Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nový Counter-Strike představuje grafické pojetí i plánované novinky

Counter-Strike je s více jak dvaceti pěti miliony prodaných kopií jednou z nejpopulárnějších stříleček všech dob. Poslední díl však vyšel v roce 2004 a mimo herních aktualizací se od té doby po sérii slehla zem. V půlce letošního srpna však společnost Valve ohlásila pokračování zvané Global Offensive. Podívejte se na ukázku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vendelín vzpurný

elita se schází na quakelive

a tam by si klaun s gamepadem ani neškrtl, ani ve hře s naprostýma amatérama, který to hrajou poprvý v životě, takže asi tak:-P

0/0
27.8.2011 20:12

Ej.dzej.rimmer

Re: elita se schází na quakelive

Elita Quake nehraje.Elita hraje Unreal Tournament.:-P

0/0
27.8.2011 20:17

slanecek

Re: Re: elita se schází na quakelive

Elita hraje Halo Reach na xboxu :)

0/0
27.8.2011 21:31

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: elita se schází na quakelive

;-DR^ super! :D

0/0
27.8.2011 21:56

Johnyzator

Re: Re: Re: Re: elita se schází na quakelive

a bývalá elita nyní dělá programátory a ve svém volném čase dělá všechno proto, aby se počítači vyhla :-)

0/0
28.8.2011 22:53

BcJazz

...

Vypadá to pěkně... engine source se pořád vyvijí a to se mi líbí, pořád vypadá k světu. Co je ovšem zvláštní, CSS jsem si koupil, ale nejvíce mám stejně nahráno na DoD (Day of Defeat pro neznalé ;-)). Ale už teď si odkládám kačku stranou na náku ;-D.

0/0
26.8.2011 22:51

Ej.dzej.rimmer

..

Necetl jsem clanek ,ale z diskuze usuzuju ,ze pc hraci budou moct hrat s konzolistama dohromady :D Parad uz kvuli tomu do tehle hry pujdu.Konecne poradna vyzva :o) Bude sranda byt na prednich pozicich proti lidem co hraji s mysi :D

0/0
26.8.2011 18:02

Jeffy

Re: ..

jestli si myšlíš, že to budeš mít šanci proti profíkům na kompu, tak se těžce pleteš, couter strike je hra která si imho zasloužila za obrovský pokrok myší v letech 2000-2005 a citlivost je úplně někde jinde (už vidím, jak někdo kosit lidi s čtyři jedničkou na gamepadu ;-D )

0/0
26.8.2011 19:46

slanecek

Re: Re: ..

Těch "profíků" na kompu moc není, pokud pro tebe není profík každý, kdo um zacházet s myší.

0/0
26.8.2011 21:03

SP12

Re: Re: ..

Crossplatformni hrani bude zrejme pouze na PS3 a bude tam i podpora klavesnice a mysi.

0/0
26.8.2011 22:26

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: ..

Napsal jsem nekde profiky?To ,ze nedam profiky s ovladacem je uplne jasny.Ostatne profika bych nedal ani ani s mysi,ale prumernyho hrace ,kterych je na pc vic nez dost bych se nebal.

0/0
27.8.2011 6:22

Dui

Re: Re: Re: ..

S gamepadom nedáš ani priemerného hráča CSka (nie priemerného hráča všeobecne, ale tí aj tak CS moc nehrajú). Akonáhle sa hráči na pc platforme trochu aklimatizujú na nové mechanizmy (nejaký rozdiel tam bude), tak až na newbies nedáš nikoho. A to nechcem uraziť.

0/0
27.8.2011 12:30

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: ..

Uvidime.Jak jsem psal vyse.Konecne nejaka vyzva.FPS totiz neni jen o mireli ,ale i o premysleni.

0/0
27.8.2011 19:44

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: ..

A taky bude zalezet jaka pujde nastavic citlivost na ovladaci a jak dobre.Pokud to pujde jako na MW ,tak parada.

0/0
27.8.2011 19:45

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: Re: Re: Re: ..

No, nevim jak na gamepadu, tam by to asi neslo, ale mys ma vyhodu v nastaveni citlivosti, profici tam totis hrajou s co nejmensi, takze pak to vypada jak kdyz stul natiraji a ne jak kdyz hraji, pochybuji, ze neco takoveho jde na gamepadu, tam totiz citlivost nenahradis tim obrovskym pohybem ruky. A to je to na cem gamepady umrou, na citlivosti. A to nemluvim o zadnych superprofikach, takhle to hraji lidi co to hraji vice jak jednou tydne ;-)

0/0
29.8.2011 7:05

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Tak snad citlivost analogu.Podle toho jak silne na nej pritlacis ,tak podle citlivosti se pohne zamerovac.Cim vetsi citlivost ,tak mensi silou s nim hybas.

