Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vydavatelé Call of Duty a Battlefieldu se do sebe ostře opřeli

Slovní půtky jsou pro soutěž dvou nejočekávanějších her podzimu typické. Nedávno ale výměna názorů mezi velkými šéfy vydavatelských společností eskalovala až k urážkám.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lev----z_Rožmitálu

kálofdjuty

jsem hrál na PS3 chvíli u kámoše je to tak 2 roky

byla to myslím 4ka a jako co se týče hratelnosti a AI musím se smát

taková hra patří někam do pralesa 90. let totálně trapná koridorovka kde postřílím milion botů který neumí nic jinýho než se objevit schovat se za bednu a střílet tím směrem odkud přicházím

nechápu jak to může někoho s IQ vyšším než 80 bavit

0/0
13.9.2011 17:17

luke777

call of duty

call of duty sem hraval uplne ty prvni dily ale postupem casu se z toho stala neslana nemastna strilecka medal of honor ten uplne prvni dil byl super nevim asi me bavilo vice strilet skopcaky momentalne sem tam si zahraju bad company 2 a sem spokojeny strilecka akorat. skoda ze uz neni novejsi strilecka strileni skopcaku:(

0/0
6.9.2011 19:18

tomiik

COD pro jednoduché hráče?

Ale no tak pánové, vždyt to není vůbec pravda! Víte on je velikej rozdíl, když příjdu zapnu COD multiplayer a jdu hrát s cizíma a když sem domluven s kamarády a jdeme hrát celej klan Search and Destroy, kde je jasně dáno kdo bude hlídat a kdo rushovat a kdo do jaké pozice půjde, stejně tak bych mohl říct, že když příjdu a zapnu BC multi a začnu to hrát bez přátel, tak je to chaotické, nicméně se musí nechat, že když se to sejde v BC, tak to připomíná daleko víc Válku jako takovou, ale tím bych nechtěl snižovat COD, protože když si půjdu zahrát sám, tak radši akci nežli obrovskou mapu bez kooperace(To se pak z výhody stává obrovská nevýhoda), nemluvě o tom že ovladatelnost COD je daleko lépe vyřešena jak u BC, ale co sem tak koukal na BC3, tak se tenhle nešvar vyladil a v tom bych viděl obrovské plus pro BC a možná hrobníka pro COD.

0/0
6.9.2011 10:38

IARK - Králíček ušáček

Re: COD pro jednoduché hráče?

CoD JE pro jednoduche hrace, je to nenarocne a delane hlavne pro deti. Takovy lidi jak popisujes jsou vyjimka a vyjimka nestanovuje ci nemeni vyznam a kvalitu hry

0/0
6.9.2011 11:01

Ej.dzej.rimmer

Re: COD pro jednoduché hráče?

MW 16+,Battlefield 16+.To jen pro poradek pro koho to je delany.MW je pro hrace ,kteri maji radi rychlou ,arkadovou akci,kde clovek musi v setinach reagovat na danou situaci.Pokud tohle nezvlada je jen maso na porazku.Podle tvojeho uvazovani by potom FPS jako Unreal nebo Quake ,taky byly delany pro nenarocny hrace.

Battlefield je zase pro hrace ,kteri maji radi realicnejsi simulaci velke bitvy i kdyz nekdy se mi zda ,ze do vzajemnych armad verbuji hlavne snipery.

To co popisuje neni zadna vyjimka pokud mas kamarady a nebo jsi v klanu,ale naprosto bezna vec.Kdyz hraju TDM bez svojich kamosu a prideli me to do nahodnyho tymu ,tak je sakra znat ,ze mame proti sobe sehranej tym a 2 sehrany tymy proti sobe to uz je uplne o necem jinym.

0/0
6.9.2011 16:22

IARK - Králíček ušáček

Re: COD pro jednoduché hráče?

