Diskuze
Blizzard hodnotí World of WarCraft: Cataclysm. Je i kritický
Děkujeme za pochopení.
cckk
vetsi marnosti nez prosedet roky u jedne MMO sand NENI
a to plati pro jakoukoliv MMO hru ne jen wow. MMO je mor ztrata casu a socialniho zivota, kamaradu, bratru, sester, rodicu, deti atd.
jarous76
Re: vetsi marnosti nez prosedet roky u jedne MMO sand NENI
Tak je nehraj
A nedivej se na televizi, necti si knizky ... v zasade - opovaz se delat jakoukoliv cinnost sam, pac je to mor, ztrata casu, atd.
markewatch
WoW
sem koupil prvni den po vydani ve statech. Paril sem to pul roku, udelal 50tku a konec. Podle me vynikajici hra ale co sem potom od lidi slysel ze ji Blizzard "zjednodusil" a uz to neni ono coz nemohu posoudit. Tesim se na nejake nove MMO od nich.
trilobiteček
Ani
jsem nečetl článek a rovnou prosazuji výrok: Větší promarnění života ani neexistuje. Jeden exemplář takového člověka jsem měl tu čest mít jako spolubydlícího. Nejvíc komické rozhodně bylo to, když chtěl onen chudák jít na záchod. PC ho držel tak dlouho, až se najednou odlepil a rychle utíkal směrem k WC. Horší bylo to, že pak člověk na tom WC nacházel různé překvápka, ptže samozřejmě "pařan wowka" ani nespláchnul.
tervic
Re: Ani
Ale existuje, treba pracovat jako pojistovaci agent nebo financni poradce irl:)
psk
easy mode
WoWko jsem hrál od nějaké verze 1.4 s krátkými pauzami až po Cata. Přestal jsem po první vlně nerfů která mi naprosto sebrala chuť jakkoliv pokračovat. Prošel jsem si tedy jen ty tři raidové instance které byli k dispozici o začátku cata. Co mě především vzalo chuť na pokračování byl režim který se nastolil ve wotlk a o kterém jsem doufal že nebude v cata pokračovat a sice to, že všechny věci jsou přístupné pro všechny. WoWko je ať se to někomu líbí nebo ne především o přátelích a pak o flexu. Jde tedy o to pobavit se s kamarády v guildě a o to mít jiné věci než ostatní. Na začátku cata vypadalo vše krásně, skoro jsem si připadal jako v dobách vanily kdy na raid člověk nastupoval v modrých věcech. Pak ale přišla ta epix smršť. V raidových instancích začali padat věci s item lvlem i lookem stejným jako tier setovky a k tomu všemu boe. K tomu boe valor botky co si casual hráč mohl koupit za pár šušňů. Výsledek? ta správná minimální barva se stala opět fialová.
psk
Re: easy mode
Hráče který se snaží a raiduje rozeznat oproti casualovi s koupeným equipem na první pohled nejde. Po přidání raid finderu a zandalar instancí to šlo úplně do kopru. Aby v pětkách padali lepší věci než v raidových instancích, to už je výsměch. Přidáním raid finderu pak odpadla sociální část wowka, protože na raidování není potřeba guilda, jen joinnout public raid a s neznámými lidmi si vylootovat epiky které jsou vpodstatě stejné jako z regulérního raidu - jen tedy mají hanlivé označení raid finder místo heroic. Co bych si přál, nebo spíš co by mě tehdy neodehnalo od wowka by bylo aby získání epiků nebylo tak snadné. Aby casual hráči chodili v zeleno - modrém. Aby se jednotlivé druhy brnění od sebe lišili trochu víc než jedním řádkěm který říká kde ho dotyčný získal - minimálně lookem. Stejně tak stejný look pvp a pve itemů považuju za dost nešťastný. No což, wowko takové jako za vanily a tbc nikdy nebude a tak jsou tyhle přání jen utopie. Jen m mrzí, že blizzard raději oblbuje nováčky
Zedford
Cata
Podle mne se datadisk Cataclysm povedl, baví mne rozhodně víc, než WotK. Jen nesouhlasím s tím,že je příliš snadné sbírat legendární (fialové?) předměty - máme gildu kamarádů, všici se známe, ale je nás málo, takže Cata dungy a raidy nechodíme a proto mám jen dva předměty (meč z archea a botky za repku s Wildhammery). Jinak já bych archeologii klidně nechal cestovací, jen bych zamzil opakování rare itemů, které už člověk má...
kvak.nořič VII
vydávat rychleji nový obsah
takze vydavani jednoho zmetku mesicne?
Crowax
Nemuzu si pomoct, ale vystihuje to tohle:
Přísloví Indiánů z kmene Dakotů:
"Když zjistíš, že jedeš na mrtvém koni, sesedni!"
Nicméně v profesionálním životě často prosazujeme jiné strategie, podle kterých se v takovéto situaci pokoušíme jednat:
a více na http://www.people.cz/fun/cs/articles-detail/aid-10686
Protože na idnes berou nový řadek jako odstavec, nedá se to sem vložit.
kosobecny
Re: Nemuzu si pomoct, ale vystihuje to tohle:
Divný, že by na mrtvým koni jezdilo tolik lidí :)
Causabone
..
já myslím že jdou cestou zjednodušování obsahu a zabíjení starého obsahu. Je k ničemu když překopají levelovací zóny a zároveň zjednodušší cestu kterou jimi musíte projít.
