Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Star Wars on-line může připravit World of Warcraft o 1,6 milionu hráčů

Ačkoliv je World of Warcraft on-line titulem s největším počtem předplatitelů, ztrácí hráče a Star Wars: The Old Republic by jich mohly uloupit téměř pětinu. Průzkum naznačil možnou ztrátu 900 tisíc až 1,6 milionu hráčů jako reakci na vydání on-line titulu ze světa Star Wars.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

atzijiduchove22

to je problem dnesni mladeze

nejvic resi grafiku, pojem hratelnost jim nic nerika. vidim to kolem sebe dnes a denne, "tyvoe to ma grafiku" jsou prvni cim jakoukoli hru hodnoti. kdyz zacnu o hratelnosti a nerku-li o znovuhratelnosti, tak sem za exota :)

0/0
30.11.2011 11:50

Raynor

Re: to je problem dnesni mladeze

no jasně co bys jako dělal s měsíc starou hrou snad bys jí nechtěl zase hrát ? WTF to už nebude přece IN;-)

0/0
1.12.2011 21:31

sexueller_belastigungspanda

nechápu nadávání na grafiku

neříkám, že je kdovíjak úžasná, především mi vadily modely ženských postav, které měly ze začátku "camel toe". ale kdo hrál kotor, tak tuto grafiku zná a já jsem na ní zvyklý a jinak bych vidět pc sw svět nechtěl. a na jedné straně jsou sice model postav, ale na straně druhé je obrovský dechberoucí exteriér (corusant, nar shadaa). když jsem hrál třeba wowko, tak zprvu mě hlavní města uchvátila (hlavně ironforge), ale pak jsem si říkal, kde ti obyvatelé vůbec bydlí? ta města jsou úplně malinká. pravda, ne všude máte v corusantu nebo na nar shadaa přístup, ale to dění kolem, furt někde něco lítá, vidíte do nedohledna obrovské mrakodrapy, spoustu plakátů, bilboardů a všechno možné... jestli z toho nedostali hráči sw feeling, tak v tom musí být nějaká zášť a zaujatost. jinak gameplayem je to sice velmi podobné wowku, ale počas hraní jsem na wowko ani jednou nepomyslel.

0/0
29.11.2011 17:36

Riccoman

Re: nechápu nadávání na grafiku

Nadavat na grafiku zatim nema cenu. Beta client mel 18GB, full client bude mit 27GB a bude obsahovat high-res textury. Zaroven byl v bete zakazany AA, takze grafiku bude mozne posuzovat az od 15. (resp 20.) prosince.

0/0
30.11.2011 13:58

Mankind

Re: nechápu nadávání na grafiku

Kdyz tu nekdo nadava na grafiku,tak 95% techto stiznosti se tyka grafickeho zpracovani jako takoveho,ne nejakych priblblych textur,vyhlazovani hran a jinych nesmyslu.

0/0
30.11.2011 16:39

Giga Pudding

Re: nechápu nadávání na grafiku

ano, plakali tu, protože se jim výtvarný styl téhle hry zdál asi málo "drsnej", nebo já nevím jaký rozumný důvodu by to mohlo mít :)

0/0
2.12.2011 18:01

Mankind

Re: nechápu nadávání na grafiku

Od kdy jsou pocity o rozumu? Zkus prijmout fakt,ze nekdo ma i jiny nazor nez ty a nehledej za tim nejakou ''omezenost'' toho druheho

0/0
2.12.2011 20:58

Ardik

Re: nechápu nadávání na grafiku

Já zas nechápu tvůj post. Proč bych v dnešní době neměl hodnotit grafiku - právě ta grafika děla každou hru lepší. Od věci, která mě má zaujmou očekávám to nejlepší a ne nějaký průměr na který jsi zvyklý z KOTORu. A už vůběc jsem nepochopil tvoji část o rozdílu mezi bydlením NPC ve WoW a SW. To absolutně nedůležitý herní detail.

