Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hra Dark Souls je náročná výzva, u které strávíte spoustu času

Hra míří především na zkušené hráče. Mimo kvalitního herního zážitku totiž přichází i s obtížností, která běžné hráče asi zaskočí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tomftom

ZBYTEČNĚ, ZBYTEČNĚ, ACH JO

Atmosféru to má skvělou, vizuální stránka moc pěkná, souboje jsou jedna radost, ale ti píííííííííípů pííp píííííp pííp autoři to dokonale přestřelili s obtížností. Úplně zbytečné házení klacků hráči pod nohy, naprosto samoúčelné, otravné... Pohyb postavy je jakoby se brodila želatinou, rozpadlé ploužící se kostry protivníků dokáží švihat mečem 10x rychleji než herní postava, no a z toho, že dokáží skočit deset metrů daleko a vysoko warp rychlostí světla fakt už nemůžu. ..při smrti ztráta všech duší... Jejich vystřelené šípy letí sice veeeelice spomaleně ale zato mají kouzelnou featuru- chovají se jako moderní samonaváděcí rakety a zatáčí za roh za hráčem...no potěš. Hraju to dva dny, jsem skoro úplně na začátku, každej úsek jdu 20x a to mám rád obtížné hry a nevadí mi výzvy. Ve hře se někdy nedostanete dál díky svému skilu, ale protože jste kurrrrrr.....aaaa měli na po dvacátý prvý štěstí... Co to jako je??? Sednnu k ohni a všichni nepřátelé ožijí? Cožeto?

0/0
25.10.2011 15:28

KO23L

Re: ZBYTEČNĚ, ZBYTEČNĚ, ACH JO

Neplač a trénuj :D .... když se to naučíš tak tě řadoví protivníci nemají šanci ohrozit :) a šípy vykreješ jakýmkoliv štítem téměř bez ztráty staminy a bez jakékoliv ztráty životů, jediné co tě může víc ohrozit je když narazíš na za rohem číhajícího fantoma rytíře, minibosse a nebo vlezeš k bossovi u kterého ještě nemáš kvůli malému levelu a špatnému equipu co dělat.

0/0
26.10.2011 12:41

SeymoreAsses

Re: ZBYTEČNĚ, ZBYTEČNĚ, ACH JO

Hra je obtížná akorát. Každý nepřítel má nějakou slabinu, kterou je nutné vychytat a je po starostech. Backstab a Parry se snažit používat co nejčastěji to jde a pak to půjde samo. A taky je důležité občas upgradnout zbraně, pak najednou člověk kouká, jak nepřátelé padají k zemi po dvou ranách. Jediné co dokáže občas zradit je kamera, ale nedokážu si představit, že by to šlo udělat jinak.

0/0
26.10.2011 15:10

Ej.dzej.rimmer

Re: ZBYTEČNĚ, ZBYTEČNĚ, ACH JO

Sorry chlape, ale podle toho co pises usuzuju,ze jsi nehral Demons souls, takze Dark souls je pro tebe neznamej svet.Polovinu toho co jsi napsal je kravina a s tou druhou si schopnej clovek poradi.Hra ti nehazi klacky pod nohy.Hra je ferova a dohraji ji jen ti co si ji dohrat zaslouzi.Kazdopadne ti doporucuju bojovat a nevzdavat se.Sleduj pohyby nepratel a snaz se prijit na jejich slabiny a az se ti to podari nebudou pro tebe zadnej problem.

Hra je na zpusob Diabla ,takze opakovani lokaci neni zadna nevyhoda ,kdyz diky tomu ziskas vice dusi diky ,kterym si muzes vylepsit postavu.

Nekteri hraci tuhle hru dohraji za 100 hodin.Jini za stejnou dobu nebudou ani v pulce a lamy ji po par hodinach vyhodi a prave v tomhle je ta hra nadherna.Ver, ze to co tobe pripada jako neprekonatelnej problem pro jiny hrace je prochazka ruzovym sadem.

