Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Battlefield 3 na konzolích poběží na poloviční počet snímků

Konzolová verze Battlefieldu 3 se dočká různých omezení. Švédští vývojáři DICE po videu z verze pro Playstation 3 nyní zmiňují plánovaný počet snímků za vteřinu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

skl1

hm

to je teda dost malo

0/0
29.6.2011 11:14

slanecek

Re: hm

To je vlastně úplně jedno, podstatná je plynulost (stabilita fps). Kdysi jsem hrál WoW se stabilními 10 fps v raidu a neměl jsem s tím problém.

0/0
29.6.2011 14:48

fakovnik

nj

A co na to guru_joe ? ;-D Rad by som pocul jeho "nazor" ;-D

0/0
28.6.2011 22:44

Ice69

Re: nj

Ne, jeho ne prosim. Vetsi jelito se kolem snad nepohybuje...

0/0
28.6.2011 22:53

Jumik

..

Ono rozběhnout předskriptovaný koridor v nic moc grafice a rozlišení 1024x576 v 60 snímcích je totiž opravdu umění, tleskám

0/0
28.6.2011 19:22

Ice69

Re: ..

Hraci Call of Script a jeho pokracovani, Call of Tunnel, Call of 3hours Single atd. to jiste oceni.

0/0
28.6.2011 19:57

Arenoth

Re: Re: ..

nice R^

0/0
28.6.2011 21:51

ScorpioDB

Re: Re: ..

R^

0/0
29.6.2011 0:53

mechwarrior

Re: Re: ..

"Call of Script" tak toto sa podarilo :)

0/0
29.6.2011 1:21

A.Jey

Re: Re: ..

R^

0/0
29.6.2011 10:04

vaski77

Re: Re: ..

Upřímě kolik bojovek za posledních deset let vyšlo na pc aniž by nebyly tunelové a nebo těžce krátké.A myslím tím bojovky pouze určené pro pc.Myslím tak jedna možná dvě.Hry na všechny platformy se zjednodušují a zkracují jen proto aby bylo dosaženo určité grafické kvality.Udělej hru na samé hranici možností nenovějších pc.Kolik hráčů si ji asi bude moci spustit?Vždy je třeba něco ošidit a menší zlo je podle vývojářů doba hratelnosti a volnost pohybu.

0/0
29.6.2011 16:23

mechwarrior

Re: Re: Re: ..

už slovo tunel je samo o sebe veľmi diskutabilné, ono to nie je len samotné prostredie v ktorom sa človek pohybuje ale i nejaký ten pocit, že hra usmerňuje hráča určitým smerom respektíve ho núti vykonávať určitú činnosť čo celé vyústi do pocitu, že hráč vlastne nie je ten čo niečo ovplyvňuje ale že je iba figúrkou v rukách vývojárov ktorá plní predom zadané úlohy a určeným spôsobom.

To je aspoň u mňa primárny problém, mne až tak tunely nevadia, veď staré hry boli tunely ako hrom ale nedám na ne dopustiť, lenže v tých hrách mal človek pocit, že on je ten čo niečo ovplyvňuje - nikdo ho neusmerňuje, nepriatelia o hráčovi nevedia a minimum skriptov alebo predraných situácií taktiež tomuto pocitu napomáhal.

0/0
29.6.2011 22:35

pan pravda

Re: Re: ..

corridor of duty

0/0
29.6.2011 20:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.