Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Rage je prý nejlepší hrou od id Software

Vývojáři id Software u Rage slibují nejlepší grafiku, jakou konzole doposud spatřily. id Software také ve spojitosti s konzolemi mluví o stabilních šedesáti snímcích za vteřinu. U jiných her je toto číslo často poloviční.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

květoslav lumír

revoluční idtech5

zatim se tu můžete tak maximálně hádat a smát se, ale sami novináři čuměli jak péra a nevěřili, že to jede na konzolích, navíc opravdu je garantováno 60 snímků za sekundu, a jak sám carmack říkal, neni to kvůli grafice ale kvůli hratelnosti, nebudu tu rozebírat, co všechno idtech5 umí, ale fakta mluví jasně, idsoft se vrací tam, kam patří a rage je jenom takové demo papú, sám carmack říkal, že doom 4 bude vypadat třikrát líp

pokud někomu vadí, že na konzolích to bude vypadat hůř (díky omezený paměti slabší textury), tak mu nic nebrání v tom si to opálit na pc, kde dostane procesor i karta pěkně zabrat, všimněte si, že nikdo neví, na jaký mašině si to zahrajete na nejvyšší detaily a to ta hra vyjde za chvíli, takže pokud má doma někdo předraženýma novinkama narvanej komp, tahle hra vám ho podojí jedna radost

ps co se týče directx, kdyby se tu našli klauni jako "to nemá directx 11 rofl nebrat" apod tak chlapci idtech jede na opengl, nepotřebuje direct3D:-P

0/0
2.7.2011 20:16

Ice69

Re: revoluční idtech5

Tvaris se radoby chytre, jak vsechno o ID5 vis a znas a stejne nikomu nevymluvis, ze jsou to jen reklamni kecy. Co se kvality enginu tyce, asi nikdo normalni nepochybuje, ze John odvede vybornou praci. Ale hra jeste nevysla a soudit ji budeme moci az vyjde. Ja se na Rage opravdu tesim, ale konzole uz zprasily tolik her, ze uz neverim nikomu, dokud to nezkusim sam.

0/0
2.7.2011 20:21

květoslav lumír

Re: Re: revoluční idtech5

ty reklamní kecy jsou realita na tvym monitoru, čistě technologicky idtech5 je opravdu tam kde je a nepochybuju o tom, že všem pochybovačům vytře zrak, hra samotná může dopadnout všeljak, o tom žádná, každýho baví něco jinýho:-P

0/0
2.7.2011 20:24

Ice69

Re: Re: Re: revoluční idtech5

Nejdo o to co nekoho bavi nebo ne. Jde o to, ze takhle se placa temer o vsem. Cramack ma vyhodu v tom, ze jeste neudelal technologicky spatnou hru. Jejich posledni Doom 3 je super jak po herni, tak hlavne technicke strance. Dodnes velmi dobre vypdajici a velmi dobre se hrajici hra. Jenze to byl id pred konzolema. Nejde o to, ze by hru nezvladl technicky. Me je burt jak to povali na ps nebo xku. Pokud na PC vyda vyborne vypadajici, skvele optimalizovanou hru, ktera bude smrdet konzolema z kazdeho kroku tak me nijak neohromi...

Verim, ze id udela jako vzdy dobrou hru, ale diky tem krabicim pod telky se uz dnes neda verit temer nicemu, snad nas alespon id presvedci, ze to jde i tak...

0/0
2.7.2011 20:45

mechwarrior

Re: Re: Re: revoluční idtech5

mňa zase udivujú reči o tom ako každému rage vytrie zrak ... k dispozície sú HD videá z hry a že by som z grafiky spadol na zadok tak to určite nie. Respektíve by som to rozdelil na 2 veci :

1) prepracovanie prostredia, dizajn, detaily atď - to je na prvotriednej úrovni ako je u id zvykom. A technológia "megatexture" to všetko pozdvyhuje na vyšší level.

2) úroveň vizuálneho realizmu - tam podľa mňa zaostáva (predovšetkým dôsledok HW limitov),  postavy sú stále gumový panáci ale aj prostredie ako také pôsobý trochu "kreslene", umelo...

imho id S. začína strácať pozíciu lídra v technológiách tak to kompenzuje marketingom ,,, a rečí o tom, že Doom 4 bude vyzerať 3 krát lepšie ako rage napriek tomu že pobeží na rovnakom HW tak na to im môže skočiť naozaj iba naivka ;-)

0/0
2.7.2011 22:09

Ice69

Re: Re: Re: Re: revoluční idtech5

Ja bych na to i skocil, pokud by Carmack rekl skalopevne, ze D4 bude PC ONLY!

0/0
2.7.2011 22:28

Copa-k

Re: Re: Re: Re: Re: revoluční idtech5

tak vzhledem ktomu ze Doom ma bezet na 30 snimkach tak nevim proc jako tomu neverite myslim ,ze jednoduchou matematiku zvladnete.

