- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No nevím, ale když se na ní tak koukám, tak pochybuju že ji (vagínu) používá.
Je ale pravda že znám hry do kterých bych možnost přeskočení boje dal.Pardon, spíš možnost přeskočit celou hru.
Ty co píšou, že je rakovinou Bioware musí být uplní pitomci. Normální člověk přeci nezačne nadávat jinýmu člověku, protože nemá rád hry, obzvlášť když je to žena. Vsadím se, že v Bioware jsou desítky zaměstnanců, kteří nemají rádi hry.
A já souhlasím, v některých hrách jsou souboje zbytečné, Far Cry 2 s respawnujícími hlídkami je toho důkazem, co já bych dal za tlačítko na přeskočení stopadesátého souboje se stejnou hlídkou:D
No já bych asi rozlišoval "zbytečný" a "špatně udělaný". Osobně s tlačítkem na přeskakování soubojů moc nesouhlasím. Souhlasím, že některým hrám by hodně prospělo. Ale řešit to přeskočením je cesta do pekel. Spíš bych navrhoval řešit to tak, že udělají takový změny, aby to hráč přeskakovat nechtěl. Jestli se z přeskakování stane trent, tak veškerej gameplay půjde do kytek, protože implementace "skip to next cutscene" bude pro EA levnější, než ladit obtížnost.
a) Je to spisovatelka, tak proč by ji mělo bavit hrát? Napíše příběh a v rámci testů se může dívat lepšímu hráči přes rameno. Kdyby byla designérka nebo testerka, tak by to samozřejmě bylo na pováženou.
b) Když byla otázka položená tak, co by udělala, aby byly hry přístupnější co nejširšímu publiku včetně žen, tak "tlačítko přeskakující souboje" je to taky logická odpověď. Jasně, můžeme se bavit o tom, jestli hry přístupné co nejširšímu publiku jsou dobré nebo ne, ale otázka byla jiná.
Třeba u Heroes VI bych přeskočení souboje uvítala. Jednou podruhé je to zábava, ale když na stejné mapě už řeším stou bitvu s nedůležitými neutrálními slabčáky, tak je to otrava.
Ten výrok o vagině mně přijde docela vtipný a výstižný... Dobře že se na nějakou diplomacii vys_ala
Mně se líbil výrok o tom, že ti kritici nepracují v herním průmyslu a ona ano. Že se vůbec obtěžovala reagovat na uražené puberťáky, kteří v životě nepracovali a myslí si, že člověk žije zaměstnáním. Není placená od hraní her, ale psaní příběhů.
Největší sranda je je, že když někdo začne kritizovat američanku, tak se ona začne ohánět svojí vagínou. Třeba se dočkáme nějaké fantasy hry "Vagina mythology - Fall of Penis"
No, divadelních her na toto téma už pár je, takže je to jenom otázkou času :D
Nebo nešlo pouze o to. Z Jennifer Hepler taky padaly perly jako "Nechceme aby ten příběh byl typický fantasy výplod starého bílého muže, ale chceme aby hra (Dragon Age II) měla ten druh vyprávění který zaujme všechny demografické skupiny."
Zamyslete se a vybavte si svoje oblíbené sci-fi či fantasy. Následně si vybavte autora.
Samozřejmě svůj velký podíl mělo i to, že vzniklý Dragon Age II byla troska, jinak by se nad tím asi dalo mávnout rukou.