Diskuze

Pětina lidí hraje World of WarCraft kvůli přátelům, ukázala anketa

Dva nejčastější důvody, proč lidé hrají populární on-line hru na hrdiny World of WarCraft, jsou přátelé a obsah, v němž hráči testují své schopnosti proti počítači. Vyplynulo to z ankety serveru Mmo-champion, v níž hlasovalo přes 160 tisíc čtenářů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Světlonoš_v03

12. 1. 2012 10:14
já jsem žádné MMORPG nikdy nehrál

tak se chci zeptat někoho kdo jo. Jak se vůbec zajišťuje, aby hráči byli na stejné úrovni. Tj. dejme tomu že zítra začnu hrát jako nováček a začnu příběh. Ale jiní už to hrají dva roky a v příběhu jsou mnohem dál. Budeme se tam společně potkávat nebo ten server dá dohromady jen lidi, co začali stejně jako já právě teď a jsou stejně daleko v příběhu? Kolik hodin herního času tak asi trvá, než člověk projede herní obsah WoW?

0 0
možnosti

Seraffe

12. 1. 2012 10:24
Re: já jsem žádné MMORPG nikdy nehrál

Je to otevřený svět = všichni kdo to hrají se v něm potkávají.

U většiny světů zatím funguje omezení max. úrovně (až na pár výjimek, jako EvE) = je jedno kdy začneš, dříve či později se dostaneš na úroveň ostatních. Max. úroveň čas od času posouvá datadisk (zdroj wow).

Pokud se ti jedná hlavně o souboje hráč vs. hráč, kdy je rozdíl úrovní nejmarkantnější, záleží na světě zda umožňuje PvP i v otevřeném světě nebo pouze v některých zónách (battelgroundy), kam se přihlásíš a pak to spojuje hráče na přibližně stejné úrovni. V otevřeném světě na rozdíl hráčů nic nehledí.

0 0
možnosti

Hagrid23

12. 1. 2012 10:32
Re: já jsem žádné MMORPG nikdy nehrál

K tomu World PVP. Ve WoW sice je, ale už to dávno není co to bejvalo, kdy tě resskillovaly hi levely. Tím jak se zrychlelo expení a zvětšil svět tak už to není takové. I v ostatních hrách co jsem hrával to není takové. Záleží na velikosti světa a toho co hra nabízí. Většina her má battlegroundy do kterých se můžeš přihlásit kdekoliv ve světě. Klikneš v menu a čekáš až tě to přihlásí. WoW nedávno zavedlo rozdělení po 5 lvl. To znamená, že se potkáváš s hráči v rozmezí lvl 10-14, 14-19, 20-24... atd. Jiné hry to mají zavedené podobně.

0 0
možnosti

Glock Mark XXIII

12. 1. 2012 16:14
Re: já jsem žádné MMORPG nikdy nehrál

U WoW bývávalo 10 levlů v battlegroundech (10-19, 20-29, 30-39, 40-49, 50-60, ....)

0 0
možnosti

IARK - Králíček Chlupíček

13. 1. 2012 7:22
Re: já jsem žádné MMORPG nikdy nehrál

To bylo v dobe, kdyz mel Ziska jeste obe oci.

Davno uz je to po 5ti

0 0
možnosti

Glock Mark XXIII

13. 1. 2012 8:52
Re: já jsem žádné MMORPG nikdy nehrál

Aha, já už jsem někde v šerém dávnověku. :-P

0 0
možnosti

odhodlany_vlastenec

12. 1. 2012 11:17
Re: já jsem žádné MMORPG nikdy nehrál

S tím příběhem to nesmíš přehánět. Ten příběh vypadá asi tak, že přijdeš k postavě, ta ti zadá úkoly typu "dones, přines, zabij" a jen se ti pokusí nějak jinak vysvětlit, proč máš zas a znovu jít a zabít 10 těch a těch příšer. Žádný děj, který by se nějakým způsobem posouval vpřed, tam ale není, takže potkávání různě dlouho hrajících hráčů není problém.

0 0
možnosti

Hagrid23

12. 1. 2012 11:34
Re: já jsem žádné MMORPG nikdy nehrál

No to už naštěstí není zcela pravda, ale bohužel to není uplně mimo mísu. S vydáním posledního datadisku se kompletně předělali questy a návaznost. Už to dává větší smys a jakš takš se suneš dopředu. Tedy u WoW. Pak máš hry jako LOTRO a nebo nedávno vyšel SW:TOR a ty jsou fixované na příběh a opravdu si tu atmosféru světa vychutnáváš. LOTRO se skladá z takzvaných "knih" a "kapitol. Děláš hlavní dějovou linii a přitom můžeš dělat doprovodné questy. Je to celkem pěkné a s postupem času je potřeba na vyšší questy partu (raid). SWTOR si myslím toto povznesl na vyšší uroven. Každá postava (4 za imperium, 4 za republiku) má svůj hlavní příběh, který je opravdu dobrý. Prostě dostaneš takzvaně class questy a podle toho se tvůj příběh vyvíjí . Pro každou postavu je to jiné a navzájem si můžete pomáhat.

1 0
možnosti

Upir_Spike

12. 1. 2012 12:22
Re: já jsem žádné MMORPG nikdy nehrál

a questa na zabití x creepu jsou jako bonusové, které naskakují v lokaci a doslova je nikde nesbíráš...jedeš jen jiné questy. Je to fajn.

0 0
možnosti

IARK - Králíček Chlupíček

13. 1. 2012 7:25
Re: já jsem žádné MMORPG nikdy nehrál

Ani ne, kdyz po bonusovem "zabij 20 vocasu" dostanes "zabij 40 vocasu" aby jsi mohl konecne dostat Q "zabij hlavniho vocasa"

0 0
možnosti