Hra Dungeon Siege III je až po okraj nacpaná fantasy akcí

Zběsilá akční hra na hrdiny pracuje s jednoduchými principy, ale na zábavnosti jí to vůbec nic neubírá.

Upozornění

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Riker007

Plané naděje

Tak v tomhle jsem viděl zachránce značky Dungeon Siege... Tedy ještě předtím, než se hra vydala. Dvojka mi přišla oproti jedničce skoro jako krok dozadu. Ale tohle kromě grafiky (která taky neni zas tak high-end) je jen o málo lepší. A dialogové stromy typu Mass Effect to těžko zachrání. Velká škoda. Nicméně pořád si můžete zahrát původní Dungeon siege, než vydají Diablo III...

0/0
9.7.2011 7:36

JCage.

Asi jsem hral jinou hru??

Takze, po sesti hodinach hrani mohu rici, ze DS 3 je pro mne bohuzel obrovskym zklamanim. Zlaty Sacred 2 a opovazim se tvrdit - zlaty DS 2 :-/

hardwarove naroky jsou vyssi nez u Sacreda2 a pritom to nevypada o nic lip a seka se to i tak. RPG prvky - velke zklamani - mate zhruba tri skilly ktere muzete furt tocit dokola, na nejaky skill tree zapomente!

Ovladani - katastrofa! - postava se zasadne otaci na tu stranu kterou nechcete, a aby to bylo zajimavejsi, pri couvani postava zahyba presne naopak - tzn pokud musite utect, nejprve je potreba se uplne otocit. Invertovat v nastaveni to nelze.  Mapa - hruza des - je strasne malicka, neda se zvetsit a questovy ukazatel vam opravdu ne vzdy ukazuje tam kam musite jit.

Aby toho nebylo malo - ten nejvetsi problem u DS3 jsou SAVE soubory, ktere se cas od casu mohou samy od sebe pokazit... kolik lidi uz tu hru smazalo, protoze jim oznamila, ze SAVE DATA CORRUPTED!

0/0
24.6.2011 11:57

genchiskan

Re: Asi jsem hral jinou hru??

proc opovzaim se rici i zlat DS2?,vsak DS2 je oproti tomuto paskvilu best hra.!!

0/0
25.6.2011 10:50

genchiskan

Re: Re: Asi jsem hral jinou hru??

*opovazim

0/0
25.6.2011 12:30

JCage.

Re: Re: Re: Asi jsem hral jinou hru??

opovazim, protoze znam spise lidi, kteri DS2 zavrhuji...

0/0
27.6.2011 9:59

Frater Omega

Re: Asi jsem hral jinou hru??

Sacred 2 hodnotis pozitivne? Tak ten me osobne prestal bavit pomerne brzy diky okatemu levelingu sveta vuci hracove postave, o silenem a otravnem takrka okamzitem respawnu nepratel ani nemluve stejne tak diky celkove presprilis nevazne pojimane hratelnosti. Jinak DS3 me pres teseni se na nej a po vyzkouseni dema taky zklamal, strasnej shit, grafika (na kterou si bezne prilis nepotrpim) mi tady prisla az odporna (neostry textury), konzolovy feeling v ovladani a interface ani nemluve. Me spise zaujal Torchligt, hodne jsem zvedav na dvojku nez konecne vyjde DIII..

0/0
27.6.2011 18:53

JCage.

Re: Re: Asi jsem hral jinou hru??

Sacred 2 byl skvely, kdyz clovek prekousnul to ze nema skilly hromadneho niceni jako v DII (meteory, blizzard, frozen orb apod), prijemne potesila grafika, propracovanost detailu, vylepsovani skillu mne taky potesilo (ze se kazda postava dala hrat na vice zpusobu) atd atd... a pro narocnejsi hrace to zacalo byt zajimave od Niob obtiznosti. Multiplayer taky zabavny. Na Sacredu2 jsem nevidel moc nedostatku.

