Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Patnáct her, které loni nejvíc lákaly piráty

Seznamu ilegálně stahovaných her vévodí tituly pro PC, hry pro PlayStation 3 naopak chybí díky agresivní protipirátské politice společnosti Sony. Seznam proto tvoří trojice PC, Wii a Xbox 360. Pětka nejstahovanějších titulů pro konzole od Microsoftu dosahuje nejnižších čísel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Nannius

jeste jeden duvod ke stahovani i kdyz nijak casty...

... jsou hry (a nebo komercni software), ktere se v pozadovane verzi v CR spatne a/nebo vubec nedaji sehnat...

0/0
4.1.2012 20:28

KarlosCZE

Re: jeste jeden duvod ke stahovani i kdyz nijak casty...

Taky jde dost o nároky té které hry.. Stáhnu si gamesu z torrentů, vyzkouším jak to běhá a jestli to můj komp zmákne.. a pokud ano, kupuji, abych mohl hrát po netu.. To dělá myslím si mraky hráčů.. Nehledě na to, že při všech těch ochranách a steamu a připojování k netu a tomuhle a támhletomu je mnohdy o dost jednodušší prostě stáhnou cracklou verzi a pápálála.. Kupovat má smysl pouze MP hry..

0/0
5.1.2012 9:36

Rudý přízrak fights for freedom

Re: jeste jeden duvod ke stahovani i kdyz nijak casty...

Komercni software jsme ve firme kupovali i z Kanady, bud poslali po zaplaceni jen odkaz na stazeni nebo dorazilo i CD, ale zatim vzdy jsme uspeli.

0/0
5.1.2012 12:01

gawy

++

Vydavatele her si mysli, ze jsou neco extra. Kdyz si koupim auto, film na dvd nebo knihu, vse muzu dal prodat v bazaru. Hru dat do bazaru pry nemuzu. Kdyz si koupim (pres internet, ale castokrat i normalne) treba tricko, vyzkousim a nesedi mi, muzu ho  vratit. Hru po vyzkouseni vratit nemuzu.

Nedivim se a chapu ty, co si je nelegalne shani, zaroven to ale neschvaluji.

Take tvrdim (narozdil od zdejsich moralistu a hysteriku prava neznalych), ze kradez a poruseni autorskych prav jsou dve rozdilne veci.

+7/0
4.1.2012 12:35

Vrah

Re: ++

Souhlasím. Morálisti se domnívají, že výraz „porušení autorských práv“ nezní tak zavrženíhodně a lépe se jim uplivuje pomocí slov krádež a zloděj, jako by krádež byla etalon vší zavrženíhodnosti, snad ještě horší než vražda, protože vražda – stejně jako porušení autorských práv – není krádeží. Ach jo.

0/0
4.1.2012 14:15

Meck IV.

Re: ++

je to tak...bohužel

0/0
4.1.2012 19:50

Ej.dzej.rimmer

...

Pokud vas hra nebavi tudiz za ni neste ochotni platit, tak na co ji stahovat?Na zabiti casu?Mozna kdybyy jste jen nezabijeli cas hranim her co vas nebavi a vyuziliho lepsim zpusobem, tak by jste pak neli i penizr na to koupit si hru za blbej litr.

0/0
4.1.2012 1:06

Vrah

Re: ...

1) Předpokládáte, že toho, kdo není ochotný za hru platit, ta hra nebaví, ale ten předpoklad může být mylný. Může ho hodně bavit, může na ní uletět až k závislosti, ale zkrátka za ni není ochoten platit. Důvodů, proč má někdo doma nainstalované nelegální kopie her, by se při bližším zkoumání jistě našlo dost; namátkou bych měl dva:

2) Blbej litr je pro někoho hodně peněz.

3) Podobně jako dítě na základce z chudé rodiny musí být silnější povahy, pokud se nechce trápit posměšky finančně dobře situovaných spolužáků, může puberťák či adolescent, má-li problémy se sebehodnocením, kompenzovat finanční a osobnostní nedostatečnost tím, že zná a hraje (nej)novější hry.

 

4) Konečně pokud jde o samo zabíjení času, tak to nemá s placením už vůbec nic společného – jestliže někdo hraním čas zabíjí, je zcela nedůležité, jestli za hru platil či nikoli. Nicméně nevěřím tomu, že by někdo zabíjel čas hrou, která ho nebaví.

+1/0
4.1.2012 2:15

Ej.dzej.rimmer

Re: ...

