Diskuze

Vývojáři Deus Ex se omlouvají za problematické souboje s bossy

Ačkoliv Deus Ex: Human Revolution získal místo v žebříčku nejlépe hodnocených her podle serveru Metacritic, řada hráčů ho kritizovala za souboje s bossy. Vývojáři nyní připustili, že právě tyto souboje byly nejslabší stránkou titulu, a hráčům se za to omlouvají.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

McGrinder

15. 3. 2012 23:03
Nejlepší hra, co loni vyšla!

Už ji mám dohranou po čtvrté a určitě ne naposledy. Ti bossové opravdu nic moc,. Při první hře jsem nemohl porazit toho prvního, další dva šli hned na první pokus. Pokud má člověk augmentaci Tajfun, tak je to sranda :-)

0 0
možnosti

Muflik

19. 3. 2012 15:39
Re: Nejlepší hra, co loni vyšla!

Jojo ja jel Deus cely "silent" a u prvniho bosse jsem nadaval jako spacek... celou misi jsem sel jak rikam jako silent a nejak jsem s enevenoval shormazdovani zbrani a munice a tak jsem tam vlvzl zcela nepripraveny... no nez jsem prisel na to ze v nekterych mistech je munice  a granaty tak to chvili trvalo no ale nez jsem vypracoval strategii jak ty roomy obehnout posbirat mezitim strilet atd atd... no to byl boss co jsem delal asi dva nebo tri dny dycky po praci jsem na to na hodku sedl a zkousel :D No zazitek ale hra jinak skvela. Od te doby jsem s sebou tahal vyzbroj a uz to pak u bossu slo napohodu.

0 0
možnosti

Lolinator

15. 3. 2012 20:44
Ten prvy bol najtazsi

Co vyzeral jak Cyborgovia z Command and Conquer, s tym kanonom na ruke. Toho som zabijal strasne dlho, ale hodinu, ostatny boli vsetko pohodovky - myslim ze na prvy krat vsetko, vratane zaverecneho bossa.

0 0
možnosti

net.Xtreme se nevzdává

15. 3. 2012 21:02
Re: Ten prvy bol najtazsi

Já s ním měl napoprvé také problémy, teď ho dám za 30 vteřin na nejtěžší a ani nemrknu:-) A bez plýtvání municí:-)

A ten závěrečný souboj mi trval dlouho, přitom jde vyřešit za pár vteřin, asi nejlehčí souboj s bosem ever:-)

Ale je tam docela poznat, že ty souboje s bosy moc neladí se zbytkem hry no...jinak, když člověk ví co a jak, tak je to pohoda:-)

0 0
možnosti

Veska, umřel zase, umře zas

15. 3. 2012 17:10
Promiňte, ale týedn staré zprávy?

8.3.2012

http://games.tiscali.cz/tema/eidos-omlouvame-se-za-bossy-v-deus-exu-58731

Není Vám to blbé? Takto to vypadá, že médii proběhne zpráva a Vy si toho tak po 4-5 dnech všimnete. Nejenom, že jste z toho udělali "záložku" idnes už tím "stylem" ala Packam, ale obsahově ani raději nekomentuji. Viz poslední recenze a blábol o grafice. A to nemluvím o tom, že poněkud vyšla dost důležitá hra. Napovím, že u nás vyšla 9.3 a většina hlavních zpravodajských servrů o hrách ji má dávno zrecenzuovanou. A to nemluvím o hrách co vyšly dále v tomto roce a Bonusweb si jich ani nevšiml....

