Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Command and Conquer: Generals 2 se chystá vzkřísit sérii

Strategie dnes už moc nefrčí. O to větším překvapením je oznámení dalšího Command and Conquer s obrovskými ambicemi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jirka006

Sranda

Hlavně aby u toho byla sranda jako u původních Generalsů. Hlášky typu "AK47 for everyone" (GLA) nebo "I need shoes" (GLA worker) nebo "I am BIG" (čínský velký tank)... nejdou zapomenout.... Nikdy se mi to neohrálo... R^

0/0
4.2.2012 1:35

Jirka006

Re: Sranda

...a aby to bylo portované i na Mac... ;-)

0/0
4.2.2012 1:36

buvolx

CnC

Budu se bavit jen o multiplayeru, kdy hraju proti reálným lidem, nikoli PC, to mě baví. Pro mě je důležité, když je hra reálná, když se do ní mohu vžít. To se mi u Generals 1 líbilo, ale multiplayer  téhle hry byl tak zacheatovaný, že člověk s fair přístupem neměl šanci. 2 roky jsem hrál CnC 3 Kaneův  hněv, dobrý, ale nedokázal a stále se nedokážu vcítit,  že existují nějací Scrins nebo NOD, proto hraji především GDI, jenže ti jsou zase nejslabší..., to je o tom vybalancování jak tu někdo psal.... No a CnC4 , tragédie, hrůza, hnus, jsem strašně zklamaná, čekal jsem že to někam směřuje, ale tohle.... Na Generals 2 jsme zvědav, ale pokud vím, tak původní tvůrčí tým propustili, tak jsem zvědavý.

0/0
26.12.2011 14:37

adis002

Re: CnC

GDI jsou nejslabší? Mě osobně přijdou ve většině případů nejsilnější ;-D mammooth tank ready...

0/0
27.12.2011 9:53

Tajemný muž

Re: CnC

Mě taky přijdou nejsilnější. ;-) Už u Tiberian Sun byli trochu silnější než NOD a po datadisku (Firestorm), kdy artilerio NODu už nedokázaly zaměřovat a brutálně přesně a efektivně ničit pohyblivé cíle nebyl pochyb o nejsilnější straně.

A kdy v trojce člověk hraje World Domination, tak nejslabší jsou Scrin, pak NOD a dlouho před nimi GDI.

Co se týče GENERALS, hrával jsem to velice rád, podle mě nejsilnější byla China Tank general. I s ním jsem si vytvářel silné letectvo (kvůli obraně), ale ty tankové armády neměly obdoby.

0/0
27.12.2011 13:07

adis002

Re: CnC

jo jo... GDI je prostě strašně přehulená strana- a nebo strašně zjednodušená, aby za ni každý mohl hrát a nemusel u ni moc přemýšlet (u scrinů je třeba hodně rozvinout taktiku, nemají žádnou univerzální jednotku jak má GDI mammootha), za NODy jsem moc nejel, no teď jsem to nainstaloval i s Kanes Wrath tak se jim podívám na zoubek po cca půl roce co jsem jel posledně :-) jinak u Generals: za mě jednoznačně Čína pěší generál, v případě, že se nechci dlouho tahat s nepřítelem, tak USA Air Force general... což je vesměs taky strašně přebuřený generál... :-/

0/0
27.12.2011 13:41

IARK - Skleněný Králíček

Re: CnC

To je muj, letecky general R^ s tim jsem si to daval, kdyz jsme hrali 2 vs 5 ;-D

0/0
2.1.2012 12:26

Světlonoš_v03

problém této hry je, že je pořád stejná

vzpomínám si, jak jsem kdysi dávno na pentiu hrával command and conquer první díl a fakt mě to bavilo. Dokonce jsme to s bráchou hrávali proti sobě. Vyzkoušel jsem ještě dvojku, ale přišlo mi to to samé jak jednička a už mě to nebavilo. Ty další díly už jsem nehrál, jen viděl na youtube a mám pocit, že je to pořád to samé jako ten první díl, jen s pořád lepší a lepší grafikou, o čemž si však nejsem jistý, že to vylepšuje hratelnost a zábavu.

Je škoda že strategie jsou mrtvé. Já jsem měl rád zejména ty vesmírné - Master of Orion I a II, Ascendancy, Galactic Civilizations, Alpha Centauri

0/0
26.12.2011 11:24

qawadar

Re: problém této hry je, že je pořád stejná

tak ten zanr strategii je uz vycerpany, co chces jeste vylepsovat z tech her co jmenujes? Ted je to hlavne o RPG hrach, tam se meni aspon prostredi a dej.

0/0
26.12.2011 22:02

Wolfling

Re: problém této hry je, že je pořád stejná

To je asi stejne duchaplne tvrzeni, jako rict ze RPG jsou uz vycerpane a jen se ruzne prejmenovavaji zbrane, kterymi hrdina macha.

