Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zákon o cenzuře internetu ztrácí podporu herních firem i politiků

Americké návrhy zákonů, které mají sloužit k boji s internetovým pirátstvím, pobouřily herní průmysl a jeho podporu stahují i američtí politici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vass

Stahování je pomalu na ústupu

na řadě je STREAMOVÁNÍ. A tohle by možná mohly media molochy podchytit, než bude pozdě. Zatím jen kvičí a pomalu jim ujíždí vlak i v tomhle, dnes již v podobě nelegálních HD stream serverů. ;-)

0/0
26.1.2012 12:45

uiijiikoo

At zijou kluci z Anonymous!

Kluci diky! V R^

+7/0
25.1.2012 22:27

Pedro de Randahl

Mě se to sice už moc netýká,

ale umíte si představit,že chudý studentík má za hru vysolit 1000-1500,- za film cca 600 a to samé za nějaké cd pokaždé,když se nudí? TO mi přijde zlodějina. Kde na to asi tak maj brát? Argument,že se nemá bavit,když na to nemá? Hmm s takovou to naše civilizace dotáhne fakt daleko. Tak to můžete říct za chvíli ať chcípne kdo na to nemá. Stačilo by,kdyby se všechen upload na netu rovnou zlegalizoval a každej by platil měsíčně stejně jako za telku a za rádio. Podle počtu stažení by dostal autor procenta a bylo by jasné všechno. Jenže to má jeden háček. V takovém světě by na zábavní média,absolutně přestala platit reklama. Málo známí hudebníci a filmaři by se dostali do čela a nikdo by nebyl schopnej odhadovat trendy. Podle mě doba kdy si lidé chodili pro CD a DVD už pomalu končí,teď jde jen o to,jestli si někdo uvědomí,že peníze se válej zase jinde...

+11/0
25.1.2012 21:08

Cens0r

Re: Mě se to sice už moc netýká,

Lol, takže když budu mít chuť na humra, tak vlezu do restaurace, sežeru humra a nezaplatim ho? Žít se dá i o chlebu, sice to neni takové pošušňání, ale nikdo nenutí studenta bavit se zrovna počítačovými hrami nebo filmy...

+1/0
25.1.2012 21:11

espiritu

Re: Mě se to sice už moc netýká,

To byla moc pěkná reakce :) Mě se líbí třeba ten návrh s tím přerozdělováním nějakých poplatků podle počtu toho stažení. Možná by se autoři divili kolik vlastně vydělali. Pokud se jedná o zábavu filmy/divadlo/koncerty, mé asi nejoblíbenější tak se svoji brigádou bych měl cca 1x kino/1x levnější divadlo/2x koncert lokálních kapel(bez občerstvení) a abych měl alespoň na oběd do mensy:)

+1/0
25.1.2012 21:34

Pedro de Randahl

Re: Mě se to sice už moc netýká,

Já jsem vysvětlil jak si myslim,že by to mělo fungovat,jestli si se k tomu neprolouskal tak budeš muset zopáknout čtění a zkusit číst aspoň dvě stánky denně. A humr (BTW: vůbec nevim jaký v tom vidíš spojení,ale asi ti mozek pracuje trochu jednodušeji) je klasika,víš co od toho čekat a když to šéf-kuchař neudělá jak má vrátí ti peníze. U hry,která nesplňuje ani 50% toho co slibuje se peněz zpět nedomůžeš. To samé u filmů. A podle slova lol,které umíš velice výstižně použít je jasné,že ti stahování není cizí,takže tu neházej ramena,že rozumíš tomu kdo si má co odepřít....

+1/0
25.1.2012 21:36

RumFighter

Re: Mě se to sice už moc netýká,

tohle bych zrovna zařadil do kategorie výmluv... Chudý studentík bydlí u rodičů, jídlo má zdarma, chodí na brigády a dost věcí zaplatí rodiče. Ale na pivo a cigára zbyde vždy :-P

0/0
25.1.2012 21:38

espiritu

Re: Mě se to sice už moc netýká,

No kdybych ještě kouřil tak by finanční situace byla hodně tragická ;-)

