Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kung-fu pandy a mniši. Vše o pokračování nejúspěšnější on-line hry

Kung-fu pandy, Asií inspirovaná exotická místa či nový systém uzpůsobení herní postavy. To jsou jen některá z lákadel nadcházejícího rozšíření Mists of Pandaria pro nejúspěšnější západní on-line hru na hrdiny World of WarCraft.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Alaman

Kdo že to chtěl pandy?

Hraju již šestým rokem na oficiálních serverech, potkal jsem stovky hráčů při osobní komunikaci, ale nikdy nikdo nemluvil o pandách. Ale Blizzard řekl, tak jsme to asi fakt chtěli ;-D

0/0
7.11.2011 17:40

Thya

pandy neberu

Teda jsem rád že jsm přestal wowko hrát, přemýšlel jsem o návratu ale pandy rozhodli že rozhodně NE!

0/0
4.11.2011 20:57

heroforseason

lol

"Hráči poptávali pandareny ve World of WarCraft prakticky od spuštění hry," vysvětluje Mike Morhaime, výkonný ředitel a spoluzakladatel společnosti Blizzard.

wtf? ;-D

0/0
4.11.2011 16:44

sexueller_belastigungspanda

pandaria

sledoval jsem mnoho diskuzí během posledních tří let o tom, jaké další rasy by mohli blizzardi navrhnout. všichni od mladých po staré se mohli přetrhnout, aby tam byl pandaren brewmaster. je to prý rasa, která je v lore už někdy od počátku, pandarie ve světě azerothu někde je, je tajemná atd atd. najednou to tam blizzardi dají a všichni se třepou, že je to jak pro děcka. co tak se podívat na guild wars 2? tam mají rasy ještě pohádkovější a přesto to tak nikdo nebere. mě se třeba líbí, že změní rytmus datadisků. wotlk a cataclysm byly dost depresivní, proč neudělat datáč, kde pujde o mír, pohodu a harmonii? to fakt musí znamenat, že kde není brutalita, fatálnost a deprese, tak je to pro děcka?

0/0
4.11.2011 12:26

zaty

Re: pandaria

kdyz budu chtit mir, pohodu a harmonii, zahulim si ganju a zahraju si Hello Kitty Island Adventure :) Ale protoze se hra stale jmenuje World of WARCRAFT (blik) tak ocekavam brutalitu, fatalnost a deprese. Jak rika klasika: War. War never changes.

0/0
4.11.2011 21:22

AvantGuard

Re: pandaria

HAA! :DD GW2 ještě pohádkovější rasy? Nemáš jen tak čirou náhodou rozbitej monitor? Jestli v GW2 vidíš pohádku, tak já ve WoW vidim grafiku Medvídka Pů...

0/0
5.11.2011 8:44

zaty

roztodivne :)

Pandaren - KungFu Panda a devalvace WoW lore. Ale deti si budou mit kde hrat :)

Mnich - OK, tam neni co vytknout, jen at to zase neprezenou jako s DK, ktery byl pred tvrdymi nerfy hodne prehnany.

Talenty - zjednoduseni, ale zase nebude tolik lidi co maj pomatene talenty

Combat Peti - Deti si budou mit s cim hrat :)

Scenare - pokud to bude neco na zpusob public questu z Warhammeru, tak jen houst.

0/0
3.11.2011 19:39

zaty

Re: roztodivne :)

Challenges - rychleji k cili. kdo zdruje je lamka a dostane kick. vsak nejde o to se pobavit a dat to i s horsi sestavou, ale hlavne ziskat VP a hlavne se v instanci "netrapit" dele nez je to nezbytne nutne. Demence :)

Jedy - no a o cem ty jedy asi tak byly? Vzdycky to byla volba CC/damage. Ale prece nenechame hrace se "trapit" a nechat ho delat rozhodnuti, kdyz muze mit oboji.

Range - takze hunter uz vas na melee vysmahne lukem jak nic. No bezva, vzdycky me stvali ti co to umeli hrat a drzeli se v me mrtve zone abych nemohl strilet :)

0/0
3.11.2011 19:43

Romys

diky

za vycerpavajici clanek,sice uz wowko skoro rok nehraju,ale musim se priznat,ze me od te doby co jsem prestal wowko hrat snad zadna hra nebavi.Porad si pohravam s myslenkou zacit hrat znova.Mozna ze tento datadisk bude moje nova startovni cara,uvidim:-)

0/0
3.11.2011 16:53

Ramireus

Nový datadisk

Mně fascinuje jak při každém datadisku se tady rozjede QQ na téma jak to ti zlí pánové z blizardu zjednodušují...