Prave u posledni diskuze na tohle tema jsem mel na svuj pobonej prispevek reakci s odpovedi, ze dotycnej neni ochotnej za hry platit, protoze nejsou kvalitni a on nema jen zabiji cas.Muj nazir je ten, ze kdyz neco neni kvalitni, tak to nebudu ani hrat.Samozdrejme je i vice duvodu proc hry stahovat, ale muj prispevek miri hlavne na ty, kterych se to tyka.

Krome toho litr pri dnesnich cenach nejsou ooravdu zadny penize.Je to jedna patecni chlastacka, kterou si hodne lidi nejsou schopni odpustit a proto pak nemaji na hry penize.

Jinak omlouvam se za preklepy, ale prispevek pisu z mobilu.

0/0
4.1.2012 3:25

Vrah

Re: ...

Vidíte, litr je možná pakatel a páteční chlastačka pro vás, ale zkuste si připustit, že i když to „nejsou žádné peníze“, pro někoho to nezanedbatelná částka není ani omylem a utratit jednou týdně tisícovku za alkohol si dovolit nemůžou, i kdyby chtěli.

+4/0
4.1.2012 7:23

Ej.dzej.rimmer

Re: ...

Samozdrejme, ze se to netyka vsech, ale stejne tak se to hodne lidi tyka a kdyz na neco nemam, tak se bez toho proste musim obejit.

0/0
4.1.2012 8:30

Vrah

Re: ...

„kdyz na neco nemam, tak se bez toho proste musim obejit“ – to je jistě správný přístup, ale pro dost lidí bude v lepším případě nedostižným ideálem, v horším na něj budou z vysoka kašlat.

0/0
4.1.2012 9:14

Ej.dzej.rimmer

Re: ...

Tak hodne lidi na nej kasle uz ted.Asi nejhlavnejsim duvodem proc lidi stahuji je: Na co platit za neco, kdyz nemusim? Ja normalne na piraty kaslu, jen se mi nelibi, kdyz dotycni vykrikuji do sveta, ze stahuji a rikaji nejruznejsi,nejhloupejsi vymluvy, kterymy se snazi ospravedlnit svoje jednani.

A ano mas pravdu.''Pirat'' neni zlodej, ale kdyz uz my co legalne kupujeme hry a diky nam maji vyvojari na nejaky hry penize, aby je pak pirati mohli stahovat a jeste se nam za to posmivat jak jsou chytri, ze oni hraji zadarmo a my ne, tak je nezvat zlodeji je aspon maly uspokojeni, protoze jak jsi jiz podotkl hraje to na city :o)

0/0
4.1.2012 15:58

gawy

Re: ...

Proc porad pises "samozdrejme"? Nedaval jsi snad na zakladni skole pozor? Tohle preklep urcite nebude... Jak mam brat vazne nazory nekoho, kdo ani neumi cesky?

0/0
4.1.2012 12:11

Vrah

Re: ...

Hodnotit pravdivost myšlenky podle znalostí pravopisu může jen hlupák, který sám nemá protiargumenty. Zkuste o tom trochu popřemýšlet.

0/0
4.1.2012 13:33

Ej.dzej.rimmer

Re: ...

O chybach vim, ale jelikoz ziju uz 7 let v zemi, kde se Cesky nemluvi a k zivotu potrebuju Anglictinu, tak to nijak neresim.Pokud se nekdy vratim, tak si cestinu urcite oprasim.Mohl bych tu psat Anglicky.Momentalne mi to jde lip, ale pochybuju, ze by tomu vsichni rozumneli.

0/0
4.1.2012 15:47

IARK - Králíček Chlupíček

Re: ...

1) Jedina rada - nejses ochoten platit - nehraj to. Rv

2) ubohe - kdyz na neco nemam, tak si to proste vezmu? Rv

3) Aby byl nejakej pubos in? To me fakt nezajima, pokud se spolecnost situuje a posmiva podle toho zda hraje ci nehraje nejnovejsi hry, tak je to dost uboha spolecnost do ktere by normalni clovek nemel ani zapadat Rv

4) zabijejte cas jinak nez nelegalne - pokud se neumi zabavit legalne je to k placi - taky to tak vypada, decka nalepena u kompu uz ani nevylezou ven Rv

0/0
4.1.2012 7:37

Vrah

Re: ...

1) Já to ale nejsem ochotný hrát ani zadarmo, proto to nehraju. Ani jsem nic takového neobhajoval.

2) Ani tohle jsem neobhajoval. Jsou ale lidi, pro které to je dostatečný důvod ke stahování.