0/0
25.1.2012 21:39

RumFighter

Re: Mě se to sice už moc netýká,

na rovinu, já jsem mladej (25) taťka s dcerkou a ženou. Já cca 22-35k měsíčně, manželka asi 7k. Nájem mě vyjde asi na 13k. S poplatkama. Vem si oblečení, hračky a jídlo pro dítě, benzín a pov.ručení na auto. Zaplatíš net, mobily, pojistka, rádio.... A na žrádlo, oblečení a zábavu (ha ha, nekoná se, nejsou love) zbývá asi tolik, že jsi rád, že máš na konci měsíce tolik, abys zaplatil, když se ti poyebe pračka, komp, spadne skříň... :-)

0/0
25.1.2012 21:47

RumFighter

Re: Mě se to sice už moc netýká,

takže jsem chtěl říct, že výmluvy o chudejch studentech neberu. Já to zažil. A kdybych se omezoval, nestahuju. Ale na rumíček zbylo, tak už nemusim tolik dávat smysl :-P

0/0
25.1.2012 21:52

Cens0r

Re: Mě se to sice už moc netýká,

Já beru 12 čistýho, moje slečna taky. Osm a půl dáme na nájem a zbývá nám dost...asi špatně šetříte.

0/0
25.1.2012 22:19

RumFighter

Re: Mě se to sice už moc netýká,

tak gratulace. Máš pravdu, že blbě šetříme. Oba kouříme (já se dal na doutníky. Jeden za 15kč, dám denně 4, lepší jak dvě krabky cigár denně) a dám si doma pivko, vínko, tvrdej. Ale i když pominu tenhle výdaj, tak nevěřím, že byste měli auto nebo/a dítě. Pak fakt nezbývá nikdy dost. Ale, asi ti stejně nevěřím... Odpočtu si mobily, internet, tak vám zbývá kolik? 14k na jídlo, oblečení, náhradu spotřebičů a ještě ušetříte na originál hudbu/filmy/hry? Tak nevim, ale jestli nejste dvojka nudistů, anorektiků, tak nevím, jak žijete :-)

0/0
25.1.2012 22:27

Giga Pudding

Re: Mě se to sice už moc netýká,

to je pěkný, že dětem doma kouříte pod nos :) aspoň, že na ně teda myslíte a mají si s čím hrát :)

0/0
26.1.2012 0:29

Habansz

Re: Mě se to sice už moc netýká,

Neco co stoji 15kc neni doutnik ;-D

0/0
26.1.2012 19:57

Pedro de Randahl

Re: Mě se to sice už moc netýká,

Nevim tak to jsou tak trochu předsudky. Já třeba nebydlel u rodičů hned po maturitě a nekouřil jsem. Nebyl jsem zdaleka sám a za mé éry se nedalo všechno stáhnout tak jednoduše,přesto sme všechno co šlo hlavně hudbu,přes kazu a tak. Ok byli sme zloději a lze mě řadit na stejnou úroveň jako zloděje z banky. Nevymlouvám se ,ale ani by mě nenapadlo si něco odepřít jen kvůli tomu,aby měli milionáři o milion víc to sorry,ale to já prostě to mám v té palici asi nějak popletený;)

0/0
25.1.2012 21:46

RumFighter

Re: Mě se to sice už moc netýká,

tak o pár řádek můžeš vidět, že já nejsem odpůrce stahování ;-) A beru, jsou i ti, kdo bydleli na VŠ na koleji a vydělávali si na to sami. Respekt. A pravda, i před blbými pěti roky nebylo stahování tak snadné, jako dnes. Menší výběr, míň informací...

0/0
25.1.2012 21:50

Pedro de Randahl

Re: Mě se to sice už moc netýká,

Na rovinu já se zas nechtěl nikdy vymlouvat:) když se tomu řiká zlodějina tak jsem zloděj,ale stejně si myslim,že podobné zákony jsou mimo mísu a chtělo by to občas řešení i pro nás Sprostý lid (Ku**a:) a ne jen pro mega korporace;)

+1/0
25.1.2012 21:58

RumFighter

Re: Mě se to sice už moc netýká,

vítej v realitě. my, sprosté lidé (ku/va) nikoho nezajímáme, pokud platíme daně a držíme hubu

+1/0
25.1.2012 22:14

Jana11

Re: Mě se to sice už moc netýká,

To jsou dnešní studenti až TAK líní, že si nedokáží najít plno hezkých her, které jsou zcela zdarma případně za pakatel?

