Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Might and Magic: Heroes VI pár věcí mění, ale stále šlape jako hodinky

Málokterá série má tolik pravověrných fanoušků. O to těžší je pro ně připravovat nové díly této legendární strategické hry.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

genchiskan

Zadnej zazrak tedy

Tak hra neni spatna,da se rict ze je opravdu i navykova,ale problem techto heroes je ze je tam az moc boju,a to po case zacne at chcete nebo ne opravdu velice nudit,dohral jsem kampan za necro,a za tvrz mam rozehranou 4 mapu,ale uz se mne to moc hrat nechce,nevim cim to je,ale hra uz mne docela nudi,a to mne bavilo tak tyden?,asi uz jsem starej nebo co,hre bych osobne dal tak 6/10,to je podle mne tak adekvatni hodnoceni co si hra zaslouzi, dle meho nazoru,a o tech bugach uz radeji nemluvim,obcasne pady,nejde se posunovat po herni mape,atd.stejne se nejvic tesim na skyrim,a tohle beru spis jen za kraceni casu,nic vic pak mne uz nic jineho nez skyrim,nejspis zajimat nebude.:-)

0/0
5.11.2011 9:43

genchiskan

Re: Zadnej zazrak tedy

Takze ta hra asi nebude zas tak zla,kdyz ji znovu instaluji na HDD.hra sice neni nic extra,ale musim rici ze mne bavi vice ne z Heroes V a to uz je asi duvod k zamysleni,takze by mnel kazdy dat te hre jeste jednou sanci.;-),a jeste prijdou datadisky tak nezoufejme.

0/0
5.11.2011 13:14

JCage.

Cely vikend se snazim hru rozchodit

a nikdo mi neni schopen poradit. V patek jsem si hodinku zaparil a od soboty uz jen cerna obrazovka a CRASH. Zkusil jsem snyd vsechno, procetl vsechny fora, stahoval cracky, preinstalovaval... nepomohlo nic. Takze asi budu reklamovat.

0/0
24.10.2011 14:18

jarous76

Re: Cely vikend se snazim hru rozchodit

V jakym okamziku a jakym zpusobem ti to pada?

0/0
31.10.2011 12:18

:paličč

Od

chvíle co vyšlo King's Bounty nemá tato série šanci.

0/0
21.10.2011 17:22

jarous76

Re: Od

Takze vzhledem k tomu, ze King's Bounty bylo drive nez HoMaM, takze HoMaM uz nema sanci od zacatku - a navzdory tomu ho vyslo 6 dilu, King's Bounty vyslo 1 pokracovani (po 18 letech) a v zasade 1 datadisk (sice je to jako dalsi dil, ale imo je to spis datadisk).

0/0
24.10.2011 11:24

Flaksa

Re: Od

ty jo no jsem uplně naměkko z toho že si někdo pamatuje Kings Bounty :-)

Ale koneckonců Kings Bounty je taky od NWC, tak se jedná vlastně o prequel Heroesu :-)

0/0
28.10.2011 19:29

Romys

Skirmish

Chtel bych se zeptat jestli ma hra generator map nebo jen par vytvorenych.Co si pamatuju tak u 5ky ten generator pridali az v dataci.

0/0
21.10.2011 9:55

Romys

Re: Skirmish

tak si odpovim sam,uz jsem se to jinde docetl,nema:-(

0/0
21.10.2011 10:23

GhosTT

asi starnu

Ale HOMAM6 me po trech dnech hrani prestaly bavit. Je to opravdu neuveritelna nuda. V kampani vas vetsinou ceka jeden slozitejsi fight v kazde misi, jinak si jen tak jezdite a levlujete hrdinu na zbytecnych fightech temer bez ztrat jednotek a na custom mape jen nestihate vykupovat jednotky a nahanite AI hrdiny, co neustale utikaji z boje.

Pokud na tom s hratelnosti bude podobne i Diablo III, tak uz s hranim asi koncim uplne ... tam to snad ale nastesti zachrani multiplayer a kooperativni hra s kamarady.

