- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud něco platí tento grázl, tak to jde mimo mě!
je Steam, samozrejme do 2015 daleko, ale cokoli jineho nez digitalni distribuce je a bude ztratovy, minimalne na PC si hru do obchodu kupovat nepujdu, pkud neni na Steamu, tak na nejakem warez serveru bude urcite.
Proč přejete zisky jen jediné společnosti? Já nepochopím, proč tu lidi prosazují jen steam. Jasný, steam je zatím nejlepší, ale to se může časem změnit.
Hru z husitskýho prostředí bych si rád zkusil...přece jen za Žižku jsem ještě nehrál :D ale i tak už z toho táhne propadák.
Her s gay tematikou je na trhu zoufale malo, chvalim
jj Žižkobojky s šibenicemi - kde co ukrást a zbytek zplundrovat ... To je téma hodné dneška
Středověk o ničem jiném nebyl, tak proč si nevybrat zrovna husity? Mě osobně fantasy moc netáhne, já radši scifi RPG, lae husity bych zkusil.
Mohlo by se to jmenovat " Koho uplatit pri koupi OKD" aneb jak odřít 100 000 lidí z kůže
Předpokládám, že nová česká hra se bude jmenovat: Jak privatizovat OKD
70 mega Kč na vývoj AAA titulu, který má globálně konkurovat, mi přijde v současné době poněkud málo. Když např. vývoj GTA 4 z r. 2008 stál 100 mega ale v dolarech...
Jakej chceš dělat vývoj ?
Koupíš licenci na nějaký engine.
Pro deset lidí plat řekněme 30 000 kč měsíčně což za rok dělá zhruba 3 600 000.
Jeden na hudbu, dva programátory, čtyři co dělají modely a animace, dva grafiky na textury a případný efekty.
Osum milionů když to budou stavět dva roky. Zbytek na zajištění distribuce a nějaký večírek na pokřtění výsledný hry :-)
Souhlas. Klíma nejdřív obšlehnul Dungeons & Dragons pod názvem Dračí doupě. Uznávám, že na to natáhnul spoustu lidí a klasickej dračák je klasickej dračák - jen to plagiátorství... Pak chtěl vydat na PC nějakou šílenost o pravěkých válkách. V mezičase stačil utáhnout na vařenou nudli Vilemínu Kadlečkovou no a teď, jak tak čtu, ještě pořád nedělá nic pořádnýho.
Oni chtějí hrát divizi? Buď chtějí vydělat a nebo narvat prachy do díry. Pokud chtějí vytvořit A titul, budou potřebovat minimálně 70 mil dolarů na vývoj a 30 milionů na marketing.... Nějakejch 70 milionů korun.. za to nevím co chtějí. Klasická česká šaškárna... pojedeme formuli jedna s upraveným bavorákem :-DDD
Nesmysl - myslis si, ze COD MW3 stal 100mio USD? A co na tom asi tak tech 100 mega stalo?
Jestli si nekdo mysli, ze udelat kvalitni titul stoji 2mld korun, tak je to clovek zralej na chocholouska.
70mio CZK mozna moc neni, asi ne na A hru typu RPG - ale proberte se, 100 mega v dolarech?:-)