0/0
28.6.2011 16:55

vaclavj1

demo

Demo neni sice zadny zazrak, ale zase to neni vubec spatne. Pripomina mi to takovy lepsi Sacred 2 ... pockam, az spadne cena a pak koupim :-)

0/0
24.6.2011 0:31

IARK - Králíček ušáček

Re: demo

Tohle ti pripomina Sacred? A nepripomel ti nahodou GoW3 Diablo? 8-o

0/0
24.6.2011 7:44

JCage.

Re: demo

co prosim? lepsi sacred 2 ? a v cem konkretne je to lepsi?

0/0
24.6.2011 11:50

vaclavj1

Re: Re: demo

tak hlavne hratelnost, naznak pribehu, ovladani a pak RPG system, ktery neni nic moc, ale ten v Sacred mi vylozene nesedel uz od jednicky

0/0
24.6.2011 14:36

JCage.

Re: Re: Re: demo

to chapu. Pro mne jsou takove veci jako ovladani a RPG system u RPG hry hodne podstatne. Diablo 3ka tohle zadupe do zeme.

0/0
24.6.2011 14:51

vaclavj1

Re: Re: Re: Re: demo

To nepopiram, ale Diablo III zatim nema ani datum vydani, kdezto tohle je na trhu. To je myslim nesporna vyhoda.

0/0
24.6.2011 14:57

genchiskan

Re: Re: Re: demo

jestli chces propracovany rpg system tak jdi do nwn,BG,ci nwn2...

0/0
25.6.2011 10:51

genchiskan

Re: Re: Re: Re: demo

bohuzel dragon age je taky takova arkada co se rpg prvku tyka.:-P

0/0
25.6.2011 10:52

vaclavj1

Re: Re: Re: Re: Re: demo

Znam vsechny zminovane, ale to je proste jiny druh her, ktery mam sice take rad, ale obcas je to treba prostridat :-)

0/0
26.6.2011 16:44

Loocko

Naproste zklamani

tak na tudle hru jsem se tesil dva roky!!!

Jake bylo rozcarovani kdyz sem ji po nekolika hodinach hrani znechucenej vypnul, co to proboha je? Proc se to jmenuje dungeon siege? Omezovani pc hracu hraci na konzolich koukam prerusta do hruznych rozmeru, proc mam na 24palcovem monitoru menu kde je pouze devet obrovskejch tlacitek ktere nevim co znamenaji a misto toho tam mam ty obrazovky tri!!! Proc mam neustale pocit ze me nekdo nuti koukat na hru z naprosto neprirozeneho uhlu, proc proboha kdyz utikam pred enemy si muzu vybrat ze dvou moznosti a to zda uvidim kam utikam nebo uvidim nepritele ktery bezi za mnou. Proc si tu hru nemuzu jeste trosku oddalit? Naprosto ale naprosto zmateny menu pro charakter postavy, proc proboha je tu tak malo itemu? Nedokazu si predstavit ze bych tudle hru hral mesic v kuse s tak malo moznostmi at uz co se tyce skillu nebo volnosti pohybu, itemy atd... To opravdu lidi touzej po takhle omezenych moznostech, tupe primocare hratelnosti a naprosto stupidnich ovladacich prvcich s max trema moznostma? Nedokazu si predstavit co bude delat zatvrzely hrac prvnich dvou dilu dungeon siege az utrati svoje penize za tento paskvil pro lidi z filmu idiokracy. Rv

0/0
23.6.2011 23:36

JCage.

Re: Naproste zklamani

to ti muzu rict naprosto presne - proklejou boha za vyhozenych 50 Eur, jako ja

0/0
24.6.2011 12:03

doktor_bota

Na xbox360 snad,

to nemůžu posoudit, na normální PC je to ovšem prakticky nehratelný shit. Pěkná grafika těžko vykoupí hříchy v podobě konzolového ovládání (které nejenže nejde změnit, ono je i blbě definované) a konzolové "složitosti" (jak soubojů, tak RPG prvků), která je zjevně určena oslovit trh od mateřské školky, přes absolventy zvláštních škol až po osoby zcela senilní. Za mě 30% za grafiku.