0/0
19.10.2011 10:49

IARK - Králíček Chlupíček

Re: asi starnu

Nehraj to na Easy ;-)

0/0
19.10.2011 12:52

jarous76

Re: asi starnu

Doporucuji Skirmish, vsechno vytahni na Hard, Neutral army growth na Very fast, nastav aggresive AI a i pohud tohle bude jednoduchy, tak uz nevim :-P

0/0
19.10.2011 12:55

IARK - Králíček Chlupíček

Re: asi starnu

Ja sem lamer, me stacilo, ze jsem uhral normal ;-D

0/0
19.10.2011 13:18

zablokovan.poucen.vypusten

hm...

tak jsem doma z práce, ale pořád mě to netáhne, abych si Herousky pustil... A koukám, že takových rozpolcených je nás víc. Zajímavé je, že někdo má nejradši trojky, další je označí za moc snadné. Další miluje pětky, někomu vadí 3D a další věci. Ale nikdo tu snad zatím není nadšenej ze šestky...

Jo a pro Králíčka: Týýý jo... Tak zrovna v pětkách mi města přijdou ještě hezčí, než v trojkách... (tam Forrest, Tower můj nej) Ale beru, že každej má to svoje, já zas prakticky neznam v HoMaM hudbu, protože poslouchám mp3ky nebo seriály jako Bundu a South park :-)

0/0
18.10.2011 18:42

tappat

Re: hm...

tak to delas chybu ;-) protoze soundtrack je jak v trojkach, tak v petkach naprosto perfektni.

0/0
19.10.2011 7:00

jarous76

Hral uz nekdo poradne ostrou verzi?

Mam to predobjednany (ja trouba si nedal osobni odber) a jeste mi to neprislo :-(

Takze jsem na Steamu proparil demo co to slo - a nechapu jednu vec:

"Propocet tahu pocitace trva dlouho" -v demu to nebylo, to to jako pridali do ostre hry?

Jinak nevyvazeny mi to celkem prislo (Inferno je podle mne straslive imba a Haven slaboucky).

Nejvetsi strach ale mam z toho, ze kdyz jsem hral za Sanctuary, tak mi to silene padalo - v nekterych bojim treba, zautoc na tohodle vampyra a spadne to - vzdycky. Za jiny hrady mi to nepadalo vubec, ale tady porad.

0/0
18.10.2011 10:06

IARK - Králíček Chlupíček

Re: Hral uz nekdo poradne ostrou verzi?

Hraju za necro, jinak haven mi tak slaby neprislo ikdyz je chudsi na strelce, ale lecitel, nesmrtelnost a pekelnej duch teleportujici pres celou mapu, kterymu se neoplaci utoky a teleportuje se pak zpet. Hra mi zatim nepada, akorad se vyskytuji problemy pri druhom, tretim loadingu pozic, kdy chvily nejsou textury, ale uz se mi i 2x stalo, ze jsem musel loadovat znova, protoze se zasekl ?! posun obrazovky nahoru. Jinak nacitani, nejsem si jisty, ze by to bylo drastictejsi nez v jinych modech, pri objeveni staci dat nepratelskym hrdinum max rychlost, jinak v kole se trema souperema muze cekani na tah trvat i 15 vterin, nevim proc, ale taky me to prekvapilo, protoze v bete ve skirmishy to s 5ti tak netrvalo, asi specialita kampane. skirmish v plne jsem tedy jeste nezkousel. Jinak jeste zpet k tem japoncikum, me to za ne teda nepadalo ani v bete, tak je to divny

0/0
18.10.2011 10:13

jarous76

Re: Hral uz nekdo poradne ostrou verzi?

Hmm .. takze vzhledem k tomu, ze to zretelne nepadalo vsem, tak muzu ocekavat, ze to neopravi a ja si nezahraju. Fakt bozi :-( Updatoval jsem drivery na vsem, potweakoval AA a podobny veci a nic nepomohlo. Takze je to 100% na strane hry - asi nejaka kombinace specifickych kusu hardwaru a buhvi ceho dalsiho.

Jo - to ze prestane fungovat posun mapy na pohyb mysi, mne taky pekne lezlo krkem.

0/0
18.10.2011 10:20

IARK - Králíček Chlupíček

Re: Hral uz nekdo poradne ostrou verzi?

