Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Důsledky při hraní Hitman: Absolution

Tore Blystad, šéf vývoje chystané akce Hitman: Absolution spolu s Christianem Eleverdhamem, starajícím se o formu hratelnosti, informovali o tom, jakou koncepci bude hra mít.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

IamShy.Not_Scared

Hm hm

Začínám být ze všech těch zpráv o Absolution poněkud rozpačitý... Na Hitmanovi jsem vždy zbožňoval tu výzvu, obtížnost, znovuhratelnost pro mě zajišťoval tisíc a jeden způsob, jak splnit kšeft. Samozřejmě ne vždy to šlo, občas byl specifický postup určený samotným cílem mise (např. agenta nezachráním jinak než sedativy utlumujícími puls) a jeho vykonání dalo hodně práce, protože cíl byl jasný, ale cesta k němu ne. Z posledních odhalení mám dojem (ono nakonec IO to sami přiznali), že už nepůjde o výzvu, obtížnost opět klesne, z pečlivého plánování a precizního načasování se to zvrhne v Rambo akci (kolikrát sem poskakoval na židli, jestli stihnu fízla zavřít do popelnice dřív, než půjde další okolo... jaj, to už asi nezažiju) kde opět půjde jen o "dokonalý systém krytí" a počet headshotů Silverballem. Už jen fakt, že to vyjde pod Square Enix je jasné, že to bude od počátku vyvíjeno multiplatformově, což znamená: vývoj opět bude limitován konzolemi... Čili "vyvíjíme multiplatformu, ovšem multiplatformu plejstešnovou/xboxovou." Rozumněj příklad: Audi: Ano! Přátelé, vyvinuli jsme hybridní vůz na kombinovanou spotřebu elektřina/voda/benzín, no , ovšem, nádrž bude jen na benzín...";-€ 

Už to vidím, gamepadové ovládání, klasika... místo aby se kryl v dřepu za sloupem sám vyskočí ven ze stínu, pač si držel shift moc dlouho, nebo omylem ho dvakrát tapl... Ještě dejte 47ičce autoheal, checkpointy, a bude vymalováno.

Modlím se, abych se pletl. No. 47 mám již šest let nepřetržitě jako wallpaper, nerad bych ho měnil.

0/0
22.6.2011 13:27

Nergal1

Re: Hm hm

Já myslím,že to nebude až tak moc hrozný.Dokud tam bude na výběr obtížnost,tak bude pořád o výzvu postaráno, i když v něco tak hardcore,jako byl Hitman 2, už taky nedoufám :-).

0/0
22.6.2011 16:13

SonOfSparda

Re: Hm hm

hitman je multiplat od 2. dielu a nemal som pocit zeby 3, a 4. obtiaznost bola lahka :) Ono vseobecne u hitmana plati ze prve 2 obtiaznosti su s pmocou agentury, ostatne su len o tvojom planovani. Ja len dufam ze ta veta kde je napisane ze zabijes ciel a pojde sa tam pozriet policajt nebude skripty ktory sa stane vzdy ked ho zabijes, ale bude tam nieco kde bude dost uzke casove rozpatie na vrazdu a odpratanie tela, ako napriklad 2. misia v blood money Vintage ci ako sa to volalo (skratka ta mexicka hacienda), kde bolo dos malo casu ked si isiel snupnut a dosli straze.

0/0
22.6.2011 17:06

vojst11

Re: Hm hm

To je fajn jak moc se ti nelíbí že to bude na konzoli ale doplň si laskavě informace i minulé díly na nich byly.

0/0
22.6.2011 17:39

Khalashnikovf

Re: Re: Hm hm

Rozdíl je v tom, že na dřívější PSka vycházeli i HC hry právě jako Hitman. To dnešní řešeto pro caparty, aby se u toho nemuseli vztekat....

 

0/0
23.6.2011 5:52

vojst11

Re: Re: Re: Hm hm

To ale neni problém konzolí ale jednání lidí. Tak moc se tu plive na konzole ale pojmenovat pravý důvod problému to už některým nejde.

0/0
23.6.2011 7:50

IamShy.Not_Scared

Re: Re: Re: Re: Hm hm

Já nehaním konzole, jak jsem řekl mám jednu doma. Já haním vývojáře a jejich styl vývoje nových her. Máš pravdu, že od dvojky to byla multi, ale ber v potaz, že tehdy byly konzole napřed, tudíž PC verze se musela při vývoji dotunit aby dosáhla kvalit na konzole, čili spokojení byli jak konzloví tak počítačoví hráči. Mě osobně vadí momentální stav, nikoliv konzole samotné. Nyní konzole omezují PC tvorbu, a to je fakt, čili by mělo logicky docházet k opačnému přístupu jako před lety. Vytvořit hru pro nej platformu, což je momentálně PC, a konzolové verze poté tunit co to dá, aby dosáhly kvalit PC verze. Jenže to je nereálné, protože konzole se narozdíl od PC nikam vyvíjet nemohou (rozuměj hardware, nikoliv periferie). To neníé nadávání, to je fakt. Čili místo spravedlivě obráceného procesu jako tehdy zde nastala situace, kdy omezení konzolí stahuje kvalitu a potenciál pro PC hru. To snad uznáš, že to je fakt. Je to dané železem, nikoliv vývojáři. Chyba vývojářů v tomto je pak ta, že nedělají primárně hru na nej platformu, což by logicky měli, kdyby měřili stejným metrem. Faktem ale je, že konzole prodávají, a každý chce vydělat a přežít. Proto jsem napsal, že řešení je nereálné, dokud nevyjde nové konzolové železo, které by určovalo trend a směr jako kdysi.R^

0/0
23.6.2011 13:23

A.Jey

Re: Re: Re: Re: Re: Hm hm

coz se uz nestane protoze vyvoj PC je taky rychly ze i nova konzole bude velice brzo opet "horsi"

0/0
23.6.2011 14:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.