0/0
29.8.2011 8:39

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

ty me nechapes, jde o to, ze u mysi nahrazujes citlivost pohybem, misto abych minimalnim pohybem mel pohyb 3x okolo, tak prebruslim celej stul aby se pandulacek otocil o kousicek, to mi dava neuveritelnou presnost, to, ze mam 0lovou citlivost znamena, ze pak mam i 0 rychlost, coz ale vynahradim tim, ze s mysi prebruslim 3x cely stul, coz u gamepadu nejspis nepujde

0/0
29.8.2011 9:22

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Ja te chapu a presne o tom mluvim.Stejny to je u analogu.Akorat misto pohybu ruky tam mas pohym palce.

0/0
29.8.2011 16:13

příšero!!!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Ano, je to zcela totožné, pouze se pohyby odehrávají na menší ploše.

0/0
29.8.2011 16:21

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

To my chcete namluvit, ze pohyb palcem v rozmezi 2cm nahradi citlivost a presnost pohybu mysi v rozmezi 30cm? Pokud se otocim o 90 stupnu za 2 cm ci 30 cm, tak v tom je setsakramensky velky rozdil, pokud mam zamerit hlavu pohybem o 18,6 cm do leva nahoru, jak muzu tuto citlivost nahradit totozne palcem? Trochu nesmysl

0/0
30.8.2011 7:07

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Neni tady rec o tom co je lepsi a presnejsi,ale o tom jestli jde nastavit citkivost analogu a to jde a je to stejne dulezity jako nastaveni citlivosti na mysi.Zkus si to nekdy na svojim xboxu a uvidis ze je pofstatnej rozdil jestli mas nastavenou velkou nebo malou citlivost.pokud mas malou tak pri pohnuti analogu se zamerovac bude hybat pomalu a pri velke citlivosti pokud s nim pohnes uplne stejne tak se ti postava otoci i dvakrat dokola.

Proste pohyb rukou s mysi na stole je v pripade ovladace nahrazen pohybem palce a analogu.Nechapu co je tomu k nepochopeni.

0/0
30.8.2011 9:29

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Dobry, takze jsi mi prave potvrdil, ze neni, popisu ti to tak aby jsi tomu rozumnel - vemu podlozku jako maximalni rozpeti mysi a vemu hranici packy jako jeji maximalni rozpeti, nastavit citlivost muzu jakou chci, ale jsem limitovan rozpetim, cim mensi citlivost nastavim, tak diky maximalnimu rozpeti tim snizim rychlost pohybu a otaceni, ovsem u mysi rozpeti zmenim odstranenim podlozky, takze. Ale u gamepadu mam stale omezeni, zatimco ja pohnu rukou rychle o 18 centimetru abych zameril hlavu, ty musis pohnout pro stejny efekt packou o 1,373 centimrtru. Myslim, ze jednodusi a rychlejsi je tento pohyb udelat celou rukou nez o dost mensi pohyb palcem. Dle toho co pises vubec netusis o cem je rec, celou dobu mluvim o srovnani fyzickych moznosti a ty mi po nekolika postech zacnes vykladat neco, ze debata je o tom zda jde nastavit citlivost 8-o koho to zajima, jde o to, ze nizka citlivost = mala rychlost. Zatimco u mysi to nahradis lestenim stolu, tak u gamepadu si nemuzes dovolit pohyb nad sve omezeni. Pokud nechapes co tim myslim, tak pochybuji, ze jsi vubec nekdy mys drzel v ruce a ze jsi s ni hral nejakou strilecku Rv

0/0
30.8.2011 9:58

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Precti si svuj prvni prispevek ok,kde pises ,ze se na gamepadu neda nastavit citlivost.Dal v poslednim UT na xboxu to ti nejlepsi maji nastaveneny uplne stejne.To znamena ,ze se jim zamerovac pri pohybu analogu skoro vubec nehybe.Ty si totiz neuvedomujes jednu podstatnou vec ,ze kdyz ten analog posunes do maximalni polohy ,tak to mireni se nezastavi ,ale pokracuje dal dokud na nej neprestanes tlacit.Je to pomalejsi nez mys to je jasny ,(o tom ,ale vubec rec nebyla) ale sakra ZALEZI na tom jakou mas nastavenou citlivost analogu.Ja to mam nastaveny ,tak ,ze ani nemusim analog pritlacit az do konce a otocim se o 180 stupnu coz mi zabere asi sekundu.