Nesmysl, to, ze to nepada vsem neznamena, ze to nepadalo ostatnim, navic to byla beta, pak bych zkusil fora. Ten posun zustal, bohuzel, ale vcera poprve jsem si vsimnul 2 jinych veci, vic jsem hold loadoval (ale vypnuti a zapnuti hry pomuze) sehne se posun, tim nemyslim, ze nemuzes posouvat, ale ze se posouva, obraz ti leti nahoru a ty nemuzes delat nic jineho nez novy load a druha co me vydesilo a stalo ve to 2 mesta - neprepinal se ti pohled na nepratelske hrdiny, v klidu si bojuji v podzemi, vylezu a hle - nemam dve mesta 8-o Hold to udelali tak aby jsme nepodvadeli a neloadovali, tak nap to po kazdem loadingu stezuji ;-D

0/0
18.10.2011 10:27

jarous76

Re: Hral uz nekdo poradne ostrou verzi?

Jo mimochodem - vcera mi to prislo, tak jsem u toho vyhnil dost dlouho.

Je to rychlejsi, propocitavani tahu nepritele je taky rychly.

Pro mne "nejvetsi pridana hodnota" je, ze mi to padalo i kdyz jsem hral tutorial kampan, jak je tam v podzemi nejaka kobka s vampyrama - jak se vampire lord pohnul, tak jak dokoncil animaci ty jeho teleportace, tak to spadlo (zkusil jsem 3x), pak to spadlo jeste nez se ten boj s nima inicializoval. Pak jdem dal reboot, stahnul vsechnu grafiku na minimum a pak ten boj probehl.

Uz predtim jsem z logu tech chyb vykoukal, ze je to neco s grafikou - ale AA je vypnuty (resp. Use applications settings), drivery jsou nejnovejsi. A grafarna to jinak zvlada naprosto bez problemu i vsechno na max ... tak vazne nevim, doufam, ze Sanctuary alespon pujdou hrat - jinak budu fakt dozranej.

0/0
19.10.2011 12:53

jarous76

Re: Hral uz nekdo poradne ostrou verzi?

Jo a KONECNE ODSTRANILI TU DEMENTNI NEVYPNUTELNOU ANIMACI UTOCICIHO MIGHT HRDINY!!

Jo jo jo jo!!!

0/0
19.10.2011 13:02

IARK - Králíček Chlupíček

Re: Hral uz nekdo poradne ostrou verzi?

Jo, pozor, vcera jsem si poprve dokazal zaseknout celou hru, nevim zda to bylo tim co jsem udelal, ale nedivil bych se tomu - dal jsem pana loutek na jednotku a nekam jsem sel a dal jsem automaticky boj - moje jednotky zlikvidovali dve okolo ovladnute no a prisle rada na ovladnutou, neni na koho utoit, nevim zda to automatika nedokazala pochopit (mimochodem na ovladnutou jednotku nemuzes utocit ani ty wtf), ale totalni zasek cele hry

0/0
19.10.2011 13:13

kosobecny

Re: Hral uz nekdo poradne ostrou verzi?

Hraju ostrou, zatím jenom kampaně a žádné propočítávání tam není znát. jinak zatím musím uznat, že se mi zdají slabší hrdinové fighteři oproti mágům...

0/0
18.10.2011 11:26

IARK - Králíček Chlupíček

Re: Hral uz nekdo poradne ostrou verzi?

No, volanim maji fighteri alternativy vuci kouzlum a maji lepsi bonusy do boju, treba na 2 kola o 20% mensi dmg tvym jednotkam ci zvyseni moralky neni spatny, ci postihy u strelcu, ale je fakt, ze treba v kampani, kde zacinas s hrdinou na vyssim levelu a mas zase jen par jednotek je s kouzelnikem pohodicka, nabehnes - imlose ci retezovy blesk a victory. Jinak sekundarni hrdiny doporucuji jedine bojovy, maji totis 3 stupne v socialnich vecech jako kamen a drevo navic kazdy den ci vylepseny architekt. Ale nelibi se mi u bojovych zmena ability utoku hrdiny oproti bete, uz hrdina neprojede na koni, ale trapne vykouzli svetelny mec, ktery na potvoru dopadne zezhora wtf? Ale jinak magove v HoMaM byli vzdy silny, ted to ale trochu vic vyrovnali tim, ze mag nemuze mit nektery bojovnicky vychitavky ci plnou moralku a stesti

0/0
18.10.2011 12:35

jarous76

Re: Hral uz nekdo poradne ostrou verzi?

