Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ve Warhammer: Space Marine bude sólo hra klíčem k síťovému zápolení

Titul Space Marine se řídí rčením, že nejlepší obranou je útok, a hra proto nemá zahrnovat systém krytí. To by mohlo ovlivnit spád hry více hráčů a ve výsledku nabídnout frenetickou akci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

genchiskan

uvidime

Tak jako ta strategie mne nikdy moc nebavila,ale tato akce vypada zajimave,urcite ji vyzkoysimR^

0/0
24.7.2011 18:35

A.Jey

mno teda

co z tohodle vyleze sem opravdu zvedav.  gow z  prostredi WH 40000 je pro me lakave ale nektere veci z gameplaye veme budili hruzu - predefsim interface,obcasna silena kamera, a ty velke terce u prostred obrazu (zamerovani) to byl opravdu hnus

0/0
22.7.2011 10:00

arny89

Re: mno teda

z GoW to bude mat spolocny mozno tak pohlad spoza chrbta. Ak si

postrehol, tak v texte je pisane ze akykolvek kryci system bude

jednoducho chybat len aby to bolo zamerane na akciu a nie byt schovany a

odtial vsetkych odkempit.

Ale kedze to ide od THQ, skor by som to skusil prirovnat k Darksiderom so strelnymi zbranami, pretoze aj engine vyzera rovnako.

0/0
22.7.2011 10:22

Jumik

Re: Re: mno teda

Tak systém krytí ve hře nebude taky proto, že Vesmírní mariňáci se prostě nekryjí, ti jdou střelmhlav do boje a oproti GoW je to navíc jiný i v tom, že to bude z větší části herně spíš rubačka než TPS. A engine určitě nebude stejný jako u Darksiders, engine má Relic vlastní, nejspíš se jedná o hodně upravený engine z DoW ;-)

0/0
22.7.2011 18:10

who_cares

Re: Re: Re: mno teda

upraveny engine z DoW asi dost tezko - asi si pod pojmem engine predstavujete neco docela mimo.

0/0
23.7.2011 11:08

A.Jey

Re: Re: mno teda

myslel sem to tak ze to bude jako gow stylem- nevim jak to presne rict  eherni styl podoba bez kryti ? - vim ze kryti nebude a sem tomu i rad ... jen nektere veci me dohani k silenstvi - proc autori nemaji moznost uplne vypinani zamerovacu ? proc? co by jim to udelalo ? uplne to kazi nektere hry

0/0
22.7.2011 19:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.