Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Ubisoft: Nové konzole musí cílit na lepší umělou inteligenci

Zatímco vývojářské firmy Crytek a Epic tvrdí, že nové konzole budou zvládat dokonalou grafiku, Ubisoft na to má jiný pohled. Yves Jacquier tvrdí, že se next gen systémy nezaměří primárně na vizuální stránku, ale na umělou inteligenci. "Bitevní pole je vždy o umělé inteligenci," uvedl.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
D

Deloix

7. 7. 2011 17:00
old

Mě se libilo v HL2 že šlo zabarikádovat dveře a ti Combine vojaci napred zkoušeli kliku a až pak to vykopli a když to nešlo tak běhali kolem baračku a hledali jinej vchod a stříleli přes okna. Nebo v Medal of Honor na PSX jak vojáci odkopávali granáty :D prostě to musí působit věrně a muže to bejt primitivní AI jak ve starých hrách... nemam ted rád to že naučí AI přebíhat z ukrytu do ukrytu po waypointech... Rád bych někdy viděl AI co si u řeky porazí strom nebo někam nahází krabice aby dokázala vylezt nahoru a podobny věci.

0 0
možnosti
JN

Mirabell

7. 7. 2011 7:18
Nooo

No, tak tohle snad není záležitost konzolí ne? Ai lepší než většina dnešních her, měli i některý hry před 10ti lety. Takže to co ji brzdí rozhodně není síla HW, ale lenost vývojářů na ní zamakat. Kde jsou ty doby, kdy potvora dokázala sledovat hráče přes celý level? (tuším že vyšla i hra, bohužel si nepamatuju název, kde potvory dokázaly sledovat hráče i mezi levely. Útěk loadingem člověka nezachránil). Dnes je všechno tunel se scriptama a nepřátelé jen umí přebýhat mezi třemi úkryty. I v té oslavované Killzone 2 (kde byli všichni puf z AI) neuměli nepřátelé odejít z vytyčené lokace. Coč někdy působilo až vtipně.

0 0
možnosti
F

Fun1k

7. 7. 2011 8:42
Re: Nooo

To pronásledování přes celý level není známkou dobré AI, ba naopak, potvora se na tebe jen lockne a už není možné, aby ses jí ztratil, protože to nemá naprogramované v AI.

A to s tím několikaúrovňovým desngem levelů ve FPSkách, jak na něj všichni nostalgicky vzpomínají, taky nebyla kdovíjaká výhra, ses hodinu motal zpět přes půlku levelu, jen aby jsi našel, co máš udělat :/

0 0
možnosti
M

Mr.Lolendo

7. 7. 2011 2:06
oj

A co jako serie Halo?! Žádná hra zatím nepřekonala A.I. jedničky. A to myslim i PC hry. Dead Space 2 teďka měl k tomu hodně blízko. Jinak Halfa mám moc rád, ale A.I je slabá(moc viditelné a jednoduché scripty). To FEAR je zato jiná káva. Výkon není ten problém. Problémem je engin a lenost vývojářů. Chápu, že tohle zrovna není jednoducha věc, ale je rok 2011 sakra a pořád se to skoro nikam nehlo 

0 0
možnosti
M

mechwarrior

7. 7. 2011 3:01
Re: oj

dobrá AI sa pozná hlavne v otvorenejších hrách ako bol Far Cry, Crysis alebo Arma kde musí byť AI viac autonómna a nie je významne usmerňovaná ako v "tuneloch" ... v Arme dokáže AI procesoru riadne zatopiť.

Ale áno, za posledných 10 rokov nenastal v tomto smere významnejší pokrok... treba si však uvedomiť, že je to beh na dlhé trate.

0 0
možnosti
PK

pan.klobouk

7. 7. 2011 1:46
prdlajs

Trijadrovy CPU v X360 a vladce vesmiru Cell z PS3 jako nestaci na dobrou AI? To at mi panacek nerika. Na cem ze bezel prvni Half Life a jakou mel fajnovou umelou inteligenci? Nebo FEAR, to byla taky lahudka... a desitky dalsi. To vse na slabouckem zeleze. Pak nastoupi x jadrove procesory s nekolikanasobne vetsim vykonem a najednou neni vykon? Ale no tak.

0 0
možnosti
M

mechwarrior

7. 7. 2011 2:39
Re: prdlajs

neber ma v zlom, HL1 je v mojej top 5, len trochu nechápem tej histérii okolo vraj výnimočnej AI v HL1 .. vojaci sa pohybovali po určených trasách, mali styčné body od ktorých útočil alebo sa k nim vracali, veľmi často si mohol vidieť ako vojak prebehol okolo teba len aby sa dostal na predom určené miesto kde konečne zahájil palbu alebo pokračoval na iné miesto. Bez toho aby sa im neurčili trasy a to čo majú v konkrétny moment urobiť by ani nevedeli prejsť cez dvere - akonáhle sa ocitli na mieste bez barličiek nevedeili nič len ísť za tebou a strielať. A čo Barnie ? rozbehnúť sa pred hlavne nepriatelov, zastavit sa na mieste a odkvacnút na zem je fajnová AI ? ale no tak ! AI v HL1 bolo jednoducho výborne maskované divadlo, nič viac.

0 0
možnosti
DB

ScorpioDB

7. 7. 2011 0:41
???

AI závisí na konzoli?? to snad jak to naprogramujou a jak si t hardware přechroupe, ne??? 8-o

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Generuje obrázky do hry pomocí AI, za 10 hodin práce vydělá 350 tisíc

novinky 14. 4. 2024 16

Tvůrci virtuálních kartiček Champions of Otherworldly Magic přiznávají, že vizuální podobu jejich...

Je Fallout nejlepší videoherní seriál? Recenzenti mají jasno

magazín 12. 4. 2024 91

Sci-fi seriál natočený podle populární série her Fallout sbírá v zahraničí skvělá hodnocení. Vypadá...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Zavzpomínejte si na magická devadesátá léta ve hrách

retro 11. 4. 2024 16

Devadesátá léta patří v oblasti počítačových her mezi zlatou éru. V době rychlého rozmachu...

Čeští Warhorse slibují brzké oznámení nové hry. Co by to tak asi mohlo být?

novinky 11. 4. 2024 28

Více než šest let od vydání nejvýznamnější české hry posledních let Kingdom Come: Deliverance...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nová zbraň do Call of Duty stojí více než samotná hra

novinky 13. 4. 2024 7

V rámci propagace posledního filmu o obřím opičíkovi King Kongovi přibyla do populární hry Call of...

Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu

novinky 18. 4. 2024 6

Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...

Digitální láska. Kdo jsou nejzajímavější videoherní milenci

magazín 18. 4. 2024 0

Premium Láska je prý něco, po čem touží spousta z nás. A očividně není řeč jen o reálných osobách, ale...

Vrací se Rayman, ale zase ne tak, jak bychom si přáli

novinky 17. 4. 2024 1

Série Rayman patří k těm nejlepším hopsačkám vůbec, nový díl je ovšem v nedohlednu. Letos se chystá...

Take-Two v únoru řekli, že nebudou propouštět. Teď propouští 5 % zaměstnanců

novinky 17. 4. 2024 4

Společnost Take-Two je dalším gigantem videoherního průmyslu, který se odhodlal k masivnímu...

Kdy dát dětem první kapesné a kolik?
Kdy dát dětem první kapesné a kolik?

Kdy je vhodný čas dávat dětem kapesné a v jaké výši? To jsou otázky, které řeší snad každý rodič. Univerzální odpověď však neexistuje. Je ale...