Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hra Blade Runner mohla zruinovat její vývojáře

Společnost Gearbox, autor titulů jako Borderlands či Brothers in Arms, vlastnila práva pro zpracování hry ze světa Blader Runner. Titul se však rozhodla nevyvíjet.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

drms84

?

Každopádně Blade Runner už vzniknul dávno a je to jedna z nejlepších adventur pro fanoušky žánru, takže žádná katastrofa se teď nekonala.

0/0
3.7.2011 1:09

vaclavj1

dobre? spatne?

Je celkem skoda, ze nevyjde dalsi Blade Runner hra (jednu Blade Runner hru vydal blahe pameti Westwood).

Na druhou stranu soude podle jejich posledniho pocinu - Duka - to mozna zadna velka ztrata neni. Ostatne i tohle prohlaseni naznacuje, ze poradne nevedeli, co s tou licenci vlastne delat.

0/0
2.7.2011 12:42

WilliF

Re: dobre? spatne?

Duka nedelali. Pouze dodelali. :)

0/0
3.7.2011 0:36

vaclavj1

Re: Re: dobre? spatne?

to uplne staci - meli to stopnout, kdyz to videli :-)

0/0
3.7.2011 17:47

vojcek_p

.

40 milionů dolarů? To si snad dělají srandu, to kupují programátorům zlaté klávesnice? Jak sakra může vývoj hry stát takové prachy, dřív vznikaly kvalitní hry za pakatel a teď to jsou peníze, které by zalepily díry v našem zdravotnictví.

0/0
2.7.2011 1:17

vaclavj1

Re: .

Ale jo, da se. GTA4 stalo udajne 100 milionu a v radu desitek milionu se ohybuje dost velkych projektu. Je fakt, ze 40 milionu na hru konkretne od Gearbox je proste moc, ale 10 - 20 milionu bych chapal.

Ve zdravotnictvi by se to rozpustilo, ani by clovek nevedel jak...

0/0
2.7.2011 12:35

slanecek

Re: .

Dřív se nezaměstnávaly stovky programátorů, aby hra měla super duper grafiku.

0/0
2.7.2011 13:23

vojcek_p

Re: Re: .

Zas tak skvělou grafiku, aby to stálo miliardu korun, jsem ještě neviděl a už vůbec ne u GTA4 (kde ty peníze asi tekly rovnou do kanálu, vzhledem k tomu jak byla hra neodladěná)

0/0
2.7.2011 13:42

slanecek

Re: Re: Re: .

Na GTA 4 pracovalo kolem tisícovky lidí.

0/0
2.7.2011 20:11

mechwarrior

Re: Re: Re: .

skús trochu viac preniknúť do tvorby hier a najlepšie do hier ako je GTA4 ktorá je mimoriadne zložitá na vývoj, respektíve na ľudské zdroje a čas... a samozrejme veľké percentá z celkovej sumy idú na x ďalších vecí od marketingu po licencie...

0/0
2.7.2011 22:13

Ice69

Re: Re: Re: .

Skoda, ze jsi tak slepy, ale konkretne GTA IV je jedna z nejlepsich her, ktere kdy vznikly. Jeji vyvoj musel byt extremne obtizny...

0/0
3.7.2011 20:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.