Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Novinář vyzkoušel Diablo 3 s mobilním internetem ve vlaku, podívejte se

Společnost Blizzard před časem oznámila, že třetí díl Diabla bude vyžadovat neustálé připojení k internetu a americký novinář otestoval stabilitu hry v dopravním prostředku. Cestoval ve vlaku v okolí New Yorku a podařilo se mu hrát hodinu a půl bez jakýchkoliv problémů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Hiro

Heh, uz vidim ako prijde 30

dni pred oficialnym vydanim crack ktory to umozni hrat bez netu.

No a ti co si to oficialne kupia, este zaplatia 20€ mesacne za net naviac ;-D

0/0
1.10.2011 1:00

hrebi

Re: Heh, uz vidim ako prijde 30

Tj, ale online to bude jeste o krapet lepsi hra :)

0/0
9.10.2011 22:12

chmurný žnec

příště

bude test jak hrát D3 v leže, ve stoje, pak taky v autě... škoda jenom že to stejně vyjde někdy příští rok

0/0
30.9.2011 17:56

mira777888

ted teda koukam

jsou tady same deti co hrajou hry a pritom si ty deti hrajou na dospeli.

0/0
29.9.2011 14:29

mira777888

Re: ted teda koukam

jo ve 14,15 to bylo dobry ale nejak nechapu lidi co to nepreslo a zvlast dneska kdyz vyrbi jednu kopii vedle druhy a originalita zadna.

0/0
29.9.2011 14:31

mira777888

Re: ted teda koukam

kdyz si vemu treba starej warcraft a ten dnesni tak jednoznacne vyhrava ten starej.

0/0
29.9.2011 14:32

Wolfling

Re: ted teda koukam

Ano, ale neni to kvalitou hry, ale nostalgii.

0/0
29.9.2011 21:52

Mankind

Re: ted teda koukam

Jaky ''dnesni'' Warcraft prosim te? Posledni Warcraft vysel nekdy pred 9 lety.

Me pripada ze jediny,kdo si tu hraje na ''dospeleho'', jsi ty.

0/0
1.10.2011 7:16

kurzepa.j

Re: ted teda koukam

9 let pro něho jako včera... kdo ví kolik mu je :D

0/0
1.10.2011 16:18

HrubesaMares

Diky Jancurovi

lze ted tenhle test provest i u nas ;-)

0/0
27.9.2011 23:03

Gamehoror

jestli ta hra bude dobrá,

tak za nějaký týden bude běhat i bez internetu stejně jako si můžete zahrát single wow , lineage nebo ultimu on line :-) Jen ta práce na víc nainstalovat si a rozchodit emulaci servru ale s videotutoriálama to zvládne kde kdo.

No diablo mne netrápí ... není to zrovna můj typ gamesky kterou bych chtěl hrát.

Asi už stárnu a jsem moc vybíravej.

0/0
26.9.2011 23:47

qsubt

Re: jestli ta hra bude dobrá,

presne tak, taky nechapu proc ti lidi porad breci, stejne jako byl do par dnu hacknuty singleplayer / kampan v SC II., tak to bude s D3, komu bude stacit singleplayer tak si bude moct "koupit" D3. torrent verzi. Vyhoda orig verze bude jenom v multiplayeru + stabilite + rychlejsich aktualizacich patchu + pokud ma nekdo zname ve WoW nebo SC2 tak komunikace skrz realID + ze kdyz vam padne nejaky item s 0.00001% sanci, ze to prodate na aukci za par desitek dolaru, no:)

0/0
26.9.2011 23:53

Martin Skála

Re: jestli ta hra bude dobrá,

Jenom abys nakonec nečekal nadarmo :-)

0/0
27.9.2011 11:55

Gamehoror

Re: jestli ta hra bude dobrá,

Asi to byla reakce na mne, tak odpovim :-) I když už to tam je napsaný.

Diablo se mi nelíbí a hrt to nemám vůbec v ůmylu tak na to ani nemínim čekat :-)

Teď čekám na jiný ... jako Skyrim , Hitman , uvítal bych Owerlorda 3 a nezlobil bych se za Half-Life 3 :-)

Diablo možná je dobrá hra ale vadí mi ten pohled kamery což u Hitmana trošku taky a zrovna tak u Owerlorda , ale ty potvůrky co jim vládneš jsou prostě roztomilý jak všechno ničej a rabujou na co narazej :-)

Jinak fakt mám rád hry z pohledu hrdiny, ale to je na vkusu každýho co se mu líbí na hrách.