Ps. public v BF ma preci jen vice takticnosti, v CoDu mas max snipera, pak ti tam behaji vojaci akimbaci, tubaci atd.

v BF mas medica, healti a obzivuje, podporu techniky, sniper oznacuje nepratele a pouziva mortaly, doplnuje se munice, musis mit nekoho na likvidaci protivnikovy techniky, mas svetlice pro navadeni strel, mas squady atd. public v BF rozhodne neni tak jednoduchy jako v CoD a je znat strana, ktera nespolupracuje - CoD je oproti spise solova zalezitost. Nikdo tu neshazuje hratelnost CoDu, ale pouze pojmenovava veci, ktere tak jsou. Plus znicitelne prostredi sice neni nutnost, ale vyznamny takticky prvek to je take

0/0
6.9.2011 11:08

Ej.dzej.rimmer

Re: COD pro jednoduché hráče?

V MW diky svoji rychlosti se hodne projevuji rozdilny schopnosti jednotlivych hracu.Kdy ti 1 hrac muze sejmout celej tym klidne i nekolikrat :o)

0/0
6.9.2011 16:25

Zdeny007

Mno...

... podle mě prostě zvítězí ta hra, která bude mít podporu klanového hraní - ve stručnosti podporu dedikovaných LAN a WAN serverů a to nejlépe free. Poslední hra, která toto měla (+ promod a další vlastnosti) byla Call of Duty 4 a ta se hraje dodnes. BF:BC2 je výborná hra na public, ale kdo to myslí vážně s klanovým hraním, tomu nemá co nabídnout (zneužívání mediců, absence možnosti nastavení, nemožnost nahrávání)

0/0
6.9.2011 8:35

příšero!!!

Rimmerova otázka

Jsem mile překvapen Rimmerovým příspěvkem a jeho otázkou, zda někdo hraje Battlefield, protože ho to baví, či zda ho hraje kvůli tomu, aby se mohl povyšovat nad ostatní.

Toto mi připomnělo známé rivaly PES a FIFA, Gran Turismo a NFS, CoD a Arma, apod.

Já jsem vyznavač realističnosti, takže s tímto syndromem nadřazenosti jsem se nutně setkal a musím říci, že jsem jím byl po dlouhou dobu ovlivněn. Ale abych se vrátil k tématu - je snadné kritizovat někoho, že hraje jednodušší hru, protože záliba ve složitosti se jeví jako přednost a důsledek vyššího intelektu.

Samozřejmě, že kvalitu posuzovat lze, ale kde je ta hranice? Kde končí konstruktivní kritika a začíná vychloubání se a pranýřování ostatních? Konkrétně u CoD lze tento efekt "davové kritiky" pozorovat - CoD nikdy nebyla složitá střílečka, ale negativní reklama a nečistý konkurenční boj z CoD udělal symbol plytkosti -  a nikdy nebylo kritizováno více než-li nyní, ač není horší než-li jiné střílečky (Doom, Quake, Metro, MoH, FEAR).

+3/0
5.9.2011 23:15

Ej.dzej.rimmer

Re: Rimmerova otázka

Ano presne takhle to bylo mysleno a napsal jsem to po precteni prispevku ,ze MW hraji nejvetsi tragedi a vyhravaji ho hopkaci decka,takze se nejednalo o nejakej flame nebo honeni ega.I kdyz nechapu jak bych si tim mohl honit ego ,ale to je vedlejsi.

Mas pravdu tyka se to vsech tech her ,ktery jsi napsal plus mainstreamovych aplikaci nebo vyrobku ,ktery uziva velka skupina lidi a mensi skupina ,ktera nepluje s proudem se nejakym zahadnym duvodem citi lepsima lidma,ale zaroven s jejich nesmyslnyma duvodama proc aplikaci,sluzbu nepouzivaji a nebo hrajou stejnou zanrovou hru se zvetsuje i jejich potreba chodit na diskuze o tech hrach,aplikacich ,vyrobcich a davat vsem vedet jak onu vec nemaji radi a jak jsou proto lepsi.

Clovek by jsi mel uvedomit ,ze kazdymu se libi neco jinyho a kazdyho bavi neco jinyho a to ,ze nekdo hraje Battlefielda z neho nedela lepsiho cloveka o proti tomu co hraje MW.A to ,ze v MW neni potreba cooperace a nebo ho vyhravaji hopkaci decka je kravina.