Ano zjednodušují se mechaniky-protože řekněme si na rovinu-devadesát procent všech blbin je prostě povinnost, ne volba-tzn. například zredukování počtu talentů pouze na ty, které nejsou "fillers" mi nepříjde jako špatný nápad. Ano zmiznou experimenty s talenty a nacházení exploitů-i když věřím, že i v těch cca 6 talentech nějaké budou.

P.S. brečíte tu jak to už není challenge-kolik z vás má achiev z HM ragnarose? Nikdo? Hmm, asi to tak easy nebude ne?

+1/0
2.11.2011 12:53

Hagrid23

Re: Nový datadisk

Přesně tak. Mě se líbí jak každej mluví jak je ta hra pro blbce a přitom většina z lidí ani Ragnarose neviděla. Mě se na WoW líbí to, že questy jsou dobré a záživné a hlavně při levelingu nemusím řešit dungeony a pvp jako dříve. Xrealm chození dungů a pvp je prostě super. Když máš chut tak prostě se logneš a jdeš. Nehledáš lidi na chatu jako zamlada.. nepostáváš před dungeonama. Druhá věc equip. Doexpíš nově alta a za pár dní můžeš raidovat s kamarádama. Nově se mi líbí, že můžu chodit dungeony i s kámošema co hraje na jinem realmu.

0/0
2.11.2011 13:14

jarous76

Re: Nový datadisk

To o cem pises jsou dobry veci o tom zadna - mne (a mnoho dalsich) stve to jak se to zjednodusilo.  A kvalita hracu sla do kytek (nejspis diky tomu - spis to jde ruku v ruce). Ja skoncil pred Sunwell Plateau, raidy WotLK a Cata jsem ani nevidel, obcas si ale mesic zaplatim a parnu abych videl co se zmenilo.

Zjednodusovani - co si mam myslet: bezim dung, tank DC, prece se nebude cekat na dalsiho - proAoEckuje so to az do konce ... WTF? A dale na druhou stranu - bezne se mi stava bezim dung s lidma ovesenyma heirloomama (ja pochopitelne nemam nic) a na konci nekdo vybleje DPSrecord - a ja je i bez toho casto outdpsnu.

0/0
2.11.2011 13:41

Hagrid23

Re: Nový datadisk

Onanovaní nad DPS metrem je blbost. To znám... já Hairloomy mám komplet i za reputaci s guildou.. ale postování DPS metru do party.. není mi 12 :D Takhle je to i na raidech a máš pravdu, kvalita šla dolů. Díky těm všemožným addonům máš krásný přehled kdo jak na raidu pracuje, jak switchuje a prostě i na co umřel a tak.. nebo kde dostal dmg a musel být moc healovanej.. a díky tomu healerum dochazí dříve mana. No jo, ale i přes ty všechny bolístky mi žádná jiná MMO neseděla tak jako wow :(

0/0
2.11.2011 13:58

jarous76

Re: Nový datadisk

Presne tak - jak tu pisu jinde, Warcraft je pro mne srdcovka a tohle MMO asi budu mit asi porad tak nejak rad.

S tema DPS metrama - ja to myslel tak, ze oni vyblejou DPSmetr a ja jen cumim, ze ja bez heirloomu kybluju vetsi damage nez oni s heirloomama. Jinak o DPS metrech (a souvisejich vecech) a jejich vyhodach pro raidleadery neni nutny diskutovat - a na druhou stranu my treba meli vzdycky na raidech prisne zakazano DPS metry do chatu v prubehu raidu davat.

0/0
2.11.2011 14:04

luke777

Re: Nový datadisk

jake onanovani nad dps metrem pokud to umis nejses lama ses v modrem tak mas dobre dps ale aby me tam lezla lama na 20levelu s sedou stafkou delala nulove dps a ja se trapil 30minut v dungu nez neco umlatime misto aby sme to rozkrajeli nezlob se na me.zkus si nahodi tanka treba druida ted zkousim a muzu ti rict tolik lam sem jeste nevidel healer neleci dps pulujou chytre jak svine a je to jen primy dusledek toho zjednodusovani ze to hraje kazda lama

0/0
2.11.2011 22:46

Glock Mark XIX

Re: Nový datadisk

Ale to experimentování s talenty .... o tom ta hra přece je ... moci si udělat build přesně na míru a zvolit příslušné bojové kombo.....

