Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Být nejlepší on-line hrou posledních let nemusí stačit. Dojmy ze Star Wars

Star Wars: The Old Republic jen těžko přinesou žánrovou revoluci. Tu však jeho autoři nikdy neproklamovali, a hra tak nabízí spíše větší či menší vylepšení dobře známých mechanik. Kombinace sci-fi prostředí a poutavého příběhu je však výtečnou i osvěžující volbou. Vývojáři z BioWare hráčům nabízí titul velmi propracovaný a v mnoha ohledech o něco lepší než konkurence.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Miky11

muj názor

No tak, ačkoliv SWTOR nepřinesl nic moc nového (až na naprosto skvělý příběh který se mění podle každého vašeho rozhodnutí a za každou classu je jiný), tak u mě překonal WoW jednoznačně. Všichni čumíte jen na to, jestli přinesl něco nového :D. To je dost velká blbost koukat jen na to, co hra přinesla do herní evoluce :D. Když se na to podíváte po stránce technické, hratelností atd atd, tak tato hra je 20x lepší než nějaké WoW ;). Hodně lidí semnou nebude souhlasit a chápu to, ale to jenom proto, protože to budou většinou věrní fanoušci WoW, kteří žárlí na tuto skvělou hru, jelikož má jejich oblíbený titul WoW konkurenci :D. Ať vyjmenujete jakoukoliv technickou vymoženost z WoW, tak SWTOR jí má vždycky o hodně lepší a zpracovanější.

0/0
30.1.2012 14:21

Odulin

SWTOR

Zatim mám jen Jedi Guardiana na 21.lvl a bavím se fajn. Líbí se mi to zaměření na SP zážitek. Uvidíme co hra nabídne na 50 lvl. I kdyby toho nebylo moc, tak můžu znova rozehrát za Impérium;)

0/0
17.1.2012 10:49

zcass

"Udělovač poškození, chytač poškození a opravář poškození" :

Ja jsem se hrou zatim celkem spokojen. Exp, Questy proste super. Presne, jako pise O.Sindler, je treba pockat

0/0
15.1.2012 12:42

Riccoman

Par prvnich dojmu

je to v celku zabavna zalezitost a pro fanousky star-wars to urcite stoji za vyzkouseni. Vyznamna implementace pribehu nemusi kazdemu vyhovovat, stejne jako themepark styl a kdo mel rad SWG, ten bude muset zamacknout slzu celkem casto. Ikdyz se vyskytuji nejake ty bugy a nedodelavky (coz se da takhle brzy po startu ocekavat), tak je to celkem zabava. Pak tu mame druhou stranu veci. Hero engine se zatim ukazuje jako celkem mizerna volba (zvlaste pro MMO). Kdyz se sejde vic hracu (a staci treba 16 v PvP), tak i lide s SLI/Cross-Fire hlasi slusny fps drop. Pak tu mame absenci nastaveni grafiky na High resp. prejmenovani moznosti Medium na High (takze muzete zapomenout na high-res textury na postavach), coz trochu mrzaci celkovy zazitek ze hry. Co se content patche tyce, tak prvni prijde behem pristiho tydne, druhy zacatkem brezna.

0/0
14.1.2012 18:31

O.Sindler

To je nemožný

Mě se nejvíc líbí jak všichni kritizuj zbrusu novou MMO většinou kvůli pitomostem a srovnávají ji s WOW nebo nejdejbože s EVE. Dejde tomu proboha chvilku. Nepochybně ještě dojde ke změnám a úpravám. Tohle musel dát hromadu mravenčí práce a nemůžete očekávat že to bude perfektní.

+1/0
13.1.2012 18:30

Folcwine

"udělovač poškození"

Rofl "udělovač poškození", to mě tedy opravdu dostalo. To tu překládají šimpanzi?

+3/0
13.1.2012 17:58

Nadnesený

Re:

Ten překlad je fakt úděsný. Věta "Společník... eliminuje potřebu hledat řemeslné materiály", je taky skvostná.

0/0
13.1.2012 18:52

dave.dhf

Re:

jj..to mne taky dostalo...dokazuje to jen ze uroven redaktoru je opravdu zalostna.

