Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Spisovatelka z BioWare byla označena za „rakovinu“ kvůli výrokům o hrách

Jennifer Heplerová je spisovatelkou v herní firmě Bioware a podílela se na hrách, jako je Dragon Age: Origins, Dragon Age II a Star Wars: The Old Republic. Před nedávnem byla donucena smazat si svůj profil na sociální síti Twitter poté, co byla zavalena vlnou nenávisti a urážek od rozzuřených herních fanoušků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hormes

no nevím

No nevím, ale když se na ní tak koukám, tak pochybuju že ji (vagínu) používá.

Je ale pravda že znám hry do kterých bych možnost přeskočení boje dal.Pardon, spíš možnost přeskočit celou hru.

0/0
10.3.2012 0:06

Wawer Rewold

....

Ty co píšou, že je rakovinou Bioware musí být uplní pitomci. Normální člověk přeci nezačne nadávat jinýmu člověku, protože nemá rád hry, obzvlášť když je to žena. Vsadím se, že v Bioware jsou desítky zaměstnanců, kteří nemají rádi hry.

0/0
10.3.2012 0:02

net.Xtreme bojuje s eXtremismem

Je vtipná

A já souhlasím, v některých hrách jsou souboje zbytečné, Far Cry 2 s respawnujícími hlídkami je toho důkazem, co já bych dal za tlačítko na přeskočení stopadesátého souboje se stejnou hlídkou:D

+3/0
8.3.2012 12:48

Mirabell

Re: Je vtipná

No já bych asi rozlišoval "zbytečný" a "špatně udělaný". Osobně s tlačítkem na přeskakování soubojů moc nesouhlasím. Souhlasím, že některým hrám by hodně prospělo. Ale řešit to přeskočením je cesta do pekel. Spíš bych navrhoval řešit to tak, že udělají takový změny, aby to hráč přeskakovat nechtěl. Jestli se z přeskakování stane trent, tak veškerej gameplay půjde do kytek, protože implementace "skip to next cutscene" bude pro EA levnější, než ladit obtížnost.

0/0
9.3.2012 8:03

Jožin z planin

Vždyť má pravdu

a) Je to spisovatelka, tak proč by ji mělo bavit hrát? Napíše příběh a v rámci testů se může dívat lepšímu hráči přes rameno. Kdyby byla designérka nebo testerka, tak by to samozřejmě bylo na pováženou.

b) Když byla otázka položená tak, co by udělala, aby byly hry přístupnější co nejširšímu publiku včetně žen, tak "tlačítko přeskakující souboje" je to taky logická odpověď. Jasně, můžeme se bavit o tom, jestli hry přístupné co nejširšímu publiku jsou dobré nebo ne, ale otázka byla jiná.

+7/0
8.3.2012 12:25

Kahlan Amnell

Re: Vždyť má pravdu

Třeba u Heroes VI bych přeskočení souboje uvítala. Jednou podruhé je to zábava, ale když na stejné mapě už řeším stou bitvu s nedůležitými neutrálními slabčáky, tak je to otrava.

0/0
8.3.2012 15:01

nasson

Re: Vždyť má pravdu

A automaticky boj uz v VI neni? Drive tam byl, ovsem nikdy jsem ho neuzival (clovek ho dokazal vetsinou vyresit s mnohem nizsimi ztratami).

0/0
9.3.2012 12:37

bennycz

Pobavila!

Ten výrok o vagině mně přijde docela vtipný a výstižný... Dobře že se na nějakou diplomacii vys_ala

+7/0
8.3.2012 10:43

Kahlan Amnell

Re: Pobavila!

Mně se líbil výrok o tom, že ti kritici nepracují v herním průmyslu a ona ano. Že se vůbec obtěžovala reagovat na uražené puberťáky, kteří v životě nepracovali a myslí si, že člověk žije zaměstnáním. Není placená od hraní her, ale psaní příběhů.

0/0
8.3.2012 15:26

Riker007

Re: Pobavila!

Tak člověk by měl žít zaměstnáním... alespoň do určité míry. To, že tomu tak ve většině případů neni a spoustu lidí ani nebaví,co dělají, to je jiná věc. Ale nemyslím si, že je to zrovna tento...

