Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Bioware obhajuje herní série

Řada hráčů i herních kritiků hernímu průmyslu vyčítá narůstající počet pokračování, Ta však společnost Bioware vnímá pozitivně. "Je několik důvodů, proč jsou pokračování v herním odvětví dobrá," řekl šéf Bioware Greg Zeschuk britskému serveru Eurogamer.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jazzcat

...

oni vždy tak múdro odpovedajú a ich hry sú s.r.a.č.k.y

0/0
22.6.2011 0:01

KyleBroflovski

Re: ...

To je věc názoru;-) Kvalitní vývojář se ale nikdy nezavděčí všem.

0/0
22.6.2011 22:27

bonuSSweb

Lan

"Když pracujete na pokračování a jste přemýšliví, dobře chápete své publikum. Věnujete hodně času poslouchání toho, co mají a nemají rádi a riskujete. Někdy se to vyplatí, jindy ne. Ale pokud posloucháte, můžete pokračovat v zušlechťování a dělat hry lepší a lepší," dodal spoluzakladatel Ray Muzyka

No a to jako u DA2 seděli v jeskyni??

0/0
21.6.2011 16:39

vaclavj1

Re: Lan

Vsak je take Dragon Age 2 v mnoha ohledech obrovske zlepseni proti Dragon Age: Origins...

0/0
21.6.2011 16:56

Mankind

Re: Re: Lan

Ano. A treti dil bude vylepsen jeste vice. Bude mit pry podtitul Dragon Age:Crysis. Navic vylepsi i lokace. Uz bude jen jedna a bude se porad stridat. Jednou ji pujdes zprava,podruhe zleva a aby to nenudilo bude pry moznost jit i ze sikma. A nepratele? Uz nebudou odnikud skakat ve vlnach. Take se poucili. Budou se teleportovat odnikud a bude to jedna masivni vlna. Jeden souboj s 30 protivniky pry zabere az 10 vterin!

Tech vylepseni je pry vice,ale dalsi si nechavaji pro sebe. Chteji nas prekvapit.

0/0
21.6.2011 17:05

genchiskan

Re: Re: Re: Lan

;-DR^

0/0
21.6.2011 20:47

vaclavj1

Re: Re: Re: Lan

Takze klonovane lokace a vlny nepratel odnikud? Vic toho dohromady nedate?

Jen tak mimochodem, obe veci byly i v prvnim Mass Effect...

0/0
22.6.2011 14:01

Achmed Pribič

Re: Re: Re: Lan

Při útoku nepřátel se objeví velý nápis PRESS PRIMARY AND SECONDARY FIRE SIMULTANESOUSLY" a když osvědčíš tyto console madd skillz, tak nepřátelé umřou a ty ne.

0/0
22.6.2011 14:33

vojcek_p

.

Bioware bych líbal nohy už jen za to, že udělali Planescape Torment, nejlepší to RPG minulosti i budoucnosti, prostě všech dob! Ikdyž to není teda série :) ale jim ty série i tak vždy šly, vždyť už na druhé Baldurs Gate spousta lidí čekala jak na smilování.

0/0
21.6.2011 13:55

Mankind

Re: .

Tak libej. Je to historie. To co predvadi posledni dobou jsou mozna kvalitni hry(z meho pohledu treba u DA2 ani to ne),ale urcite ne kvalitni RPG.

0/0
21.6.2011 14:44

vojcek_p

Re: Re: .

Co je pro tebe kvalitní RPG?

0/0
21.6.2011 15:33

Mankind

Re: Re: Re: .

Z posledni doby? Z tech z volnym svetem je to jednoznacne Fallout New Vegas. Excelentni RPG i kdyz je  bohuzel pomerne dost omezene ''''oblivion'''' enginem.

A z tech pribehovych je to jednoznacne Zaklinac 2. Ma to milion chyb,ale pohlti a nepousti.

Starsi hry umyslene nezminuji,at nejsem zase narknuty z nostalgie.

0/0
21.6.2011 16:11

genchiskan

Re: Re: Re: Re: .

ja nevim ale mne se tyhle futuristicke RPG moc neliby,kdyz rpg tak proste poradne sekery a mece.tot muj nazor.

0/0
21.6.2011 17:13

Mankind

Re: Re: Re: Re: Re: .