0/0
14.1.2012 12:17

Facepalm

Je roztomilý...

... jak se dá poznat odkud kdo ke SWTOR přešel. A argumenty se pořád opakují: "neumí to xyz (což moje hra uměla), tak je to šmejd". Novinka: není to hra, ze které jste odešli. A nikdy nebude. SWTOR nikdy nebude mít tak player-driven ekonomiku, jako SWG, nikdy nebude mít .... ať to je cokoli, co má WoW. Pokud jste od SWTOR něco takového čekali, chápu vaše zklamání.

Mě SWTOR baví, vyhovuje mi ten mix MMO a prakticky příběhový PRG singleplayerovky z prostředí Hvězdných válek. A tak ho hraju. Je fakt, že obsah na úrovni 50 se s předchozími úrovněmi nedá moc srovnávat, žádná epická story, co člověka táhne vpřed se nekoná. Ať žijou alty s vlastní class story a v případě změny frakce s vlastním vším! :D

+2/0
13.1.2012 16:08

xent

Re: Je roztomilý...

No to by bylo super , kdyby SWTOR nebylo jako WOW.

0/0
13.1.2012 16:21

Mankind

Re: Je roztomilý...

Taky neni.Jdete uz s tim WoW nekam.

SWTOR je celkem klasicke MMORPG. Zadna revoluce se nekona(ani nevim ze by ji slibovali),ale par originalnich napadu narzodil od jinych mmo maji. Pribeh,vyborny crafting,vlastni lod,spolecnici a vztahy  s nimi,dialogy ve skupinovych questech,....

0/0
13.1.2012 16:59

Upir_Spike

Re: Je roztomilý...

mi přijde SWTor úplně jiné než WOW...a upřímně WoW se se SW Tor nemže vůbec srovnávat

+2/0
14.1.2012 14:38

chmurný žnec

questy

Tuhle hru bohužel opravdu totálně deklasuje neskutečná repetetivnost kvestů, které nemají jiný smysl než zabij X/Y vetsich droidu, jako bonus zabij X/Y mensich droidu. Po odevzdani rozbij 0/4 počítačů přičemž budeš muset zabít celou tu hromadu droidu a trashe obecně znovu, protože než si doběhnul zpět tak se to respawnulo. Sice netvrdím, že WoWko bylo nějak uber na kvesty, většinu sem jich koneckonců ani co do story nečetl, ale zdaleka mě to tak neprudilo jako v SWTOR. Tam je levelovat od 35ky a výš opravdu porod. V kombinaci s obrovskou spoustou bugů, které se od launche nikdo neobtěžoval opravit je to opravdu takříkajíc věrnostní program pro skalní fanoušky SW a MMO obecně. Aspoň, že už nejsou fronty na 3 hodiny R^.

0/0
13.1.2012 13:40

IARK - Skleněný Králíček

Re: questy

Nejvic me zklamalo PvP, kde je to jednak totalne nehratelny z duvodu sekani a jednak lvl 12 s lvl 50 v jedne arene? Rv:-/

0/0
13.1.2012 14:28

Ashley_Vega

Re: questy

50 mají od úterního patche vlastní bracket a jestli ti to seká, tak nehraj na kalkulačce :-).

+1/0
13.1.2012 16:01

Hagrid23

Re: questy

Nemají, a uterní patch nebyl v utery, ale kdoví proč včera a opravil jen 2 kraviny. Jinak musím říct, že až na pár věcí které mě štvou je to super hra.

0/0
13.1.2012 22:24

Ashley_Vega

Re: questy

Rise of the Rakghouls 17.1.

0/0
14.1.2012 1:28

IARK - Skleněný Králíček

Re: questy

Muj komp je v pohode - 4 jadro, 6GB RAM a GTX 560Ti - tim to fakt nebude - a omlouvam se, tak tam budes potkavat uz jen 49lvl - super

0/0
16.1.2012 12:28

Mankind

Re: questy

To co popisujes jsou bonusove questy k ''hlavnim '' questovym liniim. Nikdo te nenuti je delat. Priblizne od 25 lvl i tak nestiham plnit vsechny questy na planete. Na dasli planetu bych totiz pak prisel s prilis vysokym lvl postavy.