0/0
27.10.2011 23:34

Amagasaki

^_^

Je to fajn clovek se fakt citi lip kdyz na necem x krat neuspeje a pak se mus to povede a pak znova(krom nejakych mensich bugu jako ze me schodi mob pri otaceni).Dal tudle hru nezacinate na nejtezsi urovni pac kdyz sundate finalniho bosse hra zacne jako new game + a tak to pokracuje do nevim kolik +++,skazdym tim plus se zvisi odolnost nepratel a jejich utok(ale zustavaj vam vase staty,itemi atd.)Opravdu pro parany rpg doporucuju a jestli mi nekdo japise ze skyrim je lepsi tak tezko pac ten etse nevysel!Ale taky se nanej tesim :-P.Holt to neni jako Fable III kde sem po dokonci s ulekem zjistil ze sem dostal ajch za 0 "smrti"v prubehu hry

PS:snad to neni prohresek,ale tady je oficialni wiki ktyhle hre http://darksouls.wikidot.com/

dost to pomuze s probehnustim hry a k udelani predstavy o par vecech[

0/0
20.10.2011 17:57

lukynCZ

Re: ^_^

No ne, já to po něm přečetl ^^

0/0
20.10.2011 18:40

:paličč

Re: ^_^

Jeho příspěvek je vlastně textová adventura, takže je vidět, že jsme opravdu v sekci Hry.

0/0
20.10.2011 20:47

Cens0r

Re: ^_^

Tak nepíšu, že Skyrim JE lepší. Napíšu, že Skyrim BUDE lepší:D

0/0
20.10.2011 19:03

KO23L

Re: ^_^

Blbost nad blbost :) ...

To je jako srovnávat jablka a hrušky. TES je úplně jiná hra, než DS (ať už Demons Souls, nebo Dark Souls).

Obě hry mám ( jsem měl v případě Dark Souls) předobědnané, u obou her jsem hrál všechny předchozí díly (krom 1. Areny) .... a tydle 2 hry prostě srovnávat nejdou. To je asi tak jako srovnávat Diablo s Baldurs Gate .... každá z her má své klady úplně někde jinde.

0/0
24.10.2011 18:08

Ej.dzej.rimmer

..

Jen jeste dodam ,ze me prekvapila AI nepratel.U vetsiny RPG staci vetsinou vylest na nejakej zebrik a v pohode na nepratele strilet ,protoze nemaji mozek ,aby za vama vylezli ,ale tady si za vama vylezou a nejen to oni vas dokonce sleduji pres pul mapy.Jakej sok to pro me byl ,kdyz jsem jednu lokaci opakoval nekolikrat a rekl si ,ze ji ted jen probehnu az tam kam se potrebuju dostat a tam vyridim toho velkyho parchanta a kdyz jsem se k nemu dostal,tak jsem se neplatil jen snim ,ale dalsima su.inama co za mnou bezeli celou dobu :D Samozdrejme jsem to neustal :o)

0/0
20.10.2011 13:32

Ej.dzej.rimmer

Re: ..

Plus nepratele si doplnuji zivoty stejne jako vy.Lucisnici ,kdyz se k nim priblizete schovaji luk a vytahnou mec.Uskakuji do strany.Do boku.Vyborne blokuji.Vazne lepsi souboje jsem v zadne hre jeste nehral.Ano priznam se ,ze hra je chvilema stresujici ,ale vetsinou jen kvuli moji blbosti a nepozornosti.Doporucuji kazdymu.Vazne to stoji za to.

0/0
20.10.2011 13:36

:paličč

To

vypadá velmi dobře, Myslím, že tato hra zaplňuje svým temným laděním díru na trhu, když i Diablo se převléká ve stylu Disneylandu. Určitě si ji zahraju, až dohraju Metro 2033, Alpha Protocol, Alan Wake a Fable. Nějak nestíhám.

0/0
20.10.2011 13:18

Gamehoror

Jak jsem si pročetl článek

tak to eidentně neni hra pro mne :-)

Všechny hry si dávám na lehké pokud to má volbu náročnosti.

Málo kterou si zkusim následně na střední obtížnost.