0/0
3.7.2011 0:44

Ice69

Re: Re: Re: Re: Re: Re: revoluční idtech5

Takovej blabol ti poradila babicka? Kdo se bavil o snimcich?

0/0
3.7.2011 0:53

květoslav lumír

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: revoluční idtech5

jenom komik by si moh myslet, že zničehonic vykouzlí na stejnym počtu snímků třikrát lepší obraz, ano, opravdu řekl, že má doom4 běžet na třiceti (kromě multi, to pořád 60), to je ale jedno, taky záleží, jak rychle máknou s novou verzí opengl, protože v některým věcech oproti directx zaostává (hlavně využítí více jader procesoru, přece jenom někde udává microsoft směr;-D) já su naprosto klidný, opravdu bych soudil až co vyjde doom4, kterej má být primárně na pc, dřív jak za 3 roky ale stejnak nevyjde, vývoj her je dneska strašně zdlouhavej a drahej, i když peníze idsoftu nechybí, doted jim jdou korunky z prodaných cod a podobných klonů;-D a co se týče konzolí, jediný, co jim nikdy neodpustim je autoheal, kterej je dnes naprosto všude rozlezlej jak rakovinaRv

0/0
3.7.2011 5:14

Mr.Lolendo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: revoluční idtech5

Mě připadá autoheal jako dobrá věc než do sebe ládovat "milión" lékárniček.

0/0
7.7.2011 2:26

HonyaDj

Re: revoluční idtech5

Co se týče kvality engine, tam myslím nemusíme o Carmackovi moc pochybovat, protože zatím nikdy nezklamal. Nicméně úspěšnost licencování jeho enginu je někde úplně jinde, což není zrovna dobré. Co se týče kvality hry, jsou k dispozici HD videa přímo ze hraní a upřímně řečeno - WTF? Všechno bylo zatím odprezentováno pouze na gamepadu a výsledek upřímně řečeno nestál za moc. Konzoloidní míření sniperkou mě obzvlášť dostalo. Jestli hra dopadne tak, jako všechny hry za poslední dobu ušité na míru konzolím (snad s výjimkou DNF), tak pak ať si iD strčí Doom 4 za klobouk...

0/0
3.7.2011 0:51

Ice69

Re: Re: revoluční idtech5

To je presne to o cem mluvim... Nejde o grafiku a technikcou vyaspelost, jde o to jestli to jeste bude PC hra ne PC hra, ktera je prevlecenou konzolovkou a v tomhle uhlu pohledu id soft nikdo jeste nezna...

0/0
3.7.2011 0:56

Mr.Lolendo

Re: Re: Re: revoluční idtech5

jasný...jak uvidím FOV 45 - 55 bez možnosti přenastavení tak to bude hnedka jasný...

0/0
3.7.2011 2:27

HonyaDj

Re: Re: Re: revoluční idtech5

R^ Přesně. Videa přímo z hraní mě bohužel zatím moc nepřesvědčily o tom, že to nebude smrdět konzolema... Ale třeba to nebude tak hrozný zklamání, jako byl teď Bulletstorm...

0/0
3.7.2011 19:12

Copa-k

Re: Re: revoluční idtech5

HonyaDj licencovani enginu bych sem vubec netahal vzhledem ktomu ze Carmack o to vubec nestoji. Rekl ,ze nez spatne hry jako byli prvni Unreal 3 hry tak radeji nic sam si potrpi na vysokej standart a nechce aby mu NEKDO delal spatnej image jeho technologii.

0/0
3.7.2011 21:08

HonyaDj

Re: Re: Re: revoluční idtech5

Jasně, ono mu totiž vůbec nejde o peníze a proto Rage je konzolová hra... ;-D

0/0
4.7.2011 3:18

Copa-k

Re: Re: Re: Re: revoluční idtech5

HonyaDj ja sem nerek ,ze mu nejde o penize ,ale proste uprednostnuje kvalitu pred kvantitou a to se me na nem hodne libi. Navic proc zminujes Rage jako konzolovou hru ,kdyz zatim vsechny jejich hry vysly na konzole. Takze Rage urcite neni nicim specialni.

0/0
4.7.2011 23:06

M S P

Re: Re: Re: revoluční idtech5

To jistě! To jsme viděli u Daikatany - sračky nejhoršího zrna.

0/0
4.7.2011 7:14

Copa-k

Re: Re: Re: Re: revoluční idtech5

Daikatana ale neni od Carmacka ani od id Software....