Je tak tezky si za ten pohyb analogu dosadit pohyb mysi na stole?Nechapu co ti na tom vazne porad nedochazi?

Mys pokud se budes chtit otocit treba 3 krat do kola ,tak mas na vyber,bud potahnes ruku az nekam do haje a nebo pohyb zastavis zvednes ji posunes bliz k sobe a zase tahes a takhle se muzes tocit porad do kola to mas ten pohyb po urcite draze .Analog pokud se budes chtit otocit 3 krat do kola tak ho proste posunes do maxilani polohy na jednu stranu a drzis a podle toho jako mas tu citlivost ,tak ta rychle se bude tocit.

PS:Nerikes mi co jsem drzel nebo nedrzel v ruce.Jestli chces ja si nainstaluju stary UT a muzeme si zahrat a uvidis jak ti drzeni mysi moc nejde :o)

0/0
30.8.2011 17:04

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Co tedy lzes? Cetl jsi ten prispevek cely, pisu tam o nahrazovani pohybu ruky, coz u gamepadu jak jsem ti psal nenahradis, proto je tam vyhoda v nastaveni, jak vidim dosli ti argumenty a hledas klicky jak to vokecat, trochu ses prepocital Rv

0/0
31.8.2011 7:29

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

A co ja asi ten pohyb palce ?Analog je akorat pomalejsi a min presnej nez mys ,ale co se nastaveni citlivosti tyce funguje to uplne na stejnym principu.

0/0
31.8.2011 13:28

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Ne, nefunguje, protoze u gamepadu pomalost nemas jak nahradit, uz me ty kraviny nebavi, jak se snazis vycucat argumenty nekde kde proste nejsou.

0/0
31.8.2011 13:42

příšero!!!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Tady jde opět o hádku, kvůli rozdílným interpretacím - samozřejmě že u analogu nemáš neomezenou volnost pohybu, takže můžeš pohnout palcem "jak moc daleko chceš" - jde o to, že stůl pro myš, je ekvivalentem pro rozsah pohybu analogu pro analog. Tedy, když si nastavíš u analogu velkou citlivost, tak s ním hýbeš jen trochu, a směr míření se mění rychle a třeba ani nevyužíváš plný rozsah pohybu analogu, stejně jako u myši při vysoké citlivost nevyužíváš celý stůl pro pohyb s myší. Když si naopak u analogu nastavíš malou citlivost, tak je třeba dělat větší pohyby pro změny směru míření, třeba i celý rozsah pohybu analogu, stejně jako u myši využíváš celý stůl pro totéž...

0/0
31.8.2011 13:48

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Presne a v tomhle je nevyhoda analogu o proti mysi ,protoze pohyb u zamerovace u mysi muzes urychlit trhnutim ruky ,ale u analogu se zamerovac hybe tou rychlosti jakou jsis nastavil citlivost,ale u obouch zarizeni jde o citlivost.Citlivost jakou jsi muzes nastavit u mysi si muzes nastavit i u analogu akorat analog bude porad pomalejsi,ale ja nemel zajem vubec porovnavat mys a analog.Jen proste doufam,ze to u CS pujde nastavit stejne jako u MW,protoze treba u Kill zone 2 tam z nepochopitelnych duvodu zamerovac pri otaceni zrychloval,takze jsem si na to nezvykl.

0/0
31.8.2011 14:02

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Nejde o to, ze to jde, jde o to, ze tva ruka udela pohyb o urcitou delku napr 10 cm presneji nez tvuj palec, ktery pro stejny ucinek se musi hnout na nanometry presne, co na tom nechapete.

0/0
1.9.2011 17:40

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Precti si celou diskuzi pekne vlakno po vlaknu a ukaz mi ,kde nekdo to co ty pises popopira.Ja dokonce napsal,ze diky svihu ruky je mys lepsi nez analog ,ale zaroven jsem ti napsal ,ze se o tomhle nikdo nebavi.Ty se tady snazis celou dobu podsunou tema diskuze na ktery jsem ti napsal uz asi 3 x ,ze se o tomhle vubec nechci bavit,ze se bavim o zmene citlivosti analogu na ,ktery ty jsi napsal,ze to nejde.Precti si uplne ten muj prvni prispevek ,uplne ten prvni a na to jak ty jsi na to zareagoval OK.Jses uplne mimo.Ja tady pisu o zmene citlivosti analogu,dokonce jsem ti to napsal uz asi 5 x a ty sem porad budes cpat neco s mysi.