Jen pro srovnání. Taky si nekoupím Dacii Duster, která vypadá hrozně, jen proto, že za komunistů jsme na ni byli zvyknutí. Ne, koupím si něco pěkného, moderního a líbivého. Takže Duster pak propadne u mě. Nebo jsem špatný když koukám na to lepší a hezčí auto???

0/0
2.12.2011 8:54

Giga Pudding

Re: nechápu nadávání na grafiku

spíš jsi na hlavu když ti nedochází rozdíl mezi výtvarným stylem a mírou detailu, kterou je daný engine schopný utáhnout :)

0/0
2.12.2011 18:02

sexueller_belastigungspanda

Re: nechápu nadávání na grafiku

tak tady se rozcházíme v jedné podstatné věci. ty radši KOUKÁŠ na lepší a hezčí auta, já radši JEZDÍM v autě, které má dobré řídící vlastnosti a vužiju jej ve všech možných lokalitách, nejen na nějakých vysokorychlostních dálnicích. navíc si nemyslím, že swtor vypadá hrozně. v mém prvním topicu jsem poukazoval na dvě stránky grafiky: postav a prostoru. zatímco u postav to, přiznávám, trochu hapruje, exteriéry jsou naopak našlapané (proto i ta zmínka o tom bydlení npc - pro mě detail, ale důležitý). i postavy jsou však mnohé vykreslené velmi hezky. já fakt nechápu, že grafika toru představuje takový problém. vždyť to nemůže být až tak strašné, aby to odrazovalo... prostě jen záminka si to znechutit, protože kdovíproč...

0/0
4.12.2011 14:23

Ardik

Re: nechápu nadávání na grafiku

Nepsal jsem, ze ma SWTOR spatnou grafiku. O te grafice se tu mluvilo predevsim obecne, nejen tedy o grafice SWTORu. Pokud by mel SWTOR grafiku na urovni treba Ultimy, tak muze byt sebevic hratelna ale proste takovou hru si nekoupim. V dnesni dobe by to byl od standartu naprosty podprumer.

0/0
5.12.2011 10:53

Facepalm

Nadšení

Tak já osobně sem z testu víc, než nadšenej. Asi bych to nejlíp přirovnal ke KOTORum, který s váma hrajou další lidi. Pokud jedete příběh a questy, tak grind vůbec není potřeba - znáte z Mass Effectu. To, co mě táhlo dál byl příběh a dozvědět se, co bude dál. Sem tam k tomu skočil další level :D

Slideshow jsem z toho měl za celej stress test víkend jen jednou deset minut, asi se jim nějak zaškobrtal server. To se pak fakt nedalo hrát.

Grafika - nevim jak komu, ale mě se líbila a to tak, že dost. A to sem měl stáhnutý detaily, aby mi to na mý šunce šlapalo. Budova senátu na Corusantu, je přímo epická. O takovym urychlovači meteorů v Hammer station nemluvě. Postavy nejsou tak vymazlený, jako v ME, ale pořád víc, než slušný. A (hehehe) zářivka na zádech byla aj v KOTORech. Než si zasloužíte vlastní světelný pižlátko. Pokud jste force-user.

Největší průšvih pro mě bude, že z osmi hratelnejch povolání mě šest příběhů láká tak, že bych je rád dohrál. Takže tak 6x200 = 1200 hodin odhadem :D

0/0
29.11.2011 16:16

filc

Re: Nadšení

Ono vam nic nezbyde nez dohrat vsechny pribehy. Nic jineho nez hlavni pribeh a side questy (ktere jsou furt stejne) ve hre totiz neni. PvP je katastrofa a crafting k nicemu. Az je vsechny dohrajete zustane vam opet zas jen grind "raidu". Have fun.

