo zase ten Crysis

no to ze se Tobe libi vic Crysis neznamena ze nekoma FarCry nemuze pripadat vizuelne fantastickej..

0/0
20.6.2011 23:12

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: ...

preboha to sa tu na BW musí každý do každého navážať ???

on vyjadril svoj názor, ja zase svoj... ja jeho názor plne rešpektujem a ani ma nenapadlo mu nejak oponovať. Takže venuj sa radšej niečomu užitočnejšiemu....

0/0
20.6.2011 23:37

Copa-k

Re: Re: Re: Re: Re: ...

napodobne kamo...

by me nenapadlo ,ze tady nekdo nevydrzi s nervama a hned se cejti ublizenej

0/0
21.6.2011 0:15

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

necítim sa ublížene, nemám dôvod ... len ťa prosím ak budeš nabudúce reagovať na cudzí príspevok tak si ho najprv dobre prečítaj a pokús sa ho pochopiť... inak tu zbytočne zakladáš flame.

0/0
21.6.2011 0:41

Copa-k

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

evidentne se cejtis ublizenej :-)

a ver mi ze problem se ctenim psaneho textu vazne nemam narozdil od jinejch....

no nic jdu spat tohle je debata o hovne

0/0
21.6.2011 0:51

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

áno je to debata o hovne, je to debata ktorú si rozpútal ty. Takže ber si z toho ponaučenie a nabudúce lepšie čítaj alebo viac rozmýšlaj pred tým ako budeš reagovať na príspevok niekoho iného.

0/0
21.6.2011 1:14

Copa-k

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

ja jen proste nedokazu pochopit proc sem predhazujes tisickrat omletej Crysis ? Samoszrejme ze vypda lepe ,jenze vis vcem je celej zadrhel ,ze narozdil od totalne neschopneho Crytek studia ubisoft uz dvakrat dokazal ,ze tropicka dzungle na konzolich udelat jde. A to ze Crysis ma vic poleygonu ? No me se narozdil od vyumelkovaneho tropu v Crysis zdejsi priroda aspon libi. A jeste jedna vec je to opravdovej otevrenej svet narozdil od pseudo otevrenoho sveta co ma Crysis jedna na PC.

0/0
21.6.2011 9:18

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

dám ti jednu radu - skús sa naučiť rešpektovať osobné názory ostatných, bude sa ti lepšie dýchať. To že ty má nejakú averziu ku Crysis neznamená, že ľudia nebudú podobné hry s Crysis zrovnávať. A trochu si medzi polygónmy zabudol na jednu vec, Crysis je 4 roky stará hra.

0/0
21.6.2011 9:58

Copa-k

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

ja nemam problem s respektovanim cizihio nazoru pokud ma opodstatneni. Jenak s psanym textem asi mas problem ty. Proc sem predhazujes ze Crysis jsou uz ctyry roky kdyz to nic nemeni na faktu ,ze Crytek na konzolich grafiku jako ma Far Cry 2 a ted tri nerozhejbe i kdyby se tisickrat rozkrajel. Jo ja zapomel oni nato by potrebovali 8ggiga ram a quadcore nejnovejsi generace. Ja proti Crysis nic nemam ,jenze tohle je debata o Far Cry pokud ti neuslo a to ze jsi prave objevil ameriku a pro tebe zrejme zivotne dulezite zjisteni o ktere se snama se vsema musis podelit ,ze Crysis je hezci nez Far Cry je vazne k smichu.

0/0
21.6.2011 10:13

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

čítaš po sebe vôbec čo píšeš ? skúsim to chronologicky :

- napísal som, že grafika v FC3 sa mi až tak nepáči, že v porovnaní s Crysis ma neohromuje, čiže vyjadril som svoj osobný názor.

- ty si my na to reagoval ako obvykle úplne zcesty, tým že ak mne pripadá Crysis krajší, že to neznamená že FC3 sa iným nepáči viacej ...

- ja som ti napísal, že som iba vyjadril svoj názor a nikomu som názor nevyvracal.

- potom si sa do mńa začal navážať ako je to u teba zvykom a rozoberať Crysis vs FC. Nehnevaj sa ale nemám na teba čas ani chuť...

0/0
21.6.2011 10:57

Copa-k

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

a proto tady porad oksidujes.

Hele tak ja to skusim taky chronologicky dokud ses sem neprisral s Crysisem tak se debatovalo jen o Far Cry. To ze mas potrebu psat neco co uz davno kazdej vi je strasne hezke lec pro ostatni nepodstatne. Skus priste napsat komentar co nekomu neco da.

0/0
21.6.2011 11:31

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

nie ty naozaj nie si ten kto mi bude hovoriť či môžem alebo nemôžem vyjadrovať svoj osobný názor v diskusii ;-)

a Crysis si tu začal rozoberať ty... Takže prestaň konečne zakladať flame, na tu nie je nikdo zvedavý.

