Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Akce Aliens: Infestation vyjde na NDS

Objevilo se několik informací o hře Aliens: Infestation. Půjde o scrollovací 2D akci pro handheld Nintendo DS. Randy Pitchford, šéf Gearbox Software, se zmínil, že se na hře pracuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mechwarrior

avp

pre fanúšikov AVP1 : zožente si AVP classic 2000 (je to build z roku 2010, funguje výborne na moderných strojoch) a k nemu AvP Classic Redux Mod (cca 500 MB),  zlepšuje celú hru - pôsobý viac filmovo, pridáva do prostredia nové detaily, hires textúry, lepšie modely, alieni sú podstatne väčší (tak ako majú byť), zvuky sú vytiahnuté z filmov (hlavne z Alien - 1979 a Aliens 1986)... rozhodne je to zaujímavé.

0/0
19.7.2011 14:46

Ej.dzej.rimmer

..

Ja miluju vsechno s Alienama a predatorama.Z posledniho AVP jsem mel sice rozpoluplny pocity ,ale fakt je ten ,ze sice kratkou campan ,ale vysoce atmosferickou jsem si uzil.Ano to pretlacovani si odpustit mohli.Sice ve 3 dile filmove predlohy se ten cernoch vydrzel s Alienem chvilku mlatit,ale i tak setkani se s Alienem bezezbrane ma znamenat okamzitou smrt a ne hrani si na boxovani,ale ta atmosfera mi to vazne vynahradila.

Spis nez tim blokovanim uderu me nastvali online hrou.Vazne nema nikdo nervy v dnesni dobe cekat 10 minut na najiti a pripojeni kazde hry.I kdyz tymovy souboje nebyli vubec spatny.Vybavuju si jak jsem jako predator pozoroval ze strechy baraku 2 marinaky jak sli po zemi a dalsi 2 vetrelce jak se na ne chystali zautocit.Hodne pekna to vypadlo.

0/0
18.7.2011 22:22

mechwarrior

..

:) vyzerá to dobre, len znovu to pretláčanie s alienmy si mohli odpustiť :(

0/0
18.7.2011 8:57

Ice69

Re: ..

To mi vadilo na novem AvP nejvic. Aliena tim degradovali na uroven obycejneho "monstra" z jinych her. Pritom Alien je dle meho nejlepe vymyslena zaporna mimozemska rasa...

0/0
18.7.2011 11:55

paliič

Re: Re: ..

Alien, jak víme, dokáže zabít jednou ranou člověka. To je ale v rozporu s konzolovým trhem. Hráče na kozolích by mohl instagib od Aliena frustrovat a tak tvůrci vymysleli novinku. Pokud netrefíte aliena puškou, tak mu prostě rozbijete držku a počkáte si na autoheal.

0/0
18.7.2011 12:45

příšero!!!

Re: Re: Re: ..

Ani v původním AvP se myslím neumíralo hned po prvním šťouchanci od vetřelce. Myslím, že důvod pro přidání "přetahování se" s vetřelci byl jednodušší - Tyto animace byly velice efektní. A navíc na nejtěžší obtížnost bylo opravdu velice obtížné stisknout dané tlačítko v ten správný čas, takže souboje nablízko byly smrtící (pro mě), tudíž jsem se jim vyhýbal.

0/0
18.7.2011 14:01

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: ..

v žiadnej hre to nebolo spracované nejak extra "realisticky", on myslel zrejme filmovú predlohu. Inak v AVP1 potrebuje asi 6 zásahov a trvá to cca 5 sekúnd. Ak už hráč nemá brnenie tak stačia 3 zásahy / asi 2 sekundy (diff. directors cut).

0/0
18.7.2011 16:23

příšero!!!

Re: Re: Re: Re: Re: ..

Tak to potom ano. Vetřelci rozhodně disponují silou, která vysoce převyšuje tu lidskou. Ve "skutečnosti" by nejspíše opravdu stačily 1-2 přímé zásahy.

Já si představuji ideální hru s vetřelci tak, že možnost ukládat hru nebude existovat a vetřelci budou silní a rychlí - avšak bude jich málo. Nejlepší se mi zdálo Alien Resurrection na PSX, tam šel i z jednoho vetřelce respekt a dva, nebo tři už zaváněli opakováním mise. Původní AvP bylo také vynikající, ale tam mi trochu vadilo, že vetřelci padali k zemi po desítkách jako nic. V obou těchto hrách bylo důležitým prvkem, že hra se ukládala po dlouhé době, přikládám tomu tedy velkou důležitost.