3) I toto bylo jen vysvětlení, jaké pohnutky někoho k stahování mohou vést.

4) Konečně i tohle nebylo žádnou „morální obhajobou“, nýbrž reakcí na Ej.dzej.rimmerův příspěvek.

—— Zkuste pochopit, že vysvětlení důvodů může být zcela oproštěné od morálního soudu (kladného či záporného, to nehraje roli). Když budete například bojovat s toxikomanií, taky budete hledat důvody, proč lidi fetují a na základě zjištěného spustíte nějakou preventivní kampaň. Když budete kulhat na jednu nohu, taky budete rád, když vám lékař řekne příčinu, abyste se mohl (pokud je to možné) vyvarovat kulhání na nohu druhou.

0/0
4.1.2012 7:51

IARK - Skleněný Králíček

Re: ...

K, pokud to mel byt jen vycet, tak souhlasim

0/0
4.1.2012 11:28

Vrah

Re: ...

Přesně tak jsem to myslel – jako pouhý (byť jistě neúplný) výčet důvodů, které stahovače vedou ke stahování.

0/0
4.1.2012 20:25

Meck IV.

Re: ...

no joo, ty jsi náš BW kazatel.... děkujeme za naprosto zbytečný a směšný komentář.... vážíme si toho...

0/0
4.1.2012 19:52

Ej.dzej.rimmer

Re: ...

Porad lepsi nez ten tvuj vyplod.Bez si radsi neco stahnout.

0/0
4.1.2012 21:02

Centurion

Obecně k tématu

Bod 1. - právo existuje nezávazně na našem poznání (vím, že je nelegální = nevím že je nelegální). Nevědomost pouze může hrát roli při jeho aplikaci (u Soudu).

Bod 2. - autorské právo se vztahuje na všechna díla lidské tvůrčí činnosti, ne jen ta, která jsou placená. Pokud tedy autor například vydá hru zdarma na své stránky a někdo jiný ji překopíruje a posílá dál, stále jde o porušení autorských práv (byť s minimální nebo žádnou způsobenou škodou).

Bod 3. - zakoupením kopie se stáváme pouhými uživateli, nikoliv vlastníky produktu. Odsouhlasením licenčních podmínek se zavazujeme k jejich dodržování - tzn. nelze namítat, že jsem nevěděl, že se to nesmí kopírovat apod. Teoreticky právní problém vzniká už při prodeji použité hry do bazaru, ale nad tím zatím vydavatelé přivírají oči. Při striktní aplikaci práva by byl problém už při tom, kdybyste nechali hru hrát kamaráda nebo bratra - ti nejsou smluvní stranou licenčních podmínek. Opět, toto se asi neřeší. Vše je ale jinak poměrně jasné.

+1/0
4.1.2012 0:57

Centurion

Re: Obecně k tématu

Jinak jsem jako každý snad každý člověk tady -taky jsem přišel do kontaktu s pálenými CD a různými staženými hrami a podobně. Systematicky obhajovat pirátství je ale kravina. U filmů nebo hudby to chápu, protože filmaři mají vydělávat především v kinech a hudebníci na koncertech nebo z reklamy. U her ale jiné možnosti zisku než od nás nejsou (ta reklama by hodně lidí naštvala) a naší podporu potřebují. Předesílám, že nejsem z ČPU ani nikoho tam neznám.

0/0
4.1.2012 0:59

Walldstein

Re: Obecně k tématu

Taky nejsem z ČPU (bohužel), ale plně souhlasím...

0/0
4.1.2012 4:26

Upir_Spike

Re: Obecně k tématu

u filmů to nechápu vůbec. Vždyt je to normální krádež. Já nechodim do kina, ale kupuju si filmy na BD a DVD...mám jich přes tisíc...novinky všechny...a je fér, že někdo kdo za ně nic nezaplatí je má mít jako já co za ně platím? Vždyt to popírá zdravý rozum

0/0
4.1.2012 13:13

Vrah

Re: Obecně k tématu

Další moralista mluví o krádeži? V případě nelegálních instalací je to porušování autorských práv, ale krádež ani omylem. Ani v přeneseném slova smyslu(*). V případě nelegálních instalací mluvit o krádeži je jen honění emocí a „spravedlivé rozhořčení“, začasté doplněné uspokojením, že „já takový nejsem, já jsem lepší než druzí“.

V případě filmů bych o krádeži už teprve nemluvil, protože podle zákona máte právo na kopii zdarma pro osobní potřebu.

