Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Blizzard hodnotí World of WarCraft: Cataclysm. Je i kritický

Rozšíření Cataclysm populární západní on-line hry World of WarCraft je ve finále. Tvůrci si pochvalují upravené staré zóny, popel na hlavu si sypou za předělané talenty či velkou přístupnost legendárních předmětů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

cckk

19. 3. 2012 11:03
vetsi marnosti nez prosedet roky u jedne MMO sand NENI

a to plati pro jakoukoliv MMO hru ne jen wow. MMO je mor ztrata casu a socialniho zivota, kamaradu, bratru, sester, rodicu, deti atd.Rv

0 0
možnosti

jarous76

19. 3. 2012 11:21
Re: vetsi marnosti nez prosedet roky u jedne MMO sand NENI

Tak je nehraj ;-)

A nedivej se na televizi, necti si knizky ... v zasade - opovaz se delat jakoukoliv cinnost sam, pac je to mor, ztrata casu, atd.

2 0
možnosti

markewatch

18. 3. 2012 15:48
WoW

sem koupil prvni den po vydani ve statech. Paril sem to pul roku, udelal 50tku a konec. Podle me vynikajici hra ale co sem potom od lidi slysel ze ji Blizzard "zjednodusil" a uz to neni ono coz nemohu posoudit. Tesim se na nejake nove MMO od nich.

0 0
možnosti

trilobiteček

18. 3. 2012 11:44
Ani

jsem nečetl článek a rovnou prosazuji výrok: Větší promarnění života ani neexistuje. Jeden exemplář takového člověka jsem měl tu čest mít jako spolubydlícího. Nejvíc komické rozhodně bylo to, když chtěl onen chudák jít na záchod. PC ho držel tak dlouho, až se najednou odlepil a rychle utíkal směrem k WC. Horší bylo to, že pak člověk na tom WC nacházel různé překvápka, ptže samozřejmě "pařan wowka" ani nespláchnul. Rv

1 0
možnosti

tervic

18. 3. 2012 12:01
Re: Ani

Ale existuje, treba pracovat jako pojistovaci agent nebo financni poradce irl:)

0 0
možnosti

psk

18. 3. 2012 11:43
easy mode

WoWko jsem hrál od nějaké verze 1.4 s krátkými pauzami až po Cata. Přestal jsem po první vlně nerfů která mi naprosto sebrala chuť jakkoliv pokračovat. Prošel jsem si tedy jen ty tři raidové instance které byli k dispozici o začátku cata. Co mě především vzalo chuť na pokračování byl režim který se nastolil ve wotlk a o kterém jsem doufal že nebude v cata pokračovat a sice to, že všechny věci jsou přístupné pro všechny. WoWko je ať se to někomu líbí nebo ne především o přátelích a pak o flexu. Jde tedy o to pobavit se s kamarády v guildě a o to mít jiné věci než ostatní. Na začátku cata vypadalo vše krásně, skoro jsem si připadal jako v dobách vanily kdy na raid člověk nastupoval v modrých věcech. Pak ale přišla ta epix smršť. V raidových instancích začali padat věci s item lvlem i lookem stejným jako tier setovky a k tomu všemu boe. K tomu boe valor botky co si casual hráč mohl koupit za pár šušňů. Výsledek? ta správná minimální barva se stala opět fialová.

1 0
možnosti

psk

18. 3. 2012 11:52
Re: easy mode

Hráče který se snaží a raiduje rozeznat oproti casualovi s koupeným equipem na první pohled nejde. Po přidání raid finderu a zandalar instancí to šlo úplně do kopru. Aby v pětkách padali lepší věci než v raidových instancích, to už je výsměch. Přidáním raid finderu pak odpadla sociální část wowka, protože na raidování není potřeba guilda, jen joinnout public raid a s neznámými lidmi si vylootovat epiky které jsou vpodstatě stejné jako z regulérního raidu - jen tedy mají hanlivé označení raid finder místo heroic. Co bych si přál, nebo spíš co by mě tehdy neodehnalo od wowka by bylo aby získání epiků nebylo tak snadné. Aby casual hráči chodili v zeleno - modrém. Aby se jednotlivé druhy brnění od sebe lišili trochu víc než jedním řádkěm který říká kde ho dotyčný získal - minimálně lookem. Stejně tak stejný look pvp a pve itemů považuju za dost nešťastný. No což, wowko takové jako za vanily a tbc nikdy nebude a tak jsou tyhle přání jen utopie. Jen m mrzí, že blizzard raději oblbuje nováčky

1 0
možnosti

Zedford

17. 3. 2012 17:36
Cata

Podle mne se datadisk Cataclysm povedl, baví mne rozhodně víc, než WotK. Jen nesouhlasím s tím,že je příliš snadné sbírat legendární (fialové?) předměty - máme gildu kamarádů, všici se známe, ale je nás málo, takže Cata dungy a raidy nechodíme a proto mám jen dva předměty (meč z archea a botky za repku s Wildhammery). Jinak já bych archeologii klidně nechal cestovací, jen bych zamzil opakování rare itemů, které už člověk má...