A proč HM Raga? To je nějaký metr? Před datáčema se na Raga chodilo v modrých věcech (občas nějaká lamka ještě v zeleném). To byla panečku challenge ... hunter se 1700 HP ;-D ... a 300 DPS ... a Ragnaros s 1 400 000 HP. ;-)

0/0
2.11.2011 14:28

slanecek

Re: Nový datadisk

Jenomže tam bylo 40 lidí a Molten Core bylo něco jako úvodní raid, tam se počítalo s tím, že budete mít zelený equip. A to nemluvím o tom, že Ragnaros ve Vanille byl lamácký boss, prakticky bez abilit. To se s dnešním Ragnarosem nedá srovnávat :)

0/0
2.11.2011 15:09

Glock Mark XIX

Re: Nový datadisk

Sorry, já znám jen starého Raga ... takže jen AOE + odmršťování do lávy, rage a na 40% vlna malých addů (tuhle vlnu potom odstranili).

Ale legendary kladívko z něj bylo úžasné ;-)

0/0
2.11.2011 15:25

jarous76

Re: Nový datadisk

To mi nepripominej - vsichni kolem ho meli a nam zaboha nepadlo oko :-) Pak uz jsme tam prestali chodit, pac to byla ztrata casu.

0/0
2.11.2011 15:42

slanecek

Re: Nový datadisk

Tak mrkni na tohle video. Bylo to zabito celkem nedávno, až po nerfech. I tak to je dost těžký fight :) Jen je škoda, že tam neuvidíš ability, co boss má.

http://www.youtube.com/watch?v=G8LYonzS9M4

0/0
2.11.2011 23:07

Ramireus

Re: Nový datadisk

tak je to zatím finální boss ne? :) takže jisté měřítko jak je content prošlý to je :)

na WoL ho udělalo pod 1% raidů, které se k němu vůbec dostalo :) 3406 killů na skoro půl milionů wipů je dle mně hezká statistika. a to ti co tam došli už nejsou žádné sušinky...

0/0
2.11.2011 22:54

Trissie

Ještě se dočkáme

Rainbow of My Little Pony a bude to dokonalý  ;-D

0/0
2.11.2011 12:13

Glock Mark XIX

Mnich?

Aháááá ... to bude nějakej loladin s šamaníma totemama (šutrama), že? a s buildy prot/retri/holy, ne? 8-o Jaká novinka ;-D

0/0
2.11.2011 10:45

BranMakMorn

Re: Mnich?

nemyslim si, protoze uz ani shaman nebude mit totemy jako takove

0/0
2.11.2011 11:39

Glock Mark XIX

Re: Mnich?

Ne? Tak bude mít jeden "felký yndyjánský totém"?

0/0
2.11.2011 12:23

BranMakMorn

Re: Mnich?

nebude zadny totem proste to das jako spell a zadny totem to neudela

0/0
2.11.2011 16:52

Wolfling

Re: Mnich?

Zda se mi to, nebo cokoli je na povolani vyjimecne se oreze a zarovna se zbytkem? Shaman byval povolani zajimave tim, ze mel vlastni questovou linii na totemy. Ted se totemy dostavaji od trainera a v datadisku uz nebudou vubec? :<

0/0
2.11.2011 22:12

luke777

WOW

xo bude v dalsim datadisku by me vazne zajimalo. hmm to bude zas par mesicu hrani a frozen.stejne to hraje 8milionu cinanu ty skacou blahem ja chci smouli v pristim dile at to ma ten spravnej riz.

nelibi se me to a celkove sou ty mmo dnes divne.

takze mam stale frozen pockam na vydani mrknu na videa z hrani ale davam tomu 10%ze to budu hrat

0/0
2.11.2011 10:27

Glock Mark XIX

Re: WOW

Takovej šmoula warlock ... to by byla perda ;-D;-D

0/0
2.11.2011 10:32

BranMakMorn

Re: WOW

smoula? sak toho tam mas a to je gnom, jen neni modry ale to je zase draenei

0/0
2.11.2011 11:40

Glock Mark XIX

Re: WOW

ale nemá bílou čepici a kaťata ... směje se jak sjetá čivava ... :-P

0/0
2.11.2011 12:22

Gavid_Dahan

Mam rad výzvy...

...a presne to mi dala jak vanilla, tak BC. Hral sem wow od zacatku vydani, Vanilla byla opravdu o skillu a taky o tom znat mechanismy hry, trochu sem mel strach z BC, ale byl to prvni datac a napr. hc instance taky nebyli pro kazdyho...no a WOTLK a dal uz je kapitola sama pro sebe...

0/0
2.11.2011 9:19

Hagrid23

Re: Mam rad výzvy...

