Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Blizzard Dota bude oblíbeným modem s hrdiny ze Starcraftu a Warcraftu

Oblíbená herní modifikace Dota se dočká hned dvou pokračování od věhlasných vývojářů. Jedno připravuje firma Valve a druhé studio Blizzard.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tappat

jinak DotA ma pro zacinajiciho hrace spoustu nevyhod

sam jsem si tim prosel - prvnich 1000 her hraje clovek proste blbe a ostatnim to kazi (pokud nejsou stejne slabi, jako on, ale to se zase nic nenauci, neodkouka). Nezna poradne hrdiny, itemy, mechaniku, nevi, co jsou to orb efekty, pripadne je neumi vyuzivat, nechape, ze nektery itemy se nescitaji se schopnosti hrdiny (Butterfly na Mortredce), nebere pluska, nehraje teamplay, neumi wardovat, kupuje na linku botu za kazdyho hrdinu, nehlasi miss, setri manou, neganguje, nechape, ze late hrdina potrebuje na lince nechavat creepy atd. atd. atd.

A to se vsechno musi spolehlive (od)naucit, aby si mohl zahrat poradnou hru. Tech hrdinu je pres 100, itemu taky. Prakticky se da rict, ze se toho clovek musi naucit strasne moc a myslet si, ze se DotA da naucit za tyden hrani, je naivita. A to nemluvim o schovavani ve stinu, farmeni neutralu, deny creepu a vezi atd.

0/0
4.12.2011 21:42

tappat

Re: jinak DotA ma pro zacinajiciho hrace spoustu nevyhod

ale abych to uzavrel - kdyz pak hrajete vyrovananou hru s fajn lidma a vsichni hrajou dobre, je to 100x lepsi zazitek, nez jakakoliv jina PC hra. Jen je tezky takovy hry hrat pravidelne.

0/0
4.12.2011 21:43

nasson

Re: jinak DotA ma pro zacinajiciho hrace spoustu nevyhod

jj, naprosto souhlasim. Az na to, ze podle me je to nejlepsi hra i kdyz se to hraje na naprosto lamerske urovni, kdy se teprve vsechno objevuje. Byla to prca s kamosi mastit hry proti botum a ne a ne pochopit, jak jim rozbit cumak. Bohuzel, dotari jsou hrozna paka a prasata. Neznam jinou tak odpornou komunitu, jaka je kolem doty (a to komunita kolem vetsiny her je otresna). Neexistuji hry pro total nooby a novacek to ma tezke. Nejlepe zacinat s nejakym kamosem (zkusenym, nebo klidne nezkusenym) a hlavne vydrzet, ty hodiny poslouchani nadavek stoji nakonec za to.

0/0
5.12.2011 8:42

jarous76

Re: jinak DotA ma pro zacinajiciho hrace spoustu nevyhod

Tohle by ale mel rasit rating ne? V HoNku to bylo a fungovalo celkem dobre.

0/0
6.12.2011 13:34

tappat

mili pani redaktori

"Dota" je uplne spatny nazev. Spravne je DotA, protoze se jedna o zkratku celeho nazvu mapy "Defence of the Ancients". A blizzard muze delat co chce, ale jedina prava DotA je DotA pro Warcraft III, kterou momentalne vytvari IceFrogg.R^

0/0
4.12.2011 21:28

Puppy2209

Re: mili pani redaktori

mily tappate, icefrog se nepíše s "gg" :) Myslím, že napsat v článku "Dota" místo "DotA" není žádná velká chyba, maximálně tak pro rejpaly jako jsi ty, takže tvůj koment je stajně tak zbytečný jako ten můj...

Jinak s tebou v názorech a zkušenostech ohledně Doty souhlasím. GG.

0/0
5.12.2011 10:59

net.Xtreme se nevzdává

Hmm

"Blizzard Dota se ale na rozdíl od konkurenční Dota 2 nesnaží maximálně zavděčit současným hardcore hráčům, ale chce dokázat, že by osvědčený herní systém mohl být ještě lepší a masovější."

To je ten přístup, který mě od dnešních her odrazuje...ještě lepší, ještě masovější...připadá mi to jako delší čas na zmáčknutí mezerníku pro provedení útoku/obrany/čehokoli během skriptované akce, už se těším ,až se obtížnost "Watch bots do it" stane běžnou součástí her:-))

+1/0
4.12.2011 15:32

Veska, kamarád od Boha

Re: Hmm

Vždycky musí být někdo bot:-D:)

0/0
4.12.2011 16:28

Veska, kamarád od Boha

Když jsme se tu bavili o HoN či LoL

Tak výhodu v LoL vidím ve výběru hrdinů před zápasem, kdy můžete pružně před uzavřením měnit hrdiny v důsledku své skupiny a první voba nemusí být trvalá, což se mi občas při překliknutí stalo. Další výhodou je to, že postava získává zkušenosti a tím bonusové shopnosti. Další výhodou jsou runy a její speciální schopnosti. Nevýhodou je, že jsou občas příliš drahé na IP (řešení je nakoupení za relné peníze), sinny u hrdinů, možství hrdinů a rozdílných comp a abilit, pro mně osobně i grafika řešení LoL, logické uspořádání menu předmětů+zapamatování předmětu, který máte rozpracovaný.

