Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Svatby gayů a lesbiček v TES V: Skyrim

Vývojářská firma Bethesda oznámila, že ve hře The Elder Scrolls: Skyrim bude možné uskutečnit svatbu gayů či lesbiček. Diskriminace prý ve hře nebude.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Foxtrotcz

blablabla

Je to tu jen samý dlouhý blablabla o kravinách. Stejně si nakonec každej bude stát za tím svým. Jednoduše, je to diskuze o ničem a kterou nic nedosáhnete. Možná jen tak vlastního sebeuspokojení :-/

0/0
28.8.2011 19:18

příšero!!!

Re: blablabla

Doufám, že blablabla používáš i jako argument. :-)

0/0
28.8.2011 19:35

DevastatorCZ

Re: blablabla

Souhlasim s foxtrotrem.Fakt úplně tu řešíte kravavinu.Tak budou v TES V Skyrim povolený svatby gayů a lesbiček.Co na tom?Tak o obshahu trochu vic.Tak nechápu proč sem taháte realitu,když je to hra a řešíte tu takouvou kravinu xD ;-D

0/0
28.8.2011 19:56

mechwarrior

Re: Re: blablabla

prosím ťa veď 95% obsahu diskusií je balast kde sa nič podstatné nikdy neriešilo a ani nevyrieši. Jednoducho tu ľudia kecajú o všetkom možnom a pritom sa pekne odreagujú a zrelaxujú... o nič iné ani nejde. Takže trochu nadhľadu prosím...

0/0
28.8.2011 20:35

příšero!!!

Re: Re: Re: blablabla

Tak zde nejde o nějáký TES, toto byla hlubší diskuse, než-li pouze o hře. A myslím, že byla celkem zajímavá. Na podobná témata si vždy rád poslechnu další názory.

0/0
28.8.2011 21:11

Foxtrotcz

Re: Re: Re: Re: blablabla

Tak jestli na všechno reaguješ tahle velkomyslně, tak seš asi hodně dobrej člověk. :-)

PS: Nemyslim to ironicky, myslim to tak jak to píšu.

0/0
28.8.2011 22:30

příšero!!!

Re: Re: Re: Re: Re: blablabla

Děkuji moc. Snažím se být co nejlepší člověk. :-) A pokládám za opravdu důležité sbírat informace kde se dá a také nenechat své emoce zkreslit to, co říká rozum ponechán sám o sobě (což je možné jen částečně).

Již je to dlouho, co jsem si uvědomil, že když se vůbec nesnažím "odfiltrovat" svou osobnost z rozhodování a analyzování při přijímání informací, pak kolikráte dojdu k chybným závěrům. A zároveň cítím, že s každou diskusí se dozvídám více a více a jako člověk tím myslím rostu. Dokonce i v případě, že někdo diskutuje jako Giga Pudding, takže racionální debata je rozdrolená a ke konsensu dojít nelze v žádném případě, protože fakta ustupují do pozadí před egem, tak i v takové diskusi je spousta informací - stačí se zamyslet nad důvody, proč něco takového člověk dělá (onen způsob diskuse)...když dospějeme k tomu základnímu poznání tak můžeme pokračovat dále a všímat si vlivů z okolního světa, které člověka k tomuto jednání přivedly...dále zhodnotit roli podobného chování a lidí tímto postižených ve společnosti...

To všechno jsou zcela zásadní věci, které je zároveň celkem snadné pochopit a proniknout do nich - vzhledem k tomu, že myšlení lidí je nesmírně podobné - a já osobně si dokážu zcela věrně představit a zdůvodnit jednání lidí, kteří mají třeba i zcela opačné názory či způsoby. Protože kdybych v životě udělal rozdílné rozhodnutí/zažil jiné události, tak bych byl jiným člověkem - a při zanalyzování vlivů potenciálních situací/rozhodnutí/událostí si lze představit i změny vlastního charakteru (pouze virtuálně). Samozřejmě k úplnému vžití to nestačí, nicméně k porozumnění je to myslím dostatečné...

To jsou důvody, proč považuji tyto zdánlivě nikam nevedoucí diskuse za opravdu přínosné.