Mne prijdou tak cca do 12 levelu lepsi bojovy hrdinove (protoze neni poradna mana na kouzleni a i kouzelnici si moc nezakouzli), ale potom uz magove jasne kraluji - jako k cemu jsou ti silny bonusy, kdyz ti kouzelnik odstrani z boje nejsilnejsi unity nebo je pouzije proti tobe (Blindness, Time Stasis - je tam toho jeste vic, Puppet Master, Frenzy).

Jinak z magii mi prijde Light naprosto nejslabsi, Fire jakz takz - s infernem narez, Earth - velmi dobra, Air - pro barbary dobra, jinak jakz takz, Dark - mi prijde az na Puppet master celkem o nicem, a Water by mela byt pro Sanctuary, ale nejak jsem neprisel na to, jak ji efektivne pouzivat (ale je fakt, ze mi za Sanctuary hrat neslo, takze jsem si s tim nemohl pohrat a poradne ozkouset).

Neprisel jste nekdo na efektivni uziti Arcane magic (krome Time Stasis)?

0/0
18.10.2011 15:54

IARK - Králíček Chlupíček

Re: Hral uz nekdo poradne ostrou verzi?

Puppet je k nicemu, na ovladanou jednotku nepritel zautoci a hned ji to kolo ci pristi zapoji do boje, daleko lepsi je Terror - a z arcane pouzival jsem akorad imlosse, ze zacatku mapy to je ultimatni kouzlo na rychle ukonceni boje, jinak oproti predchozim dilum me slow moc nenadchlo

0/0
19.10.2011 7:12

jarous76

Re: Hral uz nekdo poradne ostrou verzi?

Mno - pokud si na ni zautoci, ona se brani - tak to vlastne splnilo svuj ucel ne? :-P

Co je imlosse?

0/0
19.10.2011 12:46

IARK - Králíček Chlupíček

Re: Hral uz nekdo poradne ostrou verzi?

Jsi me nepochopil, kdyz to hodi na strelce, jeho jednotka na blizko do nej bouchne - strelec pali, pokud s nim bouchnu do jeho potvory, dostane zasah zpet - jednotka pali

Nevim ted jak se to pise imploze

0/0
19.10.2011 12:51

jarous76

Re: Hral uz nekdo poradne ostrou verzi?

Aha .. ja to na strelce nikdy nedal .. vetsinou na druhou nejsilnejsi unitu na blizko, a zautocim do jeho nejsilnejsi ... tohle maximalizuje jeho ztraty a vetsinou je to vazne dost ;-)

A jinak imploze uz rozumim - Implosion, akorat to je lvl 15 ne?

0/0
19.10.2011 12:58

IARK - Králíček Chlupíček

Re: Hral uz nekdo poradne ostrou verzi?

ano, stejne jako loutky - ale ja nez loutky jsem si oblibil teror, vyradi to jednotku na kolo (mozna vic, ted nevim a jeste to na ni nahaze na dalsi 2 kola postihy, takze kdyz mam 2 strelce a chci zlikvidovat nekoho se 3ma nebezpecnyma jednotkama, tak jednu vyradim timhle ji vyradim do pristiho kola, prece jen ty jeho jednotky se jen poskodi, ale utocit muzou dal, navic stejne silne jednotky si zase tolik neseberou

0/0
19.10.2011 13:17

jarous76

Re: Hral uz nekdo poradne ostrou verzi?

No ja jen, ze jsi psal, ze Implosion je super kouzlo ze zacatku mapy ...

A vzhledem k tomu, ze tedy pouze v kampani, tak je to imo celkem srovnatelny s ostatnimi 15.lvl kouzly :-P

0/0
19.10.2011 13:43

IARK - Králíček Chlupíček

Re: Hral uz nekdo poradne ostrou verzi?