0/0
13.1.2012 16:52

Mankind

Re: questy

Aby bylo jasno-temi ''hlavnimi'' questy myslim obycejne questy. Ne pribehovou linii povolani.Proste treba k ukolu "Zachran 10 horniku'' zisak jeste bonusove ukoly jako ''zabij 20 vojaku'',nasledne''zabij 3 jejich velitele'' a nakonec ''Pouzij data z velitelu v terminalu''. Takove bonusove questy jsou temer ke kazdemu!!! ukolu. Ja to vidim jako velke plus,ne jako nutnost grindu...

0/0
13.1.2012 16:55

nosalis

Re: questy

tak ja to hral jenom chvilku (betatest) .. a musim rict ze zrovna questy jsou mnohem ruznorodejsi nez treba prave WoW .. a navic jsou tam potom ty "epic questy" pri prechodu z jedne lokace do drhe..a to je proste bomba

jeste nevim, jestli to zkusim hrat nebo ne (nemam zase tolik casu) .. ale rict ze hru deklasuji questy je blbost ... to je jedna ze silnejsich stranek teto hry, oproti konkurenci.

a hral sem jak WoW tak Eve ;)

0/0
13.1.2012 18:58

Dzef

Re: questy

Tak s tim si dovolim nesouhlasit a potvrdit nazor autora tohodle tematu.

Dabing je sice prijemna vec a prvnich nekolik hodin vas urcite pohlti.

ALE co se samotne naplne questu tyce, tam uz je to jedna velka tragedie. Mam jak lvl 85 postavu ve WoWku (ktere uz nehraju) a nyni mam lvl 50 bounty huntera v SWTORu, a s jistotou muzu tvrdit, ze questeni ve WoWku (zejmena myslim vylepsene a zabavnejsi questy, ktere prinesl Cataclysm i pro questeni od levelu 1 do levelu 60) je daaaaleko zabavnejsi nez to v SWTORu.

Ono vas ty pribehy quest giveru prestanou zajimat, kdyz zjistite, ze stejne vzdycky nakonec dostanete ukol ve smyslu: seber 10 krabicek / zabij 15 mobu / klikni na prepinac / pouzij item z inventare = a to je prosim vse. Jsem si celkem jisty, ze jsem v jednom necelem radku obsahl vsechnu napln questu.

Questeni je od lvlu 20-25 (kdy si to asi tak uvedomite) do levelu 50 NESKUTECNA nuda. Na levelu 50 se veci trosku zlepsi, protoze se dostanete do faze, kdy uz jen vybavujete postavu.

+1/0
14.1.2012 22:57

nosalis

Re: questy

tak je pravda ze cataclysm sem nehral .. skoncil sem u Lich Kingu .. a mel sem Warlocka lvl55, .. a od levelu 30 to zacalo byt pomalu docela nudny. Navic sem zacal silne pocitovat problem (ale stejny problme bude mit SWOTR) ze kamaradi co hrali se mnou hrali casteji nez ja, takze mely vyssi lvl a ja tak s nima uz vpodsate nemohl chodit na spolecne questy.

kazdopadne mne to prestalo pak bavit, a pokud je tedy SWOTR jeste horsi ..tak asi ani nema smysl s nim opravdu zacinat..

Hodne se mne liblily ty jejich flashpointy ...treba Black Talon je supr. No uvidim.. myslim si, ze momentalne mne to spis nelaka .. ale dojem to udelalo :)

0/0
15.1.2012 4:09

loupezivy rytir

Re: questy

to říkám pořád, chce to pořádnej herní systém, a aby hráči sami mohli tvořit děj a svět- pár nápadů jak to bych měl, ale to má asi každý....

0/0
15.1.2012 18:25

Ashley_Vega

Rise of the Rakghouls

První content patch s novým flashpointem a operací vychází už v úterý 17. ledna.

0/0
13.1.2012 12:39

chmurný žnec

Re: Rise of the Rakghouls

Spíš by měl výjít repair patch než content patch. Ale možná to bude obojí. Nicméně o tom trochu pochybuju.