0/0
28.8.2011 22:59

Foxtrotcz

Re: Re: Re: Re: Re: Re: blablabla

Zajímavé, člověk se má jednoduše vždycky co učit ;-)R^

0/0
28.8.2011 23:08

příšero!!!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: blablabla

Přesně tak :-) a mám k tomuto navíc silnou motivaci. Vždy když ráno vstanu a jdu do práce, tak potkávám všechny ty lidi a bohužel vím, že naprostá (až děsivá) většina z nich podobné věci naprosto ignoruje...a ti samí lidé pak jdou volit, či se politiky rovnou stávají...ti samí lidé si zvolí náboženství dle svých pochybných důvodů...

Je neuvěřitelně snadné podlehnout bludům, zdánlivým faktům, demagogům, médiím, osobním pocitům...a každá malá lež, která se v lidské mysli usídlí, každý mindrák, každý falešný dojem, prostě každá vlastnost osobnosti, která zkreslí pohled na svět se postupem času rozšiřuje a vede k dalším takovým "skvrnám"...

A to nemluvím o faktu, že pokud člověk sám o těchto svých vadách vůbec nepřemýšlí (a věř, že tyto má každý, jen někdo více a jiný méně) tak je jimi doslova manipulován a vůbec o tom neví. Tedy jeho osobnost se utváří doslova za nepřítomnosti onoho člověka...je to absurdní situace a onen člověk nemá vůbec žádný vliv (či extrémně omezený) na to, co se v budoucnu stane jeho "názorem" protože vůbec o tom, co jeho názory utváří nepřemýšlí...ehm...:-) já se vždy tak rozepíšu...

0/0
28.8.2011 23:30

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: blablabla

nemôžeš o všetkom toľko rozmýšlať a analyzovať lebo ti to udrie na mozog :) na druhej strane ti rozumiem, máme zrejme rovnaké názory na mnoho vecí aj mimo hier ale treba byť aj trochu flegmatik a nebrať všetko tak vážne :) napokon ono sa to všetko nakoniec nejak utrasie a vráti do správnych kolají ;-)

0/0
29.8.2011 0:37

příšero!!!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: blablabla

Opět s tebou souhlasím, mnohokráte jsem si již říkal (a i mi to kolikráte bylo řečeno), že pro mě by rozhodně bylo jednodušší nechat ostatní myslet si, co chtějí, a sám že bych se do věcí nějak nevkládal a ani se jimi nezatěžoval. Nejspíše bych to tak i učinil, ale brání mi v tom jedna jediná myšlenka - Nemám nějákou "zodpovědnost" vůči ostatním lidem?

Teď rozhodně nechci znít jako bych se stavěl nad roveň ostatních lidí - chci říci, že pokud si "myslím", že někde vidím chybu, je správné tuto ignorovat pouze v zájmu vlastního klidu? Toto by se dalo položit jako samostatná filosofická otázka každému člověku a bez kontextu. Těžko říci, ale pokud si chci hrát na dobrého člověka, pak odpověď by měla znít nejspíše "ne"...

A pokud si tedy odpovím "ne", pak už je to jako lavina valící se ze svahů. Už letmý pohled na současnou společnost odhalí problémů nesčetně, a abych poznal původ těchto problémů, tak je třeba studovat lidi jako takové, abych se problémů dotkl, pak je třeba s lidmi debatovat... (Komě toho, studium lidí je jako studium sebe samotného a naopak.)

Pověz, co si o tomto dilematu myslíš? :-)

0/0
29.8.2011 1:23

Foxtrotcz

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: blablabla

1) Pokud máš větší nadhled nad věcí a ostatní ho nemají, tak se dá říct, že máš nějakou zodpovědnost. Zodpovědnost říct těm lidem proč se možná pletou a zkusit jim říct svůj názor. Potom můžou podle mě nastat dvě situace, buď ti lidé tvůj názor přijmou a ovlivní podle něj svůj úsudek, nebo ho nepřijmou a to buď proto, že jsou "zaslepeni" sami sebou, nebo mají hodně rozdílné zkušenosti, než ty a pak ti klidně můžou vyvrátit ten tvůj názor.

