Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V BioWare mají rádi Skyrim. V Dragon Age 3 budou některé jeho prvky

Vývojářská firma BioWare obdivuje The Elder Scrolls V: Skyrim a chce z něj využít mnohé prvky u chystané hry Dragon Age 3. Jak ale dát dohromady otevřený svět a lineární příběh, to není jasné. Prý nás čeká překvapení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mankind

Bioware

Jak znam Bioware z posledni doby,tak  vezmou ze Skyrimu to nejhorsi a pridaji to do sve hry. Treba spolecniky bez jakekoliv minulosti co umi papouskovat 3 vety. Nebo questy a jejich reseni,kde mate na vyber mezi hlouposti a jeste vetsi hlouposti,ale kde nenajdete ty nejprirozenejs reakce.

0/0
22.12.2011 16:56

Normandy

Re: Bioware

ve hrach od bioware jsou spolecnici vzdycky propracovany se svym pribehem i spoustou dialogu takze pochybuju, to je domena jejich her

0/0
22.12.2011 17:56

Mankind

Re: Bioware

Ja to sice nemyslel smrtelne vazne,ale budiz.

BIOWARE z meho pohledu dela stale horsi a horsi RPG a treba v DA2 mi spolecnici prisli nudni. Snad az na tu elfku(Meril?) s krvavou magii.

0/0
22.12.2011 18:19

Ej.dzej.rimmer

Re: Bioware

S questama problem zatim nemam, ale ti spolecnici co papouskuji to stejny jsou vazne otravni.

0/0
22.12.2011 22:21

Mankind

Re: Bioware

Dva priklady za vsechny-male dite po tobe chce zabit nejakou zenskou kvuli uplne hlouposti. Ty mas moznost jen ukol vzit nebo nevzit. Nemas moznost mu to rozmluvit,nemas moznost vyhledat tu zenskou a vyhrozovat ji/potrestat jinak,nemas moznost to vyresit jakkoliv jinak. Muzes ji jenom zabit.

Nebo te v noci unese jakasi zenska a kdyz se probudis,jsi  s ni zavreny v malem domku,kde jsou jeste tri zajatci. Musis jednoho z nich zabit,jinak te ta zenska nepusti ven. Zenskou nemuzes ukecat,zenska nejde zabit(je nesmrtelna),dvere nejdou nijak otevrit. Musis proste zabit jednoho ze zajatcu,jinak te hra nepusti dal.

Opravdu ''nejprirozenejsi'' reseni questu.

0/0
23.12.2011 7:47

Yerm

Re: Bioware

Nevím jestli bych questy pro Dark Brotherhood zrovna bral jako dobrej příklad.

0/0
23.12.2011 13:05

Mankind

Re: Bioware

Vyborny priklad(a je to jen spicka ledovce). Vis proc? Protoze ja nikdy nemel s bratrstvem nic spolecneho. Neplnil jsem pro ne questy a nikdy za celou hru jsem je nevyhledal.

0/0
23.12.2011 15:48

Yerm

Re: Bioware

Mi jenom přijde že pokud bys s tím nechtěl mít nic společnýho, tak odejdeš pryč a vykašleš se na to. Ten kluk provedl rituál pro přivolání Temnýho Bratrstva. Reálně, pokud bys s nima nechtěl mít nic společnýho, udělal bys něco jinýho než šel pryč a zapomněl že se něco takovýho stalo? Šel bys za ženskou a řekl jí "hele nějakej fracek na tebe přivolává Bratrstvo, radši začni bejt hodná"? Asi by tam měla bejt nějaká možnost jak zkusit kluka přesvědčit, ale vzhledem k tomu, že si sehnal všechno potřebný, tak to asi myslí vážně. A motat se mezi bandu zabijáků a jejich věci si koleduje o to probudit se s hlavou dva metry od těla. Chci tím říct, že zrovna v tomhle příkladu mě nanepadají jiný logický možnosti který by tam měly bejt (a který by končily jinak než odpovědí "nemotej se do toho" nebo tvou smrtí z ruky Bratrstva, který jsi naštval).

0/0
23.12.2011 23:00

MarMares

Re: Bioware

No, zrovna ta ženská se zabít dala. Říkala, že musí někdo zemřít, takže buď zabít jednoho z těch zajatců (nebo klidně tři), nebo tu ženskou, která u sebe měla dobrý věci a klíček ven - což nastartuje úplně jinej úkol.. (vyvraždit temné bratrstvo). To teda nevím, jestli jste to vůbec zkusil :)

K tomu prvnímu questu - taky jsem zkusil, jestli se nedá té ženské nějak vyhrožovat, ale přišel jsem tam (jakoby) jako zástupce Temného bratrstva. Od toho bych určitě nečekal, že něco někomu rozmlouvá, na to jsou tam questy jiný.

Takže to jako "výborný příklad", jak dále píšete, rozhodně neberu.

