Diskuse k článku

Final Fantasy XIII-2 napravuje chyby předchůdce, ale bohužel dělá nové

Pokračování japonské hry na hrdiny působí jako omluva fanouškům za přešlapy, které tvůrci udělali v posledním dílu. Final Fantasy XIII-2 tak přináší nelineární průchod hrou, vrací města nebo nabízí lépe navrhnutá prostředí.

Upozornění

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

The Patriot

FF u mne skoncila s X.

FF u mne skoncila s X. Od te doby des a bes, sami pozenssteni kluci, emo, pitome story a debilni minihry. Square by se melo rozmyslet, zda-li chteji tvorit sci-fi nebo RPG klasicke jRPG. Jinak vsem nize: FF VII R^, FF VIIIRv, FF IX R^R^, FF X Hmmmmm... FF XI Kde je to splachovadlo......... Osobne si drzim PS2 jen abych mohl sem tam zaparit FF VII a FF IX, i kdyz vypadaji dost hrozne na 43" HDTV ;-D

0/0
21.2.2012 18:45

mysh.82

Re: FF u mne skoncila s X.

Já bych si staré pecky ještě z první PS, jako jsou právě FF VII a FF IX, tak rád zahrál na PS2, ale nikde jsem nenašel nějaký prográmek nebo jiný postup, který by to umožnil. Můžeš něco doporučit? Nebo FF VII a IX vyšly v nějakém remaku pro PS2?

0/0
21.2.2012 21:02

Deshienpro

Re: FF u mne skoncila s X.

Programek ????? na co programek ps2 ti je prehraje uplne normalne... Originalky samo

0/0
22.2.2012 5:56

Deshienpro

Pribeh

Nehci hodnotit recenzi na to jsou tady jini experti ale mam jenom takove info k samotnemu pribehu ktery autor nezminil.... Ono to rozkouskovani a vlastne nedotazeni vseho mozneho jako treba motivu Hopovy asistentky je predem planovane.Square se rozhodlo pro dokonceni pribehu pouzit model DLC balicku ktere maji dotahnout pribehy postav do konce.Viz ted 28 unoru story pilota Sazhe.. Take se psalo asi pred pul rokem ze square si zaregistrovala domenu FFXIII-3.. Zda hru dokonci za pomoci DLC nebo zda pracuje i na pokracovani netusim ale rozhodne cely pribeh jeste nerekl svoje posledni sbohem a ted zalezi jenom na tom zda vam to stoji za ty prachy nebo to povazujete za podvod ze strany square

0/0
21.2.2012 5:11

Medard22

Re: Pribeh

Můj názor je takový, že Square-Enix přechod na next-gen systémy nezvládl úplně nejlíp. Bývaly doby kdy mi nad jejich hrami padala čelist a nálepka square-enix pro mě byla zárukou kvality. Po přechodu na X360/PS3 jakoby jejich hry ztratily srdce. Ať už je to The Last Remnant, Infinite Undiscovery, FF XIII, nebo online průšvih jménem FF XIV. To, že chtějí prodávat ukončení příběhu jako DLC je pro mě naprostá zhovadilost a je to další důvod pro to, abych si raději zahrál jeden ze starších dílů na PS2 nebo PSP. Final Fantasy měly vždycky pohlednou grafiku a vcelku povedené herní mechanismy, na tom se vcelku nic nezměnilo. Ale bez příběhu, který by to vše držel pohromadě a sympatických postav, ke kterým by si hráč vytvořil vztah pak chybí motivace k hraní.

0/0
21.2.2012 9:42

A.Jey