Doporučuji hesla jako "Open source", "Freeware" případně "Shareware". Dále je mnoho a mnoho online her, které se v základní verzi dají koupit zcela zdarma.

Sama jsem si koupila naposledy Heroes of Might & Magic čtyřku - byla drahá, ale opravdu jsem ji chtěla a hraji dosud, mám k tomu i všechny tři předchozí (v rámci balíčku), jednu dobu jsme domů kupovali nějaké herní časopisy s přílohou v podobě her (do 100 Kč/kus).

Analogicky film není 600, ale 49.

Lidi, neblbněte - používejte Open Source software, kde to jde. Kupujte filmy za 49 Kč. Podporujte hudebníky, kteří dají své dílo zdarma ke stažení. Když jim to nikdo nebude kupovat za přemrštěné ceny, budou se muset přizpůsobit.

+1/0
25.1.2012 21:59

Pedro de Randahl

Re: Mě se to sice už moc netýká,

To je sice 100% pravda,ale čekat až se celá planeta spojí to dřív ten internet vypnou natvrdo;) Ale já jdu do každé podlosti,která podlomí kolena nenažrancům;)

0/0
25.1.2012 22:04

Giga Pudding

Re: Mě se to sice už moc netýká,

vzpamatuj se, ceny za filmy, videohry i hudební cd jsou v průměru poloviční než jsi napsal

0/0
26.1.2012 0:27

dhj7

ceník filmů

DVD okolo 700 ,- lístek do kina na film 119 ,- takže za stáhnutí by si mohli účtovat řeknu 25,- který milerád pošlu tvůrci filmu na účet bez toho ,aby se na tom přiživilo dalších 73 lidí:-PRv

+6/0
25.1.2012 21:00

Mantus84

Re: ceník filmů

Co se filmů na DVD týče, tam mam dojem, že jsem je viděl mnohem levnějc, ale nevim jak je to s novinkama, ale s názorem souhlasím, jak je vidět na příkladu megauploadu a mnoha dalších, lidé jsou ochotni si zaplatit za stažení obsahu, takže místo řvaní o poškozování by se mohli konečně zamyslet nad cenovou strategií a něco s tim udělat, mohou sami nabídnout obsah ke stažení, z onoho řetězce vytrhnout x různých lidí a stejně platí jak u her tak filmů a hudby, bude tu vždy skupina lidí co si daný produkt koupí v obchodě, a je jedno jestli e-shop, nebo normální prodejna, pak ti co si zaplatí za možnost si věc stáhnout a pak ti, co ji tak jako tak ukradnou.

0/0
26.1.2012 0:15

Giga Pudding

Re: ceník filmů

to číslo sis vycucal z prstu? dvd se dají sehnat za padesát korun a v plastu od sedmdesáti korun

ani bluray v české distribuci snad už nestojí 700 korun, což byla už kdysi úplně mimózní cena oproti zahraniční distribuci

0/0
26.1.2012 0:31

Vass

Re: ceník filmů

Bluray:

Filmy B třídy - 200,-

Filmy A třídy - 500-600,-

Novinky 600-800,-

;-D

0/0
26.1.2012 12:40

dhj7

Re: ceník filmů

Tak to nejosu zase tak špatný ceny. Já uvedu ted jiný , třeba Simpsonovi 1.série ,rok výroby 1989 ,cena DVD 699,- . A jinak víte v čem je krása stahování? Dostanu třeba v 17 00 chut kouknout se zrovna na to či ono. Já fakt nevím když půjdu do obchodu na co se budu chtít koukat za 3 dny.

0/0
26.1.2012 19:42

Giga Pudding

Re: ceník filmů

rok výroby nesouvisí s cenou filmu a první série simpsonů je třídisková, další série mají disků i víc, takže fakt netuším co jsi tím chtěl říct

a já třeba mám obvykle chuť podívat se na kvalitní film a jsem dost schopná na to, abych si nějaký vybrala kdykoli se rozhodnu si něco koupit, takže asi nemám problém s tím na co se budu dívat za tři dny :).

0/0
26.1.2012 21:54

dhj7

Re: ceník filmů

No ale pořád je spousta filmů a seriálů který jsou bud předražený nebo nedostupný.Před 14 dněma jsem zkoušel sehnat Hallo Hallo, a jinde než jako warez ho neseženu,protože distributor ho už nebude dál prodávat.Tak kde ho sehnat.