0/0
6.9.2011 2:37

příšero!!!

Re: Rimmerova otázka

Souhlasím s tebou, toto je věc, na kterou je opravdu třeba si dávat pozor, protože nechat se strhnout davem je velice snadné. Pokud se na tvůj příspěvek člověk podívá okem nezůčastněného, tak v něm najde poučení.

S IARKem se ale zřejmě domluvit nedá - když někdo argumentuje tím, že CoD je "pro děti" ...a obzvláště směšně to zní od hráče Battlefieldu, který je CoD tolik podobný - a o jeho intelektuální náročnosti netřeba debatovat... co má člověk na takovou hloupost říci? Když IARKovi řekneš, že vzheldem ke svému ratingu je CoD pro děti nevhodné a tedy ony rozhodně nepředstavují cílovou skupinu (rozhodně netvrdím, že děti CoD nehrají), tak co ti na to odpoví? Uzná, že právě řekl hloupost? Ne.

Připomíná mi to debatu s Giga Puddingem, která byla rovněž bezcílná kvůli absenci schopnosti diskutovat a racionálně hodnotit fakta - mě samozřejmě bavila, protože jsem se o Giga Puddingu a jejím charakteru alespoň něco dozvěděl, ale pro téma samotné nemá podobná diskuse bohužel smysl.

+1/0
6.9.2011 19:42

Ej.dzej.rimmer

Re: Rimmerova otázka

IARK ,aby nekdy uznal svoji chybu ? To nehrozi.On vzdycky do nekoho vystartuje a ,kdyz diskuze nejde jeho smerem a ocividne prohrava ,tak se vytrati.Ja to o nem vim a proto jsem se s nim nechtel vubec bavit a ani v konverzaci dal pokracovat ,ale kdyz on dal placal vetsi nesmysl za nesmyslem a jeste se mi snazil podsunout co jsem vubec nerekl,tak me to jeho ztrapnovani docela zacalo bavit :o)

Ja se o zadnej flame nepokousel ,ale vyvolat diskuzi na tohle tema a ocividne ty jsi to pochopil a on ne.Kdyz se podiva clovek nize ,tak muze videt jak nekdo pise o pirateni coz klidne muze byt povazovano za flame a nebo ti dva experti ,kde jeden pise ,ze MW je hra pro tragedy a druhej ,ze ji vyhravaji hopkaci decka ,ale nevidel jsem IARKA ,ze by na ne utocil co se to tady snazi vyvolat za flame.Ne prave na opak rika,ze maji(ma) pravdu a pokud si nekdo tohle mysli ,tak uz je predem jasny ,ze jakakoliv diskuze s takovy clovekem nemuze jit dobrym smerem.

0/0
6.9.2011 20:01

Ej.dzej.rimmer

Re: Rimmerova otázka

Ja osobne si myslim ,ze na me stejne vystartoval jen z toho duvodu ,ze diskuze o citlivosti analogu nesla taky jeho smerem ,tak si to chtel vynahradit ,ale bohuzel zase neuspesne:o)

0/0
6.9.2011 20:03

xy3000

*-*

Fu*king na oba dva tituly..... jsou to hnu*sy né pařby, pořádná pařba nevyšla už víc jak 10 let...........

0/0
5.9.2011 21:40

Ej.dzej.rimmer

Re: *-*

Podle me hry vychazeji porad stejne dobry.Jen clovek jak starne ,tak uz si to hrani neuziva tolik jako ,kdyz byl malej kluk a protoze uz tu vsechno bylo nekolikrat ,tak ho nema ani moc co prekvapit,ale vsadil bych se ,ze hry ktery maji uspech v dnesni dobe by meli usech i pred 10 lety a ted nemluvim jen o FPS hrach ,ale o hrach vseobecne.