POCHOP UZ KONECNE ,ze nikdo nema zajem a nikdy nemel zajem porovnavat mys a analog.

0/0
1.9.2011 18:05

příšero!!!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

R^ Teď je snad již vše jasné.

0/0
1.9.2011 18:37

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Z ceho se snazim vycukat? Ja ani nevim do ceho jsem se to dostal :D Ja ti tu porad vysvetluju SENSITIVITY u analogu.(ocividne to potrebujes)

0/0
31.8.2011 14:04

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

a jaky argumenty zase ?To ty se to tady snazis premenit v nejakej soubouj.Ja jsem nikde nenapsal nic o nahrazovani nebo co je lepsi a horsi ja celou dobu pisu o nastaveni citlivosti analogu a ty celou dobu pises ,ze to nejde.Hned v prvnim prispevku pises jak nejde snizit citlivost analagu ,aby to vypadalo jakoze natiras a ONO TO JDE dokonce tak spousta lidi hraje.

0/0
31.8.2011 13:31

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

A ve druhym prispevku jasne pises ,ze to u gamepadu nepude :D Tak to zkusime jak pro maly decko.Jdes do nastaveni,snizis citlivost na co nejnizsi ,jdes zpatky do hry a misto sunuti mysi rukou po stole posunes palec ,tam kam chces a tam ti pujde zamerovacou tou citlivosti jakou jsis ji nastavil.To znema hrozne pomalu.Vyuka skoncila a timhle koncim i ja.Opravdu me nenapadlo ,ze na moje jednoduchy konstatovani ,ktery ani nebylo zamerem k nejake diskuzi dokaze nekdo vubec zareagovat takovyma ptakovinama.

Jestli ti celou dobu slo o to ,abych rekl ,ze mys je lepsi a presnejsi ,tak ja ti to klidne reknu ,protoze jsem to nikde nepopiral,je to uplne jasny a vubec jsem se o tom bavim nechtel.Precti si uplne muj prvni prispevek a pak to co jsi na to vypotil opravdu nechapu8-o

0/0
31.8.2011 13:36

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Podivej se na tohle video.Snad umis anglicky.Tady clovek co to umi hrat mluvi presne o snizovani sensitivity na gamepadu .http://www.youtube.com/watch?v=35uR0lrAakM&feature=related

0/0
30.8.2011 18:24

příšero!!!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Kdo by čekal, že takové jednoduché prohlášení může vyvolat hádku? :-/

0/0
30.8.2011 18:51

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Taky to nechapu.On me asi chce vtahnout do debaty o tom co je lepsi,jestli mys nebo ovladac,ale ja nikdety dve zarizeni neporovnaval.Jen jsem konstatoval,ze doufam v to,aby u CS sla nastavit dobre citlivost protoze at uz clobek hraje na mysi nebo na ovlafaci u obouch je to sakra dulezity a nevim jak prisel na to ze u ovladace na tom nezalezi nebo,ze to nejde.

0/0
31.8.2011 0:52

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

BTW dival jsi se na to video?Myslis ,ze hrac na takove urovni jako je on bude mit nejakou sanci proti lidem s mysi v CS ?Ja to hraju asi na stejne urovni a prave proto si docela v tom CS verim.Tak jsem zvedavej.

0/0
31.8.2011 6:23

příšero!!!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Myslím, že proti špičce v CS asi šance moc nebude, ale na druhou stranu stále budeš ROZHODNĚ nadprůměrný hráč, a to možná, že celkem dost.

Já jsem lehce nadprůměrný hráč, příliš nehraji žádnou střílečku, ale když si u kamaráda zahraji CS, nebo když jsem teď u sebe zkusil Quake live, tak vždy skončím někde ve prostřed score-boardu, dokonce jsem i několik her vyhrál (asi 2 z 15 v Quake-live). Myslím tedy, že kvalita hráčů není zase tak vysoká, když někdo, kdo Quake III předtím nehrál (jen pár zápasů před lety) dokáže rovnocenně soutěžit s ostatními. Dodal bych, že jsem určitě o dost horší, než-li hráč z onoho videa - tím jsem si jist.

Největší problémy budou mít hráči s gamepadem asi s výškovými převýšeními, kde je zapotřebí sledovat jak situaci pod sebou, tak nad sebou. Těmto situacím se i s myší snažím vyhýbat.