2) Pokud by sis chtěl hrát na dobrého člověka, tak by odpověď určitě nebyla "ne", jelikož bys to ignoroval jen v zájmu vlastního klidu, jak píšeš, ale nepokusil by ses objasnit situaci, jak jsem napsal v bodu 1.

3) Lidské blbosti je tu tolik, že na to abych pochopil, proč např. politici udělají tohle a tamto, opravdu nemám dost inteligence ani vůle. Na to všechno nestačí jeden člověk, ani jedna diskuse.

To je můj názor 8-o

0/0
29.8.2011 7:50

příšero!!!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: blablabla

Ano, stejně si odpovádám i já. A proto (zatím) budu všechno řešit do hloubky a bohužel si zavařovat mozek. :-)

PS.: S těmi otázkami jsem to trochu popletl, vzhledem k tomu, že jsem položil dvě najednou: "Mám zodpovědnost?" a "Je správné ignorovat chybu?" a odpovídal jsem jen na tu druhou "ne". Ale to je jedno, vzhledem k tomu, že vidím, že byl význam zcela pochopen.

0/0
29.8.2011 13:22

Korektní blahorodí

Diskuze

Říkal jsem si, 182 komentářů, to bude zajímavý ... a on sem prostě došel Giga Pudding ... Obzvlášť mě zaujala ta část diskuze, kde rozebíráš podprůměrně inteligentní jedince. Celkem by mě zajímalo, kam řadíš sama sebe, když jsi schopná o sobě napsat něco takového: http://www.csfd.cz/uzivatel/210282-gigapudding/

(čekám ubohou napodobeninu urážky, nějaký rádoby chytrý žblebt, nebo smajlíčka)

0/0
28.8.2011 18:09

Giga Pudding

Re: Diskuze

Sebe asi řadím mezi lidi dostatečně inteligentní na to, aby se dokázali věnovat nějaké kultuře, v tomhle případě filmu, a dokázali k tomu jasně prezentovat vlastní názor, protože to je přesně to co ten profil na csfd obsahuje i přesto, že tě to tak mocně šokovalo :).

0/0
28.8.2011 18:33

Korektní blahorodí

Re: Re: Diskuze

Takže to nevíš jistě?

0/0
28.8.2011 19:02

Giga Pudding

Re: Re: Re: Diskuze

Já to vím docela jistě :).

0/0
28.8.2011 19:03

příšero!!!

Re: Re: Re: Re: Diskuze

Giga puddingu, tvé příspěvky na mě dělají dojem, že je zde prezentuješ za cílem vytvořit při a ne kvůli ušlechtilejšímu důvodu... Pardon jestli ti křivdím, ale opravdu to tak na mě působí.

Přecijen důvod diskuse není "mít pravdu" ale obohatit své názory a názory ostatních.

Tento názor jsem si vytvořil na základě toho, že jsem tě nikdy neviděl uznat svou chybu, či přijmout jinou alternativu - a to i v minulosti a i v případech, kdy jsi byla vyloženě nachytána, jak jsi napsala nějákou hloupost/nesmysl (to se stane každému). Navíc je zřejmá tendence odbíhat od meritu věci k bezpředmětnému okolí otázky.

0/0
28.8.2011 19:26

Giga Pudding

Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze

Já tu mám jen účet Giga Pudding, ne Korektní blahorodí :)

0/0
28.8.2011 19:28

příšero!!!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze

To vím, vzhledem k tomu, že Korektní blahorodí poukazuje na něco podobného jako já.

0/0
28.8.2011 19:46

Giga Pudding

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze

Na co poukazuje? :) Že jsem jakože strašně hloupá, pokud dokážu o sobě napsat nějaké úplně nejzákladnější info a k tomu se vyjadřovat ke kultuře? :)

0/0
28.8.2011 19:48

příšero!!!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze

Já se nepřipojuji ke slovům Korektního blahorodí, jen mi z jeho kritického tónu bylo jasné, že to asi nebudeš ty. Můj příspěvek stojí sám o sobě, pouze s Korektním blahorodím sdílím základní téma, a to tvůj styl diskuse, proto jsem ho umístil do této větve debaty.

