Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tři minuty hraní XCOM: Enemy Unknown. Skvělá práce kamery

Podívejte se, jak se bude hrát XCOM: Enemy Unknown, nová podoba kultovní strategie o boji s útočníky z vesmíru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pepa játro

ouuuuuuuuuuuuu jee

tak tohle si koupime :-)

a hodne zajimava by byla moznost coop multiplayeru, krosit emzaky s bandou kamaradu

0/0
11.3.2012 12:38

Wawer Rewold

No

Musím říct, že to vypadá skvěle. Obzvlášť se mi líbí, jak je udělaná základna. Vypadá to, že by to mohla být skvělá hra. Ještě mohli ukázat, jak se budou stíhat cizácký lodě. R^

0/0
6.3.2012 23:53

Wawer Rewold

Re: No

Akorát mi ještě není jasné, jak přesně je to udělané v akci. Jestli je to v reálném čase nebo ne? Zahlédl jsem tam ALIEN ACTIVITY, a přitom tam voják střílel jakousi krycí palbu. No opravdu se na to těším

0/0
6.3.2012 23:57

Regis

Re: No

Ne, je to tak, že zadáš povel, tedy třeba kolik času na chůzi, střelbu, zakleknutí, krytí, návrat atd. prostě kolik a jak si to rozvrhneš. Pak klikneš a postava udělá to, co chceš. No a když bude nějaká super situace, tak se to přepne do filmového modu a přiblíží se kamera a užiješ si výstřelu..... realtime to není nikde.

0/0
7.3.2012 1:18

Jožin z planin

Re: No

Hmm, ale tomu, co popisuješ v podstatě, se říká pozastavovaný realtime - obě strany hrají zároveň, ale máš libovolné množství času na rozvržení povelů. Jestli je to kolo, které trvá pět sekund, pozastavuje se to na událostech nebo to jde pozastavit kdykoliv jako v českých modifikacích UFO, už je jen detail. Klasický tahový mód je trochu o něčem jiném.

Osobně pozastavovaný realtime preferuji oproti čisté tahovce. Filmový mód vypadá pěkně, byl i těch českých modifikacích, ale fungoval prachbídně, tak doufám, že nebude fungovat jako tam, ale jako tady na obrázcích ;-).

V každém případě to vypadá skvěle celé a jestli bude systém dobrý, beru jakoukoliv variantu mimo opravdového realtimu.

0/0
7.3.2012 8:27

SH code

Re: No

nesleduju x-com tak moc jak bych měl a chtěl, ale... pokud jsi hrál X-COM: Apocalypse, možná si vzpomeneš na režim který fungoval tam - pokud jsi zvolil tahové souboje tak se strany střídaly, ale existovala krycí/automatická střelba - když se ufoun hýbal a viděl ho voják který měl nějaké ty nevyužité AP, tak po něm automaticky střílel...  v tomhle videu mi to připadalo spíš jako tahle funkce, ne jako simultánní tahy (to co jsi nazval "pozastavovaný realtime", podle mě je to samé jako simultánní tahy kde se všechny postavy hýbou najednou)

0/0
7.3.2012 8:36

Wawer Rewold

Re: No

Nezdálo se mi, že se mimozemšťané hýbali, když se hýbali vojáci a naopak. Možná tam funguje něco jako přerušení ze starého ufa, ale trochu rozšířenější. Mě se zdálo, jako kdyby při tahu mimozemšťanů voják střílel jakousi krycí palbu směrem k cizákovi, aby ho donutil zůstat na místě. Proč by tam bylo jinak alien activity, kdyby obě strany hráli realtimově a pouze s pozastavováním, jako třeba v ufu aftermath?

0/0
7.3.2012 15:20

SH code

Re: No

to samý jsem napsal, to kde jsem psal o pohybu alienů a vojáků zároveň bylo jen vysvětlení simultánních tahů == pozastavovaného realtimu ;)

0/0
7.3.2012 16:12

Siraj

Re: No

Zastavte si to na 1min 11sec to by mohla byt odpoved na vasu otazku

0/0
7.3.2012 17:26

Wawer Rewold

Re: No

Tak to nakonec je krycí palba. Já doufám, že to prostě bude taktický a dynamický a ne jako ostatní realtime UFO.

0/0
7.3.2012 23:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.