Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Systém OnLive startuje v Evropě

Firma OnLive oznámila, že svůj systém streamování her odstartuje 22. září v Evropě při příležitosti 2011 Eurogamer Expo London s více než stovkou špičkových her. Zatím bude OnLive omezené na Velkou Británii, ale během krátké doby zamíří do celé EU.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

net.Xtreme V.

Jako horší konzole, proč ne

Ale dokud to nemá 1080p, 3D, tak nic moc, navíc za chvíli bude dostupné nebo i běžné vyšší rozlišení a bude to zaostávat ještě více. Kromě toho, člověk potřebuje připojení po optice nebo kabelu a to není dostupné všude. Nicméně i se všemi neduhami nebo přednostmi je podstatné jediné - cena.

0/0
13.8.2011 20:10

mechwarrior

Re: Jako horší konzole, proč ne

no a tie "lepšie" konzole u každej hry zvládnu 1080p ? samozrejme nie, rovnako ako to nezvládne každé PC (u moderných hier). Navyše podľa ľudí z OnLive bude toto rozlíšenie veľmi skoro dostupné. Teoreticky nie je problém ani vyššie rozlíšenie, všetko je otázkou internetového pripojenia.

0/0
13.8.2011 20:47

net.Xtreme V.

Re: Re: Jako horší konzole, proč ne

Možná ne u každé, ale u některých ano. OnLive u žádné. Pak tu je problém se zpožděním...atd.

0/0
13.8.2011 21:53

Deloix

test

já jsem z čech používal tu US verzi, zpoždění bylo velký ale překvapivě to fungovalo dobře, žralo to tak 5 MB a 1080p tam samozřejmě nebylo.

takže pokud spustí službu u nás tak pingy po republice budou do 20 ms, nebo v německu do 40ms? tak to bude podle mě použitelný.

0/0
13.8.2011 17:51

Thielf

Re: test

uvidíme, zkoušel jsem americkou verzi ale ani to nenajelo :-/ prý mam slabé připojení... (14Mb). doufám že to na hraní nebude chtít optiku :-(

0/0
14.8.2011 1:28

slanecek

Re: Re: test

Nemluvilo to spíš o vysokém pingu?

0/0
14.8.2011 1:52

Thielf

Re: Re: Re: test

ping byl podle mě ok (30-45ms) ale možná tam zrovna byla nějaká chyba :-/

0/0
15.8.2011 1:53

Deloix

Re: Re: Re: Re: test

jo obcas to taky nejelo, ale myslim si ze je ptakovina abys mel do USA ping 30 ms... Mě to jelo na 8 megabitu v pohodě, zralo to podle sitovky tak 5 megabit. Pingy od nas do USA nejdou pod 100 ms

0/0
15.8.2011 16:55

adis002

Re: Re: test

nevím jak u vás, ale u nás ve městě je optika daleko levnější jak kabelovka. u nás připojení přes optiku 50/25 stojí 450,-/měs a přes kabel 25/1,5 stojí 599

0/0
14.8.2011 13:14

Israel_IZ_Kamakawiwo_ole

Re: Re: test

Rychlost máš v pohodě, ale asi mizerný ping.

Mně to v pohodě běželo na 16/4 s pingem cca. 10.

0/0
14.8.2011 21:44

ryo2

dotaz

Mohl by mi někdo vysvětlit jak to funguje po technické stránce?

Kolik si služba vezme dat třeba za 1hod v rozlišení 1080p ,jestli to služba umožnuje-nevím jak to přesně pracuje po technické stránce. Jaký je datový tok? Předpokládám že data tečou tam i nazpět v jednom tahu...

0/0
12.8.2011 16:12

mechwarrior

Re: dotaz

http://en.wikipedia.org/wiki/OnLive

http://en.wikipedia.org/wiki/Cloud_gaming

0/0
12.8.2011 17:51

mechwarrior

..

pri podobných správach som rád, že som zažil hry ešte v dobe keď ich je možné pekne upravovať podľa svojich predstáv keďže všetky súbory mám na pevnom disku ... tomu čoskoro odzvoní :(

0/0
12.8.2011 11:51

A.Jey

Re: ..

+1

0/0
12.8.2011 14:53

.;palič;.

Re: ..

No jak kde. U nás v ČR jsme kvůli společnosti Telecum a zbytečným úřadům v internetovém pravěku a neumím si představit jak na tom druhohorním adsl s agregací jako kráva a mizernou rychlostí a pingem běží nějaká taková hra.

0/0
12.8.2011 15:36

mechwarrior

Re: Re: ..

zákernosť tohoto riešenie je práve v tom, že ak sa uspokojíš s nižšou kvalitou obrazu tak na hranie nepotrebuješ vysoké dátové prenosy ale skôr nízke latencie a stabilitu. Pre onlive je minimum okolo 2 mbit/s čo má dnes prakticky každý hráč (v ČR je priemer okolo 12mbit) ... samozrejme s latenciami je stále veľký problém. Ale to sa časom porieši, rovnako aj mizerná kvalita obrazu trpiaca vysokou kompresiou sa zlepší postupným zvyšovaním rýchlosti pripojenia.

 IMHO paradoxne technologické napredovanie internetu bude znamenať koniec hrania hier tak ako ho dnes poznáme. Podľa mňa je tento proces neodvrátiteľný.

0/0
12.8.2011 17:49

příšero!!!

Re: Re: Re: ..

No, pokud by se toto zavedlo, tak by vývojáři měli mít k dispozici daleko širší možnosti v oblasti grafiky ne? Vzhledem k tomu, že hra bude běžet na silnějších strojích... Nevíte někdo kolik výpočetního výkonu by se tímto dalo "získat" oproti průměrnému na hry používanému PC?

0/0
12.8.2011 20:55

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: ..

bezpochyby áno, do cloud comp. centier pôjdu tie najlepšie grafické akcelerátory dostupné na trhu, pravdepodobne sa bude jednať o špeciálne upravené veľmi drahé karty s veľkou pamäťou , vysokým výkonom (i spotrebou :). Takže developeri budú môcť šiť hry na mieru tomu najlepšiemu v centrách a nebudú musieť brať ohľad na bežné domáce herné stroje alebo typické konzole s tragickým výkonom, čo bude ku prospechu hier ako takých. Samozrejme to sa stane až kým cloud computing bude hrať prim v hernom priemysle (imho o cca 5-6 rokov).

0/0
12.8.2011 22:20

net.Xtreme V.

Re: Re: Re: Re: ..

Ne tak docela. Jednak i ty stroje na cloud computing budou stárnout, ale hlavně pokud to není hra pro 100 a víc hráčů, tak nemůže bez spousty optimalizací těžit z výhod výkonného výpočetního centra.

0/0
13.8.2011 20:13

fakovnik

hura

Hmm len VB, no uz aby to bolo aj tu :-)

0/0
12.8.2011 10:19

Dr.Figh+er_2

Re: hura

R^

0/0
12.8.2011 15:11

Kerbik

Re: Re: hura

No nevím jak vám, ale mě onlive doma už běží a je to super :) zatím jsem si teda žádnou hru nekoupil (hraju jen "dema") ale je to skvělé, že si vyzkouším trošku novější hry, než bych rozjel na noťasu =)

0/0
15.8.2011 6:20

GarretCz

Re: hura

Ja su k tomu spise skepticky. Ziju na dedine a nejsem si jisty, zda-li by mi na todle stacil net. Dale je to velke minus pro priznivce modu - treba u Oblivionu. Doufam, ze tento ci podobne systemy aspon v dohledne dobe nepotlaci beznou distribuci her...

0/0
12.8.2011 15:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.