0/0
27.9.2011 14:17

Martin Skála

Re: jestli ta hra bude dobrá,

Jasný, hraj co chceš :-) Já Diablo (jedničku/dvojku) miluju tak u trojky nemůžu chybět.

+1/0
27.9.2011 14:23

Athex

Re: jestli ta hra bude dobrá,

pevne v to doufam, nehraji totiz hry jenom doma, ale casto i na chate, kde internet nemam a ani nechci.

0/0
27.9.2011 14:41

Lolinator

Fakt retardovane

Uz na SC2 sa mi to nezdalo, ale sak ta hra je cela len o multiplayeri, tak som to kupil aj ked som dopredu vedel ze to bude len Dune 2 s novou grafikou. Zato Diablo nieje vobec zamerane na multiplayer a nikdy nebolo. Vzdy multiplayer bola vec len na skraslenie, tam nebola ziadna pvp balance ako ma SC2 napriklad, a preto by urcite taketo obmedzenie nemal mat.

Do momentu pokym tuto hlupost neholasili som bol odhodlany si hru kupti, takto radsej pockam kym to Razor spravy a zahram si v pohode bez nutnosti neustaleho pripojenia.

0/0
26.9.2011 22:48

Martin Skála

Re: Fakt retardovane

Diablo 2 bylo o multiplayeru.

0/0
26.9.2011 22:49

doktor_bota

Re: Fakt retardovane

Jak pro koho - mně MP v D2 nebavil o moc víc, než mytí nádobí.

+2/0
26.9.2011 23:45

gawy

Re: Fakt retardovane

Coz ovsem nic nemeni na tom, ze bylo Diablo 2 hlavne o multiplayeru.

0/0
27.9.2011 10:11

qsubt

Re: Fakt retardovane

CO NA TOM NECHAPES? Blizzard chce nejaky prijem i po prodeji "krabice". Proto do hry zaimplementovali aukci za real penize, z kazde transakce ktera za ty penize probehne, si strhne urcitou (malou) sumu = extra prijem. A ve vysledku to nebudou vubec male penize. A pokud uz ve hre takovato vec je, tak logicky musi nejak osetrit cheatovani a ruzne zalohy sejvu a duplikovani predmetu a ja nevim co vsecko. A to udelaji tak, ze hra pojede pres jejich servry. Tecka. Popasuj se s timto faktem jak chces;-D

0/0
26.9.2011 23:45

vojcek_p

Re: Fakt retardovane

A co bylo špatné na systému v diablu 2? Tam si to mohl zahrát kdokoliv v singlu sám a nemusel být připojen na net, a když už si chtěl zahrát a obchodovat s věcma, tak se připojil na battle net. Postavy v tom případě byly na blizz serverech, dupování předmětů bylo zamezeno a všechno šlapalo pěkně. Nebyl žádný důvod mít stálé připojení, single i multiplayer byly odděleny. Takže co je na tomhle modelu špatně, že se to musí měnit?

0/0
27.9.2011 11:51

Sir Humphrey Appleby

Re: Fakt retardovane

není v něm AH která blizzardu dle mého názoru ve finále vynese více peněz nežli dostanou ze samotných prodejů hry. tož asi tak :)  Oni hry nevyrábí pro zábavu, ale hlavně pro zisk a ten jim tento nový model mnohonásobně zvýší.

0/0
27.9.2011 12:57

Martin Skála

Re: Fakt retardovane

To není pravda. Naprostá většina lidí bude používat Auction House v herní měně. Jen velmi málo lidí budou používat Auction House za reálné peníze. Blizzard dělá bezkonkurenčně nejlepší hry a tak tomu je i vtomto případě.

0/0
27.9.2011 13:01

Sir Humphrey Appleby

Re: Fakt retardovane

ano, uznávám že za reálné peníze bude nakupovat třeba desetina z těch co AH využijí - jenže oněch 10% jsou lidé kteří jsou schopní do toho narvat natolik velké peníze, že ten zisk bude ohromný. Sám to vidím i na jiných hrách třeba na xboxu, kde jsoou mikrottransakce také časté - takovou nhl hrají lidi co jsou za den schopní na mikrotransakcích utratit tolik co dali za celou hru a druhý den to zopakují - oni s epohybují v jiných vodách s jinou kupní silou a tohle fakt neřeší, pro ně je jedno zda utratí 30doláčů ve hře nebo je nechá za pár piv v baru...... Navíc blizzard vydělává i na transakcích za herní peníze - tím že z nich ukrajuje snižuje jejich objem ve hře a lidi to zas emusí nahrát, nebo nakoupit za real :)