0 0
možnosti

net.Xtreme proti diskriminaci

15. 3. 2012 14:15
Jinak co se mi na Deus Ex moc nelíbilo jsou cutscény

Trailery fakt parádně provedené (byť zjevně před dodělanou hrou kvůli řadě nesrovnalostí) a pak ve cut scény s horší grafikou (jiný zlatočerný odstín, nižší rozlišení a prasácká komprese) než hra samotná...to jsem vážně nepobral...je to pochopitelně jen drobnost, ale u povedené hry si člověk všímá drobností:-)

0 0
možnosti

net.Xtreme proti diskriminaci

15. 3. 2012 12:29
V Missing Link to bylo lepší

Jinak mně problematické nepřišly, je pravda, že člověk neměl moc na výběr, ale

SPOILER

(barely, miny, miny, laser) a bylo dobojováno, trochu mi vadilo u achievmentu pacifist zabíjet bosy a zejména, když Elisa se ptá, jestli ji nechám umřít nebo žít...

Jinak skvělá hra, se spoustou voleb, které mohly a nemusely vést ke smrti rukojmí, Malikové a tak, nebo nemusely...Achievment pacifit bez EM granátu na hard jsem si užil naplno při záchraně Malikové:D:D Hlavně při asi i pátém průchodu hrou se mi dařilo nacházet nové cesty:-) KONEC SPOILERU Navíc hra nechává věci tam, kde je necháte vy, lze ji uložit kdekoli, je tam autoheal, který není přehnaně rychlý a lze jej doplnit o "lékárničky", to samé u regenerace energie... co se týká mě a hratelnosti, tak jedna z nejlepších her poslední doby

0 0
možnosti

Kuffenbach

15. 3. 2012 9:14
Podle me daleko zasadnejsim problemem byl pribeh

Mne tam daleko vic chybel nejaky zvrat, proste neco, co by stalo za zminku. Deus Ex byl o postupnem odhalovani spiknuti, byly tam zvraty, byla tam dilemata, vyvoj postav, takze me ta hra pohltila. Novy Deus Ex byl prima, ale dej byl zhruba tak na urovni neprilis vydarene epizody podradneho TV serialu. Jediny pokus o prekvapeni byl jasny uz na zacatku. To je skoda, protoze ta hra na pribehu stoji.

0 0
možnosti

O.Filip

15. 3. 2012 8:59
Kdyby jen vytržené z kontextu.

Před pár dny jsem bojoval s tou ženskou. Proběhla kolem mě, zasekla se do rohu a tam stála, dokud jsem jí zblízka nerozstřílel. Jinak geniální hra.

0 0
možnosti

tenchet

15. 3. 2012 9:17
Re: Kdyby jen vytržené z kontextu.

Mne ten Deus Ex docela zklamal oproti jedničce. Při prvním návštěvě jsem zabil všechny civilisty, všechny policisty včetně kompletního osazenstva policejní stanice. No a při druhé návštěvě místo, aby hledali toho sériového vraha se tam udála nějaká demonstrace a vrchol bylo, když mrtvý kapitán chtěl zneškodnit nebezpečného teroristu :-). V jedničce to bylo ošetřený tak, že šlo útočit jenom na nepřátele. Takže když už jste tušili, že jste na špatné straně barikády nemohli jste s tím nic dělat. Taky v Hong Kongu jsem vybil celý ten bar a při druhém setkání s majitelem dialog jakoby nic :-)

Navíc podstatnější detail, jednička byla delší a atmosféra byla lepší. Takže Deus Ex (první díl) je pro mne stále v top three všech PC her. Ty ostatní dvě hry Magic Carpet I, Jagged Alliance II.

0 0
možnosti

Cens0r

15. 3. 2012 7:36
Problematické

Jsem jediný, komu problematické nepřišly?

0 0
možnosti

Mirabell

15. 3. 2012 8:32
Re: Problematické

Tak jak se píše v článku - nebyl problematické. Ale vytržené z kontextu. Ve hře kde lze snad každá situace řešit několika způsoby od překecání, přes prohackování, plížení až po akci, to prostě moc nesedělo, když jediný řešení to někoho vyprázdnit deset zásobníků. Nemluvě o tom, že v příběhové hře bych u bossů čekal nějakou účast v příběhu. Ne že na tebe nasypou několik postav o kterých nic nevíš.

0 0
možnosti