Hmm. To jsi asi jeden z mala,kteryu jeste neni klisovitymi fantasy presycen. Navic Fallout :NW neni nijak zvlast futuristicky. Ja spis cekam kdy KONECNE!!!! nejaka skutecne futuristicka freeform RPG vyjde. Dockam se vubec?

A Zaklinac 2? Ten je fantasy az hruza. I kdyz klisovity urcite ne.

0/0
21.6.2011 17:20

genchiskan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

ale tak jasne,ja nerikam ze fallout je spatny stejne tak ME2,jsou to vyborne hry,ale jako RPG mne vic sedi na fantasy,a mam osobne rpg radeji z fantasy sveta,jinak zaklinac2 to je klenot:-)

0/0
21.6.2011 20:50

genchiskan

Re: Re: Re: .

pro mne je kvalitni rpg NWN2 aspon oproti serii dragon age urcite,dragon age uz je dosti orezane o rpg prvky.nwn2 je proste vic hardcore.

0/0
21.6.2011 17:06

genchiskan

Re: Re: Re: Re: .

nebo i prvni NWN ale to uz je dost stare.

0/0
21.6.2011 17:07

Barrbarossa

Re: .

Souhlasím s tím, že Planescape: Torment je nejlepší RPG všech dob ale už nesouhlasím s tím, že bych měl za něj měl líbat nohy BioWare páč s nim nenají nic společného. - Black Isle Studios je tvůrcem Planescape: Torment; to jen tak pro pořádek.

0/0
21.6.2011 16:34

vaclavj1

Re: Re: .

Bezi to na jejich engine, takze neco malo s tim prece jen spolecne maji.

Jestli si dobre pamatuju, tak na zacatku se mihne i jejich logo, coz mozna nekoho mohlo zmast.

0/0
21.6.2011 16:59

Virgl

Re: Re: .

Ano tvůrcem je Black Isle Studio, ale jestli se dobře pamatuji, běželo to na Infinite enginu od Bioware...

Jinak Black Isle mělo bezesporu nejlepší RPG vůbec, mimo oslavovaný Planescape Torment a Baldurs Gate 1/2 jsem zbožňoval i IWD 1 a 2, ačkoliv tam příběh stál za prd...

0/0
21.6.2011 18:35

KyleBroflovski

Re: Re: Re: .

BG dělalo pouze Bioware, BI byl jen vydavatel...

0/0
22.6.2011 22:27

vojcek_p

Re: Re: .

hmm, pravda, já měl vždycky v hlavě tyhle dvě jména tak nějak spojené a je to asi právě tím, že tam běží obě hned po sobě v titulkách :) a taky asi proto, že BioWare udělali BG, ale Black Isle udělali Torment. Je to trochu matoucí.

0/0
21.6.2011 21:46

nif0l

ME

Podle mě je Mass effect je snad i nejlepší herní série ze současnosti. Má to úplně všechno - příběh, akci, znovuhratelnost, systém rozhodnutí,RPG a pěknou grafiku.

Jednička byla parádní...o tom nelze pochybovat. Dvojka přinesla méně RPG v oběti pro to, ať se hra stane svižnější a osloví ještě i některé pochybovače. Mě se to i líbilo, odpadlo plno starostí. Sice mě nepotěšil moc adept, kde v jedniččce byla kombinace lift a throw naprosto naimbená. Ve dvojce už to tak bohužel zkombinovat nešlo, ale pořád se mi to líbilo.

První dva díly jsem dohrál několikrát - a maximální spokojenost. Pokud se jim podaří ještě navíc udělat nějaký kompromis v RPG prvcích, ať je spokojený ten "whine" produkující dav, tak bude maximální spokojenost.:-)

0/0
21.6.2011 12:55

genchiskan

Re: ME

hra to spatna neni ale to skenovani planet si tam mohli odpustit.to mne opravdu nebavi!,a delam to jen z musu.doufam ze v ME3 to nebude a vyresi to nejak jinak napriklad nejakym prodejem.

0/0
21.6.2011 17:04

Virgl

Re: ME

V Mass Effectu 2 jsou kombinace cíleně udělané na celou partu, takže Adept špatný nebyl, protože jsi mohl pullovat a pak pushovat jiným členem party, nebo pushovat třeba zmražené cíle atd...

