Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Někteří nezávislí vývojáři jsou snobové, inovace není vše

Ačkoliv John Carmack ze studia id Software tvrdí, že je spokojený s drobnou odlišností Rage od současných středoproudých her, brání i zavedené značky. „Pokud lidé koupí další Call of Duty, dělají tak, protože milovali předchozí (díl) a chtějí toho více,“ říká Carmack.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
S

Slayerer

23. 7. 2011 13:41
Mechwarrior Smileface

Nechci se radši zapojovat do vašeho konfliktu, jen přihodim svojí trošku ohledně zbraní, osobně za nejinovativnější zbraně považuju ty, které přinesl Unreal a pak jejich vylepšený design v Unreal Tournament. Sice mám Duka rád a zmrazovač či shrink ray jsou originální, ale Unreal v tomhle a nejen v tomhle ohledu snad všechny hry strčil do kapsy jak kvalitou zbraní, tak jejich počtem a hlavně např. dual modem střelby, tohle nikdo netrumfnul a nevím o hře, která by to přinesla dříve. On byl vůbec Unreal inovativní jako takový.

0 0
možnosti
M

mechwarrior

23. 7. 2011 14:47
Re: Mechwarrior Smileface

áno, unreal určite bola inovatívna hra ... problém je, že mnohí ľudia považujú za inovatívne iba niečo odzákladov absolútne nové čo svet ešte nevidel pričom väčšina inovácií spočíva v zdokonalovani starého. Ono by sa dalo kludne povedať, že jediná inovatívna zbraň bola akásy pištol z 50 rokov starej minihry ktorú naprogramovali nejaký vedci v labáku a všetko ostatné sú iba jej klony, veď predsa všetky zbrane fungujú na rovnakom princípe ako tá pištol - zaznie zvuk, čosi vyletí zo zbrane a zabije protivníka...

Inak osobne považujem za jedny z najinovatívnejších zbraní tie z hry Blood - záhradné vidle, signálna pištol, voodoo bábka, alebo sprej + zapalovač alebo tnt + pohybový senzor + výborné sekundárne i duálne módy atď. a je mi úplne fuk, či existuje nejaká zaprdená hra v ktorej boli zčasti podobné zbrane použíté.

0 0
možnosti
P

příšero!!!

22. 7. 2011 21:04
Je Carmack inovativní?

Velice mě zaujala diskuse, jež se odehrává níže na toto téma. Mé znalosti historie FPS nejsou tak rozsáhlé, abych se mohl přít - ale zpět k tomu, co mě na zmíněné diskusi zaujalo - Smileface předložil obdivuhodné množství přesvědčivých argumentů, aby podložil svůj názor fakty a nikdo mu nevyjádřil svou podporu - naopak téměř 10 uživatelů se Smilefaceovi téměř vysmálo. Nerozumím tomu...

Na základě této diskuse (za předpokaldu pravdivosti Smilefaceových argumentů, které zatím nikdo nezpochybnil) jsem dospěl k dojmu, že Carmack opravdu nepřinesl téměř nic podstatného do herních elementů. Osobně nevidím hratelnostní rozdíl mezi Wolfensteinem a Doomem 3. Samozřejmě nabízí se otázka "Co je to inovace?" Pro někoho je dostatečná inovace, když v novém Doom 4 bude jedna nová příšerka, kterou je možno zabít. Pro někoho je inovace nová zbraň...ale někomu podobné detaily prostě nestačí a za inovaci považuje pouze zásadní změnu herního stylu. Debata na toto témě může být nekonečná - závisí na náročnosti a vkusu hráče.

0 0
možnosti
E

EziOoO

23. 7. 2011 19:09
Re: Je Carmack inovativní?

kdyz se podivas podrobneji na jeho argumenty, tak on casto vynechava pulku dotazu na nej a reaguje jen na to, co se mu hodi (v lepsim pripade), v opacnem jednou tvrdi, ze nova zbran je inovace, jinde zase ne, cert aby se v nem vyznal

0 0
možnosti
P

paliič

21. 7. 2011 11:58
Je to

 taková podivná móda, která se rozšířila jako chřipka. Koupíme si "hru", co vypadá jako když ji vytvořil chovanec Bohnic s downovým syndromem v programu Dr. Halo z roku 1989 a budeme si stavět kostičky a čtverečky jak jelita. Protože pak budeme jako hustě alternative, indie a independent.