0/0
6.9.2011 2:53

IARK - Králíček ušáček

Re: *-*

Neplet si "dobrou hru" s "nostalgii"

0/0
6.9.2011 7:09

tomiik

Re: *-*

Tetrisu už dozvonělo. ;-(

0/0
6.9.2011 10:44

xy3000

-

;-O;-O

0/0
5.9.2011 21:40

Darkwolf

Troll

lol lol lol...pěkná diskuze xD

0/0
5.9.2011 19:15

Rastabilly

Prostě názor

Nic ve zlém, ale Activision si posledními díly opravdu zkazil reputaci. Ať už je to pokulhávající kvalitou, snad vyjímaje zvukového doprovodu, a nebo neustálou recyklací. Ok, každá takto velká společnost má za úkol být tak trochu EKO ale takhle ne. Do budoucna mám lepší pocit z Battlefieldu 3. Uvidíme ale až při přímém srovnání.

0/0
5.9.2011 19:14

Raynor

nejlepsi dil CoD je

DUTY CALS je tam vse co v ostatnich dilech ;-D

+3/0
5.9.2011 18:20

john.h

LOL

Koukam ze pohreb kdysi nejlepsiho ceskyho serveru o hrach je dokonanej :D :D

0/0
5.9.2011 18:15

bonusweb

Re: LOL

jj ;-) vsetci normalny odisli  a duo IARK + Ej.dzej.rimmer zostalo na BW (bohuvdaka) ;-D dielo skazy je dokonane, BW is dead X

caute !

0/0
5.9.2011 21:46

greenalien

CoD vs. BF

Nedávno jsem dostal možnost vyzkoušet Black Ops multiplayer, a musím říct že mě to celkem překvapilo. Nikdy bych nečekal že nový CoD může tak zaostávat za Battlefieldem BC - absolutně ve všem, od grafiky po fyziku. Přitom by měl mít teoreticky náskok dva roky. Dříve jsem spíše preferoval CoD kvůli promakaným single player kampaním, jak se ale pozornost čím dál tím více přesouvá k multiplayeru tak bych tipoval že Battlefield pravděpodobně dá CoDu zatopit.

+1/0
5.9.2011 16:19

filc

Logo BW

Neda mi to, abych to nekde nenapsal. To nove logo BW je peknej hnus velebnosti. To delalo desetilete dite? ;-D

+2/0
5.9.2011 10:24

Ej.dzej.rimmer

Re: Logo BW

Ja osobne si musim zvykat ne celou novou stranku.Prijde mi takova ....bila,ale pokud se zmenou barvy zlepsi i kvalita recenzi ,tak si na tu barvu velice rad zvyknu.

0/0
5.9.2011 11:33

SIFL

Re: Logo BW

R^R^R^

0/0
5.9.2011 12:21

Ej.dzej.rimmer

PRYC OD IRAKA

Mozna ,kdyby jsis precetl ty prispevky nize ,tak by jsi pochopil ,ze ten muj komentar ma opodstatneni,ale nevsiml jsem si ,ze by jsi reagoval na ostatni ,ze se snazi rozjizdet flame.Krome toho cokoliv ty napises je s agresivnim a s flamovacim podtextem.Nevidel jsem te jeste mit na bonuswebu s nekym normalni konverzaci a nebo se s nekym nepohadat a nebo nekoho neurazet a napsat te nekdy neco ceho by clovek pozdeji nelitoval ,ze musel cist.Ty nemas vubec co nabidnout a proto se s tebou nema vubec zadnou cenu bavit.

PS:A jestli si myslis ,ze to co jsi ty naspal je ve stejnym stylu ,jak jsem to napsal ja ,tak to nejsem ja, kdo ma dlouhy vedeni a nizky IQ a nebo ti ta tvoje skryta agresivita (uz ne tolik skryta) zatemnuje mozek.Mozna by to chtelo nejaky prasky,nebo si jit zabehat ,zacvicit atd.Doporucuju cviceni to vazne pomaha.Kazdopadne ja vim jiste ,ze nebudu ten na,kteryho si ji budes ventylovat a proto se s tebou nebudu dal bavit.

+1/0
5.9.2011 10:18

Ej.dzej.rimmer

Re: PRYC OD IRAKA

Zajimavy.Clovek zmeni nadpis a misto reakce na prispevek to otevre novy vlakno.Vazne jsem nemel v umyslu tohle hazet na zacatek diskuze,takze se vsem co to musi cist omlouvam.