0/0
29.11.2011 16:25

sexueller_belastigungspanda

Re: Nadšení

to je cynt jak cyp. nečekám, že endgame bude převratný, ale především o něm nebyla vůbec nikde řeč. že se v betě neukázal je snad logické. pvp je klasické bg, ale podle mě si připravují velmi dobrou půdu jej dále modifikovat. zatím chybí třeba arény (určitě přindou s nějakým patchem až bude více lidí na 50. lvlu), dokázal bych si dokonce představit vytvoření nějaké guildovní ligy v huttballu. ten sport může udělat hodně. nehledě na nějaké závody ve vznášedlech ala anakin. plus by měla být pvp zóna všichni proti všem. grind raidu bude, ale jelikož jsem pve hráč, tak mě to třeba ve wow vždycky bavilo.

a navíc si vemte, že i na 50lvlu budete určitě dále pokračovat ve svém příběhu. co jsem viděl, tak do cca 18lvlu hrajete stále prolog a pak máte dalších pět kapitol, přičemž na čerstvém 50lvlu jste tak ve třetí kapitole.

0/0
29.11.2011 17:17

vranasm

moc to nevidim

Mno taky jsem se ucastnil stress testu, pominu-li nejake bugy, ktere snad opravi a ktere jsem i reportnul poctive, jsem usoudil, ze toto nebude hra pro me.

Divim se, ze tu nikdo jeste nezminil to naprosto katastrofalni ovladani postavicek v boji... cely ovladani je "gumovy", tezko rict jak bych to jinak popsal. Pusobilo to na me dojmem, ze si ta hra tam neco dela a ja se zmatene snazim do toho klikat skilly.

Docela jsem byl zklaman z hodnot fps na sve 6850 ati...jako nerikam, ze mam superdelo PC, ale spis tak mainstream a jestli chtej s timhle jit mezi lidi tak to teda bude hodne rozhorcenych flameu na tema, ze se to vubec nehejbe.

Par zajimavejch napadu, kdyby se to lip hybalo tak bych i souhlasil, ze je to lepsi jak WoW, ale po tom fiasku s WHO uz nejak nemam naladu zase resit proc mam 5 fps v open pvp zonach... Stejny lidi stejny vysledek (jo ten pvp system podle toho co jsem cetl na 100 honu smrdi WHOckem...)

0/0
29.11.2011 9:01

xdavx

Re: moc to nevidim

no jak mame zminit ovladani kdyz jsme to nehrali?

0/0
29.11.2011 10:00

xdavx

Re: moc to nevidim

5fps je ale fakt katastrofa

0/0
29.11.2011 10:01

Budosek

Re: moc to nevidim

5 fps patřilo pro open pvp zony ve WHO

0/0
29.11.2011 10:32

Budosek

Re: moc to nevidim

Osobně jsem problémy s fps neměl. Hra na nejlepší detaily co šli v betě nastavit jela kolem 60-70 fps a v pvp jsem se nedostal pod 25 fps ( jednalo se o scenario s míčem - nepamatuju si název). Ovládáním postavy v PVE je naprosto bez problémů a zmatečné se mě to nezdálo. V PVP už to bylo horší. Jelikož jsem bojoval na melee, tak jsem občas měl problém ve skupině nepřátel najít svůj cíl. Bylo to tím, že target je označen malou šipkou, která se v davu snadno ztratí. Určitě bych doporučil zlepšit označení cíle.

Pokud bude PVP system podobný WHO, tak mě to nijak nevadí. Docela by mě zajímalo co je dle tvého názoru na PVP systemu WHO špatné.

0/0
29.11.2011 10:30

vranasm

Re: moc to nevidim

tohle neni diskuse o WHO (takze se tu nebudu rozepisovat), ale oznacovat PVP system WHO jako dobry je podle meho nazoru zaslepenost, protoze byl duvodem poklesu populace z 1M na urovne kolem 100k.

byl jsem v pvp scenariu s tim micem... fps kolem 18, kdyz je na mape asi 16 lidi?hmm... by me zajimalo, kdy vyvojari konecne pochopi, ze design scenarii musi byt dostatecne jednoduchy, aby to jejich cilove platforme jelo 40+.

v otevrenych PvE zonach kolem 18-20 (ve smyslu otevrenost prostredi do dalky - kanon, planina atd.) ve mestech kolem 40 stabilne (obcas drop) ale nekde i 70+.