Podle mě měli dávno vymyslet způsob jak generovat obtížnost instancí podle levelu přítomných postav. Na jakkémkoliv levelu by měl hráč k dispozici desítky a desítky instancí, které by ho tak nikdy nemohli nudit. Zatímco v tuto chvíli je schopen hráč levelově odpovídající instance projít během pár hodin.
Nestalo by se tak, že hráči vždy hrajou pouze nový datadisk a vše staré je mrtvé.
Alaman
Re: ..
Každý kdo promluví o jednoduchosti WoW by měl zveřejnit ilvl a stav progressu
harmyvasik
dobry
Podle mne je wow od kazdeho data disku lepsi. Stejne tak u cataclysmu.lepsi grafika levelovani gild zajimave dungeony ruzne vylepseni atd. z wowka udelaly lepsi hru.Jen skoda tech talentu.Jinak super
miisicka
Od zmeny systemu honor point-u pred vydanim TBC..
...slo pomalu vsechno do kytek. Otazkou je, zda bylo pricinou nasmerovani WoW-ka na honbu za itemy nebo fakt, ze se hra pomalu okoukala. V pre-TBC ere byly raidy odmenou, kazdy blue item se oslavoval a spoustu normalnich q-stu si clovek nemohl solnout. Neexistovaly anonymni battleground-y, kde se pokazde sejde nova skupina neznamych lidi z ruznych serveru. Naopak. V battlegroundech jste potkavali ty stejne lidi, jako v PvE. Hra mela podstatne vetsi socialni rozmer a prave to byl ten prvek, ktery prebijel ostatni nevyhody (obtiznost, nevybalancovani class atd.). Dnes uz WoW-ku zbyva jen zlomek tehle puvodni socialni dimenze a kvuli tomu se za par let pomalu stane jen jednou z mnoha MMORPG. Po bitve je kazdy general, ale osobne si myslim, ze nez preplacavat hru spousty dalsich feature, mel se Blizzard zamerit prave na vytvareni a upevnovani socialnich vazem mezi hraci.
kritik1
Re: Od zmeny systemu honor point-u pred vydanim TBC..
podle mě zásadní změna hry přišla někdy ke konci TBC kdy zrušili přístupy úplně všude, takže každej kdo udělal max level mohl jít okažitě kamkoliv, podle mě obrovská chyba která ovlivnila vše a ty věci co se děli potom byly jen pokračování nastoleného trendu, zrovna v TBC ty přístupy byli ze začátki téměř dokonale propracovaný, museli jste udělal chain abyste mohli do Karazhanu, potřebovali jste item z Gruula a z Nightbaneho (boss z Karazahanu) abyte měli přístup do SSC, museli dokončit několik 5manů HC který byli OPRAVDU HC a potom zabít Maghteridona abyste měli přístup do TK, potom quest linie kde jste museli zabít Vashj a Kaela abyste mohli do Hyjalu a Black Templu, všechno mělo svůj smysl, krásně to na sebe navazovalo a kdo v té době raidoval MH a BT si to opravdu zasloužil ale někdy nakonci TBC bum, všechno bylo zrušený, všechno free for all a Sunwel byl první raid kde už žádný přístupy a tak to zůstalo do dneška, nikdy od tý doby už nebyl Wow tak motivační progresivní jako tehdá.
Odešla z Twitche, přesto je Amouranth stále nejsledovanější streamerkou světa
Kaitlyn Michelle Siragusa, vystupující na internetu pod přezdívkou Amouranth, se stále sluní na...
Nejlepší česká hra dekády se vrací. Kingdom Come 2 vyjde ještě letos
Dlouhých šest let museli fanoušci ohromného českého hitu Kingdom Come: Deliverance čekat na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Populární stránka pro sdílení modifikací nevydržela nápor fanoušků Falloutu
Stránka Nexus Mods, která je hlavním uzlem pro sdílení modifikací počítačových her, zaznamenala...
Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu
Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Jak dobře znáte českou historickou hru Kingdom Come: Deliverance?
Čerstvě oznámené pokračování české hry na hrdiny Kingdom Come: Deliverance bude přímo navazovat na...
World of Warcraft: Dragonflight se rozloučí remixem Mists of Pandaria
Zatímco separátní battle royale režim Plunderstorm se pomalu blíží ke konci, tvůrci během května...
V nové hře podle Pána prstenů se nebude bojovat, ale stavět Hobitín
Chystaná hra Tales of the Shire nás zavede do světa Pána prstenů, tentokrát však nebudeme bojovat...
Udělali nám z postaviček ošklivce, stěžují si hráči mobilních Pokémonů
Nová aktualizace populární mobilní hry Pokémon GO je podle hráčů naprostá katastrofa. Ve hře se...
Nezávislá hra ukazuje, jak to vypadá, když se ze stormtrooperů stanou zombie
Nezávislý vývojář Stefano Cagnani ve své hře Deathtroopers zkombinoval dva popkulturní fenomény. Co...
Prodej bytu 1+1, OV v Jablonci n. Nisou, ul. Boženy Němcové
Boženy Němcové, Jablonec nad Nisou - Mšeno nad Nisou
2 315 000 Kč