0 0
možnosti
DB

ScorpioDB

21. 7. 2011 12:39
Re: Je to

Tvůj příspěvek zavání pošpiňováním vcelku dobré hry... zalez ;-O

0 0
možnosti
JV

vaclavj1

21. 7. 2011 10:05
souhlas

Carmacka (a vlastni ani jeho hry) moc nemusim, ale tady s nim nemuzu nesouhlasit.

Na druhou stranu to je tak asi ve vsech oborech, kde se neco tvori.

0 0
možnosti
FV

Leftism and censorship killer

20. 7. 2011 20:21
Je to stejné jako u filmů

Někdo sělá úspěšné Kameňáky a "obhajuje" se že lidi to chtějí a někdo natočí třeba Baraku a o komerční úsoěch mu ani tak nejde (spíš o zaplacení nákladů). Přesto je Baraka (umělecky a profesionálně) hodnotnější film než všechny Kameňáky dohromady...

0 0
možnosti
TKVD

Ten kdo viděl dozadu

21. 7. 2011 12:48
Re: Je to stejné jako u filmů

Hodnotnější než všechny kameňáky není problém. Stačí si natočit jak si ráno ulevuju na záchodě. Tohle není žádný argument ;-)

0 0
možnosti
PD

Smileface

20. 7. 2011 15:52
hmm

Carmack nikdy moc neinovoval takže od něj do fakt sedí...

0 0
možnosti
P

příšero!!!

20. 7. 2011 0:28
Komerce či umění...to je, oč tu běží

Jako bych slyšel tyto věty pronášet skrze ústa Justina Biebera, Uwe Bolla a jiných uměleckých ikon...

Zastávám zcela opačný názor, než ten, který byl v tomto článku prezentován Carmackem. Ač je to s podivem, tak některé hry se opravdu dají považovat za umění a někteří tvůrci do her vkládají ze sebe více, než-li pouze kalkul.

Samozřejmě si také čas od času rád oddechnu u jednoduché střílečky, ale proboha jak Carmacka napadlo brát si do úst vývojáře, kteří se snaží vytvořit něco více, než-li bezduchou hru, jenž slouží pouze a jenom k ukrácení času? Směšné. Raději by se měl sklonit před jejich kreativitou a houževnatostí, ježto oni za své hry neinkasují horentní sumy a přesto jsou jejich výtvory kolikráte hodnotnější než Carmackova veledíla spoléhající pouze na to, že lidskou rasu baví zabíjení...

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Odešla z Twitche, přesto je Amouranth stále nejsledovanější streamerkou světa

novinky 20. 4. 2024 52

Kaitlyn Michelle Siragusa, vystupující na internetu pod přezdívkou Amouranth, se stále sluní na...

Nejlepší česká hra dekády se vrací. Kingdom Come 2 vyjde ještě letos

novinky 18. 4. 2024,  aktualizováno 19. 4. 2024 130

Dlouhých šest let museli fanoušci ohromného českého hitu Kingdom Come: Deliverance čekat na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Populární stránka pro sdílení modifikací nevydržela nápor fanoušků Falloutu

novinky 22. 4. 2024 7

Stránka Nexus Mods, která je hlavním uzlem pro sdílení modifikací počítačových her, zaznamenala...

KVÍZ: Jak dobře znáte českou historickou hru Kingdom Come: Deliverance?

magazín 21. 4. 2024 18

Čerstvě oznámené pokračování české hry na hrdiny Kingdom Come: Deliverance bude přímo navazovat na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu

novinky 18. 4. 2024 9

Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...

Hry ze známých sérií najdete i v mobilech. Co si zahrát?

magazín 25. 4. 2024 13

Zlatá éra mobilních her je sice dávno pryč, ale i tak se dá najít celá řada mobilních variant her...

Škoda představila závodní elektroauto, objeví se ve hře Gran Turismo

novinky 24. 4. 2024,  aktualizováno  8

Poprvé ve víc než čtvrt století dlouhé historii závodní série Gran Turismo dostanou její hráči...

Autoři prvních The Elder Scrolls chystají novou hru. Má být zase obrovská

novinky 24. 4. 2024 11

Dvojice herních vývojářů, která stála u zrodu dodnes oblíbené série The Elder Scrolls, představila...

85 %

RECENZE: Stellar Blade je poctivá řežba, která se nebojí násilí ani erotiky

ps5 24. 4. 2024 5

Měla to být jen klasická výplňovka vydavatelského plánu ve slabším období roku, nakonec se však...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...