Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nové Star Wars byly v roce 2011 nejpřívětivější hrou pro postižené

Většina velkorozpočtových titulů nebere v úvahu postižené hráče, Star Wars: The Old Republic se však jako jedna z nejdražších her v historii vymyká.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pepasdepa

zatim slusny

TOR mam par tejdnu, zatim dobry. Systemem je hra podobna vsem onlinovkam co sem hral takze pro hrace co prechazeji brnkacka na pochopeni a ti novy si rychle zvyknou.

Co me docela prekvapilo je castecny duraz na multiplayer i behem questeni - mapy maji spoustu zon s elitama a elite questy co si clovek sam neda. Pro me plus i kdyz to jde celkem proti "casual" proudu ktery je dnes v MMO vice bezny.

Schopnosti povolani a telentove stromy jsou jednoznacne vec na ktere je videt ze je hra porad nova - nepochybne tu bude dochazet ke spouste uprav aby byly stromy vice vybalancovane a asi by neskodilo snizeni poctu skillu, kde nektere jsou podle me nadbytecne.

PVP je zabavne - prispiva tomu paradoxne to, ze skilly jednotlivych povolani se prilis neodlisuji coz zpusobuje jistou vyvazenost v PVP soubojich. (mluvim o skupinovem PVP, v duelech by se urcite nasla spousta nevyvazenosti, to jedna z nejtezsich veci co na MMO vybalancovat)

Co je opravdu velky rozdil proti "stredovekym" onlinovkam je fakt, ze velka spousta m

0/0
3.2.2012 11:46

pepasdepa

Co je opravdu velky rozdil proti "stredovekym" onlinovkam je fakt, ze velka spousta mobu jsou strelci a jednoduse se odmitaji nechat naagrovat na jednu hromadu a tam vytlouct. V endgame PVE tedy nutne budete muset pouzivat crowd control, a casto nechat dps off-tankovat nektere strelce. Jelikoz jsem si rozjel "melee" tanka byla to pro me ze zacatku celkem sok. Musite si proste zvyknou ze uz nejste ta postava co "zadupe" a vsichni nepratele se ukaznene rozprostrou do vejire pred vami. Kdyz k tomu prictete fakt ze heroicke flaspointy (instance) jsou pro 4 clenne party, tak je tu vetsi duraz na odpovednost a skill jednotlivcu. Opet neco, co podle me jde proti proudu dnesniho casual hrani. Nezbyva nez si prat ze tenhle pristup Bioware vydrzi.

0/0
3.2.2012 11:47

IARK - Králíček Chlupíček

Re: zatim slusny

Ten MP duraz behem Questeni byl pomalu ve vsech hrach co znam - WoW, Lotro, AoC, WHO - tohle nejspis zmeni stejne jako to zmenili u predchozich her - s vice end game hraci totiz ubyva tech co leveluji a tak i moznost detat tyto Q ve skupine, protoze proste musis dlouho cekat. Pak je lepsi to zrusit.

0/0
3.2.2012 15:02

pepasdepa

Re: zatim slusny

Myslim ze hlavni duvod nebyl pokles levelujicich hracu, ale snaha umoznit solo plneni vsech questu. Je to videt napriklad na tom, ze Blizzard tyhle group questy uplne vypustil pri startu Cata i kdyz byly zony plne.

Jeste bych dodal ze docela legrace jsou "space combat" mise coz je slusna arcadova strilecka kterou se da dobre zabijet cas treba behem crafteni. Musim rict ze bych docela ocenil kdyby do TOR implementovaly plnohodnotny space combat typu X-Wing/Freespace, ale to uz bych chtel asi trochu moc.

0/0
3.2.2012 16:05

MadYsha

Uvědomte si, prosím,

že všechny supr čupr věci, co tady jmenujete, ve WoW prostě po launchi nebyly. SWTOR je venku chvíli a má velké porodní bolesti. Copak to můžete srovnávat se hrou, která je zaběhnutá x let, a má tunu obsahu?

Záleží, co se SWTORem v následujících měsících udělají...