0/0
23.6.2011 12:47

Lupulin

Re: Na xbox360 snad,

už dvakrát sem to dohrál na PC......seš gramalvej když nechápeš že Q přepíná postoje, 1-3 aktivuje skills a když zmáčkneš SHIF popřípadě SPACE máš ještě další možnosti...

a teď se podívejme na ovládání stříleček: Shift, většinou běh, Mezerník, většinou sprint, 1-3 přepíname zbraně na Q je vyklánění nebo nějaká ta speciální akce

takže, jestli to chápu dobře tobě nejdou hrát ani střílečky a vlastně vůbec žádná hra když nedokážeš zvládnout tohle KLASICKÉ rozložení prstů na KB....

s tím že to nejde nastavit ale máš pravdu..to je trošku FAIL....

0/0
23.6.2011 13:52

genchiskan

Re: Re: Na xbox360 snad,

no ano cela hra je tak torchu fail.a nestoji podle mne ani za to  jedno dohrani.Rv

0/0
23.6.2011 13:59

Nasgol_Fren

Re: Re: Re: Na xbox360 snad,

R^:-)

0/0
23.6.2011 19:05

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: Na xbox360 snad,

Ty jses fail, je hezky, ale pokud izometricke RPG, ktere se klasicky ovlada mysi ma ovladani jak konzolova bojovka, tak je neco spatne ty strilecko ;-D

0/0
24.6.2011 7:43

Ulam Batar

Hodnocení

Než aby se tady vlekly zbytečné spory, jednoduše zrušte hodnocení typu 0 - 100 % - je to naprosto zbytečné! Stejně valná většina lidí, kteří na web přijdou recenzi nečte a dívá se na body a případně diskuzi. Když nebudou body tak si alespoň něco přečtou :-! Ještě by šlo vymyslet nový systém hodnocení, ale to by si někdo musel zapřemýšlet. Máte na to v redakci "potenciál"? Nebo jednoduše pořád budete zaostale "procentuálně-bodovat"!?! :-)

0/0
23.6.2011 10:11

Slayerer

Hm

Pan wachmajstr Lysý

Dungeon Siege - Redakce 80% Hráči 53%

Duke Nukem - Redakce 60% Hráči 70%

Cítíte ten smrádek? A já to nejsem...

0/0
22.6.2011 19:35

Aladin na Bonuswebu

Re: Hm

Takze myslis ze jsou chytrejsi 10-15-ti letý děti co si jen tak chodí a hází sem nulu a támhle sto? Nebo nějaký **** který na to poukazuje?

0/0
22.6.2011 20:48

Slayerer

Re: Re: Hm

Ale já poukazuju na něco uplně jiného milý Aladine, nelešti furt lampu a lépe chápej.

A propo, že tomu někdo hodil 0 nebo 100 se pozná prosím jak?

0/0
22.6.2011 21:01

Nasgol_Fren

Re: Re: Re: Hm

Máš mí zastání :-) a myslím, že to hodnocení her chápu uplně stejně... A tak nějak tuším že chyba neubude u hráčů...

Vždyt přeci HRÁČI SI PROŽILI hru, oni mají zkušenosti, což je btw to nejcenější co může člověk mít...

0/0
22.6.2011 21:21

Lupulin

Re: Re: Re: Re: Hm

opravdu si myslíš, že všichni co hlasovali do hodnocení DS3 nebo duka jej dohráli?...tak tomu se s dovolením zasměju HODNĚ nahlas.......

0/0
23.6.2011 10:17

Nasgol_Fren

Re: Re: Re: Re: Re: Hm

jak mám vědět esi ji dohráli, každopádně asi víííí víc než recenzenti...mysli otakare

0/0
23.6.2011 18:53

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: Re: Re: Re: Hm

To musim hru dohrat abych poznal, ze to je nehorazny shit?

0/0
24.6.2011 7:45

ASGA

Re: Hm

Metacritic PC verze:

Duke Nukem - 55 User score - 6

Dungeon Siege III - 74 User score - 4.4

Od běžného hráče se nečeká, že hru posoudí objektivně.