0/0
26.1.2012 19:39

tajny agent

Internet je samozrejme kontrolovany uz dnes ...

a lide postihovani. Myslim, ze kazda diskuse je zbytecna,kdyz nejsou zverejneny "chyby" tohoto zakona.

0/0
25.1.2012 19:51

bosorrka

Re: Internet je samozrejme kontrolovany uz dnes ...

Ale může být hůř, situace je shrnuta v AJ zde, s možností podepsáním petice za to,

abychom v budoucnu mj. neměli za zadkem Velkého Bratra, jen vlezeme na

nethttp://www.avaaz.org/en/eu_save_the_internet/?tta

0/0
26.1.2012 12:09

tajny agent

Re: Internet je samozrejme kontrolovany uz dnes ...

Pise se tam o kontrole soukromymi subjekty s cim urcite nesouhlasim, kontrolu ma kdyz tak provadet v kazdem state statni subjekt nazaklade zakonu statu.

0/0
26.1.2012 15:13

bosorrka

Re: Internet je samozrejme kontrolovany uz dnes ...

Přesně tak, ale nejsou nadnárodní soukromé subjekty schopny ovlivnit stát a jeho rozhodnutí? ;-)

Nicméně si myslím, že je dobré si ten článek přečíst, než si jeden vytvoří názor, proto jsem tam ten odkaz dala.

0/0
26.1.2012 15:26

RumFighter

A ještě oživím jednou skvělou zapadlou myšlenku.

Platit za hru dle vlastního názoru. Za ME2 jsem dal 900,- asi bych dal i 1.500,-, jako poděkování. Za Herous 6 tak pade za snahu. Možná jsem naiva, ale firmy by si přišli na svý. Jako poděkování by i největší piráti oželeli "coca colu," ale stejně, buď ti miliony lidí zaplatí grešli, nebo nic. Já bych bral grešli...

0/0
25.1.2012 19:39

RumFighter

trochu offtopic, ale nemůžu si podle těch názorů pomoci...

Není nááhodou IARK bývalý diskutér ze starého bonuswebu Gremlin? Já jen že neuvěřitelně podobné názory a formulace ;-)

0/0
25.1.2012 19:19

RumFighter

už zase tyhle nesmyslný debaty...

Stahovači- Přestaňte si omlouvat a vymlouvat stahování. Prostě chcete koukat na každej nesmysl, hrát každou pitominu, mně je to putna. Prostě si vesele stahujte. Jo, megaupload, filesonic atd. jsou teď mrtví, oživte torrenty, přežijte prvotní šok, než se všechno přesune na ruský a čínský servery, zase se všechno dá dopohody. Tak se smiřte s tím, že se to nemá dělat, nechlubte se tím. Plivat na chodník je taky fuj, taky snad nevysvětlujete, že to bylo potřeba.

Originálové- Naprosto chápu svým způsobem "fetišismus" koukat na poličku doma na originály. Stejně jako snahu ocenit vývojáře a umělce tím, že za originál nosič zaplatíte. Co nechápu, potřebu psát těm druhým na internetových diskuzích, že jsou zloději, podvodníci a tak dále a tak dále... Ubližují vám konkrétně nějak? "Krádeží" duševního majetku? Představte si, já vymyslel vtip, ten si několik lidí, které znám, mezi sebou vyprávějí. Bůh ví, kam až se dostal?  A nechci provize, jsem rád, že jsem udělal někomu radost.

0/0
25.1.2012 18:40

Giga Pudding

Re: už zase tyhle nesmyslný debaty...

Ne, otravné je totiž to agresivní obhajování pirátství úplně nesmyslnými výmluvami, které zaplaví každý článek na internetu, co se jen letmo dotýká stahování. Stahuje kdekdo, ale ti slušní a přinejmenším průměrně inteligentní se tím nechlubí a nepovažují to za nějaký hrdinský čin, za který to tady někteří vydávají.