Přece nemůžete srovnávat WoW se SWTOR... WoW má historii, skalní fanoušky, zaběhlý systém, stabilní infrastrukturu, prostředky, zkušenosti, a SWTOR je malý ubulený novorozenec, u kterého musíte řešit, zda ho nejprve přebalit, nebo mu utřít sopel... Porovnáváte neporovnatelné.

Já jim věřím, že to klucí zvládnou.

0/0
1.2.2012 12:39

IARK - Králíček Chlupíček

Re: Uvědomte si, prosím,

Uvedom si jednu vec - TOR nema Lunch rok 2005, ale konec roku 2011. Pokud vypada stejne jako hra vydana v roce 2005, tak je asi neco spatne - a je jedno, ze to tam "dodaji"

0/0
1.2.2012 14:29

Vhelsing3

Re: Uvědomte si, prosím,

Nastesti se treba na grafiku nedivam....

Krome SWTOR parim jeste Minecraft a to je tak luxusni dilo, ze toho autora zboznuju;-D;-D Jen to strasne zere cas....;-D;-D

0/0
1.2.2012 14:48

IARK - Králíček Chlupíček

Re: Uvědomte si, prosím,

Ja nekde mluvil o grafice? 8-o

0/0
1.2.2012 15:57

Mankind

Re: Uvědomte si, prosím,

A co jako? WoW v dobe vydani melo tolik chyb,jako lecktere stare MMORPG hry za celou dobu. Taky se tenkrat mohlo poucit. WoW MMORPG zanr nevymyslelo. Byla tu uz spoustu doslova legendarnich MMORPG her. A ty bezi dodnes,

A jestli jsi tim myslel grafiku,tak nemam slov. Ale tentokrat bych ti asi krivdil,ze?

0/0
1.2.2012 15:04

skywolf

Re: Uvědomte si, prosím,

Zobraz tu hru na monitoru a ne na stare Orave.

SWTOR je graficky na stejne urovni vuci ostatnim hram dnesni generace jako byl WoW v dobe sveho vydani vuci hram jeho generace.

0/0
2.2.2012 14:02

IARK - Králíček Chlupíček

Re: Uvědomte si, prosím,

Ty si poposedni. Kde jsem psal neco o grafice ty Oravo?

0/0
2.2.2012 14:57

jarous76

Re: Uvědomte si, prosím,

Vis kdyz pro ne dobra grafika = doba hra a obracene, jinak uz si to vazne vysvetlit nedokazu ;-)

0/0
2.2.2012 18:06

Vhelsing3

Proto ty sileny a nesmyslny nerfy

Operativcu....;-D;-D;-D

0/0
1.2.2012 11:19

Mankind

pro Kralicka

2kralicek-fail je to pro tebe. Ne pro vsechny. Naopak TY jsi ten ktery tu druhym neustale dokola vnucuje svuj nazor. (citace-''je to fail,to je fakt na ketrym nic nezmenis'')

Normalni je napsat proc se ti hra nelibila a zmizet. Pokud ztracis cas na diskuzi ke hre,ktera je podle tebe tak moc spatna,tak je neco divneho s tebou. Ne s nami.

To co se tobe nelibi se naopak muze dalsim lidem libit.

O tom,ze by se chtel SWTOR vyrovnat wowku nic nevim. To jenom pomateni WoW hraci  neustale spamuji vsechna fora(vcetne tech oficialnich) a porad prirovnavaji k WoW. Jedou si stezuji ze je to kopie WoW, a ve vecech ktere jsou jine si ti sami lide stezuji,ze ve WoW to bylo lepsi a ze to chteji i ve SWTOR. Bludny kruh.

WoW sice privedlo na MMORPG scenu miliony novych hracu,ale tito  ''novi'' hraci jsou casto neuveritelne rozmazleni,netrpelivi a hlavne nedutklivi za kazdy jiny nazor.

+6/0
31.1.2012 16:53

ASGA

Re: pro Kralicka

K těm novým hráčům, je zdokumentováno, že servery WoW v USA zažívá obrovský boom nových hráčů. Startovací lokace jsou přeplněné... A nejde o boty, na dotaz, co se děje, ti noví hráči zmiňovali TOR....

