Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Obrázky z Crysis 2 s DX 11 vedle PS3 verze

Srovnávat PlayStation 3 verzi Crysis 2 a PC verzi téže hry s DirectX 11 efekty zkouší web gamingbolt.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jurassick

Největší rozdíl

Největší rozdíl pozná zejména peněženka pokud jde o DX9 a DX11. Normální hráč se nemusí nad DX11 ani pozastavovat, protože stejně nemá výbavu jako "graphics whores" a rozdíl v hratelnosti to nenese, pouze lépe vypadají a hůře optimalizovanou grafiku. Ovšem ti co neví co s penězi klidně narvou prachy i do DX12 karet hned jak se objeví a budou řvát jak je to "cool" a krmit chamtivé výrobce HW.

0/0
4.7.2011 22:47

Mr.Lolendo

Re: Největší rozdíl

PřesneR^

0/0
4.7.2011 23:11

Eclipse_GSX

Re: Největší rozdíl

http://www.zbozi.cz/?thru=&q=GTX+460

Auuuu

0/0
5.7.2011 0:15

bonuSSweb

?

Kdo to proboha típal? To jako ukazuje jak je PS3 verze srovnatelná? Proč tam není teselace, textury, odrazy objektů od povrchů a nasvěcování scény? Hodnota těchto obrázků je mizivá a neodpovídá zkutečnosti.

0/0
4.7.2011 15:47

Eclipse_GSX

Re: ?

Obávám se, že ty z PS3 nejsou ani tak vytípaný, jako spíš nacvakaný. To nejsou snad ani screenshoty, ale vyfocená telka. Jinde by to byl asi úlet, na BW tak nějak běžný hot news.

0/0
4.7.2011 17:05

goofysk

.

No čekal sem větší rozdíly. I když jdou obrázky dost nekvalitní.

0/0
4.7.2011 12:24

Mr.Lolendo

Srovnani

Udělal jsem schválně srování se S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl, kterej je z roku 2007 a jede na DX9

http://img809.imageshack.us/img809/8075/1crysis2.png  http://img3.imageshack.us/img3/7123/1stalker.jpg  http://img59.imageshack.us/img59/7800/2crysis2.jpg  http://img19.imageshack.us/img19/7841/2stalker.jpg  http://img535.imageshack.us/img535/7791/3crysis2.jpg  http://img40.imageshack.us/img40/1334/3stalker.jpg  http://img148.imageshack.us/img148/5805/4crysis2.jpg  http://img51.imageshack.us/img51/3015/4stalker.jpg  http://img684.imageshack.us/img684/9223/5crysis2.jpg

http://img8.imageshack.us/img8/2039/5stalkerf.jpg  http://img217.imageshack.us/img217/7681/6crysis2.jpg  http://img69.imageshack.us/img69/2830/6stalker.jpg

http://img228.imageshack.us/img228/928/7crysis2.jpg  http://img696.imageshack.us/img696/8389/7stalker.jpg

S.T.A.L.K.E.R.: Clear sky vypadá ještě o mnoho lépe.

0/0
4.7.2011 3:36

lukynCZ

Re: Srovnani

Mno tak jestli bereš grafiku podle cihel na barácích....tak to potom jo...:D

0/0
4.7.2011 10:35

Mr.Lolendo

Re: Re: Srovnani

Ne porovnávám to jenom s tou slavnou teselací u cihel jak to sám Crytek prezentoval. Nerovné povrchy lze udělat jinak než teselaci a s menší naročností.   

0/0
4.7.2011 12:52

lukynCZ

Re: Re: Re: Srovnani

Tak v tom případě se omluvám za hloupý příspěvek ;)

0/0
4.7.2011 14:58

mechwarrior

Re: Re: Re: Srovnani

ako inak chceš urobiť nerovné povrchy ako sú tehlové steny tak aby sa jednalo o skutočné trojrozmerné objekty ak nie tesseláciou ? a ešte pri menšej náročnosti ? budeš ich modelovať ???

0/0
4.7.2011 15:22

gawy

Re: Re: Re: Re: Srovnani

A proc by to mely byt skutecne trojrozmerne objekty? Staci, kdyz se pouzije metoda, ktera u 2d plochy vyvola dojem trojrozmernosti, treba paralax mapping. Na tyhle silnice, cesty atd je to podle me plne dostacujici, kdyz vemu v potaz pomer cena/vykon.

0/0
4.7.2011 16:26

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Srovnani

pretože žiadnou inou technikou ani s parallax mappingom nedosiahneš to čo reálnym zhusťovaním polygónovej siete... Takúto úroveň hĺbky, respektíve trojrozmernosti a navyše bez rôznych problémov ktorými trpý parallax mapping nijak inak nedosiahneš. Čo sa týka silnice - ak ide iba o malé detaily na povrchu tak PM stačí.