0/0
22.6.2011 21:41

Slayerer

Re: Re: Hm

Operuješ se slovem objektivně, tak by si měl vědět, že objektivně to mohou posoudit především právě hráči.

0/0
22.6.2011 21:48

ASGA

Re: Re: Re: Hm

Hráč hru posoudí dle svých subjektivních názorů. Viz Duke. Hra má regenerující se zdraví, omezené množství nositelných zbraní... dám 0. Někdo zase přijde a řekne, podělal jsem se smíchy, když Duke řekl slovo "Fuck", dám 100.

0/0
22.6.2011 22:02

Slayerer

Re: Re: Re: Re: Hm

A recenzent nehodnotí subjektivně, hm?

Něco se nauč o statistice a matematice, objektivní pohled na věc získáš spíš z nějakejch 400 subjektů než od jednoho, 30 nebo 40 recenzentů, to je snad jasný ne? To, že pár lidí dá 0 a pár lidí dá 100 je z podlehu statistiky uplně irelevantní, jestli tomu nevěříš, zkus dát u recenze na DNF 0% nebo 100% a uvidíš jak to z výsledným skore (ne)zahýbá. Tohle se snad ale ještě pořád učí ve škole ne, tak v čem je problém. Se statistikou může zahýbat spousta jiných faktorů, ale nějakých pár nul a stovek, to fakt ne, takže hráči opravdu poskytují daleko lepší údaj o kvalitě.

0/0
22.6.2011 22:45

Skjoldr

Re: Re: Re: Re: Re: Hm

Ano, recenzent hodnotí subjektivně - a v čem je tedy problém? Nemají právo na názor v jejich vlastním článku? Na co si teda vlastně stěžuješ?

0/0
22.6.2011 23:20

Slayerer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hm

Poukazuju na propastný rozdíl mezi recenzemi a hodnocením hráčů, to je vše, jestli si to do teď nepochopil...

Nikde si nestěžuju a ani neříkám, že recenzent nemá právo na názor, nevim kde si to vyhrabal.

0/0
22.6.2011 23:32

Skjoldr

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hm

Ne, nepochopil, ale takový už jsem. Propastný rozdíl bych to rozhodně nenazval. Jenže ty porovnáváš názor jednoho s více názory, což je tak trochu nesmyslné. Vsadím se, že bys našel spoustu hráčů, kteří by hodnotili (a možná i hodnotili) úplně stejně.

0/0
22.6.2011 23:41

Slayerer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hm

A v tom je problém, recenze z těchto srovnání vychází tak, že je těžce subjektivní, kdyby byla objektivní, rozdíl by nebyl tak propastný. Recenzent má být nezaujatý a objektivní, pokud má ta recenze za něco stát, subjektivní pocit recenzenta je hráčům prd platnej. Ano, našel bych hráče, kteří budou stejně tak subjektivní jako recenzent a budou hodnotit stejně, stejné chyby, stejné skore, a? (řečnická)

Dál se o tom nebudu hádat, na to je moc velký vedro a stejně to je zbytečný...měj se fajn.

0/0
22.6.2011 23:48

KyleBroflovski

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hm

Je zcestné se domnívat, že čím více subjektů, tím více objektivně. Příklad: Přijdu do místnosti, kde bude sto lidí a zeptám se jich, jestli je pro mě dort dobrý. 99 z nich budou lidé výživy a těla neznalí a k tomu třeba velcí jedlíci a gurmáni. Pouze jeden z nich bude doktor. Pak je závěr, že mi 99 lidí bude tvrdit, že ten dort je pro mě dobrý a pouze jeden člověk bude mít názor opačný. A hle, těch 99% se mílí... Navíc se ta tvoje "objektivnost" ještě mnohem více zkresluje, jelikož neznáš průměrný věk hráčů, jejich zkušenosti s hrami, prostě o nich nevíš naprosto nic.

K recenzentovi. Je docela povrchní hodnotit recenzi pouze na základě čísla, které je mimochodem pouze orientační. Povinností recenzenta je vypíchnout klady a zápory hry,případně k nim přihlédnout vzhledem k žánru. Spíš kdybys poukázal na něco v textu samotné recenze, co ti nesedlo - mávat číslem je nicneříkající.