0/0
4.7.2011 23:06

Mr.Lolendo

jasny

Rage je prý nejlepší hrou od id Software - na konzole

0/0
2.7.2011 19:45

Ice69

Re: jasny

R^

0/0
3.7.2011 0:59

ejb

Určitě

Blá Bláááá Bláááááááá....uvidíme no. Takovejch keců už tady bylo

0/0
1.7.2011 23:32

Ice69

***

Je to Carmacka, takze by to melo byt OK. Bohuzel, konzole. Takze minimalne zvednout oboci a nekupovat, dokud to clovek "nejak" nezkusi. Tech zkonolovatelejch hovadin uz bohuzel bylo moc...

0/0
1.7.2011 23:30

Ej.dzej.rimmer

...

Vypada to jako lepsi Borderlands.Urcite do toho pujdu.

0/0
1.7.2011 23:23

mechwarrior

..

výborné video za zákulisia idS... je vidieť že tým skutočne žijú a prajem im aby bol Rage úspešný... ale prekonať legendy ako Doom a Quake sa im u starších hráčov nepodarí :)

0/0
1.7.2011 23:13

EziOoO

Re: ..

quake 3 je neprekonatelny, pro me nejlepsi hra v historii, ktera hodne zmenila herni svet :P

0/0
2.7.2011 13:02

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: ..

Jedine Unreal tournament:o)

0/0
3.7.2011 0:28

Ice69

Re: Re: Re: ..

Ja mel taky radsi UT, ale hlavne to prvni...

0/0
3.7.2011 0:40

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: ..

nerád sa vám do toho miešam ale témou sú hry od id S. :)

0/0
3.7.2011 1:42

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: ..

Kdybych reagoval na tvuj prispevek ,tak ano ,ale ja reagoval na jinej :o)

0/0
3.7.2011 4:48

EziOoO

Re: Re: Re: ..

q3 se hralo nebo hraje jeste 10 let po tom co vysel (engine byl na svoji dobu neskutecne revolucni a mnoho her na nem bezelo jeste par let po tom a taky to byla jedna z prvnich her vytvorena primo pro multiplayer -> teda alespon tak to uvadi hodne zdroju), puvodni UT mu neseha ani po kontiky a ty novejsi verze se mi vubec nelibi, z deathmatch hry udelali nejaky paskvil s autama a letadlama a buhvi cim vsim

0/0
3.7.2011 9:51

Slayerer

Re: Re: Re: Re: ..

Nové UT už se mi taky nelíbí, moc futuristiký, moc přeplácaný, moc mě to nebavilo i když pořád kvalitní ale na UT99 nemá žádný z těch dílů, ale tvojí zmínku o "paskvilu" jsem trochu nepobral, to co popisuješ je jen mod Oslaught což neni ani deatmatch. Pořád tam je klasický deathmatch, kde auta atd. nejsou a nejde o obsazování uzlů ale o fragy, když se někomu Onslaught nelíbí, nemusí ho hrát, je to prostě jen další rozšíření hry aby měla víc co nabídnout, deathmatch zůstává. Chápu, že jsi asi velkej fanda Q3 jak tě tu tak čtu, ale že UT Q3 nesahá ani po kotníky? Trochu silné, jak na české databázi, tak na Metacritic má skore lepší a na Metacritic i na základě většího počtu vzorků. Že se víc hrál Q3 fajn, je to přece i logické když píšeš, že to bylo dělané výhradně pro MP, ale myslim, že to trochu v prohlášeních přeháníš.

0/0
3.7.2011 10:59

HonyaDj

Re: Re: ..

Asi jsem divný, jako kolegové nademnou, ale mně daleko víc bavil Unreal Tournament.

0/0
3.7.2011 0:52

Slayerer

Re: Re: Re: ..

Nejsi, UT mě bavil taky narozdíl od nudného Q3, hraju to v podstatě čas od času stále, zbraně, akce a soundtrack, nemá to chybu.

0/0
3.7.2011 2:00

EziOoO

Re: Re: Re: Re: ..

tak rikam, pro tebe nudny q3 se hral roky, kdezto na UT padl prach po roce, to samozrejme nebrani tomu, ze tobe a dalsim lidem se to libi a hrajete to, ale dle celosvetoveho zajmu je q3 a UT nesrovnatelne jina liga :)

0/0
3.7.2011 9:59

Slayerer

Re: Re: Re: Re: Re: ..

Čekal jsem že někdo řekne že Q3 vyhrál nad UT, ale o tom já se přeci nepřu, jen jsem řekl, že MĚ UT bavil více než pro mě nudný Q3, to je vše, myslím že není vůbec důležité kdo koho porazil.