Musel jsem downgrade z 1900x1200 na 1680x1050 (krome stinu, ktery jsem vypnul, jsem nechal vse jak mi nabidla hra sama, tzn. nejakej "high" template). Zajimavym faktem je, ze pozorovanim v task manageru jsem zjistil, ze moje 4 jadro je vytizeno na vsech jadrech, ale asi tak z 1/2. Pamet bude velky bottleneck coz uznavam, ze bych zlepsit mohl (z tech 3GB na trosku vic, pokr. dal

0/0
29.11.2011 11:43

vranasm

Re: moc to nevidim

ale je potreba si rict, ze 3GB je naprosty standard/maximum pro 32 bitove systemy).

S vykonem herniho engine jsem byl velmi nespokojen a rozcarovan. V jinych BW hrach jsem problemy absolutne nemel. Ostatne to jsem jim prakticky v kazdem survey reportoval, ze fps je "not acceptable".

Lagy se dali cekat a taky byli, silne (coz jsem jim ostatne taky nevahal sdelit jako not acceptable). Cili s tim je potreba pro release pocitat, ale to bych rekl, ze veterani MMO uz tak nejak budou znat.

Porad se nemuzu rozhodnout jestli ta gumovost ovladani byli lagy serveru nebo ceho. Obcas jsem zmacknul ten Force Charge na SW nacez jsem se o 3 vteriny pozdejs objevil u moba, o nejakym plynulym preskakovani nemuze byt rec. O global CD spolu s prequeue zpusobujicim "gumovost" ovladani jsem uz mluvil... Pokud s tim neco neudelaji tak budou stejne thready jako po launch WHO, kde si lidi stezovali na nepouzitelnost skillu v boji, obzvlast lidi s vetsi latenci to rozhodne pociti (ja mel kolem 200ms na US)

0/0
29.11.2011 11:47

Budosek

Re: moc to nevidim

Ok ta poslední věta mě hodně napověděla...... Pokud hraješ na US serverech a stěžuješ si na lagy, tak tady není něco v pořádku. Na EU serverech latence kolem 60 ms. Za 3 dny hraní jsem měl lag asi jen 2x ( cca na 5-10 sekund). Občas se stalo, že mob umřel o půl sekundy později než měl, ale většinu času jsem to hrál bez lagů. Hrál jsem na 1680x1050 a v otevřeném terénu ( Taris) jsem měl 70 fps.

Pokud jsi měl ve WHO v open PVP zonách 5 fps a ve SWTOR máš 18 fps ve scenariu, tak bych problém nehledal v těchto hrách, ale v tvojem PC. Pokud nejsi spokojen s fps na high detaily, tak je tady stále možnost snížení detailů.

0/0
29.11.2011 12:30

Xshoter

Re: moc to nevidim

Hrál jsem celej víkend a ještě včera na moji plečce Athlon x2 4800+, 2 gb na 800 a akorat nova 560Ti.. 1920x1080, vyssi detaily, akorat vypnuty stiny a pod 25fps jsem nesel.. Jediny misto kde to skakalo az treba na 5 bylo u toho nefunkcniho vytahu na Corusant v sobotu. Dementni nepochopili ze staci kliknout jednou a cekat par minut, nebo se prelogovat a kliknout na to nez se nacetli ostatni..

U tech boju si staci skilly dobre posunout a jde to docela v pohode, spis bych bylo potreba zvyraznit zamerovac protoze kolikrat neni videt.

0/0
30.11.2011 1:45

A.A.