Mimochodem, pojem objektivní byl v literatuře, filmu, umění, muzice a hrách vždy dost problematický. Jaká se pozná výborná kniha? Podle toho, kolik lidí si jí koupí, nebo podle toho, jak ji hodnotí akademická obce expertů? To je ten věčný boj Harry Potter X Dostojevskij. Masa se s elitou shodne vždy pouze u věcí, které jsou očividné. A nové DS nepatří ke hrám, které by bylo jednoduché ohodnotit. Podobné to bylo třeba u Alpha Protocolu, který na tiscali dostal 8, zde pouhých 5. Je to prostě hra kontroverzní a příliš "specifická".

0/0
23.6.2011 0:13

nasson

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hm

Chapu o co ti jde a jak to myslis. A v necem pravdu mas. Az na to, ze se uplne mylis, kdyz se snazis do souzeni kvality vnest objektivitu. To totiz je principialne nemozne. Jeste vetsi omyl je, pokud si myslis, ze nejlepe posoudi kvalitu masa. Chces snad tvrdit, ze telenovely, nebo nektere zabavne porady (superstar, drive novoty, atd.) jsou ty nejkvalitnejsi? Z objektivniho hlediska? Pritom vykazuji nejvetsi sledovanost. Takze jsou nejkvalitnejsi. Uvedom si, ze kvalita z pohledu masy velmi silne kolisa s casem. Pred 20 lety by dnesni nejoblibenejsi hudbu nikdo neposlouchal (bylo by to pro lidi prilis nekvalitni) a za 20 let nikdo nebude poslouchat hudbu dnesni, stejne jako se spousta tehdy oblibenych veci vytratila. Masu neuveritelny zpusobem ovlivni moda, nazor ostatnich, predem dana nechut (napr. je to pokracovani a je udelane jinak, nebo staci kdyz ho jen dela jina firma, apod.). Kdyby byla masa objektivni, jak je mozne, ze se oblibenost ve vsech sferach tak obrovsky meni? A kolikrat to jde jednim smerem, pak se to vrati, atd.

0/0
23.6.2011 7:37

nasson

A pokud jde o jedinec vs masa. Kupodivu jedinec ma vetsi sanci na "objektivni" hodnoceni, nez masa. Sance neni velka, ale aspon existuje, u masy ji nehledej vubec. Lze totiz najit jedince "robota". Cloveka, ktereho v dane veci nezajima moda (rozumnej, je ji ovlivnen jen malo), nezajimajiho firmy (napr. o nich nic nevi), ani nazory ostatnich (nejlepe vyvrzenec) a hlavne on sam neni zatizen na urcity styl hry, nebo se aspon dokaze od nej oprostit (tady bude hledani asi dost tezke). V kazdem pripade trvam na to, ze objektivni hodnoceni neexistuje.

0/0
23.6.2011 7:43

nasson

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hm

Uvedl jsem jen priklad, kdy jsem vybral masu lidi (tu co se vidi nejlepe). Muzu vybrat jinou masu lidi - treba csfd.cz uzivatele. Taky tam moc objektivity nenajdes. Maji radi rezisera, nemaji radi herce, atd. - vsechno to tam je videt. Film urcitych reziseru ma automaticky snizene hodnoceni, apod. Pisu, ze chapu co tim myslis, ale nesouhlasim, ze to o cem mluvis je objektivita a urcovani kvality.

Jedna se proste jen o oblibenost. A jestlize si neco ziska vysokou oblibenost v danem case od mnoha uzivatelu, je velka sance, ze dalsi uzivatel zijici v tomtez case a miste bude s danou veci take spokojen. Nejake kvality takova vec jiste skyta, min. je zabavna. Ale mluvit o objektivite bych si nedovolil. V jinem case, jinem miste by mohl totiz takovy vyzkum dopadnout uplne jinak. Objektivni vec by prece jinak dopadnout nemohla! Nelze proto nadavat potom jedinci za to, ze tuto kolektivni nadsenost nesdili. A o to tu jde. Co lze vycitat jsou napr. nesmyslne (nejlepe nepravdive) pripominky, nebo nedostatecna znalost problematiky (hru hraje clovek hodinu a pak ji vypne, dany zanr nema rad, apod.).