0/0
3.7.2011 10:33

EziOoO

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

to rozhodne neni obzvlast kdyz tady to ma byt o rage, pripadne id softu a UT neni ani jedno z toho :P

0/0
3.7.2011 11:08

Slayerer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

to je pravda, ale myslim, že neni škoda když si někdo dovolí zmínit hru z jiný stáje, děje se to běžně ve většině diskusí, hry se srovnávají, nedělal bych z toho problém : )

0/0
3.7.2011 11:26

EziOoO

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

problem to urcite neni, obzvlast kdyz tyhle hry byly vzdycky velci konkuretni Unreal vs Quake a pak UT vs Q3 :)

0/0
3.7.2011 12:47

Slayerer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Unreal vs Quake? Ty první díly? To slyšim prvně, UT a Q3 ano, ale to první určitě ne, je tam odstup snad 2 roky, už jen ta grafická stránka, to se přeci nedá srovnávat, Quake by neměl šanci a to jde jen o grafiku : )

0/0
3.7.2011 13:07

EziOoO

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

chybicka se vloudi, myslel jsem samozrejme Quake 2

0/0
3.7.2011 16:16

Ice69

Re: Re: Re: Re: Re: ..

I puvodni UT se hraje dodnes. Q3 je proste jinej, a pro me taky nudnej. Nerikam spatnej, ale me proste nebavil nikdy.

0/0
3.7.2011 10:33

EziOoO

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

ja spis myslel akce jako IEM, DreamHack atd., i kdyz je fakt ze tam se spis uz teda hraje Quake Live nez puvodni Q3

0/0
3.7.2011 11:10

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: ..

Ale prosim te co to meles za nesmysli.Podivej se nekdy na herni servery jak na UT padl prach po roce.Jeste stale se hraje.UT neni jen behacka a strilecka jako Q,ma 2 mody zbrani plus paradne udelany skakani a odrazeni od zdi,takze se daji delat paradni finesy pri zabijeni.

0/0
3.7.2011 17:20

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Jeste jsem zapomnel dodat ,ze v UT zalezi na tom ,kam soupere trefujes.V Q to bere stejne strilis li do nohy nebo do hlavy.Neni lepsi pocit nez dat v UT sniperkou 1 ranou headshoot :o)

0/0
3.7.2011 17:22

Slayerer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Nebo ripperem;-)

0/0
3.7.2011 18:49

Slayerer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Je to tak, ale s těma finesama bych to tolik nepřeháněl. Myslim, že v UT99 se odrážet ode zdí nedá a ten úskok po dvojtym stisknutí mi přišel vždycky uplně na nic, většinou jsem nechtíc skočil někam ze srázu než že by mi to pomohlo:D V pvp to možná je dobrý, nevim nehrál jsem pvp, ale proti botům třeba na Godlike je to celkem na nic. Kdyby to šlo přiřadit na jednu klávesu, tak by to bylo skvělý, ale takhle mi to přišlo vždycky nepoužitelný, boti uměli poskakovat jak gumídci, ale lidskej hráč nikdy tak rychle tuhle schopnost používat nemohl, každopádně ale i tak super prvek, který Q3 tuším nemá, ale dle mého trochu nedotaženej.

0/0
3.7.2011 18:48

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Je to jen o zvyku.Ja hraval hlavne PvP a pokud to clovek chtel hrat na vyssi urovni ,tak tohle musel ovladat.Plus odrazeni od steny.Nebo treba jen odslupu za pomoci vytahu.Nebo prave pouzivani vytahu k skoceni do vetsi vysky a tam se odrazit od steny a letet uplne na opacnou stranu a jeste ve vzduchu soupnout headshot souperi :o) Jaj ja jsem se toho neco nahral.

0/0
3.7.2011 19:02

Slayerer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Opravdu si to nepleteš s dalšími díly? V UT99 se odrážet ode zdi opravdu nejde, myslim tim jen za pomoci kláves a ne střel, pneumatikcýho kladiva apod.

Jak říkám, přišlo mi to nepraktický, na lidi to asi funguje, ale na boty na Godlike ani omylem, radši jsem používal úkrok+skok a efekt byl skoro stejnej a přitom lehčí a rychlejší.

0/0
3.7.2011 19:19

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Ja ted hravam posledniho Unreala.Je to stejny jen v lepsi grafice a tam se odrazet od sten jde a slo to i v predchozich dilech co si pamatuju.Prvniho unreala tournamenta zaroven nejlepsiho jsem nehral nekolik let ,takze si to s tim plist muzu ,ale pochybuju.Zkus skocit do steny a az u ni budes sipku druhym snerem a zmackni skok a uvidis ,ze se odrazi.

Boti jsou naprosto v pohode i na Godlike.Neni to jako hrat proti lidem ,kteri ti s tou plasmovkou na tebe vystreli koule a pak je vsechny sejmou.Dokonce jsou taci ,kteri na velke mape vystreli koule,prepnou na sniperku parkarat si vystreli,prepnou zpatky na plasmovku a trefi ty modry koule.Tohle ti boti neudelaji.

0/0
3.7.2011 21:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.