Ano, jenom kampane, ale je to nejlepsi utocne kouzlo na jednu jednotku, nevim ktery 15lvl kouzlo je lepsi, pokud jsou dve - retezovy blesk

0/0
19.10.2011 14:09

jarous76

Re: Hral uz nekdo poradne ostrou verzi?

Pokud jsou 2, tak je imo nejlepsi Inferno.

Ale jinak v damage na jednu jednotku bylo Implosion nejlepsi vzdycky :-P

0/0
19.10.2011 14:19

IARK - Králíček Chlupíček

Re: Hral uz nekdo poradne ostrou verzi?

Ja jedu za necro, takze neni :-)

0/0
19.10.2011 14:24

jarous76

Re: Hral uz nekdo poradne ostrou verzi?

ale ty jsi mluvil obecne :-P

0/0
19.10.2011 16:13

IARK - Králíček Chlupíček

Re: Hral uz nekdo poradne ostrou verzi?

Tak inferno taky neni obecny

0/0
20.10.2011 7:10

jarous76

Re: Hral uz nekdo poradne ostrou verzi?

Psals: "Ano, jenom kampane, ale je to nejlepsi utocne kouzlo na jednu jednotku,

nevim ktery 15lvl kouzlo je lepsi, pokud jsou dve - retezovy blesk"

Z tohohle mi vyplyva, ze mluvis obecne o nejlepsim kouzle na 1 jednotku a 2 jednotky - a tudiz obecne je Inferno imo lepsi - to ze ho muzou jenom demoni, je v zasade stejne omezujici jako ze Chain lightning taky nemuzou vsichni :-P

Je to ale fuk ze? ... mimochodem tedka si nepamatuju, jak treba v porovnani s Chain Lightningem dopadne Fireball?

Mimochodem ja jsem v vcera v ramci testovani (hraju kampan za necro) vyzkousel Despair - a cucel jsem jak puk; souperova unita 4 kola stala a nic nedelala. Byla to haluz jak prase ze nehrala 4x, pozdeji normalne nehrala tak 2x ze 4x co na ni byla rada, ale i tak mne to kouzlo velmi prijemne prekvapilo - za 15 many a ma to i Mass verzi.

0/0
20.10.2011 9:55

IARK - Králíček Chlupíček

Re: Hral uz nekdo poradne ostrou verzi?

Tak ale mass verze muze fungovat jen jednou ze 4 a problem je, ze v prvnim kole, kdy to nejvic potrebujes, tak to nemusi fungovat a nemusi to fungovat na ty jednotky co zrovna potrebujes, navic nevis zda ma hrdina bonus do moralky ci treba lidi maji pri urcitych skillech ci dynasty zbrani do moralky obrovsky bonusy ci dokonce imunitu na neg efekty na moralku.

No a inferno, ja myslel, ze je to to kouzlo co ma akorad bojovnik s prvnim stupnem krve, nebo to neni ono?

Jinak rikam, na strelce jsem si nejvice oblibil terror, s light magic bych bral slepotu, ta je i na vice kol.

Jinak kouzla z jinych skol nez ma k dispozici necro moc neznam a za inferno jsem znal jen jednou v bete. Fireball bych rekl, ze bude mit mensi skupinovy damage, ale zase da obema jednotkam stejne, blesk da druhe polovic

0/0
20.10.2011 11:12

jarous76

Re: Hral uz nekdo poradne ostrou verzi?

Mno .. kdyz ty porad zijes v kampani - na skirmish mape se na lvl 15 nedostanes (pokud teda nezrychlis levelovani hrdinu v nastaveni) - despair muzes na 1 a Mass na 5.

Co se tyce ty moralky - neni na Despair nahodou napsano, ze odstrani vsechny morale bonusy a znemozni aplikaci jakychkoliv morale bonosu na nekolik kol? 

FB vs. CL - no ja jestli nahodou nevis jak dopada damage FB v porovnani s prvnim zasahem CL. A nema FB jeste nahodou jeste jeden upgrade? Takhle z hlavy si to fakt nepamatuju :-P

0/0
20.10.2011 11:24

IARK - Králíček Chlupíček

Re: Hral uz nekdo poradne ostrou verzi?