Ohanis se statistikou, ktera je nepochybne klicova. Jenze matematika je jen nastroj. Psychologie a sociologie by tady asi mela rict mnohem vice (bohuzel ani v jedne z techto dvou disciplin nemam zadne znalosti).

0/0
23.6.2011 11:40

KyleBroflovski

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hm

Přesně tak. Statistika, a matematika obecně, je v oblasti společenských záležitostí velmi ošemetná věc.

0/0
23.6.2011 11:45

Slayerer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hm

A proto lépe čteme než něco napíšeme

"Se statistikou může zahýbat spousta jiných FAKTORU, ale

nějakých pár nul a stovek, to fakt ne"

Hádej co bylo myšleno těmi faktory? Opět řečnická.

0/0
23.6.2011 1:09

KyleBroflovski

Jenže já se snažím říct, že ty faktory jsou naprosto signifikantní. Ty prostě potřebuješ vědět, co je to za lidi, co tu hru hodnotí, proč ji tak hodnotí atd atd.

Názor člověka, který není kompetentní, nemá absolutně žádnou vypovídající hodnotu... Ve chvíli, kdy ten dotyčný vezme do ruky tužku a napíše všechna pro a proti, zdůvodní to, a následně z toho vyvodí nějaký závěr, pak teprve mě takový hráč začíná zajímat. Nevím o lidech z metacritic nic, a proto mě nějaký jejich nicneříkající čísílko nezajímá. Mnohem víc mě zajímá názor protřelého a rozumného recenzenta, který umí hru prokouknout. Např. takový názor Dana Vávry mě zajímá mnohem víc než celá metacritic dohromady.

S tím csfd je to taky ošemetné a nejlépe je to vidět třeba na komediích. Zpravidla komedie, které mají ostřejší a hrubozrnější humor, mají horší hodnocení než např. Přátelé (asi 90%). Já a spousta lidí, co znám, ten seriál nesnášíme, přijde mi to slabý, infantilní, bezzubý... Můžu se ale podělat u filmu Observe and Report a ten nemá ani 60%. Co s tím? To si mám jako začít myslet, že mám rád HORŠÍ humor než většina?;-D Sám musíš vidět, jak směšně to zní.

Budu se opakovat, ale jediné o co mi jde, je to, že vedle věcí, které není těžké "relativně objektivně" zhodnotit, existují věci, které je velmi problematické ohodnotit. A u takových věcí (spooousta her, filmů apod.) je názor masy naprosto irelevantní, a tudíž neobjektivní.

0/0
23.6.2011 11:59

Slayerer

Není těžké pochopit, že extrémy a faktory o kterých mluvíš (oblíbenost, neoblíbenost atd.) jsou zanedbatelným prvkem v množství čítající stovky či tisíce vzorků, je to stejná argumentace jako jeden tvůj kolega zde, který narážel na udělování 0 a 100 hodnocení a proto prý asi nemůže být to výsledné číslo objektivní, což je ale nesmysl, tyhle extrémy stejně jako tady nebo na csfd ve výsledku nemají téměř žádný vliv, můžeš si to sám vyzkoušet. Samozřejmě to ale závisí na počtu vzorků a tyhle problémy mohou samozřejmě zamíchat se výsledkem, když děláš průzkum od třeba dvou lidí, to je asi jasné, s menším počtem lidí roste riziko.

A pokud zpochybnuješ míru objektivity i na základě velkého počtu vzorků, tak je snad logické, že pouze jeden vzorek (recenzent) už nemůže být objektivní absolutně vůbec a já tedy budu nadále spatřovat objektivitu ve výsledku, který je dodaný vzorkem o stovkách lidí, ze všech možných věkových skupin, vyznání, sociálních poměrů atd. než v jednom panu Lysém a to je pak taky důvod proč se ta čísla od pana Lysého a hráčů tak liší..