Re: moc to nevidim

říkejte si o PVP, co chcete, ale určitě nejhorší PVP je v LOTRO;-D

0/0
8.12.2011 21:06

skl1

Re: moc to nevidim

ty nizke FPS bude chyba asi nekde na tvoji strane, protoze ja mam 5850, ktera je mozna o fous vykonnejsi a mam ji trosku pretaktovanou, ale i tak nemuzes mit 5fps tam kde ja mam 40+  detaily na full a rozliseni 1920/1200. Jedine kde mi slo fps razantne dolu bylo nejake misto s viricim prachem nebo mlhou ci co to bylo, takze tam urcite nejaka chybka enginu, ale jinak naprosta pohoda. To same se tykalo lagu, ktere jsem prakticky vubec nemel, jen vyjimecne a obcas pomalejsi nahrani u cutscen...ping na americke servery 150, na evropske 60-70, coz je parada.

0/0
29.11.2011 12:36

d@rkWolf

protlačovat nic nechci

Předně bych podotknul, že nejsem velkej fanda online her a velká mmorpg sem spíš viděl u spolubydlících apod., sám sem se jim snažil vyhýbat, no nicméně StarWars je StarWars, KotORy sem hltal plnými doušky tak nebylo než pokusit se novinku vyzkoušet, do bety jsem se regnul už dost dávno, takže jsem měl teď o víkendu možnost hru vyzkoušet.

A je to zlo, velké zlo, zlo v tom smyslu, že za cca den(měl sem přístup někdy od 5ti večer v sobotu) do večera v neděli jsem v té hře strávil dobrých 15 hodin, možná i víc. Stále sem měl tak nějak nutkání vyřešit "ještě jeden" úkol, abych zjistil, co se za tím skrývá. Jeslti má tahle hra něčím vyhrát, budou to propracované příběhy, udělal jsem za tu dobu level 14, takže samozřejmě je těžké odhadovat, jak to bude vypadat dál, ale rozsahem to na mě opravdu zapůsobilo.

Je o mě známo, že jsem milovníkem kvalitní grafiky, uctívám první Crysis, nicméně zde se mi grafika líbila, poměr mezi náročností a kvalitou byl myslím zvolen slušně. WoW proti tomu hrůza.

0/0
29.11.2011 1:53

mrtvamrkev

Re: protlačovat nic nechci

nápodobně, taky jsem u toho proseděl celý víkend :) člověk prostě nemůže přestat, protože chce znát pokračování :)

0/0
29.11.2011 8:11

lim-dul

Re: protlačovat nic nechci

tez sem zkousel. pustim to a hned luxusni filmecek WOW jak svina v nekterych zaberech sem premyslel jestli to nejsou zivi herci, prvni sem si rekl ze si zamecuju vytvorim char a jako padavan vstoupim do hry grafika bleee co to je jak to vypadam dyt mam vse na max. okoli a krajina dejme tomu tu bych akceptoval ale jak ja sam sem vypadal odporne ale je to beta tak to urcite bude lepsi. dalsi prekvapko bylo ze sem na zadech nosil zarivku wtf no nic je to beta hraju hraju a docela sem se bavil na 10lvl se ze mne stal jedi a konecne sem dostal svetelny mec no supeer konecne. docela slusna zabava na 1. den

0/0
29.11.2011 9:18

majxik

Nevim jestli uz z vas nekdo...

navstivil svet star wast the old republic, ale musim se priznat ze ja uz jo, a tech prvnich 10 lvl se musim priznat ukazalo daleko zajimavejsi veci nez ta krabice za mnou na polici (WoW) :) a to nehodnotim grafiku ale jen pribeh ktery zde opravdu je a je i docela zajimavej :)

0/0
28.11.2011 23:40

Mablung

tisícovka

Já osobně si to koupím, budu hrát a uvidíme zda mě to chytne. Pokud ne, tak krabice poputuje tam kde je Conan, Warhammer, WoW, Aion, ... . Jedna tisícovka plus pár stovek za měsíc mě skutečně nezabijou. Ale předpokládám že minimálně levelování a objevování nového světa mě bavit bude a že to pár měsíců zabere. Když si srovnám třeba cenu knížky kterou přečtu za den a hry kterou hraju měsíce. No, je to prakticky nesrovnatelné.