0/0
31.1.2012 22:51

luke777

Re: pro Kralicka

hmm amici jak to nema 3tlacitka musi se pouzivat to sede a oranzove tak je to BIG problem

0/0
1.2.2012 0:30

IARK - Králíček Chlupíček

Re: pro Kralicka

Spis to bude tim, ze TOR je celkem sklamani. A lidi co tvrdi, ze WoW je o 3 tlacitkach ho asi nikdy nehrali

0/0
1.2.2012 8:02

luke777

Re: pro Kralicka

wow je o trech tlacitkach ano je a videl si v pripravenem datadisku ten talentovy strom? katastrofa

0/0
1.2.2012 15:12

IARK - Králíček Chlupíček

Re: pro Kralicka

Nic moc o tom nevis - videl jsi talentovy strom ted? z 30ti veci ve vetvy je 25 povynych a 5 volitelnych, aby jsi byl v dane vetvy dobry, to je lepsi koncept, nez kdyz si vyberes urcite zamereni, kdy kazdy vyber je pro tebe volbou a ne povinosti? A o 3 tlacitkach fakt ne, treba za locka pouzivam pres 15 skillu, za DK pouzivam okolo 12ti. Hral jsem TOR a nevidel jsem mezi poctem skillu a poctem tlacitek ABSOLUTNE zadny rozdil

0/0
1.2.2012 16:11

jarous76

Re: pro Kralicka

Hmmm ... destro lock? :-P

Zakladni rotace 11 spellu ....mmm, to bylo casu na dummies nez jsem to zmaknul :-P

0/0
1.2.2012 17:38

luke777

hra

takze hra vysla vp prosinci ted mame unor a porad se vylepsuje a updatuje dame tomu tak pulrok vychytaji to a bude to super ja tomu verim.kazda hra ma porodni problemy

0/0
1.2.2012 15:17

IARK - Králíček Chlupíček

Re: hra

Hra vysla v 2011 ne 2005 ty porodni probleme - na tuto dobu uz by mela mit nektere zakladni veci - treba porodni problem ohledne PvP, kde bojuji 10 lvl proti 49? To je fakt neco s cim od zacatku nepocitali a jiste verili, ze je to super napad R^

0/0
1.2.2012 16:13

luke777

Re: hra

magor? prosinec 2011 takze 2mesice takze porodni problemy

0/0
1.2.2012 17:30

IARK - Králíček Chlupíček

Re: hra

1) diskutuj slusne nebo nediskutuj vubec

2) Co presne nejsi schopny na mem prispevku pochopit? To PvP takhle NENI 2 mesice, to PvP takhle genialne vymysleny tam je uz rok, diteti s dokoncenou druhou tridou by doslo, ze davat do PvP areny 10 a 50 level neni moc chytry. A ty to nazves "porodni problemy"? Ja to nazyvam totalni fail a nedomyslenost autoru. Aby ta hra byla na urovni aspon toho co slibovala, tak by museli predelat cely PvP, cely vesmirny souboje, vsechny instance az na prvni. A po (jak rikas) pul roce updatu budou tam, kde meli byt ve chvili startu. Kapanek fail nemyslis? Vyrvavat, ze je to super a ze to opravej muze asi jen fanatik - ale vsichni vydime jak dopadly hry, ktere nedokazali zvladnout start a dodani toho co slibovali - ze AoC? Ze WHO?

0/0
2.2.2012 8:00

jarous76

Re: hra

On necte co pises - mas to marny. On poukazuje na chyby a "porodni problemy" (ktery jsou samozrejme pochopitelny), ale ignoruje tvoje poukazovani na nedomysleny a prekonany systemovy chyby ;-)

Ber ho s rezervou - do mne se navazi protoze tu hru chci vyzkouset :-P

Ma rudo pred ocima a necte co pises.

0/0
1.2.2012 17:49

IARK - Králíček Chlupíček

Re: hra

Hodil jsem mu posledni perly, tak uvidim co z nej vyleze.