0/0
21.6.2011 11:40

jarinho411

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

no ty si iny...lolb Rv!!

0/0
21.6.2011 11:44

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

dosť chabý pokus ;-)

0/0
21.6.2011 11:55

kapitan_karotka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

ty jsi vazne tupej :)

0/0
22.6.2011 3:28

Copa-k

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

mechwarriore hele klidek jo

nikdo ti tu neodepira Tvuj nazor jenze to ze napises blbe je tvuj problem. To ze se pletes Crysis je taky tva prace nez si sem prisel nikdo opakuju NIKDO se o tehle hre nebavil. A jak rikam pises tady neco co uz kazdej davno vi a myslim ,ze diskuze typu Crysis je hezci tohle me neposadi na zadek mame vsichni davno za sebou. Pokud mas potrebu basnit na tema Crysis a joho vizualni stranky o ktere kazdej rozumnej clovek vi ,ze je stale nejhezci a presto nema potrebu jine o tom utvrzovat. Ano Crysis je hezci ,ale taky je hardwerove ponekud nenazranej ver mi ,ze Far Cry bude mit polovicni naroky a zas o tolik hur nevypada. Navic engine Dunia narozdil od Cry Enginu aspon slusne beha na konzolich aniz by se musel nutne orezavat vizual a nebo na ukor snimkovani. Koneckoncu druhej dil byl toho dukazem. Coz pro lidi z Cryteku je zatim nesplnitelnej sen.

0/0
21.6.2011 19:42

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

- to že niečo nepochopíš neznamená že je to napísané "blbě" ... tak ako som ti už písal : buď lepšie čítaj alebo viac porozmýšlaj pred tým ako niečo napíšeš.

- ja som sa s nikým o crysis nebavil, dokým si neprišiel ty a nezačal si sa do mňa navážať. To s čím FC3 zrovnávam je moja vec, nie tvoja. Crysis je hra ktorá má k FC najbližšie, preto je zrovnávanie logické a opodstatnené. Recenzie na Far Cry 2 boli plné zrovnávania s Crysis a nezaregistroval som nikoho komu by to vadilo ... Samozrejme na BW sa musí vždy objaviť výnimka v podobe tvojej osoby ktorá sa za každú cenu musí navážať do káždého kto sa o Crysis čo len zmieni.

- Takže píšem to posledný krát : s čím ja porovnávam FC je moja vec, je to môj osobný názor ktorý nikomu nevnucujem ... ak s tým máš problém nečítaj to a nereaguj na mńa ;-)

0/0
21.6.2011 20:37

Copa-k

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

za prve v teto diskuzi pisu driv jak ty za druhe slovo Crysis jsi pouzil prvni ty tak to nehazej na me. Za treti pokud mas nas ctanare tady na BonusWebu za blbce ,ze doted nevedej ,ze Crysis je hezci nez Far Cry tri tak se prober. Mozna ze tam u vas na slovensku o Crysis nikdo neslysel ,ale tady u nas je to pomerne hodne hrana zalezitost.

A jeste neco dodam pokud jsi tak vztahovacnej ,ze clovek nemuze zde nic napsat tak me ignoruj evidntne se urazis kvuli kde jakemu hovnu a pak brecis jak te tady lidi napadaj. Pokavad beres kde jakou reakci na sebe jako napadeni tak to mas hodne spatny. Diskuze s tebou musi bejt v rukavickach protoze jsi hooodne urazlivej. Zrejme ti dela problem rozdejchat kde jakou proti reakci ,protoze si myslis ze se tvejma moudrama musi prece kazdej souhlasit.

0/0
21.6.2011 22:53

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

- samozrejme že slovo Crysis som použil ako prvý ale s nikým som o Crysis nediskutoval (čo len znovu dokazuje že asi naozaj nevieš čítať).

- už ti to píšem tretí krát, niekdo ako ty mi nebude hovoriť o čom mám a nemám písať :) Ak sa rozhodnem zrovnávať grafiku FC s Crysis je to moja vec a ty sa môžeš aj na hlavu postaviť... :)

- kde som písal, že čitatelia bonuswebu sú blbci ? čo sa mi to zase snažíš natlačiť do úst ?

Celá táto idiocká diskusia vznikla preto, že jednému arogantnému človeku s menom Copa-k sa nepáčí že som v diskusii spomenul Crysis ... a ty mi ideš písať niečo o vzťahovačnosti a urážaní sa ? pre tvoje vlastné dobro, mal by si sa nad sebou zamyslieť.