+2/0
26.12.2011 22:24

Platon23

Re: problém této hry je, že je pořád stejná

Žánr není mrtvý, ale má jednu nevýhodu, zakomponovat do něj příběh je náročná věc, hratelnost se moc vylepšovat nedá, ale nebudem si nic nalhávat u kvalitních rpg titulů je laťka hratelnosti hodně vysoko, stejně tak u strategie. Dle mého má v současnosti rpg výhodu v příběhu, pokud je kvalitní a udělá se i hra dobře, je zaděláno na úspěch, to samé potřebuje dle mého strategie, dostat dobrý příběh do hry a umět ho podat, pak zas bude mít úspěch.

0/0
27.12.2011 2:31

SCkPFjqnU

graficky motor

nerika nic o tom jaky bude fyzikalni model. Fotorealisticky nemuze ziskat novy rozmer nebo vyznam. nicmene nic nenasvedcuje tomu ze nepujde o nic jineho nez o game for fun.

0/0
26.12.2011 11:08

Danny_Kay

Hlavne by ta strategie...

...nemela byt koncipovana tak,aby u toho clovek musel premyslet...To by u dnesni generace hracu nemelo sanci...;-)

+4/0
26.12.2011 10:18

sombreri

Re: Hlavne by ta strategie...

A tak to ja bych naopak bral, kdyby to tak bylo.. U C&C jsem byl vzdycky rad, kdyz se muselo prijit na zpusob zvladnuti protivnika, a ten zpusob se menil.. To byla parada... Ale je pravda, ze dnesni hraci jsou zvykly primocare projit pribehem a nechteji nic co je zdrzi a nedejboze zapoji hlavu..:-/

0/0
26.12.2011 11:22

IARK - Skleněný Králíček

Re: Hlavne by ta strategie...

;-D paneboze do ceho jsi dusi dal ;-D

0/0
2.1.2012 12:27

Kovir Wyttcliff Gerra

Inovace

C&C Generals 2 nepotrebuji nejnovejsi fyziku, ale komfort ovladani, zabranit klikfestu a poradne vybalancovani ruznych frakci (a ne rozbalancovani do systemu kamen nuzky papir).

napr v RUSE jsou velmi zajimave pokusy o zavedeni klamnych manevru na nepritele a vsechny zbrane maji urcity rozptyl ve strelbe. Nikdy jsem si nevsiml, ze bych si rikal, ted jsem to prohral protoze netrefil...

Dulezite je taky moznost hrat hru vybalancovane (stejne podminky, zrcadlova mapa) a pro jine zase obracene nevyrovnane mapy tak aby si kazdy nasel svoje.

Ostatne, dejte lidem na pul hodiny pocit, ze si hezky stavi armadu, udelejte to tak, aby jednim veselym uderem neni hrac okamzite vyrazen ze hry a mate recept na uspech.

COz mne pripomina, ze na podobnych hrach bych zevseho nejvice uvital poradne provedeny ranking system, aby clovek kdyz ma chut hrat odpocinkovou hru posnal kdo na tom jak je a mel moznost se domluvit na hre s tim s kym chce a ne s tim kdo chce nejake rychle a jednoduche vitezstvi...

0/0
26.12.2011 10:04

psyonic

Re: Inovace

Souhlasim s ranking system, v SC 2 funguje imho dobre, ale s tim ostatnim souhlasit nemuzu.

Ve strategii musim logicky vymyslet taktiku, kterou soupere prekvapim, vyvedu z miry, vycheesuju, znicim. A ne, ze se ho zeptam, promin, ze rusim muzu zautocit? To muzu hrat piskvorky.

0/0
26.12.2011 15:57

BcJazz

...

Důležitější je, co takový grafický motor přinese hráčům samotným...

Co to přinese? Hodně zavařených grafických karet;-D. Už i já se o tu svou bojím;-). Jinak tedy k článku... jestliže trh s RTS skomírá, pak je to možná i tím, že moc nových zrovna nevychází... já bych si nějakou dal, ale budu muset sáhnout po starých.

0/0
26.12.2011 3:18

Mankind

Re: ...

Hracum to neprinese nic. Kdy byla nejaka skutecna inovace v RTS hrach? A jde vubec vymyslet jeste neco noveho?

0/0
26.12.2011 7:15

adis002

Re: ...

kdy byla nějaká skutečná inovace v FPS hrách? a jak se prodávají! viz Call of Duty

0/0
26.12.2011 9:36

Mankind

Re: ...

Ja jen odpovidam na recnickou otazku z clanku:) Nezapomen ze se stale rodi nova generace hracu,pro ktere bude treba zrovna tahle hra ''tou Prvni'' ;-D

0/0
26.12.2011 15:03

dual_tip2

rok vydani

no tak jako pekne vypadajici filmecek ... ale jestlize to vyjde za rok a pul, tak nevim nevim, jestli to jeste neco vzkrisi ...

0/0
26.12.2011 0:22

slanecek

Re: rok vydani

To Bonusweb vzkřísí tohle preview, akorát to vyjde s jiným nadpisem R^

+4/0
26.12.2011 0:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.