----

(*) I když proti samotnému termínu krádeže myšlenky nic nemám, ale to není tento případ. Termín se dá použít v případě analogickém krádeži fyzického předmětu (rohlíku nebo auto, to je fuk) – jestliže například odcizíte něčí čerstvě dopsanou písničku nebo knihu a jdete s tím na osu nebo do vydavatelství, abyste to zpeněžil, tak krom vlastního obohacení jste připravil právoplatného vlastníka o možnost nakládat se svým vlastním majetkem. Oproti tomu v případě nelegální kopie „kradete“ něco, co nikdy neexistovalo, tak jaká krádež? Čeho?

0/0
4.1.2012 13:31

HonyaDj

Re: Obecně k tématu

Hudebníci nepotřebují podporu za nahrané CD? 8-o Máš představu, kolik stovek hodin práce je na deseti autorských písničkách, aby nahrávka po technické stránce za něco stála? Ano, pokud nějaké CD nemůžu nikde sehnat a není ani na Bandcampu, Vimeu a dalších portálech, pak stáhnout - toto se ovšem děje pouze u kvalitní hudby, která je většinou spíše okrajová a vidláci takovou neposlouchají. Ale pokud se mi nějaké CD líbí, proč bych ho neměl podpořit? Pronajmutí profi hudebního studia stojí statisíce nebo miliony. Pokud si lidé i nadále budou říkat, že hudebníci přece žijí z koncertů, takže si zaslouží, aby jejich hudbu lidi stahovali, tak se prostě stane to, že kapely přestanou hudbu úplně nahrávat a lidi budou muset chodit na koncert, jinak budou mít smůlu.

0/0
5.1.2012 0:41

Walldstein

Re: Obecně k tématu

pozor...v bodu 1. máš obrovskou chybu... cit.: "Nevědomost pouze může hrát roli při jeho aplikaci (u Soudu)." Opak je pravdou! V právu platí jednoduchá formulace: "Neznalost zákona NEOMLOUVÁ činy spáchaný v rozporu se zákonem!" což jinak řečeno znamená, že pokud neznám literu zákona můžu páchat protizákonnou činnost a u soudu se odvolávat slovy: "Promiňte, já nevěděl, že je to nezákonné.." tomu by se každý soud jen vysmál a použil onu kouzelnou formulaci o neznalosti zákona. Takže už jen logicky je tvrzení, že nevědomost může hrát roli při jeho aplikaci (u soudu), absurdní..

0/0
4.1.2012 4:24

Gamehoror

Je to s Vámi legrace.

Stáhnu si prototype 3 z internetu. Jsem pirát ? Pochopitelně nejsem, protože hra je na internetu freeware a volně ke stažení.

A když nevim jestli je free a stáhnu ji tak jsem pirát ? Nebo jsem měl jen kliku že jsem stáhnul něco co je free. Jaký je poměr free her a komerčních a jak se pozná co smim a co už nesmim stáhnout ?

Podle toho o jakou jde firmu ? Valve pustila free tušim Portal a nechala si platit jen za Portal 2.

Jenže to ví jen někdo kdo to sleduje, kdo se o to zajímá a málo kdo ví na co je jaká licence protože nejsme vševědoucí a proto ... stahovat nemůže být trestné při součastném stavu distribuce a chaosu s licencemi.

0/0
4.1.2012 0:36

Walldstein

Re: Je to s Vámi legrace.

V dnešní době kdy Strýček Google ví všechno neni nic jednoduššího než si najít oficiální stránky dané hry a na nich si najít zda se jedná o Freeware, Shareware, Free-to-Play nebo regulerně placenou hru...

Chaos v tom neni. Jen to je o tom, že lidi jsou až příliž pohodlní na to aby si informace o příslušné hře/programu vyhledali na internetu.

+1/0
4.1.2012 4:29

Darkry

Policajtka

že vás to furt baví řešit to pirátství. Mě by spíš zajímalo, kdo je ta holka na tom obrázku !!;-)

0/0
3.1.2012 22:46

Gamehoror

Re: Policajtka

Proč nějaká holka z fotky ?

Posaď se na mustku na schody u metra a uvidíš podobných 300 za půl dne :-)

Pak by Tě to nejspíš přeělo dumat nad jednou fotografií na BonusWebu :-)

+1/0
3.1.2012 23:52

cleb.

