- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejsem matematik, ale nyní je pro Bioware kritické dosáhnout alespoň X=Y, pak:
X= 200 000 000, Y = (1 000 000 * 60) + (1 000 000 * 15) * Z
Z = počet minimálních měsíčních plateb
v součastnosti Y1 = 75 000 000 za první měsíc, Y2 = 15 000 000, Z = (X - Y1) / Y2, Z = 125 000 000 / 15 000 000, Z= 8,333333
Pokud nepřibude byť jedinný platící hráč a přitom všichni stávající budou hrát a platit, pak má Bioware za cca. OSM a PůL měsíce náklady zpět. A to je to co rozhoduje, zda to byl propadák, či ne. Takže opravdu netuším, kde Bonusweb přišel na to, že hráči MUSÍ platit ROKY. Protože vše nad devět měsíců za těchto podmínek jde již do zisku. A opravdu nepochybuji, že hráčů přibude. Jsem si jist, že jen prodeje kopií her vývoj zaplatí. (Nějakých 3,3 mil. kopií)
K tomu aby tahle přežila potřebuje jedinou věc... konstantní přibývání obsahu... je založená na příběhu.
To nesmí být WOW s třemi patchi za datadisk... patche můžou být menší ale musí vycházet často. Osobně doufám že to Bioware zvládne... měl sem přístup do bety (po zkouškovém si asi koupímpřístup) a ta hra mě fakt bavila.
Každopádně souhlasím že autor neumí počítat. V konkurenci ostatních onlinovek si hra vede zatím dobře.
Wow, to je ale pecka?
Wow, to musí být úžasné, když to stálo takový majlant?
S veškerou úctou, Tebe někdo (něco) nutí se nějak vyjadřovat?