¨Fakt mne nebaví umírat a hrát jeden obraz dvacetkrát za sebou :-)

Obvzlášť když vám před to hodí desetimiinutový intro který nejde přeskočit :-)

0/0
20.10.2011 12:54

IARK - Králíček Chlupíček

Re: Jak jsem si pročetl článek

Ja mam radsi hry z obtiznosti, vetsinou jedu normal a kdyz me hra hodne bavi, tak si obtiznost zvysim, ale nevim zda by me bavila hra, kde je jen hard a defakto jdes na nejtezsi hru, kde musis 20x chcipnout, nez se naucis techniku na jednu potvoru

0/0
20.10.2011 13:01

newky

Re: Jak jsem si pročetl článek

Ono to s tím umíráním není tak žhavé - hra si tě zezačástku vyškolí a donutí tě respektovat její pravidla, ale jakmile se začneš pohybovat opatrně, držet před sebou štít a nepouštět se bezhlavě do soubojů alá God of War, zas tak těžký to není :)

+1/0
22.10.2011 10:37

KO23L

Re: Jak jsem si pročetl článek

Tak tak ... potom se už víc umírá jen u bossů :), a to většinou jen když ho zdoláváš poprvé, potom už máš trochu tucha jak se na něj připravit, občas teda vlezeš do špatného kouta světa kde ještě nemáš co dělat, tam tě smrt nemine, ale tím spíš víš, že se máš zatím vydat jinudy, takže tě hra tak nějak sama směruje kudy se dát, a ono prozkoumávání neznáma je na Dark Souls to nejlepší, nejvíc atmosférické, stejně jako bylo u jeho předchůdce při prvním průchodu hrou :)

0/0
25.10.2011 7:34

Jeffy

Re: Jak jsem si pročetl článek

A jaký je pak požitek ze hry? :-/ Podobným stylem bych všechno dohrál do několika hodin a ze hry bych měl ho*no. ;-D Neřeknu u střílečky (je skoro nehraju), ale u RPGčka se pak člověk na konci cítí jako polobůh kterého nikdo nezastaví. ;-D

0/0
20.10.2011 14:24

Benyss

Guláš v platformách

Dobrý den.

Meli by jste si u her dávat vetsi pozor, na jakou platformu udajne hra vychazi. Protoze v 80% případu v tom mate slušnej guláš. Jako i například zde, jelikož hra neni pouze na XBOX 360, ale i na PS3 !

Spusta lidi se toho pak chyta, znám to z vlastního okolí.

0/0
20.10.2011 11:51

Ej.dzej.rimmer

..

Paradni hra.Jeste lepsi nez Demons souls.Nepratele jsou opravdu vyzva a ne jen tupe ovce na porazku.Neverim ,ze hru recenzent hral ,ale i tak se snaha cenni :o)

0/0
20.10.2011 2:14

xtictac

Xboxáci

No jo Xboxáci mají zase hru. Závidim jaxsviňa, tohle RPG v trošku lepší PC grafice musí být parádní.

0/0
20.10.2011 2:07

Ej.dzej.rimmer

Re: Xboxáci

Ja ji hraju na playstationu.

0/0
20.10.2011 2:15

Jeffy

Re: Xboxáci

za dva tejdny tady máme skyrim - ať si tu hru klidně užijou :-P

0/0
20.10.2011 2:26

Ej.dzej.rimmer

Re: Xboxáci

Jj presne to hraci Dark souls delaji.Uzivaji si tu hru ,protoze je naprosto bombasticka a stejne ,tak si uziji i Skyrim.:-P

0/0
20.10.2011 2:35

Jeffy

Re: Xboxáci

jelikož jsem za dva tejdny dohrál witcher 1 a 2 a chystám se na drakensang 1 a 2 a potom mi skyrim vydrží minimálně do konce roku a hned ze začátku roku tady máme ME 3 a Risen 2 a akčnější diablo 3, tak myslím že tou dobou už mi RPGčka budou lézt z očí a rychle uteču k nějaké strategii, takže slzu pro nějkou konzolovku rozhodně neuroním.

V posledních 5-7 letech to s rpgčkama nebylo vůec růžové, většinou jsme byli rádi aspoň za nějakou Bioware hru, ale tenhle rok jich vzniklo jak hub po dešti. Už teď mám minimálně tři v top 5 (DE:HR, W2 a DA2) a od Skyrimu čekám že se umístí až někam na první místo. ;-D

0/0
20.10.2011 7:06

malleth

Re: Xboxáci

Sorry, ale Demons Souls potažmo Dark Souls se nedá s jinými RPG absolutně srovnávat. Jiná taková hra dnes neexistuje.