0/0
4.7.2011 17:05

Eclipse_GSX

Re: Re: Re: Re: Re: Srovnani

Ten trik, kdy se do textur "nakreslí" stínování se mi v prvním Stalkerovi líbil. Opravdu to vypadá plasticky a přitom je to klasická 2D textura. Ale je to v přímým rozporu s dynamickým stínováním. V interiérech se stálým nasvícením dobrý, ale v noci na takovou texturu posvítit baterkou... nic moc. Poměr cena výkon v době, kdy pořád velmi slušnou GTX 460 seženeš za 3,5k, to o moc nevylepší. Fajn to bylo možná v době prvního Stalkera.

0/0
4.7.2011 17:10

Mr.Lolendo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Srovnani

Není to klasická 2D textura protože když na to posvítím baterkou tak světlo reaguje na hrany. A ty nerovnosti u těch klasickejch cihel už vůbec. 

0/0
5.7.2011 16:52

mechwarrior

Re: Srovnani

kvalita tesselácie je podobná až na malé chyby ale to je očakávané a dajú sa nájsť aj v Stalkerovi... je vidieť, že mnohé textúry neboli v Crysis na tesseláciu uspôsobené a vyladené ale na druhej strane má rozmanitejšie a príťažlivejšie povrchy takže mi napriek tomu imponuje viac.

0/0
4.7.2011 13:38

Mr.Lolendo

naprd

Ty screeny jsou uplně naho*no

0/0
4.7.2011 3:33

HonyaDj

DX 9 vs. DX11

Prosím, kde je ten pán, co tu minule vykřikoval, že mezi DX9 a DX11 není viditelný rozdíl?

0/0
4.7.2011 3:19

příšero!!!

Re: DX 9 vs. DX11

Já jsem se k tomuto tématu sice ještě neměl možnost vyjádřit, ale když už na to přišla řeč, tak se přikláním k tvrzení, že mezi DX9 a DX11 se žádný dramatický evoluční skok neodehrál. Rozdíl samozřejmě poznat je, avšak hlavně při detailním zkoumání rozdílů - jinak by šel často přehlédnout.

0/0
4.7.2011 5:16

ArnyZN

Re: Re: DX 9 vs. DX11

Tak...ty to třeba přehlédneš..Někdo jiný ne. Pořád chtějí všichni nějakou revoluci, ale to hlavní už proběhlo. Jsme v 3D! ikdyž na 2D monitoru. Cokoliv dalšího chce výpočetní sílu a máme ji? Máme prd. 

0/0
4.7.2011 8:06

HonyaDj

Re: Re: DX 9 vs. DX11

A evoluční myslíš ve smyslu porovnávání screenů nebo ve smyslu API? Ono totiž v API je to rozdíl a to dost velký, ale to hráči nemají možnost vidět... A vizuální rozdíl je a troufám si říct, že je markantní, pokud to vidíte v pohybu ;-)

0/0
4.7.2011 13:45

příšero!!!

Re: Re: Re: DX 9 vs. DX11

Pravdou je, že hodnotím pouze podle screenů, takže můj názor opravdu může být tímto zkreslený. Dojem, že rozdíl mezi DX9 a DX11 je malý, u mě vyvolalo hlavně video u článku "Video a obrázky z Crysis 2 s DirectX 11 update", kde byly rozdíly opravdu minimální (v momentech, kde video ukazovalo vedle sebe DX9 a DX11)

0/0
4.7.2011 17:09

Elvanos

Wtf?

Irelevantni informace, vsichni vi, ze to vypada lip nez PS3... spis ukazte srovnani s nejaky fofo-real modem na CryEnginu 2 starem 4 roky... je to k placi.

0/0
4.7.2011 0:39

ArnyZN

Re: Wtf?

Bože a proč by to někdo měl porovnávat s foto real modem původního cryenginu? Brutal rozlišení textur není žádné umění. A jiné pokročilé efekty tam taky jsou??

Nechápu, co všichni máte s tím, že se grafika tímto neposunula. Vždyť je evidentní, že ano. Mrkněte na článek na pctunin(g)u. I přestože, že tento engine je odladěnější, než ten původní a nyní i technologicky vyspělelejší, tak v dx11 a s pokročilýma technologiemi je na to potřeba slušný HW. Na normal železe se to prostě cuká. Tak kam to furt chcete posouvat, když většina není ochotna koupit grafiku za desítku?

0/0
4.7.2011 7:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.