FB ma bonus horeni a blesk zase omameni, takze FB neco ubere dalsi kola, ale blesk ti snizi iniciativu (a nevim zda neco dalsiho). Jinak max lvl je 30, takze ziju i z kouzel na 15, muzes si vytvorit hrdinu na 30lvl, neznamena to tedy, ze muzes i zacit hru s lvl 30 hrdinama? No, Despair to na sebe ma sice napsany, ale pokud ma jednotka imunitu na jakekoliv morale snizujici ability, tak si nemyslim, ze by na to despair fungoval. zda odstrani morale bonusy, tak to ted nevim, ja jsem spis pouzival slabost ci agonii

0/0
20.10.2011 11:33

IARK - Králíček Chlupíček

Re: Hral uz nekdo poradne ostrou verzi?

Jinak ted jsem stahoval novy path, tak uvidime

0/0
18.10.2011 15:49

bez_tolerance_hlouposti

copak autor kouril?

Opět se odehrávají na tahy na hexagonicky rozděleném poli.

ja tam vidim ctverce. vidi tam nekdo dalsi neco jineho? mozna by neskodilo mrknout obcas do ucebnice deskriptivy a zjistit co je to ten hexagon...

0/0
18.10.2011 9:59

IARK - Králíček Chlupíček

Re: copak autor kouril?

To me netrapi, kazdy nebyl dobry v matematice, ale ja ted chci zacit hrat za demony a nevim, ktera z jejich jednotek umi lecit jak popisuje autor, ze kazda frakce ma krisici jednotku 8-o

0/0
18.10.2011 10:07

jarous76

Re: copak autor kouril?

Hrdina :-P

0/0
18.10.2011 10:21

IARK - Králíček Chlupíček

Re: copak autor kouril?

Jo, tyhle odpovedi jsem se bal, ze budu muset mit z tvrdackeho demona zdravotni sestricku :-/

0/0
18.10.2011 10:28

jarous76

Re: copak autor kouril?

Hele .. ale muze jen Rejuvenation a Vampirism (ci jak se to jmenuje). Takze mas 2 kola na neco jinyho :-P - a vampirism jsem stejne pouzil asi 3x.

Jinak za inferno mi nejvic sedelo Inferno (kouzlo) - hod mezi 2 shootery a vyzere je to komplet - haha, dale pak immolation je husty - kombinovat s presed attack a jen to sucubkama podelovat kolem ;-) Pit Lord je ultrabrutalni - od cca poloviny skirmishe:  zacatek boje - Armageddon, W, W, pouzit abilitu z Pit Lorda - uklizeno :-P

Jo a uplne nejvetsi uuuuuleeeeet je ten jejich brimcloud ci jak se to jmenuje ve meste - mesto je nedobytny.

0/0
18.10.2011 10:37

IARK - Králíček Chlupíček

Re: copak autor kouril?

vampirism je temna magie, to je jen pro necro, tedy pokud nemas svitek, takze jen regenerace z magie zeme (sorry mam ceskou verzi), Je fakt, ze armageddon je brutalni diky tomu, ze bere vsem noinferno jednotkam a ne vsem jako drive (to byly strategie - cerny draci + arm)

0/0
18.10.2011 12:28

jarous76

Re: copak autor kouril?

Inferno herove muzou 100% dark magic :-P

0/0
18.10.2011 15:45

IARK - Králíček Chlupíček

Re: copak autor kouril?

Fakt? Ja myslel, ze ty prvni z prava od "prime" jsou vzdy unikatni a ze tam kde ma necro dark, tam maji lidi light a inferno fire, pokud to je jinak, moje chyba

0/0
18.10.2011 15:49

jarous76

Re: copak autor kouril?

Ne .. je to dokola jako to bylo vzdy (+je tam Arcane co maj vsichni).

Mas svoji primarni barvu + par pribuznych a par co nemuzes. Sanct a Haven vim ze nemuzou cernou, Inferno a Necro nemuzou bilou, taky mam pocit, ze zelenou muzou vsichni - ze je tak nejak neutralni.

Haven - Light, Stronghold - Air, Sanctuary - Water, Inferno - Fire, Necropolis - Dark ... hmm, takze s tou zelenou by to i davalo smysl :-P

0/0
18.10.2011 15:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.