0/0
2.2.2012 8:00

luke777

Re: hra

muzu ti rict pvp me netrapi je to otazka par patchu me zajimaji ted primarne questy a dejova linie.ani ve wow me pvp nijak nebralo takze pro me nedulezita vec ano verim tomu ze z toho bude dobra hra chce to jen cas. patche vydavaji co chvili takze se snazi

0/0
2.2.2012 9:53

IARK - Králíček Chlupíček

Re: hra

Dejova linie je dobra - Q jsou utrpeni, jednak neni zadna variace - oproti WoW jsou o dost nize, po predelani ted maji ve WoW naboj a smrnc, zatim co v TOR je to klasicke - dones, vystrilej, seber. Fakt to unavi - i s tema bonusama - "vystrilej 20 capku" - "vystrilej 40 capku" - "zabij hlavniho capka". Fakt nudny a navic oproti jinym hram nemas moznost volby kde budes levelovat, na 20-24 proste budes tedy - tecka. Takze kdyz to jedes s druhou ci treti postavou porad je to to same, porad delas stejny Q a aby jsi leveloval, tak musis udelat temer vsechny. dost otresny na hru z roku 2011 - jedine co je pozitivni je omacka okolo, dabing, pribeh kazdyho Q - ale to tu nudnost nezachrani. Jedinou vyjimkou jsou class Q, ktere jsou za kazdou tridu postav jiny. Takze opet jsme u toho co jsem rikal od zacatku, ze je to KOTOR 3 s online prvkama.

Cas - cas na co? AoC ci WHO taky chteli jen cas - a kde skoncili? Tahle hra krome pribehu neprinasi NIC noveho. Naopak prinasi hromadu neduhu.

+1/0
2.2.2012 11:10

IARK - Králíček Chlupíček

Re: pro Kralicka

1) Ja tu napsal pouze svuj nazor, ostatni me zacali napadat

2) fail to opravdu je, to rika vetsina lidi, protoze hra neprinesla co slibovala, defakto to je KOTOR 3 a ne onlinovka - nekomu pribeh staci, to ale neznamena, ze hra splnila to co slibovala

3) nevim proc dle tebe nesmim diskutovat

4) od zacatku se to prirovnavalo k WoW, ale ne hratelnosti, ale tim zda ho sesadi z pozice jednicky, zda si udrzi placeny model, zda konecne pujde o hru, ktera chytne hodne lidi - a v tom dost sklamala

5) viz nize - nesrovnavam to jen s WoW, pisu, ze pro me neni pribeh dulezity (ten pro koho je, tak at si to klidne hraje), ale ze online hrani je prumer ci dokonce podprumer oproti zbytku - PvP zadny, instance jedny z nejhorsich co jsem videl (kdyz pominu prvni co nalakala na velkou zmenu), a nulova znovuhratelnost, protoze jdes presne ve stopach co jsi sel, zadne alternativni levelovani. A presto jedine co v tvem prispevku je je napadani me osoby, ale zadny argument PROC nemam pravdu.

+1/0
1.2.2012 8:10

Ej.dzej.rimmer

Re: pro Kralicka

Vetsinou se hadame a mame rozepre, ale u tehle diskuze s tebou souhlasim.Ty tu pises argumenty z jakyho duvodu se ti hra nelibi a proc je to FAIL a ostatni ''chytraci'' se do tebe navazeji jen z toho duvodu, ze jsis dovolil napsat o tehle hre, ze je to FAIL, ale ze by napsali nejakej argument co je na te hre dobryho krome pribehu (nekteri nezmini ani ten) to je ani nenapadne.

0/0
1.2.2012 10:06

IARK - Králíček Chlupíček

Re: pro Kralicka

Dekuji nacelniku, ze ses me zastal :-)

Bohuzel takovych lidi je na diskusich plno - jako ted u policisty kde jsem diskutoval, ktery usmrtil chodce, rikam, ze existuje presumce neviny, ze nikdo nevi jak to bylo, ze bych pockal na vysledek vysetrovani a jedine co jsem dostal za odpoved, ze kdyz ho hajim a nenadavam na ne, tak jsem neinteligentni fizl. Hold nekteri lidi neunesou jiny nazor ci objektivni, ktery je v rosporu uz s jejich konecnym jedinym spravnym a tak ti akorad nadavaji a ani nedokazi vyargumentovat proc.