+1/0
13.1.2012 13:44

Ashley_Vega

Re: Rise of the Rakghouls

Vždyť se podívej na ty šestistránkový patch notes, resetování části preferences, zasekávající se bedny po wipu, přerušování skillů z coveru je opravený a spousta dalších. Bioware se snaží.

0/0
13.1.2012 16:01

Mankind

Re: Rise of the Rakghouls

Invence je tam videt hodne. Ze te to nebavi je uz ovsem jina vec.

0/0
13.1.2012 16:44

gorim

Nejhorsi MMO poslednich let (pouze muj nazor)

Ciste osobni nazor, ktery nikomu nenutim.

WoW hraji od verze 1.06 a i pres slaby Cataclysm a ohlasene pandy :-/ zatim pokracuji

Pro srovnani - Warhammer online - vydrzel jsem 3 mesice.

The Rift - vydrzel jsem 1 mesic + 2 tydny v bete, prvni 2 tydny jsem si dokonce naivne myslel ze u Riftu zustanu.

SW TOR - 75 Eur za specialni edici, hru jsem smazal po 5 hodinach. Klon WoWu a Mass Effectu (dialogy) s pro me nepochopitelnou grafikou (kdyby radsi vzali tu grafiku z Mass Effectu, ale zrejme museli od WoW okopirovat i styl grafiky...). Jiz po hodine hry jsem dialogy preskakoval (tolik k nejvetsi prednosti SW ToR) a hrat dalsi verzi WoW s par zmenami, ve ktere navic byly po oficialnim spusteni stale exploity (budou je nasledne vubec nejak resit?).... Takovych investovanych penez do vyvoje a kde je nejaka opravdova invence... Zjevne se nahrazky WoW dockam az s prichodem Project Titan.

+1/0
13.1.2012 12:30

xent

Re: Nejhorsi MMO poslednich let (pouze muj nazor)

Celkem souhlasim (az na tu formulaci "Nejhorsi MMO") , jen bych volil mirnejsi vyrazy. Je treba pripomenout , ze WoW byla kdysi vyborna hra.

0/0
13.1.2012 12:45

Korektní Želva

Re: Nejhorsi MMO poslednich let (pouze muj nazor)

Přirovnávat grafiku SWTOR k WOW je hodně směšný :)

0/0
13.1.2012 13:14

chmurný žnec

Re: Nejhorsi MMO poslednich let (pouze muj nazor)

Jasně. WoWko je hra z 2004. SWTOR 2011. Nicméně do zpracování např. armoru, efektů atd. to teda rozhodně ostudu oproti SWTOR neudělá. A ty low res textury co jsou v SWTOR jsou opravdu kekel s ohledem na to, že v 2011 bych očekával alespoň možnost volby mez hiresem.

+1/0
13.1.2012 13:45

Upir_Spike

Re: Nejhorsi MMO poslednich let (pouze muj nazor)

tak ohledně textur je jasně prezentováno co bude:o) to jen tvá neznalost ti dovoluje tay zvracet.

A ano armor...armor okopírovalo wowko z jiných her a bohužel v RPG tak nějak armor bývá

0/0
14.1.2012 14:42

Mankind

Re: Nejhorsi MMO poslednich let (pouze muj nazor)

Invence je tam videt hodne. Ze te to nebavi je uz ovsem jina vec.

0/0
13.1.2012 16:45

963214785

Re: Nejhorsi MMO poslednich let (pouze muj nazor)

Prej klon Mass Effectu. Ty jseš komik. Když už něco tak Mass Effect je klon Kotoru. Každopád ale říct že studio klonuje svoji vlastní hru je dost stupidní. Je o prostě jejich recept. Není důvod proč by ho neměli používat.

0/0
13.1.2012 17:37

jarous76

Pockam

Videl a otestoval jsem to u kamose, dle jeho slov je tam x nevychytanych a nedoresenych veci, ale +- to nevypada uplne spatne. Dam tomu rok (abych se nevytocil jak u WHO nebo AoC a neprestal to hned hrat) at si to zije vlastnim zivotem a pokud to za rok bude ok, tak to zaparim ;-)

0/0
13.1.2012 11:29

xent

Prvni dojmy po tydnu hrani

POZITIVA:1)Moznost poslat miniona tezit suroviny (ackoliv se obavam neblaheho vlivu teto moznosti na pozdejsi ekonomiku hry). 2)Relativni vonost pohybu. 3)Pribeh. 4)Reverse engineering (moznost obevit lepsi verzi receptu).  5)System "group" rozhovoru s NPC postavami. 6)Quest helper. Par dalsich vychytavek.