0/0
18.7.2011 16:50

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

alieni v resurrection na PSX aspoň čo som videl z videí mi pripadajú dosť pomalý ... ale nehral som to, takže neviem posúdiť. Ale súhlasím - absencia ukladania / veľká sila a rýchlosť / nízke počty. Osobne by som bol za niečo ako survival horor, kde by sa bolo možné pred alienmi aj skryť alebo sa im za určitých okolností vyhýbať. Napríklad by tam bola misia ako v prvom alienovi - opustená vesmírna ľod, najlepšie Nostromo, posádka mŕtva okrem hráča, žiadne zbrane a 1 alien kdesy v útrobách rosiahlej lode, cielom misie by bolo dostať sa do záchranného modulu a zničiť loď... ak by hráča zaregistroval alien jedinou šancou by bolo utiecť za najbližšie dvere a spustiť ich nadol (ak by bol čas), tie by však po určitom čase prekonal, takže by muse hráč hľadať inú cestu a cítil by sa ako lovná zver - niečo také mi v hrách chýba.

0/0
18.7.2011 17:53

net.Xtreme V.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Tohle v oblibě skutečně nemám, pokud ti ukládání vadí, tak neukládej, mě zas irituje, když musím hrát deset minut zvládnutý průběh, abych se pustil na dvacet vteřin dlouhého souboje, který stejně nejspíš prohraju...kromě toho se stane, že musím skončit před koncem levelu a pak hraju zas od nějakého historického checkpointu...líbí se mi systém Crysis, checkpointy s možností ručního ukládání, pokud je někdo proti, ať po smrti hraje level od začátku, pokud je někdo tak moc "hard core" možná by bylo fajn mít to jako achievment (dohrát hru bez ukládání v průběhu levelů). Každopádně já v checkpointech spatřuji spoustu nevýhod a žádnou výhodu. Buď je pak hra směšně lehká s pár hard core místy, které nutí člověka hrát jeden úsek několikrát, ale jinak vše projde napoprvé, nebo je těžká až moc a po několika úsecích, které dohraji na třicátý pokus to vzdávám a hru dávám do šuplíku.

0/0
18.7.2011 19:14

příšero!!!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Ano, to byla ta největší nevýhoda Alien Resurrection, alieni byli pomalí, a často chodili rovně. Takže když hráč měl munici (což obvykle neměl) do silnějších zbraní, tak vetřelce, který zaútočil v přehledné oblasti, snadno zabil. Na druhou stranu ve hře neexistovalo běhání pozadu a i směrem kupředu byl hráč pomalý, což činilo ústup obtížnějším. Rozhodně nešlo o dokonalou hru, ale byla strašidelná. Mimochodem Penumbra a Amnesia vyznávají totožný herní princip, jaký jsi zmínil Mechwarriore. Dokonce si pamatuji jak jsem v Penumbře zabouchl dveře, začaly ze ozývat rány a dveře se otřásaly v pantech, tak jsem rychle po místnosti začal sbírat krabice a házet je před dveře, ať nápor vydrží - když jsem běžel pro poslední krabici, tak se ozvala rána, otočil jsem se tedy a dveře byly dokořán - jinak byla úplná tma a já neměl žádnou zbraň - skočil jsem pod nejbližší stůl a skrčil jsem se - protivníka jsem neviděl, ostatně neviděl jsem toho mnoho - i vyražené dveře jsem spíše odhadoval...čekal jsem pod stolem tak 15 sekund až jsem uzřel svítící zraky, které se ke mně pomalu blíží - skrčil jsem se dále pod stolem a doufal, že mě neuvidí - chyba :) v příštím okamžiku se ta dvě světýlka tryskem přiblížila na vzdálenost několika centimetrů, jen aby mi osvětlila ozubenou tlamu co mě zabila...

Dále rozumím tomu, že někomu nevyhovuje opakovat znovu již dokončenou část hry. Problém v tom je, že zrovna tento strach se přičítá ke strachu z monster a činí je "nebezpečnější" hráč musí vážit každý krok, protože již o něco jde. Musí být připraven bojovat a ukázat to nejlepší co dokáže, pokud chce přežít... Nejideálnější by bylo nejspíše tebou zmíňený Hardcore mód, nebo prostě kdyby ukládání nebylo na nejvyšší obtížnost a na konci by čekala odměna. Je ale třeba, aby hra byla k tomuto trochu koncipována - mě také frustruje když na konci mise (bez saveu) čeká opravdu tuhý boss, který mě několikrát zabije, než vůbec zjistím, co mám dělat. Hra by neměla být založena na metodě pokus-omyl. Všechny hry se snažím dohrávat na nejtěžší obtížnost, ale kolikráte cítím, že není šance některou pasáž zvládnout napoprvé. To už není ono. A nemám vůli na to, abych nepoužíval uložení pozice dobrovolně :-)

0/0
18.7.2011 20:27

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

s tou Penumrou si to trafil, presne tak nejak by som si to predstavoval (samozrejme treba to aj nejak pospájať s akciou ale takýto survival mód ma baví viac). Inak tú situáciu v Penumbre si dobre pamätám, takisto som sa schoval za stôl, chvílu som čakal a keď som si myslel že je preč tak som sa postavil ... rovno pred neho :) ... a presne takéto momenty zostanú v pamäti a tak by to malo byť v každej dobrej hre.

0/0
18.7.2011 20:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.