0/0
1.2.2012 12:34

Mankind

Re: pro Kralicka

Budu se opakovat-hra je o pocitech. Jestli te neco bavi nebo ne nemusi mit zadny rozumny duvod.Presto- co se na ni libi me?-pribeh. A neni to jen ''nejaky'' pribeh. Ze na pribehu bude hra postavena bylo jasne uz davno. -namluvene dialogy a system dialogu vubec(hlavne ve skupine) -vyborny crafting. Kazda  vec(brneni,zbran)ma 7 variant a ty jsou jeste udelat  s ruznym uspechem(normal-crit pri craftu)-spolecnici

-vesmirne bitvy . Samy o sobe by byly nic moc,ale jako zpestreni hry vyborna odreagovacka......atd

co se mi nelibi?

-nevyresene cestovani mezi planetami,na vyssich lvl je malo questu,v obrovskych mistostech nejde pouzivat speeder,nedodelany vesmir(mise jsou fajn,ale nezachrani to),nefungujici Legacy system...atd

Opet se omlouvam za format prispevku. Bonusweb nepochopitelne povazuje kazdy enter za novy odstavec,tak jsem to musel zredukovat a  nemam naladu to nejak predelavat.

0/0
1.2.2012 15:00

IARK - Králíček Chlupíček

Re: pro Kralicka

A presne proto co pises rikam, ze je to fail - vyvojari totiz neslybovali, ze to bude hra jen o pribehu - ale defakto se jim povedl jen ten, ano mistrovsky, ale me co lakali na to ostatni to zklamalo a veri, ze i vetsinu lidi kterym o pribeh u onlinovky nejde. To, ze hra splni nejdulezitejsi vec a ostatni pohrbi rozhodne nebudu nikdy nazyvat uspechem.

0/0
1.2.2012 16:17

Mankind

Re: pro Kralicka

1-ok. To se da pochopit,ale proc pak tedy upadas na jejich uroven?

2-vetsina lidi co ja znam se u hry kralovsky bavi a to ji hraji od vydani. Opet neco vydavas za fakt. Debata pak nema cenu

3-nikde netvrdim ze nemuzes diskutovat. Jen me osobne to prijde zvlastni. Hra neni vec na ktere by zavisel kazdodenni zivot. Hra je pro zabavu a je to velmi pocitova zalezitost. Hra muze byt plna bugu a zabavna,zatimco dokonala hra bez bugu muze nudit. Pokud te tedy hra nebavi,jit o dum dal mi prijde logicke.

0/0
1.2.2012 14:43

Mankind

Re: pro Kralicka

4-kdo prirovnaval k WoW? fanousci? Od vyvojaru jsme neslysel jedineho slova             5-od zacatku bylo jasne ze to bude pribehove RPG. Na tomhle byla

postavena cela BIOWARE reklamni kampan. Takze jestli pro tebe neni

pribeh dulezity a presto jsi si hru koupil hned po vydani,byl to proste

risk,ktery se ti nevyplatil.Ale vycitat to hre,ze je neco co

slibovala,to je nefer

0/0
1.2.2012 14:48

Mankind

Re: pro Kralicka

A kde  napadam tvou osobu prosim te?

Omluva za rozdeleni prispevku. Bonusweb ma omezenou kapacitu pismen.

0/0
1.2.2012 14:49

IARK - Králíček Chlupíček

Re: pro Kralicka

5) Treba v tom, ze me obvinujes z neceho co nedelam?

Jinak opet jsi neuvedl jediny argument v cem nemam pravdu a proc je me hodnoceni spatne - to, ze spoustu tvych znamych to bavi neni argument, ze hra je fail - pokud to jsou lidi co uprednostnuji pribeh pred online hrou, tak je to bavit bude, to ale neznamena, ze hra splnila ocekavani a ze to neni fail. Slibovat onlinovku a dodat pribehovou hru s online prvky je rozhodne fail. Tato hra treba skrta vetsinu PvP hracu stylem 10vs49, dungeon hracu spatnymi instancemi, dalsi hrace co chteji jet za vice postav, protoze levelovani je bez alternativ - spokojeni a nadseni jsou prevazne hraci zamereny na pribeh. To ale neznamena uspech a splneni vsech slibu.

