- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
- nemá to "action pointy"
- fog of war
- škatulace vojáků podle typu a né jak si ho vycvičíte
- už teď čuchám mizernou hratelnost a adfláklej výzkum atd
- Action pointy by nemusely vadit, podle mě je to systém okopírovaný
ze stolního DnD, kde funguje dobře nebo něco podobného. Samozřejmě to
jde udělat i blbě, ale je zbytečné předjímat, když to ještě nevyšlo.
- Kde je, že to nemá fog of war? To už by to opravdu nebylo UFO.
- Škatulkování má i výhodu. Tým je různorodější. Stejně si člověk vojáky nakonec rozškatulkuje sám.- Pokud bude výzkum aspoň takový jako v prvním díle (a tam nebyl nic moc), tak nevidím problém. Jen bych se přimlouval za obrázky nebo animace u vyzkoumaných technologií (pitev a tak). Jejich absence mi v českých UFO dost vadila.
... tam bude "mind control" - v XCOM2 jsem s vojáky běhal jen výjimečně ... dokud neviděli prvního aliena. Potom 6 vojáků mindcontrolovalo a tahalo emzáky do jednoho chumlu, kde to potom vyřešilo jedno torpédo nebo pár granátů.
To me osobne prestalo posleze bavit...vylezt s tankem...najit emzaka, mindcontrol a nejlepe najit dalsi a odbouchnout...
Nebo nedejboze najit v materske lodi emzaka z tim jejich raketometem a odparit ctvrtku patra ::D::D::D
Potom, co jsem prubnul a záhy zhnuseně odhodil nedávno vydaný návrat/remake Jagged Alliance 2, tedy JA: Back in Action, upínám veškeré naděje k X-COM: Enemy Unknown. Vypadá to zatím slušně, takže snad nebude zprasena další legenda
Jinak, kdo ještě nezkusil novou JA: BIA - příběhem a prostředím jde o remake Jagged Alliance 2, ale připadalo mi, že tvůrci zahodili většinu kvalitních prvků. BIA není tahová strategie, ale podobný realtime-stop systém jako česká série UFO. Grafika plně 3D, ale neuvěřitelně obstarožní (pro znalce - vypadá přesně jako projekt Van Buren, tedy nedodělané demo původního zrušeného Falloutu 3, než si pokračování vzala na triko Bethesda). A jedna drobnost, která mě ale jako fanouška hodně s*ala - portréty žoldáků už nejsou pěkně kreslené, ale nějaké divně vymodelované 3D ksichty, které vypadají jeden jako druhý. A dabing taky tragický. Radši dejte znovu původní JA 2 s fanmade patchem, který do hry přidává spoustu nových věcí (i v systému hry).
prosim bonusweb.cz aby nadále informoval .. nemám čas hrát hry, ale na toto si ho udělám, u X-COMu jsem strávil dlouhé roky mládí
Nějakou dobu jsem hrál UFO AI a nebylo to špatné. Sice je to OpenSource a vývoj není z nejrychlejších, přesto stojí za pokus...
UFO AI je super (za tu cenu ;-), jen obtížnost se mi zdá dost vysoká a nejde nic zničit.
V březnu vychází Extraterrestrials 2. Docela se na to těším. Jednička byla skvělá. Hráli jste to?
samozrejme. Jediny skutecny remake ufa. Ale pochybuji ze to vyjde v breznu. btw,kde se to da koupit? Ani na ofic strankach neni zadny odkaz nebo info.
Kdyz tak procitam diskuzi, tak me napada - lidi nenechte si zkazit hru predsudky. Hru vyrabi Firaxis pod dohledem Sida Meiera - to uz samo o sobe je do urcite miry zarukou kvality. Ano, mozna to nebude stare dobre UFO, ale je dost velka sance, ze to bude nejlepsi tahovka za poslednich X let. Namatkou napr. system kryti a destrukce prostredi se mi opravdu hodne libi, protoze to rozhodne neni prilis casto k videni. Osobne se na tuhle hru opravdu tesim i kdyz to bude trochu jina hra, nez puvodni UFO.
Minula hra Sida Meyera byla po herni strance slusny prusvih...........
Asi nejžhavější otázka kolem této hry je prezence/absence časových jednotek. Samotná existence časových jednotek má základ v reálném světě, kde fyzicky lépe připravený jedinec prostě za určitý čas zvládne udělat více akcí. Vrcholový atlet za třeba 5 minut uběhne 5x delší vzdálenost než gaučový povaleč. Je tedy nutné si představit v turn-based strategiích kolo (turn) jako pevnou časovou jednotku a vojáci prostě stihnou udělat tolik akcí kolik jim umožní jejich fyzička, koordinovanost, svalová paměť na úkony (střelba)-(vše toto lze získat samozřejmě zkušeností a tréningem a zkušeností) a je nutno odečíst potenciálně množství neseného nákladu, zranění atd... Pokud je ovšem voják při akci spatřen záleží na rychlosti reakce protivníka(pozorovatele) zda zareaguje (v turn-based strategiích se to řeší takzvaným "přerušením kola") Existence časových jednotek tedy není nějaké abstraktní číslo, ale je to prostě zjednodušené matematické vyjádření fyzické připravenosti vojáka na akci.
Nakonec v UFU taky nešlo vystřelit z jedný zbraně (jako byl třeba sonickej kanon) víc než dvakrát a aby jsi vystřelil dvakrát, tak ses nesměl hned na začátku kola ani pohnout. Čas jsi sice mohl mít vysokej, ale vždycky ti to vzalo 50 procent
koukal jsem i na video a tohle vypada jako dustojny nasledovnik.. rozhodne se poridi do sbirky ufoher. nevi nekdo jak to bude s multiplayerem? tohle by mohlo byt velmi zajimave hlavne jako coop.
Přes DOS BOX hraju jedničku dodneška a pořád nepřestala bavit. Doufám, že se tahle předělávka konečně povede!!!!