0/0
25.1.2012 19:02

RumFighter

Re: už zase tyhle nesmyslný debaty...

nesouhlasím... Asi stojím na druhém břehu. Stahoval jsem kdejakou blbost, teď mi na hraní stačí solitaire a hledání min... Já tu agresivitu vidím právě na druhé straně, tj. originálů. Ti používají urážky a napadání, kdežto "piráti," jak sám píšeš, hloupé výmluvy. Ale v podle toho, co jsi napsal, asi zastáváš podobný názor. Jen ho formuluješ-stahuj, ale nehraj si na moralistu či hrdinu, já na stahuj- neotravujte ho za to... ;-)

0/0
25.1.2012 19:17

Giga Pudding

Re: už zase tyhle nesmyslný debaty...

Ti "originálové" se neozývají dokud nepřijde nějaký komik s tím, že stahovat je správné a on je největší hrdina, protože blablablabla. Taky příčetnej člověk si nezakládá na tom kolik GB už stáhl a nemá to za svou největší chloubu, i když třeba prostě stahuje. Na tom nic není, stahuje každej druhej, ale ne každej je takovej vtipálek, aby se dohadoval na internetu, že dělá správnou věc.

Takže prostě kdo si stahuje třeba cokoli co vidí, tak ať si to klidně dělá, ale ať se nepokouší někomu namluvit, že je tím vlastně úplnej hrdina a že dělá správnou věc a podporovat to desítkama úplně absurdních výmluv, protože to je to otravné v diskusích na tohle téma a lidi co kupujou ho potom asi "otravujou" v reakci na takovéhle blábolení. To se zas tak často nestává, že by někdo z nakupujících jen tak jako první prostě začal někomu nadávat a točit o zlodějích a podobně, ale na druhou stranu by narozdíl od piráta měl právo chlubit se svou sbírkou, protože by byla úplně legální.

0/0
25.1.2012 19:33

RumFighter

Re: už zase tyhle nesmyslný debaty...

za závěr R^ Pro mě je třeba moje knižní sbírka Pratchettů nade vše, nějaký .doc verze brrr.... Jen mi přijde, že právě první začnou řvat origošové zloděj, zloděj, teprve potom se ozvou stahovači a absurdně se brání. Ale asi se na konec shodneme. Piráti, stahujte, origoši, kupujte, ale DRŽTE UŽ HUBU! ;-D

+1/0
25.1.2012 19:43

RumFighter

Re: už zase tyhle nesmyslný debaty...

a omluva, že tě oslovuji jako muže. Já věděl, že jsem v minulých postech četl -la...

0/0
25.1.2012 19:32

Khalashnikovf

Re: už zase tyhle nesmyslný debaty...

Neplatiči ubližují paltičům zejména tím, že poté musí platiči absolvovat maratón ochran zatímco nepaltiči užijí cracku od skupin. Tímpádem platičům vzniká víc než škoda, ale zejména otrava, která jen zhoršuje požitek ze hry.

Toť za mě, co se platiče týče.

Jako stahovač obhájím své činy nejspíše tak, že jelikož si většinou nemohu vyzkoušet demo, tak hru nekoupím prostě raději.

(Mě napadá, představte si Demo na hru NFS The RUN ;-D ... tedy aspoň za dřívějších dob bylo demo dlouhé cca na 2 hoďky hraní, což by v tomto případě pokrylo celou hru ;-D)

0/0
25.1.2012 22:09

Apophis1

JE TO JINAK!

Vsechny ty kinace a podobne hruzy co zacnou kolovat po netu po par dnech uvedeni v kine vlastne delaji reklamu zadara. Jinak by se clovek ani nedozvedel, ze nejaka dalsi usa sracka vysla. U her je totez. Malokdo da 2k za novinku o ktere ani nevi jestli mu bude na jeho 2 roky starem PC poradne fachat.

+1/0
25.1.2012 16:28

espiritu

Re: JE TO JINAK!

Já vlastním každou hru, která mi na HD vydržela trochu déle a měla smysl či jsem si k ní vyvinul nějaké pouto. Dále mám hry, které mi baví hrát online(jmenovitě Warband, JKA) a pár dalších. Tím jsem podpořil vývojáře her, které pro mě mají smysl. Možná bych tolik nestahoval, kdyby fungovala nějaká dobrá půjčovna, ne takové ty pseudo, ale třeba kdyby na steamu byla regulérní půjčovna třeba dolar za den. Zkusil bych si to a koupil....ale takhle opravdu ne. V našich končinách za novinku vysolit 1-1.5 tisíce a po chvíli zjisti, že je to sr***? Ne děkuji. To samé filmy. Dát na dvd buhví kolik stovek za film ani ne. Kino je také od 150-200,-. Takové ceny zrovna studentům nepřejí. Klidně bych za film řekněme 50,- kč dal, kdyby ho i oficiální distributor třeba dával ke stažení v dvdrip kvalitě o velikosti 700mb....na noťasu stejně tu lepší kvalitu zas až tak nepotřebuju.