0/0
28.8.2011 19:54

Giga Pudding

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze

Jeho tématem je přesně to, co jsem popsala ve svém předchozím příspěvku.

0/0
28.8.2011 19:55

příšero!!!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze

Ehm...opakuji, že můj příspěvek stojí sám o sobě...

0/0
28.8.2011 20:05

příšero!!!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze

Jo tak! Ty myslíš ten můj příspěvek... pak já netvrdím, že jsi hloupá - pouze se bavím o tvém stylu diskuse

0/0
28.8.2011 20:15

příšero!!!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze

Ber jen to, co jsem řekl já. O nějákém biu na csfd se vůbec nebavím.

0/0
28.8.2011 20:16

Slayerer

Re: Diskuze

Tenhle profil už jsem četl kdysi a dával ho i sem, prý je to projevem, a teď téměř cituji "jasně strukturovaného a vymezeného názoru"  V podstatě se to dále shnrout první větou.

"Jsem Giga Pudding a jsem úplně moc tajná"

;-)

0/0
28.8.2011 20:51

Giga Pudding

Re: Re: Diskuze

a to mělo být názorem? :) já vím že text ti dělá problémy, ale výčet zájmů a oznámení, že se nehodlám dál identifikovat asi nemá být názorem :)

0/0
29.8.2011 0:30

Slayerer

Re: Re: Re: Diskuze

Tak hlavně, že ten svůj text chápeš alespoň ty, lidé jsou ti za tvoje prohlášení o nepotřebě se identifikovat jistě vděčni.

0/0
29.8.2011 1:00

Giga Pudding

Re: Re: Re: Re: Diskuze

Ano, ti schopnější než ty pochopí, co to znamená :).

0/0
29.8.2011 2:04

Slayerer

hm

Hm, u pár jedinců je vidět, že homolobby funguje opravdu skvěle a někomu prostě stačí argument, že v přírodě se o sebe otírají dva samci tučňáka a nezvratný důkaz je na světě stejně jako argument pro zařazení homosexuálního chování do škatulky "normální", však to tučňáci dělají také, i když s několika zásadními rozdíly, které jsou asi pro zastánce nedůležité.

Zde se můžete podívat na tu utiskovanou a netolerovanou menšinu (nebo už většinu?) chce to ale silnej žaludek.

http://www.zombietime.com/up_your_alley_2008/

0/0
27.8.2011 21:37

Giga Pudding

Re: hm

Nebudeš z těch co se nesmířili se svou sexualitou crackere? :)

0/0
27.8.2011 21:59

Slayerer

Re: Re: hm

Ten kdo poukazuje/naznačuje na problém v sexualitě jiných tím obvykle skrývá své vlastní problémy se sexualitou.

Ale abych odpověděl, na otázku, nejsem z těch. Slovo cracker a jeho užití zůstane asi záhadou pro všechny vyjma tebe.

0/0
27.8.2011 22:13

Giga Pudding

Re: Re: Re: hm

Právěže já mám ve své sexualitě docela jasno :). Jinak bych se asi snažila ze všech sil se co nejnenávistněji vymezit proti té "nepřátelské" opačné sexualitě než jakou mám já :).

0/0
27.8.2011 22:20

příšero!!!

Re: Re: Re: Re: hm

Urážky nejsou třeba...

0/0
27.8.2011 22:21

Giga Pudding

Re: Re: Re: Re: Re: hm

Přesně tak, proto jsem se ptala na důvod ve své první reakci :).

0/0
27.8.2011 22:29

příšero!!!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: hm

"Nebudeš z těch co se nesmířili se svou sexualitou crackere? :)" - to je zbytečná provokace, která do rozumné diskuse nepatří a v nejhorším bys tím mohla vytvořit celý strom vzájemných urážek... Každopádně význam pro debatu to nemá žádný a když už, tak záporný.

0/0
27.8.2011 22:40

Giga Pudding

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hm

Co tím myslíš? Už hned ten první příspěvek ve vlákně je provokativní úplně stejně a pro jakoukoli debatu nemá žádný význam :).

0/0
27.8.2011 22:43

příšero!!!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hm

Je pravda, že formulace byla velmi kritická, ale význam měl - neměl za cíl někoho osobně urazit, prezentoval osobní názor, a dokonce v něm byl obsažen odkaz na podporu tohoto názoru...každopádně byl založen na faktech (subjektivních).