0/0
4.12.2011 14:23

Veska, kamarád od Boha

Re: Když jsme se tu bavili o HoN či LoL

Dále, že základní mód je v typech 5 vs 5, 3 vs 3 a k tomu daší mód

Domination.K tomu připočítám, že každý týden se obměňují hrdinové,

tudíž když si člověk nové hrdiny kupuje za IP, tak už většinou ví, co kupuje.Nevýhody jsou, že je to pouze kopie Doty, nemožnost koupení skinů

za IP body, nevyrovnanost, když jde člověk s 30 levelem s proti levelu s 1 levelem bez run, potřeba více sad run pro hrdiny, náročnější na výkon než původní dota. U Hon vidím výhodu v t rozmanitosi a veliké nabídce hrdinů, typy skillů a comba daných hrdinů, grafické zpracování "zla" a "dobra", vývaženost hrdinů, nabídka předmětů a jejich schopností, hlas z Q3 Arena. Nevýhody vidím v mizívém počtu hrdinů pro začínající hráče, neschopnost zapamatování rozdělaného předmětů, možnsost kiků za feeding, ks či zabíjení nadměrného množství neúměrně k počtu smrtí:-D Dota sice zůstane navždy dotou u W3, ale podle mně LoL i HoN zdatně sekundují a mnohdy původní myšlenku překonávají. Na Dotu 2 od Valve se těším, zahraji,

0/0
4.12.2011 14:30

Veska, kamarád od Boha

Re: Když jsme se tu bavili o HoN či LoL

ale počkám si na tu od Blzzardu. Přece jenom potavit proti sobě např Novu po boku se Sarah Kerrigen a proti nim Thralla, podporovaného Tyrande mi přijde mnohem lákavější:)

0/0
4.12.2011 14:31

Psycho_dx

Dota

Mohu říct že dotu hraji již nějakej ten pátek (5let). Za tu dobu sem měl možnost hrat LoL,HoN. Nic tomu se nevyrovlano dotě jak v hratelnosti (přehled spellu,v massfightech,) tak grafice (prostě se mi ta stará líbí). V posledních dnech mám možnost testovat Dota 2. Je to jediní hra co mě natchla ze všech dota her co byla a je to jediním konkurentem 1dničky.

Takže si říkejte co chcete ale dota od iceforga own :) Gl&Hf

0/0
4.12.2011 10:50

Veska, kamarád od Boha

Re: Dota

Já sice patřím k původním dotařům starého známeho Warcraftu, ale postupně chě nechtě jsem musel postupně přejít na HoN a pozdějí na LoL, kvůli úbytku kvalitních hráčů v klasické dotě. Problém vidím i v tom, že nemám náladu nestále polouchat věčně dementní ruské spoluhráče, kteří hrají naprosto tragiky a při sebemeším zaváhání vypínají hru nebo řvou po ostatních, že je chtějí vykopnout. Dota 2 není špatná, ale podle mně to prostě není dota od Blizzardu, radějí si počkám na tu "klasickou" dotu. Ne, že bych tu dotu 2 od Valve podceňoval, ale Blizzard je blizzard.

0/0
4.12.2011 12:32

vojcek_p

Re: Dota

Ale Blizzard neměl s klasickou Dotou nikdy nic společného. A nedělá náhodou IceFrog pro Valve?

0/0
4.12.2011 12:58

Veska, kamarád od Boha

Re: Dota

Jo dělá:) No pokud vím, tak Blizzard i na své konferenci označil mód doty pro W3 jako jeden z důležitých bodů budoucí podpory pro nezávislé vývojáře:)

0/0
4.12.2011 13:56

Dui

Re: Dota

S pôvodnou "klasickou" dotou nemá Blizzard nič spoločné. A keď tak čítam ako ten mód upravili tak som za to aj rád. Toto si určite nezahrám - načo meniť to čo už skvele funguje?

0/0
4.12.2011 12:59

vojcek_p

Re: Dota

No ono v tom případě by nebyl ani důvod vydávat nějakou Dotu 2 ale aktualizovat tu starou. Ale to by z toho zase neměli žádné penízky

0/0
4.12.2011 13:17

czechfag

Re: Dota

Ta stará dota furt potřebuje abys měl origo koupený Warcraft + Datadisk, takže ono je trochu stupidní chodit do práce a programovat aby pak z toho měl zisk uplně jiný člověk, nemyslíš?

0/0
4.12.2011 13:38

tappat

Re: Dota

jeste jednou - blizzard nikdy nic s DotA spolecnyho nemel. Naopak, mel by IceFroggovi libat ruce za to, ze mapu vytvari a inovuje, protoze spousta lidi by jinak uz davno W3 smazla z disku. A IceFrogg nikdy nejel na zisk, vzdycky rikal (resp. psal), ze ho zivi neco jinyho.

0/0
4.12.2011 21:34

nnevimm

Re: Dota

Za dotou nestojí blizzard, ale icefrog. A ten se momentálně podílí na vývoji doty 2.

btw, když ti vadí ruští spoluhráči a leaveři, tak proč nejdeš hrát na ladder?

0/0
4.12.2011 13:16

AngerPain

Re: Dota

Původní dotu udělal Guinsoo. Icefrog z toho pak udělal masovou záležitost.

0/0
4.12.2011 19:38

tappat

Re: Dota

a tusim i Eul. Proto jsou po nich pojmenovany dva predmety ve hre - Guinsoo scythe of Visee a Euls scepter of divinity :-) Tim jim postavil pomnik. Po cloveku, co mu delal obrazky na uvodni nacitaci screen hry zase pojmenoval hrdinu - Kunnka.

0/0
4.12.2011 21:36

AngerPain

Re: Dota

JJ je to tak

0/0
4.12.2011 21:56

tappat

Re: Dota

presne tak - hry na ladderu nemely chybu... Byla doba, kdy jsem na ladderu, kdyz byl jeste na garene a bota rano zapinal Fuco ze svyho pokoje na koleji ;-D nemelo to chybu, tehdy jsem tam mel odehranou spoustu her a celkem slusnej rank, ted uz neni cas, takze jen sem tam DotA s kamaradama a to je vse :-)

0/0
4.12.2011 21:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.