Diskuze
Vývojáři: Ochrana neustálým připojením k internetu je lepší pro všechny
Děkujeme za pochopení.
Wolf_Net
UBISOFT DRM
Bez obav, on to zase někdo crackne, stejně jako u Ubisoftího DRM. Prostě si koupíte hru, někde na netu pohledáte crack a bude. Já hodně pracovně cestuju a ne všude mám připojení. Ale popravdě, už kvůli týhle trapárně Diablo nechci. Společnosti musí pochopit, že tímhle pirátsví nevymýtí. Jen nas**ou platící zákazníky. P.S: Zrovna jsem strávil dvě hodiny troubleshootováním instalace Steamu, abych si mohl zahrát hru, za kterou jsem zaplatil.
Nannius
kecy vyvojaru
...mi lezou krkem. Nebudu vytahovat tisickrat opakovanou vec, ze ne kazdy ma broadband za nula nula nic a jen pripomenu, ze spousta lidi jednoduse NECHCE mit svuj herni stroj non-stop online. Vetsinou z bezpecnostnich duvodu.
Mimochodem, myslim si, ze bude otazka casu, nez se najde zpusob, jak nutnost byt online obejit (napada me nejaky lokalni emulator serveru) Bude to totiz otazka prestize pro crackery...
Raynor
Re: kecy vyvojaru
samozžejmě vždyť takových obejití už je, jen je to pracnější ale stejně se objeví,Všechny DMR omezují jen ty co si hry kupují hlavně ty bazarové...
Ej.dzej.rimmer
..
Goollllllllllllllllllllll Arsenalllllllll !!!!!!!!!!!!!
Ej.dzej.rimmer
..
Pokud to bude i na konzole ,tak diky stalymu pripojeni a online vytvorenym uctu by clovek mel sanci hrat za tu samou postavu at uz na konzoli nebo na pc ,ne?
vladocop
online vs offline
Treba rozlišovať medzi online hrami a singleplayerovkami. Pri online hrach / wow, sc2, Diablo 3 - ano Blizzard od zaciatku planoval urobit z Diabla 3 online hru / je trvalé pripojenie nutné, keďže dáta sú na serveroch výrobcu a logicky to dáva zmysel, inak sa to ani nedá urobiť. A potom sú tu firmy, ktorý sa snažia priživiť na Blizzarde a skopírovať ich model, aby sa vysporiadali s pirátmi. A to je problém, či pri výlučne offline hrách je správne vyžadovať internetové pripojenie. Ale to je ich problém, ak sa vam to nepaci nekupujte. Argumenty, ze to nemozem hrat na chate ci vo vladu/lietadle/vesmirnej stanici su totalne smiesne a vycucane z prsta.
Kolenovrt
Re: online vs offline
To je pravda ale to co hodne lidi chce je i offline hra. To ze si uz i blizzard zacal myslet ze ma patent na pravdu a tvrdi je "jenom online je to spravne a jinak to nechcete" je docela trapny. Uz ty diskuze na tohle tema dokazujou ze proste je cast hracu co chce singl. Offline singl.
paine
Děkuji
Tímto chci poděkovat vývojářům za to že díky jejich genialitě opět ušetřím nějaké ty penize a tak jak už nekupuju hry od Ubijsoftu, tak si nekoupím ani jinou hru s takovým systémem ochrany. Děkuji, peníze jistě použiji na něco jiného.
Alaman
Re: Děkuji
Taky ti děkujeme, že nás ušetříš tvé přítomnosti a potažmo dalších moudrostí ve hře.
pavel-m
Jak to může být výhodnější pro všechny?
Až nám doma nepojede net tak to pro mne bude super výhodné.. Až budu chtít jet na dovolenou, na víkend apod. a budu chtít hrát Diablo na notebooku, tak to abych měl mobilní net s sebou? Drahý a pomalý? To je ta výhra pro spotřebitele? Fuj..
(Btw. o tu hru nemám zájem ať již bude pouze s připojením nebo ne)
hr0p
Re: Jak to může být výhodnější pro všechny?
je to vyhodne zejmena pro Blizz, Koupi si to mozna o trosku min lidi nez kdyby to vydali jako offline verzi + battle.net 1.0, protoze ten "zpropadeny" internet a chaty/vlaky/dovolene / cilena ignorace komunitou Bonuswebu..., /ironie off. To vse ale X-nasobne vydelaji na prijmech z ingame aukce. = musi mit hru pod "svoji" kontrolou., Pro hrace je jedina vyhoda v tom, ze jak se jednou zaregistrujes na bnetu a nezapomenes heslo, tak si tu hru muzes zahrat kdekoliv kde je internet a nemusis se bat ze prijdes o sve postavy diky chybe na HDD treba, + snadne hrani v parte pro lidi kteri nemaji kamarady s diablem.
ripper6
Ochrana bude prekonana
stejne jen treba par mesicu pockat a ne ze to hned musite mit. Ochrana je omezujici spis pro poctive hrace! Kupa problemu, DVD v mechanice vecne mit, muset dat pryc nekterej soft atd.
