Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hry jsou jednotvárné, tvrdí Peter Molyneux

Peter Molyneux, který je autorem série Fable, okomentoval stav herního průmyslu. „Miluji nové nápady a inovaci. Snažím se najít diplomatičtější způsob, jak to říct, ale jsem ve hrách trochu unavený z dělání věcí stejným způsobem,“ říká Molyneux.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Blackened Halo

lol

boze ako krasne si serie do huby ....

0/0
4.7.2011 13:30

bulli042

Re: lol

A to nie zrovna prvy krat. On to robi stale  xD

0/0
5.7.2011 0:16

MLaw

Dement

Zrovna Peter by měl radši držet hubu...

0/0
3.7.2011 21:32

Giga Pudding

Re: Dement

Zrovna on se nebojí pracovat s nějakými opravdovými nápady, takže se vzpamatuj :).

0/0
4.7.2011 1:13

skywolf

Re: Re: Dement

Jeho posledni hru jsem vydrzel hrat dve hodiny, nez jsem mel stale stejne monotonni retardovane interakce s npcky, plne prdeni a krkani, plne zuby.

0/0
4.7.2011 9:55

Giga Pudding

Re: Re: Re: Dement

A že nehraješ mass effect ti došlo? Nebo to bylo jen tím, že ti to připadalo jako příliš malý útěk z tvé vlastní reality? :)

0/0
4.7.2011 12:59

Blackened Halo

Re: Re: Re: Re: Dement

ono to prdenie a grganie tiez nie je najlepsi sposob ako urobit hru menej monotonnou ....pockat ono sa v tej hre ani neda zomriet? ;-ORv

0/0
4.7.2011 13:32

Jeffy

...

Nojo Peter má hodně nápadů, jenže ty hry jsou vždycky takové nedotažené (už od dob Black and white), ale nevyčítám mu to - software i hardware jsou min ještě 10 let od toho aby nabídly kreativní svobodu (dneska aby přidali nějakou prkotinu do hry, tak na tom musí makat 30 lidí aspoň tejden) a peníze a čas na vývoj jako Blizzard holt každý nemá.

0/0
3.7.2011 19:55

mechwarrior

Re: ...

...najkreatívnejšia a najslobodnejšia doba bola práve v čase keď vývoj hier nebol multimiliardový biznis a developerom nestáli za chrbtom šedivý páni v oblekoch od Fioravantiho za 10 tis dolárov  ... dnes jeden väčší neúspech dokáže na kolená položiť aj najsilnejších hráčov na trhu a každý developer si 10x rozmyslí či pôjde do nepreskúmaných vôd kreatívnych a hlavne nových nápadov alebo zostane na vyšlapanej ceste.

Takže pokiaľ sa väčný stažovateľ Molyneux furt na niečo vyhovára tak mal by sa vyhovárať predovšetkým na seba, pretože ak dnes nedokáže zhmotniť svoje kratívne nápady tak už to nedokáže nikdy. U mňa Peter začal a skončil u Dungeon Keepera, odvtedy ide z kopca (imho!).

0/0
3.7.2011 21:05

Ice69

***

Ja myslim, ze na to jde Peter od lesa. Malokdo vyda na jednu platformu jen prvni a treti dil sve trilogie...

0/0
3.7.2011 19:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.