0/0
1.2.2012 16:09

IARK - Králíček Chlupíček

Re: pro Kralicka

1) nikde neupadam na jejich uroven, ja jsem o 3 urovne vyse - a to jen tim, ze narozdil od nich jsem to hral a ARGUEMTUJI

2) A ja spoustu lidi co odchazi, protoze je to zklamani - nikde netvrdim, ze je to spatna hra - jen to neni onlinovka je to KOTOR 3

3) "Normalni je napsat proc se ti hra nelibila a zmizet. Pokud ztracis cas na diskuzi ke hre,ktera je podle tebe tak moc spatna,tak je neco divneho s tebou." Ja sve nazory obhajuji - nepisu pouze vykriky po nichz se tise vytratim

4) Recenzenti, hraci atd. Uz od zacatku bylo otazek zda prekona WoW plno i plne diskuse - nikde jsem nepsal, ze to psali vyvojari.

Risk? To bych nemohl kupovat nic, ja cekal onlinovku s pribehem, ne pribeh s online prvky. Pokud vyvojari nesplni vetsinu slibu (viz prvni instance ve hre vs dalsi), tak to tezko muze byt chyba moje.

0/0
1.2.2012 16:05

Mankind

Re: pro Kralicka

Takze fakt ze je to fail (coz porad tvrdis) podle tebe znamena ze to je dobra hra? Hmm...

SWTOR je tak MMO jak si prejes. Lze to dohrat i solo,ale lze to vse dohrat i ve skupine.

Podle tebe je to fail,a to je podle tebe nepopiratelny fakt. Jak chces diskutovat(tzn i obhajovat) o necem,o cem tvrdis ze je to proste fakt?

Hraci(a recenzenti) toho nakecaji. jestli jsi jejim recem veril,je to jen tva vec. Podobne reci se vedou pred kazdou nadejnou MMO hrou.

A od ceho jsou recenze? Kdyzby jsi nebyl netrpelivy,mohl jsi po prvnich recenzich vedet ze tahle hra je hlavne pribeh,pribeh a zase pribeh. Tudiz nic pro tebe. Preji hezky den. Dalsi reakce z me strany nebude. je to porad dokola.  A je to uz otravne...

0/0
1.2.2012 16:22

IARK - Králíček Chlupíček

Re: pro Kralicka

Pokud nedokazes pochopit, ze hra muze byt fail a presto dobra, je mi to lito, ale jednoduseji uz to vysvetlit neumim. Teda jde o to zda to vubec chces pochopit. Proste hra neni online titul jak slibovala, ale KOTOR s MP. Hra to je dobra hlavne pro SP hrace co jedou po pribehu. Ale proste je to fail.

Uveril? Si uz delas srandu ne? Prestan tu fanaticky omlouvat tu hru - ja ti rikam, ze sami autori slibovali x veci, slibovali obrovske flashpointy atd. Ano to splnili, hraju prvni FP - vyborny, dlouhy, dokonaly - vlezu do dalsiho - wtf za 5 minut hotovo, nuda a takovy jsou dalsi. Pokud ti to prijde jako uzasna vec a splneni slibu, me to prijde jako fail. Slibovali PvP a BG, co prinesly? 3 BG, kde jeden je nejakej fotbal, dalsi dobyvas 3 pozice a dalsi dobyvas zakladnu? Kde temna strana vzdy zvitezi, protoze pri prihlasovani do hry podle toho kdy se prihlasis, tak za urcity cas te to necha jit teprve branit, zatimco utocit muzes hned

0/0
2.2.2012 7:48

IARK - Králíček Chlupíček

Re: pro Kralicka

Takze koukas jak utocnici odbouchavaji prvni dvere a ty s tim nemuzes nic delat. To je fail jak stehno a po mesici to nemeli ani opraveny. A jeste je tu stale to, ze 10 lvl bojuje proti 49 - to je na palici, milostive po dvou tydnech oddelili 50lvly a udelali jim BG zvlast a taky to, ze 14 dni po startu bylo PvP slideshow, bravo - hra slibovala PvP - a dodala nepouzitelny odpad. dalsi fail. Vesmirny mise, kde ani nemuzes ovladat lod? Zajimava variace, ale clovek cekal neco lepsiho nez automat z 90tych let - dalsi fail. atd. Ta hra celkove na to co slibovala proste je fail - splnila pribeh a po te strance je to perfektni hra, ale fakt je totalni nesmysl rikat, ze tvurci dodrzeli co slibili a ze je to zazrak stoleti - protoze vydali !! UPLNE JINOU HRU !!