Otázka pro obhájce stahování

Mám jednoduchou otázku pro obhájce nelegálního stahování:

Za co se hry pro vás asi mají vyvíjet? Proč bych vám já měl platit vývoj her které vy pak hrajete zadarmo? Z mého pohledu platícího zákazníka by bylo jasně nejlepší kdyby se SW společnosti konečně vzmužily a vytáhly si z vás nějaké ty peníze soudně.

0/0
3.1.2012 21:38

Lev---z_-_-_Rožmitálu

Re: Otázka pro obhájce stahování

vždyt se vyvíjejí třeba aérie arma nebo football manager apod prostě hry který se dají hrát roky

na druhou stranu nemám sebemenší důvod platit za kálofdjuty apod který jednou projdu a odinstaluju to jsou vyhozené peníze

musíš si uvědomit že ty vývojáře nikdo nenutí ty hry dělat at to nedělají at se živí nějakým reálným hmotným produktem ne softwarem když neumí vyvinout SW za který lidi rádi zaplatí

0/0
3.1.2012 21:57

Narhea

Re: Otázka pro obhájce stahování

V tom pripade nevidim duvod proc si nekoupite jen ty hry co chcete a ostatni proste neignorujete?

+1/0
3.1.2012 22:03

Lev---z_-_-_Rožmitálu

Re: Otázka pro obhájce stahování

třeba chci něco vyzkoušet ze zvědavosti

nebo si koupím nový PC a stáhnu si pár her o kterých bych předtím ani skoro nevěděl že existují

jinak já už moc nestahuju už jsem z toho vyrostl

+1/0
3.1.2012 22:05

Narhea

Re: Otázka pro obhájce stahování

Ja myslela spis to, ze si stahnete hru celou ji dohrajete a pak za ni nezaplatite. To je podle me kradez. At je hra sebevic kratka a hloupa tak kdyz ji dohraju tak ji proste tak nejak zaplatim. Taky nemuzete v restauraci snist cele jidlo a pak odmitnout platit, protoze jidla bylo malo/bylo hnusne. To si mate stezovat hned jak Vam to jidlo prinesou. Jinak neodsuzuji pokud si stahnete ze zvedavosti par her zjistite ze 1/2 jsou blbosti a po hodce hrani je odinstalujete. Hlavne pokud ma clovek starsi PC a hra nema demo.

+1/0
3.1.2012 22:13

Vrah

Re: Otázka pro obhájce stahování

Srovnání s restaurací kulhá. V restauraci 1) objednáváte zboží, za které nezaplatíte, takže majiteli vzniká prokazatelná a snadno vyčíslitelná škoda, jakož že se takovým jednáním dopouštíte očividného podvodu, zatímco 2) v případě stažené hry odnikud žádná hra nezmizí, takže je to vlastně „krádež“ něčeho, co nikdy neexistovalo. Netvrdím, že je to nutně eticky čisté, ani netvrdím, že vinou stahování nemá autor finanční újmu, ale není to krádež. Je spousta eticky nečistých věcí, které nejsou krádeží.

0/0
3.1.2012 22:19

Narhea

Re: Otázka pro obhájce stahování

Dobre tak tahle, objednam si v restauraci jidlo, cele ho snim a nasledne reknu: nebyla jsem spokojena, tady mate 50kc, coz jsou vyrobni naklady toho jidla (cena za suroviny). To, ze platite kuchare me nezajima, to ze platite cisniky me nezajima. Proste za suroviny (ktere realne existuji) jsem Vam zaplatila a ostatni je Vase vec.

0/0
3.1.2012 22:28

Vrah

Re: Otázka pro obhájce stahování

Nevím, nikdy jsem nic takového nedělal, ani jsem nebyl svědkem, ale řekl bych, že pokud majitel nehájí tezi, že host má vždycky pravdu, tak to ten host nevyhádá ani omylem. Připadá mi to ale jako hodně odtažitá problematika, pokud jde o autorská práva na hru, aby to šlo aplikovat jako přirovnání.

0/0
3.1.2012 22:34

Narhea

Re: Otázka pro obhájce stahování

Me ne. Pokud v restauraci platim za praci kuchare/cisnika atd. tak nevidim duvod proc neplatit za praci programatora/grafika jenom proto, ze se ten programator tezko prijede buh-vi odkud a da mi pres drzku jako ten kuchar.

