Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Stahovatelný obsah ke Skyrimu potrvá, bude však rozlehlý

Vydavatelství Bethesda chce ke stahovatelnému obsahu pro Skyrim oproti Falloutu 3 přistupovat odlišně. V případě Falloutu prý přistoupila k příliš agresivní strategii. Stahovatelný obsah pro The Elder Scrolls V: Skyrim tak bude ve vývoji delší dobu a bude propracovanější.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pivak

Zlatej Morrowind

0/0
22.2.2012 20:44

Gamehoror

Re: Zlatej Morrowind

Spíš Oblivion mi sedl trošku víc :-)

Ale Morrowind Ti neberu :-)

0/0
23.2.2012 0:35

IARK - Skleněný Králíček 2

Re: Zlatej Morrowind

Rozhodne Morrowind - a nez Oblivion, tak to 100x skyrim - Oblivion bez 150ti pridanych modu je temer nehratelny. Jinak to asi bude spis o tom na cem kdo zacinal - ty na Oblivionu.

0/0
23.2.2012 11:46

Gamehoror

Re: Zlatej Morrowind

Já začínal na Morrowindu, ale mě fascinovalo na Oblivionu to stát se arcimágem, nejdřív oběhat všechny ty mágský gildy, získat doporučení, pak hurá na universitu a tam si vydobít postupy, já mágy rád :-)

0/0
23.2.2012 13:17

doktor_bota

Osedlání draka by neměl být problém udělat pomocí CK,

ovšem moc si nedovedu představit, na jaké sestavě by s ním šlo létat, při jeho rychlosti.

+1/0
21.2.2012 3:00

Gamehoror

Re: Osedlání draka by neměl být problém udělat pomocí CK,

zkus si cheatem dát procházení zdí a zednout rychlost běhu :-)

Možná budeš překvapen že to zvládneš i na svým počítadle :-)

Pravda, postupně se mírně ztrácí plynulost pohybu ale neni to tak hrozný.

0/0
21.2.2012 14:14

doktor_bota

Re: Osedlání draka by neměl být problém udělat pomocí CK,

Zkus si cheatem nastavit staminu na "hodněmoc", sedni na tu věc, co jí autoři eufemisticky říkají "kůň", a vyraž cvalem k obzoru, poměrně rychle poznáš, o čem jsem psal, pokud na hraní nepoužíváš něco skutečně neobvyklého. A to jsi kousek nad terénem, představ si, že by engine měl zvládat přenos dat pro pohled padesát metrů nad zemí - na to není hra vůbec optimalizovaná. Ona je vůbec dost mizerně optimalizovaná.

Moje aktuální herní sestava: i5-2500K na Z68, 2x4 GB na 2133 GHz, GTX 560 Ti OC, SSD 240 GB (550/240 MB/s).

0/0
21.2.2012 22:00

Gamehoror

Re: Osedlání draka by neměl být problém udělat pomocí CK,

No právě, Já zkusil "tcl" abych se pohyboval ve výšce a netáhla mne gravitace na zem.

pak "player.setav speedmult 800" nebo víc ... a hnal jsem to právě vysoko .... jen bylo nepříjemný to zrychlený kmitání jako by chůze :-) jo bylo nutné po nastavení cheatů skočit do mapy a zpět jinak se ta rychlost nechtěla projevit .

Konečně, tyky ten osedlaný drak nejspíš nebude pelášit svojí rychlostí jak se asi normálně pohybuje :-)

Ale pravda ... mám AMD Phenom II x6  ...  ATI Radeon HD 5670

Načítáni stromů bylo divný že to prostě naskakovalo nepřesvědčivě, ale pohyb plynulý.

0/0
22.2.2012 0:44

Mirabell

Re: Osedlání draka by neměl být problém udělat pomocí CK,

No jenomže tady bych se nedivil, pokud by právě v tom byl ten trik. Pokud cváláš rychle po zemi, tak se v tvé blízkosti musí pořád načítat nová data. Od cesty ve vysokém rozlišení, kamení, ryb ve splavu, keříků, trávy a lekvarů, které se povalují u blízkého tábora. Pokud vyletíš do výšku 50m, tak hra může všechno tohle úplně ignorovat a pouze zobrazuje základní terén, který je načtený tak jako tak (kvůli pohledu do dálky). Takže si myslím, že od jité výšky by neměl být problém létat i na slabším stroji.

0/0
22.2.2012 8:08

Gamehoror

Re: Osedlání draka by neměl být problém udělat pomocí CK,

Přesně takhle to funguje.

Máš kolem sebe několik pásem které určují co se bude zobrazovat a v jaké kvalitě.

To znamená že třeba do těch 50 metrů všechno naplno, nad padesát ti strom který je jinak ve 3D přejde na zobrazení jen průhlednou texturou na ploše v 2D a ještě dál už se nezobrazuje ani ten strom 2D.

Nevim do jaké míry je to řešený s oběktama jako kamení, skály, budovy ale i tam se dá asi hodně našetřit na výpočetním výkonu když budova v dálce bude na jednoduché textuře a teprv když se přiblížíš tak si načte textury větší a podrobnější.

0/0
22.2.2012 20:42

Radek C

Re: Osedlání draka by neměl být problém udělat pomocí CK,

oběktama? to jako vážně? ;-D

0/0
1.3.2012 13:30

Gamehoror

tak fofrrrrr, než skolabuje internet.

+1/0
21.2.2012 0:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.