Co mi přišlo v ME 2 mnohokrát horší, byl systém armor/shield/barrier/HP...do Hardcore obtížnosti to bylo OK, ale jakmile jedete na Insane, má každý nepřítel štít, bariéru nebo zbroj...takže například Vanguard, který měl skilly (Pull, Shockwave, Charge, nějaké munice) zaměřené čistě na zabíjení slabších nepřátel byl najednou k ničemu, protože jste nepřátelům neměli jak sebrat štíty...Adept má alespoň Warp.

Celkově nejlepší classou byl nejspíš Sentinel, kvůli Tech armoru a různorodým schopnostem...a na Insane jsem to projel za inženýra, a taky nebyl problém, tam je zase obrovskou výhodou ten droid...

Takže jsem zvědavý jak to vyladí ve trojce.

0/0
21.6.2011 18:43

KO23L

Bioware

Ja bych to s tim "kladnim vnimanim" neprehanel .... spis bych rekl ze jak Mass Effect tak Dragon Age byli nejlepsi jen ty prvni dily .... v 2. dile z toho udelali mainstreamovou rubacku/strilecku s osekanyma rpg prvkama. Sem na ty dalsi pokracovani zvedavej :-(.

0/0
21.6.2011 6:56

-Palda-

Re: Bioware

jestli je pro tebe rpg to že budeš mít tisíc možností jak si vylepšit či nějak jinak změnit gear nebo zbraně tak to máš pravdu ale u ME2 je to uplně jedno protože tam jde o to, aby tě to vtáhnulo do děje a né aby tam bylirozšířené možnosti upravy talentů jako u Wow atd.

0/0
21.6.2011 7:02

Jeffy

Re: Re: Bioware

Asi tak, ať si jde zahrát oblivion a nám nechá ME2 :-/

0/0
21.6.2011 12:16

Arenoth

Re: Bioware

Souhlasím s Dragon Age II ale Mass Effect II měl natolikzajímavý příběh, že mě to až tak nevadilo. ME II jsem dohrál už 4x ale DA II jen jednou. Ovšem osakené prvky mě také dosti štvali, hlavně co se vybavení týče se mě více líbil ME I kde byla tuna zbraní a výbavy. Podle mě by byl ideální kompromis obou.

0/0
21.6.2011 7:45

Giga Pudding

Re: Re: Bioware

tuna tam byla a limit byl 150 předmětů takže každou chvíli hráč musel prodávat nebo rozložit na omnigel, fakt zábava :)

0/0
21.6.2011 9:35

Arenoth

Re: Re: Re: Bioware

Mě osobně to nevadilo a 90% RPG má omezený inventář ať už váhou nebo obsahem.

0/0
21.6.2011 15:30

Giga Pudding

Re: Re: Re: Re: Bioware

ale v těch ty věci nepadají automaticky do inventáře :)

0/0
21.6.2011 15:36

Jeffy

Re: Re: Bioware

ale vždyť v ME2 něco jako předměty byly - upgrady, co se daly nalézt to většinou zasoupily (větší dmg, štíty, regenerace atd ) - zbroj se dala krásně customizovat a zbraní bylo taky přehršel (ne tolik jako v jedničce, ale každý měl plusy a mínusy a třeba těžkých zbraní jsi ke konci měl 8 - každý dělal něco jiného - to v jedničce fakt nebylo...)

0/0
21.6.2011 12:19

Arenoth

Re: Re: Re: Bioware

Zbroj se sice upravovat dala ale jen na hlavním hrdinovi (zdravím DA II). Zbraní sice bylo více druhů ale od každého jen pár kousků. Já jsem asi ze staré školy. Mám rád desítky zbraní různých kvalit a statistik, brnění které mění vzhled spolubojovníků a podobné věci. Stále doufám, že ME III přinese tohle zpět.

0/0
21.6.2011 15:33

Virgl

Re: Re: Bioware

Podle původních slibů Bioware má být jak Mass Effect III, tak Dragon Age III nějaká zlatá střední cesta mezi prvním a druhým dílem...Takže snad tento slib dodrží...Mass Effect II bylo skvělé RPG, se Zaklínačem II asi nejlepší posledních let, ale taky mě tam štvalo to osekání předmětů a skillů...zase v ME 1 to rozkládání na omigely taky nebylo ideální, takže co se dá dělat...