0/0
2.2.2012 7:53

Mankind

Re: pro Kralicka

0/0
1.2.2012 14:45

PsYchr

Sranda

Líbí se mi,jak pod jakejkoliv článek o SW napíšou hateři jaká je ta hra fail, jak stojí za ho*no a jak tohle a jak támhleto a snažej se svůj názor vnutit ostatním a hádat se s nima o tom :D Jo holt když někomu nechutná vepřový, dá si radši kuře.....a mimochodem, když sou ty vaše hry tka úžasný, tak proč místo pomlouvání hry, kterou nemáte rádi u ní nesedíte? Teď si du zahrát (SW:TOR rules) a za pár hodin se vrátím, sem zvědavej, jak se to pod tímhle mým postem zvrhne :D

0/0
31.1.2012 11:47

tickmaster

Re: Sranda

Nejsu hater, sám SW_Tor hraju, ale teď si asi nezahraješ. Probíhá maintenance.

Snad od dalšího patche už to bude v noci.

0/0
31.1.2012 12:01

IARK - Králíček Chlupíček

Re: Sranda

No ono to je v noci - jen je smula, ze to delaji celosvetove a dle ameriky, takze u nas to vychazi na den ;-) jo, nebylo nad to, kdyz byly vsechny servery down o svatkach 2 dny po spusteni od 10ti rano do 8mi vecer ;-D

0/0
31.1.2012 12:05

tickmaster

Re: Sranda

Do osmi nebyly. Dyť to v šest spustili první den a druhý už v 15 hodin. Sem to hrál. Ale taky mě to naštvalo.

Podle Dev trackeru by EU maintanace měly probíhat v noci našeho času snad už od dalšího patche.

0/0
31.1.2012 12:10

IARK - Králíček Chlupíček

Re: Sranda

Puvodne meli nahazovat servery v 1 hodinu, vim, ze jeste v 18:30 to hrat neslo. Boze, tak to nahodili o hodku driv, hiphiphura

0/0
31.1.2012 12:14

IARK - Králíček Chlupíček

Re: Sranda

jinak to brzo po mesici a pul, kde ty nejvetsi updaty a odstavky probihali na zacatku

0/0
31.1.2012 12:15

jarous76

Re: Sranda

Jo a tohle je podle mne dost skoda - dost lidi tu hru koupilo, dostalo mesic zadarmo a pak se na to vykaslou kvuli takovejmhle hovadinam, za ktery by mel management letet.

0/0
1.2.2012 17:50

IARK - Králíček Chlupíček

Re: Sranda

Ubohe a bez argumentu - pisu svuj nazor naopak vy me za nej napadate a nutite mi jak je to super hra a vetsina z vas to ani nehrala. Ja tu napsal mraky o tom co je na hre spatne, ani jednu vec jsi mi nevyvratil nebo jsi neuvedl argumenty cim je ta hra vyjimecna. Hater? Trosku ubohe osloveni na ziskani si pozice v diskusi - ja jsem pouze hrac, ktery dostal nejaky prislib, neco na co ho hra na lakala a nekdo koho sklamala a prislib nesplnila. Hra oproti tomu co slibovala je proste fail, to je fakt ktery nezmenis, dusovala se jak se vyrovna WoWku, ale sklouzla do slabsiho prumeru. Jedine co ji zivi je jmeno a to, ze sci-fi onlinovek moc neni.

A znova rikam - svuj nazor jsem tu nikomu nenutil, to naopak vy mate potrebu mi nutit to, ze je to super hra.

0/0
31.1.2012 12:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.