- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
necham se prekvapit, a mezitim nez to vyjde asi zase oprasim Silent Storm Sentinels, jak to tak vidim
bez klasickeho tahoveho modu uz neni Jagged Aliance....:/ Pamatuji si na ty probdele noci pred 13ti lety u druheho dilu a jeste predtim u prvniho dilu. Demo misi JA2 na SCORE CD jsem hral snad 100x :) A potom orgie v plne verzi, lozeni po strechach, vyckavani za rozkem na neboheho nepratelskeho vojaka vybehnuvsiho primo pred usti Ivanova kulometu HK 21, ostrelovani na dalku pomoci meho prvniho uzasneho FN FAL a samozrejme na meho psychopatickeho hlavniho hrdinu ktery se s oblibou prepinal sam od sebe z mirene strelby do hlavy do strelby davkou. Dodnes mam pred ocima kill, kdy jsem by zakempeny na strese, dostal jsem interrupt kdyz protivnik vylezl nahoru, zamiril jsem za 11 bodu na hlavu, zaslechl jsem psychopaticky smich a chudak prede mnou dostal 3 vcelky do hlavy. Ta se rozprskla, on tak zamaval rukama, odletel dozadu, prepadl ze strechy a hodil salto pozadu na zem. Gejzir krve se za letu pekne protocil a vsechno ohodil:) Best kill ever.
Souhlas. Tahový mod je nutnost, klasika je klasika. Teď testuju novou Jagged Alliance online, tam je aspoň vše při starém :)
tohle hrat bude nepretrzity mlaceni do mezerniku a tvarit se, ze nepratele nevidim?
K cemu mi budou me oblibene nocni stealth akce na noze kdyz je stejne vsechno videt?
Odstraneni tahu by jeste nejspis slo prekousnout, ale zruseni Fog of War nedava nejmensi smysl.
To je katastrofa. Jagged Alliance bez fog of war a tahové složky. Doufám že jim dojdou peníze než to vydají.
No tendel system rela time s pozastavením , jako je v tomu ze série UFO mě tedy nevyhovuje. Systém tahu byl lepší. Navíc Viditelní nepřátelé ? to je snad vtip ? Snad to bude jen jako Options Novice , nebo tak nějak.
Snad to ale i přesto bude dobrá a dlouhá gamesa , jen už Dedrianu mohli taky vystřídat.
Kdysy sem hrál poodbně vypadající hru , taky z banánystátu , ale už nevím co to bylo .... neví někdo
Vypadalo to velmi podobně , jen mapa nebyla ohraničena , celá se tak nějak vznášela v prostoru.
Ale vzdyt UFO bylo na kola uplne stejne jako JA. Realtime dokud nedoslo ke kontaktu s protivnikem a pak se to preplo na kola.
Nejdřív jsem byl z titulku nadšený. Tento typ her mám nejraději a už v podstatě nevycházejí. Pseudorealtime mi taky vyhovuje. Na druhou stranu, bojovat v té samé zemi a s tou samou protivnicí jako před třinácti lety? Dost divné a začíná to vypadat jen jako remake. Přestává se mi to líbit a nic na tom nemění ani fakt, že královna Deidranna patří mezi mé nejoblíbenější záporáky. Absence fog of war tomu nasazuje korunu. Veškeré napětí při nočním plížení nepřátelským táborem bude fuč. No, uvidíme, co z toho nakonec vypadne, třeba budu nakonec příjemně překvapen.