NEGATIVA:1)Totalni kopie WOW (zejmena u povolani, tam se lisi prakticky jen nazvy). Proc tu neni alespon nepatrny naznak invence? 2)"vsichni maji vsechno", tzn. caste opakovani schopnosti u postav (napr. zrychleni pohybu maji uplne vsichni), cili nepocitejte s tim , ze vam nejaka schpnost da komparativni vyhodu nad ostatnimi.3)Naprosto priserne rozhrani pro aukci (galactic trade market, nebo jak se to tu jmenuje). 4)porad docela hodne bugu , ale to bych jim nevycital , toto se bude jiste zlepsovat.

ZAVER:Hra me zatim docela bavi, ale pokud se vam uz nelibi WOW, tak SWTOR neni nic pro vas. Je to ta sama hra (doslova kopie s par vychytavkama) ve sci-fi kabate.

0/0
13.1.2012 10:27

IARK - Skleněný Králíček

Re: Prvni dojmy po tydnu hrani

1) to jen usetri cas lidi, jak to zahejbe z ekonomikou - buh vi, urcite to pak nebude jako ve WoW, kde je nejdrazsi latkou Wool Cloth

2) nejak jsem si nevsiml oproti jinym MMO

3, 4 a Negativa) ano

5) To bylo v prvnim dung - v ostatnich je to 1 rozhovor za celou dobu, coz me trochu zklamalo

6) to nevim o cem mluvis - pokud myslis ukazovani cile, to je ted skoro vsude

0/0
13.1.2012 10:36

Buffer Overflow 3.0

Re: Prvni dojmy po tydnu hrani

ad 6) jo to je quest helper .. takto puvodne addon do wow, ktery mel stejnou funkci .. a slouzil v podstate k power levelingu, kdy jedes quest za questem, na pribeh kasles a valis primo na misto, kam ti ukaze, pozabijis co mas a valis na dalsi quest .. kde jsou doby, kdy jsi hledal v textu questu, coze to mas vlastne delat a kde to mas delat .. a hlavne jsi nad tim obcas musel PREMYSLET, protoze to zadani obcas bylo nejednoznacne atd atd ... !!!!

Co me teda docela stve je, ze mas dejme tomu zabit moba s nazvem Velikej zlej skaredej robot .. jedes a potkas jich mraky, ale ne, nejsou to oni .. ti spravni jsou az ti na tom spravnym miste, kam ukazuje quest helper.

Jako pozitivum ja osobne beru takovej ten sloup svetla, co ukazuje barvou i druh lootu.

+1/0
13.1.2012 10:51

IARK - Skleněný Králíček

Re: Prvni dojmy po tydnu hrani

No - jelikoz nejsem zrovna expert na anglictinu - tak osobne me patrani v textech po tom co mam delat a kde dost odrazovaly, moje prvni MMO byla GW a uz tam neco takoveho bylo a nikdy mi to nevadilo, aspon jsem nepatral pul hodiny po tom co vlastne mam delat. Ty sloupy se mi taky libi

0/0
13.1.2012 11:41

Buffer Overflow 3.0

Re: Prvni dojmy po tydnu hrani

no a ja jsem se naucil spoustu anglickych slovicek :)

0/0
13.1.2012 11:43

IARK - Skleněný Králíček

Re: Prvni dojmy po tydnu hrani

Gratuluji - jen kvuli tomu si nemusim kazit herni zazitek

0/0
13.1.2012 11:47

Buffer Overflow 3.0

Re: Prvni dojmy po tydnu hrani

to je otazka vkusu kazdeho soudruha :)

0/0
13.1.2012 11:51

xent

Re: Prvni dojmy po tydnu hrani

No je fakt , ze i me potreba porozumet questum a snaha se orientovat v pribehu rozsirila znalosti anglictiny (vzpominam si jak sem sedel u 386-ky se slovnikem v ruce ... kde sou ty casy) , ale dneska uz sem na "babrani se" v kazdem questu moc pohodlny a priznam se , ze RPG  bez quest helperu bych asi uz nehral.