0/0
28.11.2011 22:29

Světlonoš_v02

štve mě, že je to MMORPG

já totiž multiplayery nehraju (nikdy jsem nehrál). Kdyby radši udělali další pokráčování KOTOR, tak bych si to s chutí zahrál. ;-(

0/0
28.11.2011 21:29

majxik

Re: štve mě, že je to MMORPG

ono se to v nejhorsim da hrat i jako singl ... s poplatkama :-D

+1/0
28.11.2011 23:40

GhostDogXXL

Re: štve mě, že je to MMORPG

hodně hráčů z SWTOR mělo pocit, že hraje právě singl s prvky MMO, spíš než čistý MMO ...

0/0
29.11.2011 9:40

Světlonoš_v02

WoW už si snad nahrabal dost, ne?

;-O

0/0
28.11.2011 21:18

Kicker

Se nehádejte, zatím vede EvE a za chvíli to bude GW 2. :D

0/0
28.11.2011 20:22

Mankind

Grafika

Tohle neni grafika,to je vysmech vsem sci-fi hram. Nebyt te (ne)grafiky,asi bych hru zkusil. Takze jsem vlastne vdecny ze to vypada tak jak to vypada. :-)

0/0
28.11.2011 20:08

mrtvamrkev

Re: Grafika

ty hrajes nebo nehrajes pribehove hry kvuli grafice? smutne

0/0
29.11.2011 8:09

Mankind

Re: Grafika

Ne nehraji kvuli grafice a jsem uz celkem alergicky jak mi to kazdy predhazuje. Jestli te zajima proc,mas to o par postu vyse.

Pribehova hra? Jsi nainvni. Zadne MMORPG ti nenabidne pribehovou hru na urovni prumerne singleplayer hry. Historie mi zatim dava za pravdu. Pokud se nahodou pletu,pak bude SWO revoluce na poli MMORPG

0/0
29.11.2011 16:31

Vhelsing3

Ja se musim smat jak vsichni resi grafiku...

Jak kdyby na tom MMO stalo a padalo...omg...;-D;-D;-D

Jde o hratelnost a co jsem si zahral betu, tak me to bavi a o tom to je...

Jestli si budu chtit pustit neco kde budu slintat nad grafikou, tak na to mam napriklad Skyrim, nebo Poblivion s modama...

A co se tyce evoluce MMO....jak tady nekdo zminoval...jedina evoluce na tomhle trhu jsou mikrotransakce...a tak to jeste delsi dobu bude... vymyslet nejaky inovativni content stoji penize a penez je dneska v devenloperskych firmach malo...takze si zvyknete a nebo se na to hrani vykaslete ;-)

0/0
28.11.2011 12:19

filc

Re: Ja se musim smat jak vsichni resi grafiku...

Ale tady nikdo nechce slintat v MMO nad grafikou typu BF3. Skyrim je na tom mimochodem v detailech hodne podobne jako SWTOR a ten obsolete graficky engine je skutecne strasnej.

To co bych ocekaval od subscription based MMO je kvalita na urovni roku 2011/2012. Ocekaval jsem nadherne ladenou anime grafiku ve stylu Clone Wars TV show, jenze ta kvalita tam proste neni a pritom by tam byt mohla. A to je ten problem. Az pridaji detailni textury a poradnej clothing system, tak si hru rad koupim. Do te doby radeji budu hrat free mmorpgecka, ktera jsou na tom graficky imho mnohem lepe.

0/0
28.11.2011 12:24

Vhelsing3

Re: Ja se musim smat jak vsichni resi grafiku...

Jasne, chapu... nektere veci jsou tam opravdu silene na dnesni dobu....vsak vam to nikdo nebere...Ja radsi uvitam misto grafiky nejaky luxusni content u ktereho stravim hodiny a hodiny zabavy... :-)

Kazdy mame jine pozadavky a proste nikdy clovek nemuze uspokojit vsechny hrace...