0/0
23.12.2011 17:11

Mankind

Re: Bioware

Prosim? Ja ji zabil celkem trikrat(3x) a pri klesnuti zivotu na nulu vzdy jen klecela aby opet vstala a bojovala. 

A k tomu prvnmu questu. Ty jsi tam mozna prisel jako zastupce temneho bratrstva,ja ovsem ne. Prisel jsem zjistit co se da delat,ale s zenou nebylo mozne navazat zadnou konverzaci,nic. To same vsichni v dome. Mohl jsi ji jen zabit.

Jestli to neberes jako dobry priklad,prosim.Tvoje vec. Schvalne jsem vybiral do oci bijici nesmysly. Takove questy jsou tam temer vsechny(a to rikam jako clovek,kteremu se hra libi). Kdyz to porovnam treba s Fallout:New Vegas,kde mel temer  kazdy quest 3 nebo 4 reseni....

0/0
23.12.2011 20:18

doktor_bota

Re: Bioware

Pokud si dobře pamatuju, s tou šéfkou temného bratrstva to byl bug prvních verzí, aktuálně jde normálně sejmout (ale je dost tuhá). Co se týče babizny z děcáku, tak tam je to logické, je zobrazena jako sadistická mrcha, která se vyžívá v týrání dětí, o které ale nikdo nemá zájem, takže má volné pole. Jak by sis představoval "paragon" řešení, pokud je dané podle tebe "renegade"?

0/0
23.12.2011 21:40

Ej.dzej.rimmer

Re: Bioware

A na jake urovni mas speech level?Protoze cim vetsi speech level, tak ti pak mas vice mozsti na vyber pri rozhovorech a nebo ukolech.Jak rikam s ukolama zatim zadnej problem nemam.Prijdou mi v pohode.A jestli z tech 100 ukolu bude par nelogickych, tak co jako?Dyt ten svet je tak obrovskej a paradne udelanej, ze nejaky ty chybky jsem ochotnej odpustit.

0/0
23.12.2011 17:31

Mankind

Re: Bioware

Kdyz ti to nevadi,bud rad. Jsi asi jeden z mala.

A mimochodem-i kdyby speech lvl oteviral dalsi dialogy(cimz si u Skyrimu nejsem jisty-ty moznosti tam jsou porad a zalezi na skillu zda se povede nebo ne nekoho presvedcit/zastrasit).nic to nemeni na faktu ze jsem musel udelat to co po me quest chtel,protoze nic jineho neslo.

Opet dodavam ze hra se mi libi,ale moznosti(respektive nemoznosti volby) pri questech ji ubiraji

0/0
23.12.2011 20:24

Ej.dzej.rimmer

Re: Bioware

No ja ve Skyrimu nejsem zatim moc daleko.Prochazim si to svoji cestou a tusim, ze mam postavu na 17 levelu, takze ty Questy co jsem mel byly zatim v pohode,ale je fakt, ze jedna vec me zarazila a to, kdyz jsem omylem pri boji s drakem trefil jednoho typka co vede ten odboj, tak po me s jeho vojakama sel jak divej a nezbylo nic jinyho nez je odrovnat, ale kupodivu on nesel.Jak pises vyse o te zenske, pokazde si jen klekl, kdyz mel asi milimetr zbyvajiciho zivota a pak zase vztal, tak jsem musel nahrat svoji hru znovu, protoze jsem si rikal, ze asi bude asi nejaka dulezita postava, ale kupodivu jsem s nim mohl prohodit jen par vet nebo spis to byl z jeho strany monolog at jdu do sveta a dokazu, ze jsem na jejich strane a nebo at se klidim.Coz mi prislo hodne divny.Zabit nesel a jeste me posila bojovat proti mistnimu panovniku, ale ze by mi k tomu dal nejakej poradnej duvod to ho ani nenapadlo.

Je fakt, ze oproti Fallout NV tech moznosti na kecani a reseni questu moc neni.

0/0
24.12.2011 7:25

mysh.82

Linearita a otevřený svět

Že neví, jak spojit otevřený svět a lineární příběh? Vždyť přesně takové jsou všechny díly The Elder Scrolls - sice otevřený svět se spoustou subquestů, které jsou ale na jedno brdo, a hlavní příběh je lineární až běda. Neupírám TES jeho kvality, taky si ho rád zahraju, ale rozhodně to není příklad RPQ s nelineárním příběhem.

0/0
22.12.2011 15:09

jarous76

No ne

To jako ze se ten 1 tunel kterym musite bezet porad dopredu mozna na chvilku (1 nebo 2 fighty?) rozvetvi?

0/0
22.12.2011 10:18

Sany_CZ

Re: No ne

Přesně tak. A navíc rozhodí interface tak aby to vypadalo přesně jako ve skyrimu.

0/0
22.12.2011 10:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.