Navic proc hry nekupovat? Nevim jak je to dnes u pc her ale pamatuju doby SEGA Mega Drive 16bit kdyz jsem dal za konzoli 5000czk, za hru bezne 1200-1500czk.Po 6ti letech jsem to prodaval, perfektne zachovale hry,neposkozene krabicky atd a za hru jsem dostal leda tak max 300czk!
Takze jsem dost natom tratil penez.Nekdo me rekne proc to kupovat za 1200 ale tehdy ta cena hry nesla tak rychle dolu a nektery raritni kousky v CR bylo tezky sehnat jinde a lepsi.
Dnes uz bych proste nedal tyhle penize do her a proto 1000czk za hru me ani nehne, to radsi nebudu hrat, najdu jinou hru nebo tu hru proste ukradnu. Jsem svine?
Mozna jo ale kdo dnes nekouka v dnesni dobe ze? Kupa firem, zamestnavatelu, zakazniku vsichni koukaj kde usetrit diky moci penez a jde zas jen o penize. Proste pokud jsem chudsi, mam malo penez, sotva uplatim byt tak hru proste ukradnu ale zahraju a muzou mit radost, poteseni ze jsem si ji zahral.
ripper6
Re: Ochrana bude prekonana
Proste ze mam radost ze muzu ji hrat a ze jim podekuju a doporucim to dalsim lidem. Coz je pro ne krasnej pocit ze jim to uznam. Nemuzou za vsim videt penize, takze proste to neberte jako kradez hry, jen i chudsi si ji radi zahrajou a to je natom to hezky
jazzcat
...
Keby sa im to podarilo, aby každá hra mohla byť spustená iba online... bolo by to určite krok vpred... ale doteraz sa všetko dalo obísť, každý MP, aj steam hry sa dali hacknúť. Pokiaľ chcú zamedziť pirátenie, potom možno správny smer by bol on-live, s tým, že onlive by bol jediný spôsob, ako sa hry budú dať hrať. Originál by teda nemal nikto v rukách, vlastník by nemohol obsah zkopírovať. Chápete? Vyšiel by teda napr. Deux ex human revolution, ale kópie by dostali iba vlastníci služny onlive - vymyslím si číslo, 15 kópií na celom svete. Paráda, nie?
Kolenovrt
Re: ...
Onlive je k nicemu dokud nebudes mit nekonecne rychly internet, kazda desitka milisekund nici herni zazitek. A jak rikas krok vpred, urcite hlavne pro ty co maji pomalejsi nebo nestabilni net.
Generuje obrázky do hry pomocí AI, za 10 hodin práce vydělá 350 tisíc
Tvůrci virtuálních kartiček Champions of Otherworldly Magic přiznávají, že vizuální podobu jejich...
Je Fallout nejlepší videoherní seriál? Recenzenti mají jasno
Sci-fi seriál natočený podle populární série her Fallout sbírá v zahraničí skvělá hodnocení. Vypadá...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Zavzpomínejte si na magická devadesátá léta ve hrách
Devadesátá léta patří v oblasti počítačových her mezi zlatou éru. V době rychlého rozmachu...
Čeští Warhorse slibují brzké oznámení nové hry. Co by to tak asi mohlo být?
Více než šest let od vydání nejvýznamnější české hry posledních let Kingdom Come: Deliverance...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová zbraň do Call of Duty stojí více než samotná hra
V rámci propagace posledního filmu o obřím opičíkovi King Kongovi přibyla do populární hry Call of...
Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu
Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...
Digitální láska. Kdo jsou nejzajímavější videoherní milenci
Premium Láska je prý něco, po čem touží spousta z nás. A očividně není řeč jen o reálných osobách, ale...
Vrací se Rayman, ale zase ne tak, jak bychom si přáli
Série Rayman patří k těm nejlepším hopsačkám vůbec, nový díl je ovšem v nedohlednu. Letos se chystá...
Take-Two v únoru řekli, že nebudou propouštět. Teď propouští 5 % zaměstnanců
Společnost Take-Two je dalším gigantem videoherního průmyslu, který se odhodlal k masivnímu...
Kdy dát dětem první kapesné a kolik?
Kdy je vhodný čas dávat dětem kapesné a v jaké výši? To jsou otázky, které řeší snad každý rodič. Univerzální odpověď však neexistuje. Je ale...