Vanilka o skillu? . Pamatuji si 40tkové raidy kdy bylo aktivní 30 lidí a ostatní čuměli na televizi. Až s příchodem TBC přišla nechvalně zvaná spartakiáda, kdy raidy snížili na 25 lidí a smrt jednoho člena bylo fakt znát. Je pravda, že je to už lehčí a není to tak náročné na potiony a resisty atd.. jako to bývalo.. například MC toho šaška v BWL nebo kde to přesně bylo.. craftění uprostřed dungu a nebo dělaní potionů půl dne a pak to na jednom raidu spotřebovat. Teď je to lehčí hlavně proto, že bosíci jsou krutě nascriptovaní a není potřeba tolik času mimo raid na připravování potionu a flasek. Je to prostě spartakiáda, kdy přesně víš co ten boss začne castit, ale stejně to plno neumí a neudělá. WOLTK end content pokořilo 4 procenta ze všech guild na celém světě. Takže mi to tak lehké nepřijde. O českých guildách velké mínění nemám.. za zmínku stojí Black Division a pak dlouho dlouho nic.

0/0
2.11.2011 10:07

Buffer Overflow 3.0

Re: Mam rad výzvy...

Mno, jenze prave to MC a BWL byly zalezitosti Vanilla WOW. Zapominas ze v te dobe nebyly ruzny ty omeny, healboti apod. sracky, ktery tu hru v podstate degradovaly. Dneska uz kazdej jen kouka na big numbers a dela machry .. dung jdes dneska zpusobem AoE, kdyz to prezenu, tak kazda klasa je tanko-dps-healer, nezalezi na setupu a vsechno se to dava .. nevim no, tohle me prilis nebere. Zacalo to rusenim pristupaku do Black Temple v TBC a skoncilo to tam, kde to je dneska .. skoda slov.

0/0
2.11.2011 10:44

Gavid_Dahan

Re: Mam rad výzvy...

...asi tak. to ze ti ve 40mm raidu 10 lidi slackovalo, jeste neznamena, ze tech zbylejch tricet se mohlo flakat...zadny addony a pod....

0/0
2.11.2011 11:31

Glock Mark XIX

Re: Mam rad výzvy...

Addony byly ještě před příchodem datadisků ... např. healbot, raid warnings, titan panel, ....

0/0
2.11.2011 12:25

jarous76

Re: Mam rad výzvy...

Presne addony byly uz ve Vanille - treba C'Thuna bez addonu by byl asi neskutecny masox :-P

A co se tyce slackovani? To slo v MC, castecne v BWL - AQ uz fakt ne a Nax ani nahodou (fakt bych chtel videt slackovani u Patchwerka, Loatheba nebo 4 Horsemen).

Herdek - tohle ve mne vyvolalo ale vlnu nostalgie ... ten bugr na trillu kdyz jsme sundali konecne C'Thuna a potom progresovani Naxem. Sundat C'Thuna - to byl achievement a ne tedka "zabij bosse, kdyz sviti mesic, pulka raidu hraje levou rukou a zpivej u toho z okna internacionalu".

0/0
2.11.2011 13:21

Glock Mark XIX

Re: Mam rad výzvy...

Už BWL bez addonů nešlo dělat ... 3 ze 4 posledních bossů měli časované AOE debuffy, kdy se damage dealers museli schovávat a a tank se overhealoval.

0/0
2.11.2011 14:19

jarous76

Re: Mam rad výzvy...

Mas recht - Chromagus a ten Drakonian pred nim (tam byl jeste 1 mezi nima ne?) byly dost stavnaty. Joooo Chromagus - na toho sme meli kliku; prvnich 5 tydnu co jsme se k nemu dostali mel vzdycky takovej ten TimeLapse ci jak se to jmenovalo ... proste haluz.

Ale ja jsem v tomhle pripade mluvil o slackovani a ne o addonech ;-)

0/0
2.11.2011 14:43

Glock Mark XIX

Re: Mam rad výzvy...

1/ timelapse se sundaval pískem, který padal z trash goblinů před Chromaggusem

2/ už v BWL se nedalo slackovat (viz ta dlouhá hala před třetím bossem plná dráčků s rychým respawnem a pastmi)

0/0
2.11.2011 15:02

jarous76

Re: Mam rad výzvy...

No to se sice sundaval, ale tolik jsi jich fakt nemel - uz si nepamatuju presne detaily, ale vim, ze Lapse bylo zdaleka to nejhorsi co se mu mohlo nalosovat (minimalne na nauceni toho encounteru).

Kua - nepripominej mi to - nostalgie utoci cim dal tim vic :-) ale stejne naprosto nejlepsi byl Nax - tak tezky, paradne naskriptovany a ruznorody raid ... mnamka.

0/0
2.11.2011 15:39

Hagrid23

Re: Mam rad výzvy...