0/0
27.9.2011 13:09

Martin Skála

Re: Fakt retardovane

1) V D3 žádné mikrotransakce nebudou 2) poplatek za vložení itemu do Real Money Auction House bude pevně stanovený a bude to několik centů, takže žádný velký výdělek pro Blizzard z toho nebude, jde pouze o tom, aby tam lidi nedávali 1000 itemů za den, proto to logicky nemůže být zcela zdarma

0/0
27.9.2011 13:13

Sir Humphrey Appleby

Re: Fakt retardovane

chceš říci že oni si nevezmou z každé uskutečněné transakce nějaké to procentíčko? nechce se mi věřit že by se omezili jen na pouhé platby za vystavení v aukci, to by byla strategická chyba zralá na vyhazov odpovědné osoby :)

0/0
27.9.2011 13:19

Martin Skála

Re: Fakt retardovane

Nejdřív si zjisti fakta a pak něco kdákej...je to tak, jak říkám. Jediný poplatek bude za vložení itemu do Real Money Auction House a ta cena bude pevně stanovená, bez ohledu na cenu itemu a bude to jak potvrdil Jay Wilson několik centů. A navíc budou tzv. free days, kdy bude možné do Real Money Auction House vkládat itemy zcela zdarma. Pořád se ti to zdá greedy ze strany Blizzardu? Mě tedy ne...

0/0
27.9.2011 13:21

Sir Humphrey Appleby

Re: Fakt retardovane

pokud je to skutečně takto, pak je povinný AH v singlu a s tím spojené non-stop online připojení neskutečná a zbytečná prasárna. A jak říkám výše, je to na vyhazov :)   Samozřejmě neznám jejich kalkulace a je tu ještě možost že si spočítali, že oněch pár centů jim vydělá vce nežli procento z ceny.

 

Jinak globálně platí, že buď chci hru co nejvíce udělat pro hráče - potom nemá smysl nonstop připojení které ve finále stojí další a další peníze jak mne vydavatele (konektivita, servery) tak uživatele (konektivita). Nebo ji dělám abych co nejvíce vydělal a potom se tyto vícenáklady dají ospravedlnit protože si to naženu jinde a náklady uživatele už vem čert :)

0/0
27.9.2011 13:31

Martin Skála

Re: Fakt retardovane

Stejně si to nakonec koupíš a budeš to hrát a po zabití zavěrečného Bosse si stříkneš do kalhot, jako ostatně i všichni ostatní rejpalové :-)

0/0
27.9.2011 13:34

Sir Humphrey Appleby

Re: Fakt retardovane

však já si D3 100% koupím a nidky jsem netvrdil nic jiného - jen prostě konstatuji že je to čím dál větší "strojek na prachy" což je dle mne nevyhnutelné, ale nebaví mne když to vývojáři maskují kecy typu "děláme to pro hráče a jejich komfort" - ne dělají to pro prachy a pro více prachů.

0/0
27.9.2011 13:41

qsubt

Re: Fakt retardovane

haha DREAM ON. Uvedom si ze D3 budou hrat ruzne skupiny lidi, ano budou to deti a studenti s moznosti u toho sedet 10h/denne, pak ale div se nebo ne, existuji lide, kteri pracuji, a jsou i taci kteri hodne vydelavaji = maji malo casu na hry. A ti kteri vydeji za hodinu tolik co ty za tyden, budou ochotni si sety a legendary proste koupit... protoze treba za 1h v realnem zivote vydelaji tolik co by ve hre (goldy) museli delat treba 20h:) AH bude pro mnohe lidi lakadlo kteremu neodolaji, at se ti to libi nebo ne. Jasne ne pro studenty z vychodni evropy ale pro pracujici masy v asii a zapadnim svete bez pochyb, tam je system mitrotransakci a podobnych nakupu uplne nekde jinde nez tu. A pokud nekomu padne extremni rare item, uz vidim jak do AH da za goldy:D

0/0
27.9.2011 13:21

Martin Skála

Re: Fakt retardovane

Ano, vždy budou lidé, kteří budou ochotní platit poměrně dost peněz za výhody ve hře. U D3 to ale bude trošku jinak, bude tam možné koupit pouze itemy, které našli osttaní hráči. Přímo Blizzard tam za peníze nic nabízet nebude, to znamená, že tam nebudou žádné mikrotransakce.

