Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Reklama v násilných hrách se nevyplácí

Výzkumníci z texaské univerzity zkoumali vztah mezi mírou násilí a efektivností reklamy ve hrách. Z výzkumu vyplynulo, že propagace, která se objevuje v násilných titulech, vrhá na danou značkou negativní stín.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tayger

Hm, nechápu je

vždyť si to odvodím i sám, nemusím utrácet tisíce dolarů na výzkum či experiment.

Tak je jasné, že když se budu procházet nudným prostředím bez nějakých excesů, tak budu hledat cokoliv zajímového a když to bude jedině reklama, tak si ji pamatovat budu. Naproti tomu, kdžy se budu muset více starat o nepřítele než o okolí, tak si horko těžko nějaké reklamy všimnu, byť by mi byla přímo do očí. Něco jiného je, když na ni narazím v klidných místech, třeba při začátku nového levelu nebo po vystřílení všech monster a hledání vchodu do dalšího levelu. Na to vážně není třeba výzkumu, to dává zdravý selský rozum. :-D

0/0
19.9.2011 22:34

xdriver1

Re: Hm, nechápu je

R^

0/0
20.9.2011 8:36

The.Day.X

Ehm?

Wat da fak? ... přece si kupuju hru, a ne reklamní DVD ... když už zaplatím nehorázný balík za originální hru, odmítám v ní mít jakoukoliv reklamu ...

Úplně vidím, jak v Doom 5 poběžím a za rohem na mě vykoukne prasečí hlava, s billboardem Coca Cola ...

0/0
19.9.2011 19:50

net.Xtreme bojuje s eXtremismem

Re: Ehm?

No leckdy můžou být reklamní hry levnější nebo i zdarma...

0/0
19.9.2011 22:09

The.Day.X

Re: Ehm?

Tak ono reklamní hra, kterou dostanu v balení Granka je něco jiného než originálka za 1500,- kaček ... U té očekávám že mi nebudou běhat ve hře banery s reklamou ...

0/0
20.9.2011 8:36

Pajus

Zrovna Postal 2 je uplně bombová hra

;-D;-D;-D

0/0
19.9.2011 19:17

Leftism and censorship killer

Když po tobě jdou, na reklamy nemáš čas

když se tam procházíš, stihneš očumovat ledacos

0/0
19.9.2011 18:58

Nedos

Jsem jedině rád

Že takovej výzkum udělali, aspoň nás nebudou otravovat reklamou při hraní.

0/0
19.9.2011 13:32

SCkPFjqnU

Re: Jsem jedině rád

naopak, spis z her zmizi nasili, reklma je dulezitejsi nez to co chce uzivatel ;-)

0/0
19.9.2011 17:15

Veska, anděl Smrti

To jsou zase kecy

Spousta lidi si vsimne danych vyrobku ci produktu prave v akcnich hrach. To,ze vedci jsou banda pacifistickych posuku,je vec druha.

0/0
19.9.2011 12:21

net.Xtreme se nevzdává

Ale tak reklama v násilné hře se musí dělat jinak.

To za prvé, a za druhé pokud někdo násilné hry nehraje, tak ho pochopitelně reklama v nich moc neosloví...ale není to tím, že reklama je v násilné hře, ale ve hře, která ho nebaví...

Jinak k té reklamě v násilné hře, nějakého plakátu v temné chodbě se spoustou nepřátel si nikdo nevšimné, ale pokud se celá lokace bude odehrávat v MacDonaldu nebo postava po vypití Coca-coly dostane 50 hp či bude nepřátele řezat motorovou pilou Husquarna tak si to zapamatuje zas lépe než v nenásilné hře billboard...

+1/0
19.9.2011 11:51

Achille Volfoni

Postal

Postal žeru.Demonstrace,kanystr benzínu,sirky....a zábava může začít

0/0
19.9.2011 9:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.