0/0
31.8.2011 13:16

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Tak proti spicce rozhodne ne.Jenze ta spicka je tak 5 procent hracu, rekl bych.Proti nim bych nemel sanci ani s mysi a pak je to presne jak pises.Kvalita neni zase tak vysoka.Krome toho u tehle her,kdy ti staci jeden,dva zasahy to neni jen o rychlosti mireni ,ale taky o tvojim pohybu.Jen mam teda strach ,aby to nebylo moc pomaly.Na MW se mi libi prave ta arkadovost ala Quake nebo Unreal ,ktera z toho dela rychlou a silenou akci,ale zase u CS budu vedet ,ze hraju proti lidem co maji lepsi ovladani ,takze tam me bude hrat ten pocit vyzvy a pokud i vyhraju ,tak moje ego bude spokojeno :o) Jen teda doufam,ze ve hre pujde poznat ,kdo na cem hraje.Nerad bych se radoval z toho ,ze jsem vyhral hru a pak zjistil a oni vsichni ostatni hrali taky na ovladacich :o)

A ano priznam se .Hlavni a jedinej duvod proc do tehle hry pujdu je moznost hrani proti lidem co budou hrat na pc a pak mozna kvuli sentimentalni vzpomince ,jak jsme CS hravali s klukama v herne cca pred 10 lety.

0/0
31.8.2011 13:51

příšero!!!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

CS rozhodně není pomalé :-) pokud si zvolíš správnou mapu, třeba některý Dust (snad je název přesný), tak mohou být jednotlivá kola skončena někdy až pekelně rychle...ale některé mapy jsou až příliš rozlehlé, takže akce je trochu rozředěná, to ano.

0/0
31.8.2011 14:00

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Jj ja si matne pamatuju ,ze to byla docela rezba.Jen si ted nevybavuju ,jestli ,kdyz te zastreli ,tak cekas az vsichni dohraji a pak jedete znovu nebo je tam je tam oziveni.No to je jedno .Stejne je to za dlouho co to ma vyjit,tak se pak uvidi.

0/0
31.8.2011 14:08

příšero!!!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

V CS se bohužel musí čekat. :-/ Ale dokud jsou kola rychle odbytá, tak to až tak nevadí.

0/0
31.8.2011 14:13

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Uvidime :o) Ja jsem na pc hraval celej zivot a vim jak 80 procent lidi to s mysi umi,nebo spis neumi :o)

0/0
29.8.2011 8:40

nicolai

Grafika

Neviem čo všetci chcete s grafikou. To hra musí mať najreálnejšie efekty a textury aby bola podla Vás dobrá. Okrem iného CS je FPS kde sa sústredia hlavne na reflex a brain. Podľa mňa ak by bola príliš dobrá grafika tak by sa znížilo FPS tým pádom by sa nedal tak vuyžiť reflex. Ale to je len môj názor aj keď asi najpravdepodobnejší. Okrem iného nie je problém, si priamo vo Windowse nastaviť ovladač na grafike na Maximálne detaily a potom už to hranaté nebude :)

Aj tak ostávam pri CS 1.6. Ani Source ma nepretiahol, určite si tento nový CS zahrám, ale pochybujem, že si ho tak zamilujem. Viem, že nakoniec budem mať v PC 4 hry. CS 1.6, Battlefield 3, CoD MW3 a minecraft. Ostatné, len nainstalujem, prejdem a odinstalujem :)

0/0
26.8.2011 17:45

Foxtrotcz

Re: Grafika

Souhlasim :)

Podle mě je grafika až na 3. místě.

Na 1. je hratelnost..

Na 2. je optimalizace hry, aby nebyla šíleně náročná a měla dost fps.

A na 3. je teprve grafika.

0/0
26.8.2011 18:52

net.Xtreme V.

Re: Grafika

No pamatuji si na CS 1.6, kdy "profi" hráči snižovali detaily na minimum, aby měli více fps, hra byla přehlednější a kouř ze smokegrenadu nebránil ve výhledu...nicméně proč si občas neužít s maximálními detaily hezky vypadající hru...

0/0
26.8.2011 18:54

příšero!!!

Re: Re: Grafika

Quake III je v tomto extrém - profi hráči někdy hráli s detaily na úrovni Lega...aby bylo vše co nejvíce kontrastní a jasné. :-)

0/0
26.8.2011 19:26

net.Xtreme V.

Re: Re: Re: Grafika

Jj, ty úžasné 3D tbraně a náboje jako jednoduchí dvoubarevné ikony si pamatuji:D

0/0
27.8.2011 11:06

příšero!!!

Re: Re: Re: Re: Grafika

Já jsem znal kluka a ten měl snad úplně vypnuté textury - takže tam byly pouze jednobarevné plochy - a nepřátelé samozřejmě zářili zeleně :-)

0/0
27.8.2011 13:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.