0/0
8.3.2012 23:29

Vrah Smrt

Sranda

Největší sranda je je, že když někdo začne kritizovat američanku, tak se ona začne ohánět svojí vagínou. Třeba se dočkáme nějaké fantasy hry "Vagina mythology - Fall of Penis"

+2/0
8.3.2012 10:10

deacon.frost

Re: Sranda

No, divadelních her na toto téma už pár je, takže je to jenom otázkou času :D

0/0
8.3.2012 10:25

net.Xtreme bojuje s eXtremismem

Re: Sranda

Tak začni, než tě někdo předběhne a vydělá miliony;-)

0/0
8.3.2012 12:49

Diddel

Dežo

Maruna ty cholera :D

0/0
8.3.2012 9:28

greenalien

O to ale nešlo

Nebo nešlo pouze o to. Z Jennifer Hepler taky padaly perly jako "Nechceme aby ten příběh byl typický fantasy výplod starého bílého muže, ale chceme aby hra (Dragon Age II) měla ten druh vyprávění který zaujme všechny demografické skupiny."

Zamyslete se a vybavte si svoje oblíbené sci-fi či fantasy. Následně si vybavte autora.

0/0
8.3.2012 8:32

greenalien

Re: O to ale nešlo

Samozřejmě svůj velký podíl mělo i to, že vzniklý Dragon Age II byla troska, jinak by se nad tím asi dalo mávnout rukou.

0/0
8.3.2012 8:33

deacon.frost

Re: O to ale nešlo

Proti tomuto bych nic neměl, atypické fantasy aby člověk pohledal. Právě neskutečné opakování těch samých stereotypů skrz všechny fantasy hry mě tzv. "uelfoval" :-). V tomhle má moji plnou podporu :o)

BTW on příběhově mohou být hry výborné, ale když se pak dělají herní zkratky, protože hra by byla moc dlouhá, nebo těžká, nebo se musí vydat dřív (SW:KOTOR 2), tak nemůžeme vinit autora příběhu ;-)

+4/0
8.3.2012 9:02

Mirabell

Re: O to ale nešlo

jj. Naprostej souhlas. To že se jim vlastně nakonec nic co by z klišé vybočovalo je druhá věc. Ale fakt souhlasím s tím, že na poli Fantasy už by to chtělo i nějaký svěží výtr. Vrazit všude Elfy, Trpaslíky, Kouzelníka se špičatým kloboukem, jako protivníky hodit gobliny a skřety. A jako bosse pár elementálů a draků je fakt největší lenost autora. A dělají to bohužel všichni. I ti co se snaží trošku o originální světy (Zaklínač, TES,...) k těmto stereotipům sklouznou. Ono i Dragon age si na začátku dávalo za cíl vytvořit svůj vlastní originální svět. Nakonec jen udělali z Elfů otroky a tím celá inovace skončila. Je to jako když by naprosto každý sci-fi obsahovalo světelný meče.

Takže v tomhle má mou podporu. Ať už konečně někdo vytvoří fantasy hru s originálním světem. To dělají vlastně jen JRPG... ale ty mi vůbec nesedí gameplayem.

0/0
8.3.2012 13:31

Kahlan Amnell

Re: O to ale nešlo

Zaklínač má taky Elfy otroky a trpaslíky bojovníky. Fantasy román se bez stereotypů obejde, ale hra, kde má být plno různorodých příšer, bohužel ne.

0/0
8.3.2012 15:12

Mirabell

Re: O to ale nešlo

Proč ne?

0/0
8.3.2012 15:55

Kahlan Amnell

Re: O to ale nešlo

Můj oblíbený autor je starý bílý muž, ale teď víc píšou fantasy ženy než muži. Bohužel je to dost brakovité, takže dám přednost osvědčenému vypsanému bělochovi než upírské rychlokvašce. :-)

0/0
8.3.2012 15:16

jarous76

Re: O to ale nešlo

Kahlan Amnell ... hmmm, musim si to precist znova ;-)

0/0
8.3.2012 16:05

Riker007

Re: O to ale nešlo

wtf? Co to je za názor? Zřejmě čekáš až udělají hru podle románu od Dostojevského... :D

0/0
8.3.2012 23:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.