Diskuze
Euclideon předvádí ostrov z 21 trilionů polygonů
Děkujeme za pochopení.
Jeffy
Interview
Interview s člověkem co to prezentoval: http://www.kotaku.com.au/2011/08/infinite-detail-and-euclideon-the-elephants-in-the-room/ - tak podle interview je jasné, že má hluboké znalosti v počítačové grafice, taky vysvětlil princip fungování enginu a proč zatím není animace - jsem na to rozhodně zvědavý a uvidíme za pár měsíců no.
Cubky
Re: Interview
Hluboke znalosti? Kde? Prosimte jedine, o cem tam ohledne grafiky mluvil, byl ten search algoritmus, coz bude akorat nejaka rychla verze raycastingu, a to, ze polygonove modely se tezko presouvaji z platformy na platformu. Kde jsou ty hluboke znalosti pociacove grafiky?
Pro informaci raycasting a raytracing (mozna ne primo technologie, kterou pouziva, coz podle me stale budou voxel octrees a ne point cloud data) se bere v kurzu ZAKLADY pocitacove grafiky v druhem rocniku bakalarskeho studie na me skole. Hluboke znalosti indeed.
Kazdopadne v interview nezodpovedel nejdulezitejsi vec, kterou vsichni kritizovali - jak uchovavaji informace o tolika jedinecnych objektech?
DBBS
Fake, tak jednoduche to nebude
Rád bych přidal komentář z odkazem na tvůrce hry Minecraft s přezdívkou Notch, který ve svém posledním příspěvku objasňuje více k této technologii.Pokud máte zájem a schopnosti číst EN, doporučuji článek - poslední dva příspěvky : http://notch.tumblr.com/
mechwarrior
Re: Fake, tak jednoduche to nebude
v prvom rade by si mal mať schopnosti čítať v CZ ... ty fake
Montella
hm
A muj příspěvek poslední se ani nezobrazil, prázdná druhá stránka.
Montella
+ / -
Ano, WEB a levný vývoj. A lepší než JSA je v dnešní době asi vše (krom věcí co vyžadují vyloženě llwl), vzhledem k tomu, že by se vývoj několikanásobně prodražil a prodloužil.
Sám víš že princip řešení problémů v javě je:
import, import, import, problem.solve() což je hlavním důvodem jejího použití a platform-free? Je jasné že když něčemu poskytneš knihovny, tak všechno bude multiplatformní... Však je to prostě WINE :D Strašně se tim sun pyšnil, přitom multiplatformní to není, taky potřebuješ JVMko pro platformu jakou máš že jo.. Ale tak zpět k tématu a tim je snad použitelnost voxel enginu
Cubky
Re: + / -
Presne tak, levny vyvoj. Ne kazdy ma trpelivost a finance se patlat s jazyky nizke urovne. :)
A co se multiplatformy tyce, ja bych tim Javu taky nenazval, ale dulezite podle me je, ze to ve vysledku na vice platformach funguje, coz se rozhodne o Microsoftim .NETu (bez pouziti 3rd party softwaru, coz taky neni zrovna nejlepsi reseni) rici neda. :)
A k pouzitelnosti voxel enginu, je to imho spravny smer vyvoje, ale rozhodne to (v takove mire detailu, v jakem je to prezentovane na videu) jeste hodne dlouho neuvidime. :)
ScorpioDB
:)
Je to sice moc krásný video a povídání, ale nějak jsem nepostřehl, jak to vlastně funguje.. To, že mi tisíce polygonů nahradí tisíce "atomů" snad nezmění nápor na počítač, ne?
Jeffy
super
když zazoomoval na tu hlínů tak jsou úplně vykulil oči a jediné co se ze mě vydralo bylo : WWOAAAAAAH! double rainbow! (), úžasné, snad se to dostane to normálního použití - protože mě současné polygony dost štvou, i ty nejlepší textury stojí zaprd a jediné co opravdu vylepšuje grafiku jsou pro mě efekty (stíny, DX11, AO apod)
Cubky
...
K tematu doporucuji precist nekolik negativ, ktere ve videu (logicky) nezminuji. :)
Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us
Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...
Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí
Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně
Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...
Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky
Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova
V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...
Vypadají zajímavě, datum je nejasné. Stihne těchto 20 her letošní vydání?
Máme za sebou teprve první čtvrtletí letošního roku, takže u spousty her pořád není jasné přesné...
Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák
Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...
Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry
Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...
Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost
Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...