Dragon Age II taky nebyla tak špatná hra, jak mnozí tvrdí, tam je hlavní problém v: Lokacích, respawnu nepřátel a počtu nepřátel...Taky malý počet vedlejších questů a kratší hrací doba, ale co se týče obtížnost... tak na Nightmare to jednoduché rozhodně nebylo...

Celkově jsem zvědavý jak obě trojky dopadnou :-)

0/0
22.6.2011 14:27

Dr.Figh+er_2

Re: Bioware

... u DA2 ano, ale ME2 určitě ne.

0/0
21.6.2011 9:13

Sany_CZ

Re: Bioware

Souhlasím s tebou. Hlavně u Mass Effectu 2 bylo vidět že je to konzolovka. Nehledě na to že finále bylo tak nějak nedomyšlené.

0/0
21.6.2011 9:23

Giga Pudding

Re: Re: Bioware

mass effect 1 nebyl konzolovka? :)

0/0
21.6.2011 9:34

KyleBroflovski

Re: Re: Bioware

Informujte se, než něco vypustíte do diskuze. ME1 vyšel jen na Xbox a teprve později se dělal port na PC. Navíc mě vždycky pobaví, jak hráči nadávají na dvojku kvůli vzdálení se od "sofistikovaného předchůdce":-D Ono ME1 byl jako nějaké BG jo? Už jednička byla hlavně střílečka s interaktivním příběhem. Byla to originální hra, kterou nebylo možno škatulkovat.

Ta redukce dovedností mě opravdu nevytrhne, navíc mi přišlo, že ve dvojce jsou všechna povolání více unikátní a specifická - v jedničce byl sentinel prostě to samý jako adept, až na to, že uměl otevřít vrátka nebo sabotovat protivníkům zbraně.

Na absenci inventáře si taktéž nemohu stěžovat, člověk měl pak tuny nepoužitelných krámů, které "vesele" rozkládal na omnigel.

Trojka má být jakýsi mišmaš obou her, což mi připadá jako výborný nápad.

0/0
21.6.2011 10:19

Jeffy

Re: Re: Re: Bioware

hlavně absence hlubšího inventáře (typy zbraní pro společníky stále šlo volit) mi přišlo pozitivní v tom, že si do každé mise mohl vzít jinou dvojku - v ME1 (ale taky v Kotoru, DA1 či NWN 2) jsem většinu hry jel za stejnou partu a ostatní se jen vezli v lodi (až na speciální mise), protože mě fakt přestalo bavit všem měnit inventář, každému dávat upgrady a granáty a já nevím co ještě...

0/0
21.6.2011 12:26

Giga Pudding

Re: Re: Re: Re: Bioware

achievement dokonce motivoval hráče aby hráli pořád s těma samýma :)

0/0
21.6.2011 15:36

genchiskan

Re: Re: Re: Re: Bioware

je fakt ze v ME2 je tech spolecniku az moc,ja osobne jsem sebou tahal nejvic jen grunta a samaru popripade prohodil z garussem ci jack.:-)

0/0
21.6.2011 17:22

Akvinský TX

Re: Re: Bioware

Můžete to nějak rozvést,proč na ME1 nebylo vidět že je to konzolovka a tu nedomyšlenost finále?

0/0
21.6.2011 11:57

Jeffy

Re: Re: Bioware

Kdyby si sledoval příběh, tak říct že finále bylo nedomyšlené by jsi nikdy neřekl. To je dost padlé na hlavu. Finále patří mezi moje absolutně nejoblíbenější z RPG (spolu s PST, BG2, F1 a arcanum)

0/0
21.6.2011 12:22

IamShy.Not_Scared

Re: Re: Re: Bioware

S tím Arcanem trefa! Na tohle rpg se dost zapomíná, respektive kopa lidí ho opomíjí. Přitom bylo opravdu luxusní a závěrečný boss byl pro mě osobně jeden z nejtužších fajtů vůbec. Arcanum bylo pro mě obrovské překvapení, získal jsem ho jako plnou hru u již neexistujícího brněnského plátku PC Gamer, nic moc jsem od něj nečekal a nakonec s ním strávil celý víkend beze spánku.R^

0/0
23.6.2011 13:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.