Tvůj příspěvek informace ani názor neobsahoval, jen urážku...(Je nepravděpodobné, že si někdo může myslet, že někdo potlačuje svou sexualitu pouze na základě toho, že neschvaluje liberalizaci)

0/0
27.8.2011 23:07

Slayerer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hm

Nesouhlasím, názor, že zvířecí chování nemůže sloužit jako obhajoba chování lidského neni založen na subjektivních faktech, to je zcela logická a racionální obecná úvaha, zkus mi nějak vyvrátit a doložit nějak to, proč by mělo být zvířecí chování bráno v potaz při posouzení chování lidského a mělo to být dobré.

0/0
27.8.2011 23:12

příšero!!!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hm

Já jsem se vyvaroval samotného použití slova "fakt" jen abych předešel sporům - opravdu o něčem prohlásit, že je to "fakt" to si netroufnu pokaždé - já mám raději mírnější termíny :-)

0/0
27.8.2011 23:19

Slayerer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hm

To já zase rád nazývám věci pravými jmény. Z toho co si napsal jsem nabyl dojmu jako bych použil nějakou subjektivní a na svém vlastním názoru založenou argumentaci. Já se nestydím tenhle svůj názor vydat za hodně silný a těžko otřesitelný. Zní to namyšleně, uznávám, někdo mi to může vyvrátit, nebráním se : )

0/0
27.8.2011 23:27

příšero!!!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hm

Problém je v tom, že se může stát, že něco kolikráte není tak, jak se zdá. V této "namyšlenosti" je ten problém, že pokud by něco bylo na hraně ale zdálo se to jako jisté, a nakonec by se přecijen ukázalo, že jsi neměl pravdu (obecně, ne nyní), tak bys i přesto měl tendenci kvůli té "namyšlenosti" svůj předchozí názor bránit - už jen proto, že ho bereš za definitivní.

Já se snažím být vždy nestranný, když už něco tvrdím, tak si tím musím být na 100% jistý - a i přesto mám ve své mysli toto ve stavu zpochybnitelné pozice - protože člověk se vyvíjí a mohu později zjistit, že jsem se mýlil a ke zjištění tohoto by mi definitivní názor nad některým "faktem" bránil (psychicky si to připustit).

0/0
27.8.2011 23:34

Slayerer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hm

Nevšiml jsem si, že bych ve spojitosti se svým názorem použil slovo "fakt" o které ti jde asi především, když tak mě oprav a najdi kde jsme to vydával za fakt : )

Jak jsem řekl, kdykoli mi může někdo můj názor vyvrátit či poupravit když předloží dostatek logických a jiných argumentů, do té doby si stojím za tím, že lidské chování nemůže být omlouváno a obhajováno chováním zvířecím.

0/0
27.8.2011 23:43

příšero!!!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hm

Tys ho nepoužil, ale mě si vyčítal jeho zjemnění, když jsem komentoval tvůj příspěvek :-) a tímto jsem ti ono zjemnění tohoto slova zdůvodnil.

0/0
27.8.2011 23:45

Slayerer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hm

Ono zjemnění jsem ti vyčítal z důvodu toho, že evokovalo použití pouze subjektivních dojmů viz tvoje použití slova "subjektivní" což čtenáři navozuje dojem, že daný názor je pouze subjektivní a tedy méně vážený, proto jsem se ohradil nesouhlasem : )

0/0
27.8.2011 23:51

příšero!!!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hm

Ok. :-) Já považuji každý názor za subjektivní (i ten můj) - a názor objektivní pro mě téměř neexistuje. To je jakási virtuální pravda vznášející se všude kolem.

0/0
27.8.2011 23:55

Slayerer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hm

Na to máš jistě právo, respektuji to, nesmíš ale za jiné mluvit jak svůj názor zamýšleli, já ho jako subjektivní nemyslel : )

0/0
28.8.2011 0:01

příšero!!!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hm

;-D

0/0
28.8.2011 0:02

Slayerer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hm

;-)

0/0
28.8.2011 0:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.