Ja bych taky hral free mmo, bohuzel nenasel jsem takove, ktere by me bavilo....svym obsahem.

0/0
28.11.2011 12:28

Ivesm

Re: Ja se musim smat jak vsichni resi grafiku...

...Anime grafiku? Vy ste blázen!

0/0
28.11.2011 12:31

filc

Re: Ja se musim smat jak vsichni resi grafiku...

Ani ne. Autori sami rekli, ze Clone Wars byla inspirace.

0/0
28.11.2011 12:37

Giga Pudding

Re: Ja se musim smat jak vsichni resi grafiku...

animé grafika nebyla ani v clone wars :)

0/0
28.11.2011 22:52

filc

Re: Ja se musim smat jak vsichni resi grafiku...

omlouvam se mistre Puddingu, CGI Animated tedy ;-D

0/0
29.11.2011 16:17

Xeen

Re: Ja se musim smat jak vsichni resi grafiku...

Grafika neni zasadni do chvile kdy neni tak odporna ze zabije jakoukoli atmosferu ze hry. Je to subjektivni ale toto je u mne prave tento pripad. Pripadam si tam ne jako galakticky hrdina ale jako na srazu uchylu v elastakach :).

Skyrim si koupim jednou a pak si jej hraju. Tady platim prakticky kazdy den pres to i kdyz tu hru zrovna nehraju.

Vymyslet inovativni system neni tak slozity, jak se zda. Co se tyka plateb - co treba platit 10 centu za kazdou hodinu ve hre? Predplatis si 50 hodin. Nehrajes? Neplatis, neubyva ti cas. Spravedlivejsi, ferovejsi. Co se tyka nesmyslnych spawnu nejprimitivnejsi je - aby se mob spawnoval jen kdyz v jeho "agro range" neni zadny hrac. Jenze proc vymyslet inovace kdyz "ve wowku to funguje, tak udelame kopii, pridame par blbosti a vyhypujeme je".

0/0
28.11.2011 12:28

Xeen

Re: Ja se musim smat jak vsichni resi grafiku...

Pokud MMO, ktery je placeny, hnusne vypada, prakticky nic noveho nenabizi, tezko najit duvod, proc za nej utracet a navic pravidelne. Chapu, ze nekterym lidem staci ze tam je svetelny mec. Jinym staci ze to vypada jako wowko, hraje se to jako wowko, ovlada se to jako wowko ale je to SCIFI WOWKO. Takze sbohem WOWKo jdu na sWOW:Tor.

0/0
28.11.2011 12:29

Vhelsing3

Re: Ja se musim smat jak vsichni resi grafiku...

Zadny MMO nic noveho nenabizi...A nabizet dlouho jeste nebude...vse se vetsinou vraci do starych koleji, protoze tak to chce vetsina hracske komunity.

A o tom to je...penize.

S tim nikdo nic nenadela, pokud nevymre 80% dnesnich aktivne hrajicich a zustanou jen ti co chteji zmeny.

A co ze to ma dost z wow....WOW tady je dost let...stravil jsem v nem taky par let a nesmirne me bavilo a sem tam si to zaplatim...To jeste zadny jiny mmo ve me tak moc nezanechalo, abych se k nemu vracel...:-)

A pokud SWTOR bude stejne dobre...tak jsem nadsen...:-)

0/0
28.11.2011 12:34

Vhelsing3

Re: Ja se musim smat jak vsichni resi grafiku...

Tak vas platebni system by vas maximalne tak zruinoval...:-);-) Ale zni krasne...idylicky...bohuzel nerealne a neproveditelne.

0/0
28.11.2011 12:38

filc

Re: Ja se musim smat jak vsichni resi grafiku...

Zajimave. Tenhle platebni system funguje v cinske verzi Wowka od zacatku a funguje. Platite za odehrane hodiny. 8-o ;-D

0/0
28.11.2011 12:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.