0/0
5.9.2011 10:21

IARK - Králíček ušáček

Re: PRYC OD IRAKA

Ps. tve umyslne komoleni nicku je dosti detinske a hloupe, ale nic lepsiho jsem od tebe ani necekal ;-)

+1/0
5.9.2011 10:28

OrganicSnow

Re: PRYC OD IRAKA

Mě to pobavilo, obzvláště v souvislosti s tvojí reakcí. Jo a neboj, tím se nezúčastňuji diskuze o které nic nevím. Jsem dost starý na to, abych na to za normálních okolností reagoval, ale dost mladý na to, abych se řečmi, které tu vedete, dobře bavil;-D. Jen tak dál chlapci;-).

0/0
5.9.2011 23:07

IARK - Králíček ušáček

Re: PRYC OD IRAKA

Me je jedno co kdo pise, pokud se ti to nelibilo, mohl jsi na ne reagovat, to jsi neudelal, ty si radsi zalozis novej post a misto argumentu je pouze zacnes pomlouvat, sorry, ale takovej pristup se mi hnusi a dle meho je nekdo kdo to dela vetsi odpad nez ty ktere sam pomlouva. To, ze jses podlej srab je ocividne. Pokud nevidis, ze je to presne tvuj styl, tak mas pravdu, radsi se nebav - pozoruji te delsi dobu a vidim jak v posledni dobe ses stal arogantnejsim a neschopen prijmout jakekoliv argumenty, ktere te prevysuji.

0/0
5.9.2011 10:27

IARK - Králíček ušáček

Re: PRYC OD IRAKA

Ps. v cem ten clovek nemel pravdu CoD ma kooperaci blizici se k nule a je to pro hopkaci decka, to, ze sis tam nasel jeden mod, kde ma kooperace smysl je hezky, ale to nemeni hlavni podstatu hry. Jak rikam, priste zkus diskutovat a ne podle napadat

+1/0
5.9.2011 10:31

Dworkin

Re: PRYC OD IRAKA

GET A LIFE, LOSER.

0/0
5.9.2011 11:33

IARK - Králíček ušáček

Re: PRYC OD IRAKA

velmi hodnotne, dekuji za debatu.

0/0
5.9.2011 11:40

The Sith Lord

Re: PRYC OD IRAKA

A phrase retards say to other people who they don't know anything about. It's just a dumb phrase to say because they can't think of anything else but just want your attention. The truth is the people who tell others to 'get a life' are the ones lacking the life.

.

Only losers say 'get a life' to other people...

+3/0
5.9.2011 12:01

Ej.dzej.rimmer

Re: PRYC OD IRAKA

But how about you know the person you are telling a phrase to and you know that he does not have a life.Does it make you a loser too ? :o)

0/0
5.9.2011 12:06

Chudým bral, bohatým dával (10)

Co jsem viděl videa z CoD MW3 mulťák, tak ty mapy jsou zase

zbytečně složité ( něco jako shit Black Ops ) takže hratelnost půjde do kytek. Ani se není čemu divit, když naprostá většina schopných lidí z Infinyty Wards utekla do Respawn Entertaiment :-) takže za mě sorrry, CoD MW 3 nekoupím, počkám, jak dopadne Battlefield 3 mulťák ( snad v betě okusím na vlastní kůži ) a jinak budu čekat na novou verzi Counter Strike ;-)

+1/0
5.9.2011 9:31

IARK - Králíček ušáček

Re: Co jsem viděl videa z CoD MW3 mulťák, tak ty mapy jsou zase

Cetl jsi o tom CS vubec neco? To nema byt "nova verze", tohle ma byt "jina verze", budou sesekany mapy a vyskrtany ulicky tak aby se hralo hlavne na blizko a hlavne z toho chteji udelat rychlou akci (coz je z videi dosti patrne) ve stylu CoD. Tohle nema byt dalsi CS, tohle ma byt parodie, ktera ma za ukol priblizit jednu z nejlepsich MP her konzolovejm deckam

0/0
5.9.2011 9:52

Ej.dzej.rimmer

Re: Co jsem viděl videa z CoD MW3 mulťák, tak ty mapy jsou zase

Vazne by jsi s tou svoji agresivitou mel neco delat.On jen napsal svuj nazor a ,ze se tesi na novu verci CS a ty do neho startujes jak si muze vubec neco takovyho dovolit.CS jeste ani nevyslo,nikdo ho nehral ,ale ty uz vis jak to bude vypadat a jak to bude spatny.Krome toho pokud vim mas xbox ne?Nedela to z tebe konzolovy decko ?

