- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nevim jak koho, ale me na zavodnich hrach vždycky bavilo se vyhrabat z totalne šrotovyho auta až k lepším. A čim hůř to šlo, tim lip. Proto me vzdycky mrzelo, že na PC neni Gran Turismo a dodneška nechápu, že se tou cestou neubíralo NFS. Kdyby dál pokračovali v tom, co bylo v NFS - Porsche a místo ulehčování obtížnosti to ještě trošku utáhli nebo aspon dali možnost to utáhnout, tak nemuseli zoufat. GRID byl fajn, ale tam to zas bylo uplně nemastný neslaný.
dyt treb nfs totalne zpaskvili. Najit poradnou zavodni hru je docela tezky. Rozhodne to ale neoupada. Takovy iRacing (onlinovka) ma celkem dost predplatitelu, myslim. LIdi jen nechtej hrat totalne s*acky, ikdyz i tak se jich dost najde, takze ani to prohlaseni neni tak moc pravdivy. Nicmene na dnesni moznosti je to zavodeni dost bida.
stačilo by místo toho shitu co všude cpou udělat nějakou oldskůlovou hru jako na PS1 a myslim že by se to dost hrálo... teď se snaží vše bejt cool a awesome...
Citit se jako hrdinove?! :D Co tak udelat hry i pro ty co maji sebevedomi v poradku a na pc si oddychuji :). A nevypinaji hru otraveni sotva ji zapnou.
"Myslím si, že ve finále je závodní hra úspěšná, když se při ní někdo cítí jako hrdina. To, co lidé chtějí, je, šance vzít ovladač, dostat se za volant auta s výkonem pětiset koňů za dvě stě tisíc dolarů a mistrovsky s ním řídit napříč ohromující krajinou, říká DeLong."
Hrozny kecy. Stejne jako ze "Žánr závodních her prý umírá a inovace mu nepomáhají". Tak proto se vsichni tesi na novou Forzu, ktere se proda kupa, proto se cekalo na GT5, proto EA rok co rok vydavaji NFS. Sice vetsinou nepovedene, ale vydelava jim. A proto byl vloni Split Second hitem, protoze to byly zavody a navrch jeste hodne inovativni.
Bizzare bohuzel dojeli na to, ze Blur nebyl nic extra a jeste sel proti Split Second. A ten jejich nasledny Bond dtto, navic nebyl jen o zavodeni.
Zajímavé, že od doby posledního Project Gotham Racing nikdo nezkusil vydat normální arkádové závody tohoto typu. Tak jak mohou mluvit o tom, že to netáhne, když to nezkusili? Bizzare zdechli na tom, že do Bluru nastrkali serepetičky jak z Micro Machines.
Závodní žánr zabil EA a jejich snaha za každoroční paskvil vytřískat z retardovaných hráčů prachy ( NFS) Jediné studio které se jakž takž snaží je Codemaster GRID byl jedinečný a ukázal směr arkádového hraní. Fňukáním nad svou neschopností to žánr nezachrání.