I přes to množství addonů furt uděla end content jen zlomek guild. Lidi přes to množství addonů nejsou schopni pochopit v šem stát a nestát a kdy dělat jaká kouzla atd.. Krásnej fight byl LK... když jsem to šel po nějaké době s altama už po tom nerfu, tak plno lidí než pochopilo co má dělat tak to byl porod. Myslím jednoduchá věc a přitom jim to říkáš furt.. ve fázi kdy vezme Valkíra jednoho hráče tak plno lidí není schopno switchovat a dělat dmg do ní..

0/0
2.11.2011 13:18

jarous76

Re: Mam rad výzvy...

A neni tohle nahodou tim, ze vetsina hracu co delala progresy driv uz to nehraje a zbyly tam deti co nejsou ani schopny focusfire? (Myslim to vazne, ja skoncil uz davno, tedka si to obcas na mesic zaplatim a zase to freeznu, raidy WOTLK/CATA uz jsem ani nevidel).

Jeste k tomu co pises - vlezl jsem tuhle do Raidu organizovanyho nejakyma 60kama co asi nemeli datace, zorganizovali si AQ40 - byli tam 2x 60 a zbylejch 38 lidi 80-85. Ty tupouni nebyli schopni prejit pres Twin Emps - nemelo to chybu, raid fail. Tlemil jsem se jeste asi hodinu potim. Holt lvl 60 nenerfnutej raid je nad sily soucasnych hracu ;-D

0/0
2.11.2011 13:27

Hagrid23

Re: Mam rad výzvy...

Bouhužel i starší lidi jsou lamy :o) Je mi 30 vím o čem mluvím. Já raidoval pár raidů v Cata a právě jsem se na to vykašlal z nedostatku času a progres 3-4 týdně od 8 do 12 večer už není pro mě a hlavně proto, že hodněkrát to končilo na blbinkách. Přitom hraju v celkém dobré alianční guildě české, ale prostě lidi jsou lamy :o)

0/0
2.11.2011 13:39

jarous76

Re: Mam rad výzvy...

No ja bych klido i raidoval, ale potreboval bych najit guildu, co by raidovala tak od 21 (21:30) do 2 :-P 6h spanku mi staci a v 9 jsem v praci ... nasel jsem jednu takovou latenight guildu na jednom serveru, ale tam to umrelo. Takze jsem z5 o obcasneho hrani - Warcraft je pro mne proste srdcovka a miloval jsem to uz od Warcraft 1 a je mi tak trosku lito co z toho delaji :-(

Ale takova guilda nejspis neexistuje a tam muzu spokojene cekat na SWTOR, PoE a mozna D3.

0/0
2.11.2011 13:58

AR-TU

No počkám si až to vyjde

Počkám si až to opravdu vyjde, zatím to vypadá šíleně, ale to vypadalo i u druhého i třetího datadisku. Mám jen obavu z přílišné jednoduchosti, snižuje se rapidně čas na levlování (ano u 3tí a další top postavy to chápu), ale min první dvě by měli mít progres obtížnější, bez možností používat levlovací věci, pomoc přes instance v doprovodu a pod.. Ale to už jsem pochopil, že to tak nikdy nebude. Časy, kdy jsme měli radost za každý level, jsou pryč, dnes je to o gearu z hero instancí a raidování. Vytrácí se tam to roleplayer a je to více o samotném boji. Škoda. Bohužel jsem zatím vždy skončil u WoW i když sem několikrát už účet zmrazil...

0/0
2.11.2011 9:07

Orias

BRAVO

Blizzard je maxikolosem na peníze a jejich obchodní strategie je geniální. Ví, že 95% hráčů z oněch 10 milionů je z číny tak jim šoupnout datadisk přesně pro ně. Jsem moc rád, že existuje Rift, který mi alespoň z části dá to, co měl původní WoW. Dospělejší komunitu, výzvy a obtížnost v raidování, skvělý příběh, narozdíl od WoW krásná grafika, dobrý pvp systím, prostě pohoda. WoW na trh patří, stejně jako nejblážší příbuzný Mickey Mouse a Kačer Donald.

Těším se na další WoW Datadisk - The ShadowS of Barbieria!

+2/0
2.11.2011 8:44

cckk

Re: BRAVO

A další datadisk Blue moon of Smurfs

0/0
2.11.2011 9:02

BranMakMorn

Re: BRAVO

to spis bych rekl shadows of the moon a budou tam roboti :P

0/0
2.11.2011 9:04

o.kostal

Re: BRAVO

LOL Uz to nehul, Rift je propadak.

0/0
2.11.2011 9:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.