0/0
6.9.2011 2:57

IARK - Králíček ušáček

Re: Co jsem viděl videa z CoD MW3 mulťák, tak ty mapy jsou zase

1) nepoustim se do nej, jen mu upresnuji informace pokud je nezna, pokud je zna vi to co ja, nikde jsem nepsal, ze se na to nema tesit ci ze to nema hrat. Jen to, ze to nema byt novy CS

2) informaci je o tom dost a hlavne to co se z toho snazi udelat

3) Xbox neni moje hlavni platforma a hraji tam pouze exklusivni hry a rozhodne se mi nelibi vliv konzoli na jednoduchost dnesnich her, trochu rozdil mezi clovekem kvuli kteremu je ta jednoduchost delana, protoze se u slozitejsi hry rozciluje, ze mu nejde

0/0
6.9.2011 7:06

Ej.dzej.rimmer

...

Obe ty hry budou mit prodejni uspech.Sice jsou tematicky stejny ,ale kazda nabizi jinou hratelnost.Akorat se musim usmivat nad tim ,jak si nekteri mysli ,ze jsou lepsi ,protoze hraji Battlefield.Hrajete Battlefield ,protoze vas bavi nebo kvuli tomu ,aby jste se mohli bezduvodne povysovat nad ostatni a tim ze sebe delat sasky ?

0/0
5.9.2011 8:25

IARK - Králíček ušáček

Re: ...

Mas potrebu si tu honit ego a rozjizdet flame?

+2/0
5.9.2011 9:22

Ej.dzej.rimmer

Re: ...

Ja ne ,ale ty ocividne ano.

+1/0
5.9.2011 9:24

IARK - Králíček ušáček

Re: ...

Dej si facku

+1/0
5.9.2011 9:45

Ej.dzej.rimmer

Re: ...

Aha,tak to jses musel hodne prekonavat :o) Vazne nalepka saska bonuswebu ti pasuje R^ a vidim ,ze delas vse proto ,aby jsis ji udrzel :o)

0/0
5.9.2011 9:54

IARK - Králíček ušáček

Re: ...

Dobre, jelikoz mas dlouhe vedeni a zrejmne nizke IQ, tak ti napisu prispevek ve tvem flamestylu.

Musim se usmivat nad tim, jak si nekteri zoufalci co hraji hopkaci traparnu pro deti vubec muzou myslet, ze by mohli byt na stejny urovni jako hraci Battlefieldu. Hrajou to protoze je to bavi a nebo protoze je to cool mezi detma a aby se mohli bezduvodne povysovat, ze hraji neco tak "super" a tim ze sebe delali sasky.

Priste nez se tu budes hloupe ztrapnovat a rozjizdet flame, premyslej zda si to taky vubvec dokazes obhajit. Fakt jses ubohej s tim tvym arogantnim a nenavystnym komentem.

+1/0
5.9.2011 10:00

PsYchr

Re: ...

Jedinej kdo se tu hloupě ztrapňuje, seš tu ty, ale klidně pokračuj, jesli ti to nevadí;-)

0/0
5.9.2011 11:17

DarthPS3

Re: ...

teply IARK ;-D

0/0
5.9.2011 11:25

IARK - Králíček ušáček

Re: ...

Jo, neni nad to, kdyz me hodnoti clovek, ktery se do diskuse nijak nezapoji - nejaky argument mas a nebo jen detsky prihlouplou poznamku? V cem nemam pravdu? Nebo vas bavi, kdyz se tu objevi clovek, ktery napada ostatni aniz by se zapojil do diskuse? Neodpovidej - recnicka otazka, dle tveho prispevku delas to same.

0/0
5.9.2011 11:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.