0/0
3.1.2012 22:41

Vrah

Re: Otázka pro obhájce stahování

Objednáte-li si v restauraci jídlo, objednáváte si nejen suroviny, ale i práci, kterou má kuchař s tím jedním konkrétním jídlem pro vás. Stáhnete-li si hru, jednak si tím nic neobjednáváte, jednak konkrétně s vaší kopií nemá nikdo žádnou práci, protože stahujete to, co do té doby neexistovalo. Proto jsem přesvědčený o kulhavosti vašeho přirovnání.

0/0
3.1.2012 22:46

Narhea

Re: Otázka pro obhájce stahování

To mozna ano, ale ve velmi obecne rovine: asi souhlasite s tim, ze pokud nekdo neco vytvori a ja to vyuzivam tak bych za to mel zaplatit.

0/0
3.1.2012 22:51

Vrah

Re: Otázka pro obhájce stahování

Souhlasím s tím, že vlastník má právo na přiměřenou odměnu. Sám sice nové hry nehraju, vystačím si se starým freewarem (jediná „nová“ hra, kterou jsem si ale koupil, byla první Mafia, když už byla za dvě stovky), ale kdybych hry hrál, stahoval a nekupoval, alespoň bych se trochu styděl.

Pokud jde ale o ty, kteří hru buď vyzkoušejí a v případě, že se jim líbí, tak si ji koupí, v opačném případě odinstalují, je sice jejich jednání v rozporu se zákonem, ale ten zákon považuji za špatný.

Pak je tu ještě otázka notorických stahovačů, kteří hru stáhnou jen proto, že je to technicky možné, ale kdyby ji stáhnout nemohli a museli za ni platit, nikdy by si ji nekoupili – v takovém případě se domnívám, že vlastníku práv nevzniká žádná škoda, respektive vzniká mu sice škoda, ale vyčíslitelná nulou.

A ještě malá paralela – nevím nakolik (ne)kulhá – v případě hudby ji prý stahovači více kupují; pochopitelně, protože ji znají.

0/0
3.1.2012 23:03

Narhea

Re: Otázka pro obhájce stahování

O lidech co si hru stahnout, zkusi a odinstaluji jsem psala vyse. Prave na ne se hlavne vztahovala ta paralela o restauraci. Ze pokud nekdo koupi hru a celou ji dohraje mel by ji zaplatit. Stejne jako to jidlo. Pokud si hru (treba i ilegalne) stahne a nasledni zjisti ze je to blbost a odinstaluje ji, tak je to jako by si v restauraci po prvnim soustu postezoval ze je to hnus a chtel nahradu (coz je naprosto v poradku). Bohuzel v restauraci to lze vetsinou legalne. V pripade herniho prumyslu to dnes uz bohuzel nejde (driv hry mely dema). Vsechny moje prispevky se vztahovaly na chronicke stahovace, ktere jak vidim odsuzujeme asi oba dva. Zitra mam neco na praci takze jdu spat, ale dekuji Vam za prijemne popovidani.

0/0
3.1.2012 23:14

Vrah

Re: Otázka pro obhájce stahování

Taky dík a dobrou. ;-)

0/0
3.1.2012 23:17

Lev---z_-_-_Rožmitálu

Re: Otázka pro obhájce stahování

jak píšu dole

zločin definuje zákon

a když je zákon nemravný a zbytečný jelikož ho i přes jeho existenci skoro nikdo nedodržuje tak není nutné ho dodržovat

měl by být zrušen

0/0
3.1.2012 22:29

Narhea

Re: Otázka pro obhájce stahování

Co konkretne to ma spolecneho s mym predchozim prispevkem? Dale co konkretne je nemravneho na tom, ze po Vas nekdo chce zaplatit za neco, co on vyrobil a Vy pouzivate? To, ze zakon porusuje kazdy neni omluva. Vetu o skakani z okna Vam maminka urcite rekla.

0/0
3.1.2012 22:37

A.A.

Battlefield 3

Koupil jsem si k ježíšku Battlefield 3. Nainstaloval jsem si to a nestačím se divit. Můj PC je zcela nový a všechny ovladače aktualizované. BF3 mi přesto neustále padá. Nemůžu hrát ani půl hodiny. Na internetu jsem našel stohu návodů, ale proč bych se měl otravovat s nějakým přetaktováním grafického procesoru a já nevím co??? A jakou si myslíte, že mám šanci hru vrátit? Nulovou. Takže asi tak. V dnešní době, kdy jsou hry prostě nedodělané a často dost odfláknuté, mnozí na to kašlou a raději si hru stáhnou, než aby zase utopili nějakej ten litr. A samozřejmě, většina her je pro českého člověka předražená.

0/0
3.1.2012 21:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.