+1/0
13.1.2012 12:35

IARK - Skleněný Králíček

Re: Prvni dojmy po tydnu hrani

Asi tak R^ Jo, kdyby to bylo u hry, kde jde o pribeh, ale tedy fakt nepotrebuji cist romanci o tom jak mam spravedlive strestat 10 vlku v Babicine udoli

0/0
13.1.2012 14:27

chmurný žnec

Re: Prvni dojmy po tydnu hrani

Ano, aukce kde nefunguje full text vyhledávání nebo alespoň možnost napsat začátek názvu itemu/matroše... to je porod na entou. Kolikrát jsem se dostal do situace kdy netuším jako kategorii vybrat abych vůbec byl schopnej najít za kolik se daná věc prodává... opravdová demence, která je trestuhodná.

+1/0
13.1.2012 13:43

xent

Re: Prvni dojmy po tydnu hrani

Presne to jsem mel na mysli.

Napriklad pokud chcete vyhledat nejaky predmet, tak musite nejprve vypnit kratky dotaznik (kategorie a subkategorie), pak vylistovat uplne vcheno v danem vyberu a pak az muzete napsat jmeno itemu do filtrovaciho policka (ano, opravdu rucne napsat, zadne "copy/paste" tu neni).

Pokud neznate kategorii a subkategorii itemu , tak smula ....  v aukci ho nenajdete , i kdyz ho mate v inventari a vidite jmeno.

0/0
13.1.2012 14:03

Meddy009

cizi "pribeh" opravdu ovlivnit nelze..

"Veškeré volby jsou pro danou postavu definitivní a její osud tak může nabrat nevídaný směr. Nemožnost nahrát uloženou pozici a schopnost ostatních hráčů navždy ovlivnit váš příběh jsou tedy unikátními vlastnostmi The Old Republic."

Tak tomu ovšem není. Nemůže se stát, aby komukoliv sousedovic Venclíček ovlivnil a škodolibě zkazil příběhovou linii. Muzete sice prizvat do sveho unikatniho pribehoveho rozhovoru i spoluhrace, kteri jsou s vami zrovna v grupe, ale oni muzou dialog pouze sledovat, nemaji sanci ho jakkoliv ovlivnit (leda by vas pritom v realu mlatili po hlave gumovou kachnou a dozadovali se vyberu odpovedi podle sebe).

Ani zlá versus světlá rozhodnuti v grupy nemaji primy vliv, protoze to, jake dostanete body ovlivnuje vami zvolena odpoved, nikoliv to, ktera odpoved vyhraje. Například ve flashpointech (instancich) sice muzou nektera rozhodnuti ovlivnit dalsi postup danym flashpointem, ale to neni nic trvaleho, pri dalsim pruchodu, muze vyhrat zase jina moznost.

0/0
13.1.2012 10:26

mr.postreh

Re: cizi

cela ta druha veta je jeden velky nesmysl ... nemoznost nahrat ulozenou pozici. mmo her jsem hral dost a v zadne jsem si nevsimnul moznosti save/load, takze tak unikatni to zas neni :D zbytek komentovat nebudu, pac todle mmo nehraju ... a kdyz ty zdejsi komentare, tak jsem jen rad. posilani nejakych botu na tezeni surovin, to uz neni nic pro stareho psa, ktery vyrustal na hrach, kde nebylo vse zadarmo. tim samozdrejme nerikam, ze je to spatne ... celkem chapu, ze spouste lidi to muze vyhovovat.

0/0
13.1.2012 11:38

Buffer Overflow 3.0

Re: cizi

no, taky jsem z toho nadsenej zpocatku nebyl, vyucen mnoha nocemi, litajic po svete wow a kopajic rudu, ale zvykl jsem si na to a vyhovuje mi to .. ono to neni zas uplne spatny, je to proste jiny .. posles borca na misi a on se ti vrati treba za hodinu a pul a prinese 4 kaminky .. s tim, ze ho nemas k dispozici a on by se ti sakra zrovna ted hodil ...

0/0
13.1.2012 11:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.