Pokud ti jde o slovíčka, tak teda upřesnim svůj výrok aby mě za to nikdo už nechytal - Nerikám, že výsledek hráčů je absolutně objektivní, pouze celou dobu říkám, že je rozhodně více objektivní a poskytuje mnohem větší šanci na objektivitu a na nezaujté posouzení než názor jednoho recenzenta, je už to takto srozumitelné? Až budou moci hlasovat třeba jen hráči ve věku 5-10 let, nebo ve věku 60-smrt, až bude hlasování omezeno pouze na hlasy lidí z ustavu v Bohnicích a nebo jinak vyselektované, tak začnu říkat, že názor hráčů neni vůbec objektivní, ale tohle omezení při hlasování neplatí a vzorek je tedy více než bohatý a budu si za tím stát.

Tím ti taky přeju měj se fajn a dál to balim jako s kolegy před tebou se závěrem, že nic nemůže být 100% objektivní o čemž nebylo nutné vést diskusi ani nikoho přesvědčovat notabene když o tom nikde nepadlo ani slovo.

0/0
23.6.2011 12:01

Slayerer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hm

"Ty prostě potřebuješ vědět, co je to za lidi"

Ano, v průzkumech dělaných osobně je tohle potřeba aby si měl jistotu, že pokreješ široké spektrum lidí pr oco nejobjektivnější výsledek, ale v případě internetu, kde lze předpokládat výskyt všech možných lidí bez omezení a selektování to opravdu vědět nepotřebuješ, já narozdíl od tebe nepředpokládám, že zde hodnotí jen určitá skupina lidí, ale přirozeně, že je tu široký vzorek, což pramení z povahy internetu a dostupnosti a neomezenosti na pohlaví, věk, vyznání, inteligenci, vzdělání, postavení ve společnosti atd.

Takže se tě zeptám jednodušše, co ti dá lepší představu o hodnocení produktu? Hlasování stovek či tisíců hráčů, které nemělo žádné omezení, nebo číslo od jednoho recenzenta? Odpověz si sám a zamysli se proč si tak odpověděl, jakákoli diskuse je zbytečná, stačí si na to odpovědět.

Pořád nevim o co ti jde, měj se, opravdu už to dál řešit nebudu, alespon ne s některými, byla by to nekonečná sága.

0/0
23.6.2011 12:10

KyleBroflovski

Odpovídám a opakuji se: Názor jednoho/ skupiny recenzentů.

Jímá mě hrůza, když si představím, že naprostou převahu má v té tvé všehochuti člověk průměrný, kterých je prostě většina a je jedno jestli jsou z Ameriky nebo Uzbekistánu.... Urči si zemi/město a vyber si náhodně 400 lidí - vždycky ti vyjde mnohem větší počet průměrnejch a ne příliš znalejch lidí, oproti několika lidem nadprůměrným. A je úplně jedno z jakého odvětví to bude, ať se jich zeptáš na fyziku, nebo na hry, vždycky bude těch "troubů" většina.

Tímto tedy končím s tím, že máme každý jiný názor, ty budeš pravděpodobně oddaný demokrat a liberál, já nikoliv;-) Měj se.

0/0
23.6.2011 12:18

Slayerer

Tebe jímá hrůza z množství průměráků ve vzorku co má stvoky nebo tisíce kusů, ale vůbec tě nejímá hrůza z počtu průměráku v množství čítající jendoho nebo pár recenzentů.

Ze je na světě více průměrných? Objevil si Ameriku. Radši když ten vzorkek lidí co může obsahovat průměrné jedince bude čítat stvoky lidí než jednoho nebo pár recenzentů mezi nimiž neni výskyt průměrných o nic menší. Tvůj předpoklad, že mezi recenzenty neni nikdo průměrný a jsou něco extra je zcela mylný, recenzent je jen jeden z oněch hlasující hráčů, který se jal svoje hodnocení zveřejnit a hodit ho do placu.

poznámka pro sebe - přestat reagovat a dodržet mlčenlivost:-) Měj se, fajn, tentokrát už naposledy.

0/0
23.6.2011 12:31