0/0
27.9.2011 13:25

Sir Humphrey Appleby

Re: Fakt retardovane

ale blizzard bude na těchto prodejích mezi samotnými hráči vydělávat sakra hodně.

0/0
27.9.2011 13:35

Martin Skála

Re: Fakt retardovane

Ať vydělají, já jim to přeju.

0/0
27.9.2011 13:37

Sir Humphrey Appleby

Re: Fakt retardovane

přesně tak to je :) hra je globální a různé kupní síly po světě už ten trh vytvoří - v číně i jinde bude pár maníků hrát 24/7 za 5dolarů za hodinu a plody jejich práce si koupí nějaký amík/japonec/jánevímkdo pro kterého je vynaložení třeba 50dolarů plivnutí do vody ale díky němu si ušetří třeba 20hodin grindování :)

0/0
27.9.2011 13:34

Martin Skála

Re: Fakt retardovane

Takhle to funguje u všech online her na světě. I já jsem si takhle vydělal docela slušné peníze.

0/0
27.9.2011 13:36

Sir Humphrey Appleby

Re: Fakt retardovane

kdepak - takto to funguje jen u těch které mají AH za real money - ta,m kde není nstupuje e-bay a další, takže vydavatel na tohle už nic nevidělá, ačkoli se to stejně děje - no a proto se blizz (dle mého logicky a správně) rozhodl že když už tady ten jev existuje a oni mu nemohou nijak účenně bránit, alespoňa na něm vidělají - a aby si ten zisk pojistili, udělají tu hru tak,  že se tě bude tento obchod týkat i u "single" nejen u multi hraní, čehož důsledkem je nutné non-stop připojení :)

0/0
27.9.2011 13:39

Sir Humphrey Appleby

Re: Fakt retardovane

ty bláho těch hrubek... jdu radši na cigáro :D

0/0
27.9.2011 13:43

Tajné

Re: Fakt retardovane

Nesmysl, obchodování za skutečné peníze je kvůli godfarmerům a černým prodejům, který trápí většinu online her. Když na to bude ekonomika hry navržená, nebude to dělat bordel.

0/0
29.9.2011 3:02

Danny_Kay

Je to stejne kravina...

...hra, co pri single player potrebuje neustale pripojeni k netu. Nejhorsi vec, ktere jsem se od Blizzardu kdy dockal! Rv

+3/0
26.9.2011 20:35

Martin Skála

Re: Je to stejne kravina...

Naopak, online only je perfektní věc. Jsem jednoznačně PRO.

+2/0
26.9.2011 20:38

Danny_Kay

Re: Je to stejne kravina...

jaky to ma prinos pro hrace?

0/0
26.9.2011 20:49

Martin Skála

Re: Je to stejne kravina...

Přítomnost "Real Money Auction House" vyžaduje maximální odolnost hry vůčí cheatování a toto je nejlepší způsob, jak cheatům, hackům a exploitům zabránit. Na druhou stranu například já když hraju, tak jsem vždycky online, takže to pro mě z hlediska dostupnosti není žádné omezení.

0/0
26.9.2011 20:51

apoc9

Re: Je to stejne kravina...

Nezabráníš. Jenom potrestáš ty co si tu hru koupí.

+2/0
26.9.2011 21:07

Martin Skála

Re: Je to stejne kravina...

Zabráníš. Vše se bude tahat online ze serveru. Je to perfektní systém.

0/0
26.9.2011 21:11

Magicmaster

Re: Je to stejne kravina...

Prázdniny a víkendy trávím na chatě bez připojení. Proč bych si neměl moct zahrát singleplayer hru?

+1/0
26.9.2011 21:13

Veska, anděl Smrti

Re: Je to stejne kravina...

Na chatě odpočívát, ne hrát. Tomu se říká závislost. Mimochodem Starcraft 2 funguje taky offline.

+1/0
26.9.2011 22:45

doktor_bota

Re: Je to stejne kravina...

Tomu (tvému názoru) se říká pitomost. Divil by ses, kolik lidí bere hry jako odpočinek a dostane se k nim jen třeba na té chatě. Smrtíku.

+1/0
26.9.2011 23:43

Sir Humphrey Appleby

Re: Je to stejne kravina...

protože v reálu v D3 nic jako single není - jakmile máš neustálý přístup do AH, pak to prostě singl není, i kdyby jsi se s ostatními potkával jen v tom AH. Je samozřejmě otázkou zda je AH nutný,v blizzardu evidentně došli k tomu že ano (hlavně pro ně finančně:)

0/0
27.9.2011 10:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.