0/0
21.6.2011 23:51

Copa-k

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

ty jsi hodne samolibej ze ano ?¨

Mas problem stim ,ze ze o Crysis je zde naprosto zbytecne se bavit a ze do tveho prichodu se zde debatovalo ciste o Far Cry trojce ? Jak uz jsem rek to jsi objevil ameriku stim ,ze Crysis je hezci ano je hezci a kcemu je nam takova informace dobra ? Opravdu si mslis ,ze Tvuj nazor je dostecnej prinos pro zdejsi diskutujici ,ze zrovna tobe prijde Crysis hezci. Ano moc dekujeme bez toho by to tady nikdo si nedal dohromady ,ze nejhezci hra za posledni ctyry roky je stale nejhezci i v porovni s FC3. Super ted jsi to tady rosek.

BTW: kdyz uz mas tu drzost me radit jak se mam chovat na zdejsich diskuzi co treba zacit nejdriv od sebe a proste me ignorovat ? Pokud mas problem stim co pisu tak to prejdi mysli si o me co chces ja se ztoho neposeru a kazdej si muzem zit v klidku dal..

0/0
22.6.2011 0:41

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

- to o čom je zbytočné písať a čo je a čo nie je prínos pre diskusiu TY nerozhoduješ .. to už ti sem píšem asi štvrtý krát ale stále ti to nedochádza.

- takže ty ideš iným diktovať čo maju a čo nemajú písať a ty mne ideš hovoriť niečo o drzosti ? človeče veď ty nemáš ani minimálnu sebareflexiu ! a tvoja výzva na to aby som ťa ignoroval pôsobý doslova komicky keďže ty si ten kto na mňa reagoval, keby si si odpustil svoje arogantné reakcie nebol by žiaden flame. Porozmýšlaj trochu nad sebou...

0/0
22.6.2011 1:05

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

takže posledny´krát :)

jediný kto tu začal flame si bol TY, dovtedy každý iba kultivovaným spôsobom vyjadroval svoj názor na hru a všetko bolo vporiadku... a to je jasné každému kto vie aspoň čítať. Nebyť tvojich arogantných príspevkov okorenených vulgarizmami žiaden flame by nebol ;-)

Tiež sa maj pekne.. a prajem pevné zdravie.

0/0
22.6.2011 2:24

Copa-k

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

ty jsi dobrej lolek

pro priste si odpust ty kydy o napadani pokud ti vadi ze si tady clovek povzdechne nad dementnim komentarem kterej nema zadnou vahu a je jen pro vyvolani falme okej uzij si to. Do tveho prichodu jsme se tady bavili vsichni slusne tak opet opakuju nech si ty moralisticky pindy pro nekoho jinyho vazne me uz prestavaj bavit cist. Tak se mej a zas nekdo muzem podebatovat u hrozne plodny diskuze jak je stebou ve zvyku

0/0
22.6.2011 2:13

kapitan_karotka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Velmi bych doporucoval si Crysis opravdu zahrat. Na ostrove se muze zcela volne pohybovat. Klidne muzes rovnou vyrazit na konec a na vsechno se vykaslat. Nebo muze jen tak pobiha. Far Cry 2 byla totalni pitomost. Grafika hrozna, hratelnost nulova. Plno chyb a nedomyslenosti. Navic nevim co ti na tom pripadalo vyumelkovane. byl jsi nekdy na tropickym ostrove? Asi ne. Doporucuji utratit nake penize za dovolenou.

0/0
22.6.2011 3:27

Copa-k

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Crysis znam ,ale uznej ze s porovnanim treba prave z Far Cry 2 to byl stale jen vetsi korydor. A prave rozdil je ten ze Far Cry se obeslo TEMER bez jakehokoliv loadingu a Crysis bylo rozdelene na levely. Konec koncu Crysis jsem si zahral pomerne nedavno a opravdu to nema nic spolecnyho s otevrenym svetem je to tam jen na efekt. Ale aspon teda ja nepovazuju pobihani z leva do prava v levo lode na pravo skyly jako hru s otevrenym svetem. Bavime se o prostredi oka. To ze jsi mel moznosti jak se s danou urovni vyporadat je druha vec.

0/0
22.6.2011 11:25

Copa-k

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Ale aspon teda ja nepovazuju pobihani z leva do prava v levo lode na pravo skaly jako hru s otevrenym svetem nepovazuju. Bavime se o prostredi ok. To ze jsi mel moznosti jak se s danou urovni vyporadat je druha vec

0/0
22.6.2011 11:31

Copa-k

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Jenak jsi jeden z mala co o grafice v FC2 napsal ze je hrozna :-).

No nevim co by si jako chtel od Afriky ,ale budis je to tvuj nazor. No ja si myslim ,ze Ubisoft nato jake mel moznosti se docela vytahl a z konzoli vytahl velice vizuelne peknou hru. Jsem zvedavej na Crytek jestli se pochlapi a zasadi a pristi Crysis zase do pralesa. Teda ne zebych zrovna ho tam chtel mit. Me ta zmena prostredi hodne vyhovovala ;-D

0/0
22.6.2011 11:39

krVak

Re: Re: ...

fansite rage-game.cz [>-]R^

0/0