+1/0
20.10.2011 8:43

Jeffy

Re: Xboxáci

A copak je na ni tak vyjimečného, vypadá to jako další variace final fantasy s lepší grafikou a epičtějšími scénami, já vím že japonci tohle rádi nazývají "RPG" ale ve většině(!) final fantasy chodíš a neustále děláš co po tobě chtějí, žádná volba ani následky. navíc boje se zdají hrozně "těžké" a komplikované pro kohokoliv kdo dohrál nějakou D&D 2nd edition (ano myslím "baldurovské" - mag si na sebe hodí 10 ochraných kouzel za sekundu a začne vás bombardovat kouzly) hru jsou to prkotiny.

0/0
20.10.2011 14:20

Ej.dzej.rimmer

Re: Xboxáci

Tezky popsat.Musel by jsi to hrat.Ja osobne lepsi RPG nehral.O kvalite tehle hry vypovida ,ze ji hraci hodnoti 10 z 10.A jelikoz to neni hra pro kazdyho a rozhodne zadnej mainstream titul ,tak hraci co tu hru hraji maji radi kvalitu a originalitu.Ta hra je hlavne o soubojich.O pouzivani mozku a perfektnim nacasovani utoku ,blokovani a uskakovani.Taky si clovek musi davat bacha kolik ma veci v inventari a nebo co ma za brneni vse ovlivnuje pohyblivost.Hlidat si staminu ,protoze ta tu neslouzi jen k behu ,ale je potreba k provadeni utoku a blokovani,takze kdyz nekdo bude machat bezhlave mecem do stitu nepritele a vypotrebuje si staminu ,tak se pak nemuze divit ,ze neblokne nepriteluv protiutok.

U jinych RPG staci byt proste nadupanej a clovek vsechno umlati a souperi mu nic neberou.U tehle hry clovek na takovou strategii muze zapomenout.

+2/0
20.10.2011 16:59

Garl_Vinland

Re: Xboxáci

Tohle nemá s Final Fantasy ani jinými klasickými japonskými hrami nic společného. Jde o unikátní hru tak jako je Například ICO či Shadow of Colossus. Má hodně západní vizáž ale je plná úžasných nápadů a fantazie japonců. Ta se odráží jak v originálním designu nepřátel (hlavně bossů) tak i v úžasném designu úrovní, který nemá mezi ostatními hrami obdoby, obzvlášť v době kde RPG jsou přeplněná stereotypními kostlivci, skřety a draky. Hrá vás neustále nějak překvapuje a tak objevování takového světa je obrovská motivace. Navíc je tu skvělý soubojový systém díky propracovaným animacím v soubojích. O téhle hře se dá mluvit opravdu dlouho, ale dokud to člověk vyzkouší tak to asi nepochopí. Obtížnost je sice velká, ale je součástí designu jako celku a bez ní by hra neměla tak úžasně temnou atmosféru, která se nedá srovnat absolutně s žádnou jinou hrou.

+2/0
20.10.2011 17:49

newky

Re: Xboxáci

Speciálně s Final Fantasy to nemá společného vůbec nic. Ačkoli je to od japonského studia, žánrově je to klasické akční WRPG. A vyjímečnost spočívá především v ge-ni-ál-ním soubojovém systému, který neodpouští chyby, ale je naprosto fér (snad poprvé v historii akčních RPG je souboj na blízko udělán tak, že skutečně odměňuje obranu a reakci). V žádném případě to nelze hrát stylem "button masher", naopak je potřeba se krýt a čekat na chybu protivníka. Ovládání je bezvadné (s jedinou drobnou výhradou k target systému, který má podle mě moc krátky dosah - tedy aspoň v DeS, DaS ještě nemám) a člověk má pocit že opravdu kontroluje každý pophyb postavy.

Připočti k tomu skvělou gotickou atmosféru, geniální online systém, tuhou, ale férovou obtížnost, unikátní boss fighty a na druhém konci rovnice ti vyleze jedno z nejlepších RPG všech dob.

+1/0
20.10.2011 18:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.