0/0
25.1.2012 16:54

Giga Pudding

Re: JE TO JINAK!

tak už tahej peněženku, trafiky jsou několik let plné dvd za 50 korun a kamenné obchody mají spoustu slev kdy se to k těm padesáti korunám taky může dostat

0/0
25.1.2012 18:59

espiritu

Re: JE TO JINAK!

Však těchto filmů mám spousty :) A i si kompletuji různé seriály...ale přiznejme si, že se o kvalitě nedá moc mluvit. Ale rád si tenhle typ kupuji..

0/0
25.1.2012 19:02

Giga Pudding

Re: JE TO JINAK!

Jestli myslíš kvalitu disku jako takového, tak to už je prostě daň za to, že je to v papíru a obsluha trafiky s tím zachází jak prase :). To je tu pak riziko, že to může být někde škráblý a tím myslím zásadním způsobem škráblý. Jestli myslíš kvalitu obsahu, tak to už je čistě věc vydavatele, protože i trafikový vydání v papíru může obsahovat kvalitní obraz, zvuk a třeba i bonusový materiál.

V obchodě v plastu se pohybujou ceny od 100, někdy i míň když je nějaká sleva, do 300, někdy 400 když to předraží, takže to není nic příšernýho a není na místě plakat, že to je moc drahý. A pokud se někomu v české republice zdá na dvd něco drahýho, tak to potom není problém obchodu s dvd jako takového, ale českých distributorů, kteří se na tom spolu s OSAma a podobnýma chcou napakovat, protože když se podívá člověk na ceny dvd a bluray v zahraničí, tak je tam dost výrazný rozdíl.

0/0
25.1.2012 19:08

RumFighter

Re: JE TO JINAK!

kompletuju seriály... To jsem čuměl, že vydávaj Ženatý se závazky, kterej má cca 250 dílů na disku se čtyřma dílama ;-D Na rovinu, žil jsem dva roky v temné díře bez internetu, takže jsme se ženou nakoupili asi 200 DVD, po 50ti kačkách i dražších. Teď jsou bůhví kde, když se chceme na něco podívat, tak i když to máme na placce, tak to radši za půl hoďky stáhnu, než budu dvě hodiny hledat ;-D

0/0
25.1.2012 19:30

RumFighter

Re: JE TO JINAK!

Použil bych minulý čas... Hry, které mě fakt bavili, Diablo, Crash Bandicoot, Final Fantasy (PSX), Mass Effect 2, HoMaM3, Fallout 1 a 2 a pár dalších jsem měl jako originály. Dnes už mám bohužel jen ME2, ostatní rozpůjčováno, nenávratně.  A necítím vinu, když si tedy zpětně z torrentů stáhnu herousy, abych si projel kampaně. Stejně jako když jsem si koupil jednu Fifu, která je rok od roku naprosto stejná :-P (nadsázka) U filmů a hudby je to co se týká morálky složitější, hlavně pro starší ročníky (v dnešní době rok 80 až 86). Nahrávali jsme si na kazety písničky z rádia? Nahrávali filmy na kazety z televize? A dál si to kopčili mezi sebou? Včetně videokazet dabovaných jedním člověkem, co překládá každou pátou větu? Nevidím rozdíl mezi tím a stahováním mp3ek a avíček, krom obrovského rozdílu ve výběru...

0/0
25.1.2012 19:26

slanecek

Re: JE TO JINAK!

Už dlouho jsem neviděl, že by nějaká hra stála 2k..

0/0
25.1.2012 18:46

Khalashnikovf

Re: JE TO JINAK!

Já jo, má rok dopředu obědnaná Kodex edice Bratrstva Assassina :)

Velice pěkná edice, asi nejlepší co sem kdy viděl za poslední roky

0/0
25.1.2012 22:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.