0 0
možnosti

slanecek

17. 3. 2012 18:16
Re: Cata

Legendární itemy jsou oranžové.

0 0
možnosti

kvak.nořič VII

17. 3. 2012 16:29
vydávat rychleji nový obsah

takze vydavani jednoho zmetku mesicne?

0 0
možnosti

Crowax

17. 3. 2012 14:47
Nemuzu si pomoct, ale vystihuje to tohle:

Přísloví Indiánů z kmene Dakotů:

"Když zjistíš, že jedeš na mrtvém koni, sesedni!"

Nicméně v profesionálním životě často prosazujeme jiné strategie, podle kterých se v takovéto situaci pokoušíme jednat:

a více na http://www.people.cz/fun/cs/articles-detail/aid-10686

Protože na idnes berou nový řadek jako odstavec, nedá se to sem vložit.

0 0
možnosti

kosobecny

17. 3. 2012 16:47
Re: Nemuzu si pomoct, ale vystihuje to tohle:

Divný, že by na mrtvým koni jezdilo tolik lidí :)

0 0
možnosti

Causabone

17. 3. 2012 11:42
..

já myslím že jdou cestou zjednodušování obsahu a zabíjení starého obsahu. Je k ničemu když překopají levelovací zóny a zároveň zjednodušší cestu kterou jimi musíte projít.

Podle mě měli dávno vymyslet způsob jak generovat obtížnost instancí podle levelu přítomných postav. Na jakkémkoliv levelu by měl hráč k dispozici desítky a desítky instancí, které by ho tak nikdy nemohli nudit. Zatímco v tuto chvíli je schopen hráč levelově odpovídající instance projít během pár hodin.

Nestalo by se tak, že hráči vždy hrajou pouze nový datadisk a vše staré je mrtvé.

2 0
možnosti

Alaman

17. 3. 2012 16:26
Re: ..

Každý kdo promluví o jednoduchosti WoW by měl zveřejnit ilvl a stav progressu :-P

1 0
možnosti

harmyvasik

17. 3. 2012 11:33
dobry

Podle mne je wow od kazdeho data disku lepsi. Stejne tak u cataclysmu.lepsi grafika levelovani gild zajimave dungeony ruzne vylepseni atd. z wowka udelaly lepsi hru.Jen skoda tech talentu.Jinak super :-)

1 0
možnosti

miisicka

17. 3. 2012 11:27
Od zmeny systemu honor point-u pred vydanim TBC..

...slo pomalu vsechno do kytek. Otazkou je, zda bylo pricinou nasmerovani WoW-ka na honbu za itemy nebo fakt, ze se hra pomalu okoukala. V pre-TBC ere byly raidy odmenou, kazdy blue item se oslavoval a spoustu normalnich q-stu si clovek nemohl solnout. Neexistovaly anonymni battleground-y, kde se pokazde sejde nova skupina neznamych lidi z ruznych serveru. Naopak. V battlegroundech jste potkavali ty stejne lidi, jako v PvE. Hra mela podstatne vetsi socialni rozmer a prave to byl ten prvek, ktery prebijel ostatni nevyhody (obtiznost, nevybalancovani class atd.). Dnes uz WoW-ku zbyva jen zlomek tehle puvodni socialni dimenze a kvuli tomu se za par let pomalu stane jen jednou z mnoha MMORPG. Po bitve je kazdy general, ale osobne si myslim, ze nez preplacavat hru spousty dalsich feature, mel se Blizzard zamerit prave na vytvareni a upevnovani socialnich vazem mezi hraci.

1 0
možnosti

kritik1

17. 3. 2012 13:13
Re: Od zmeny systemu honor point-u pred vydanim TBC..

podle mě zásadní změna hry přišla někdy ke konci TBC kdy zrušili přístupy úplně všude, takže každej kdo udělal max level mohl jít okažitě kamkoliv, podle mě obrovská chyba která ovlivnila vše a ty věci co se děli potom byly jen pokračování nastoleného trendu, zrovna v TBC ty přístupy byli ze začátki téměř dokonale propracovaný, museli jste udělal chain abyste mohli do Karazhanu, potřebovali jste item z Gruula a z Nightbaneho (boss z Karazahanu) abyte měli přístup do SSC, museli dokončit několik 5manů HC který byli OPRAVDU HC a potom zabít Maghteridona abyste měli přístup do TK, potom quest linie kde jste museli zabít Vashj a Kaela abyste mohli do Hyjalu a Black Templu, všechno mělo svůj smysl, krásně to na sebe navazovalo a kdo v té době raidoval MH a BT si to opravdu zasloužil ale někdy nakonci TBC bum, všechno bylo zrušený, všechno free for all a Sunwel byl první raid kde už žádný přístupy a tak to zůstalo do dneška, nikdy od tý doby už nebyl Wow tak motivační progresivní jako tehdá.

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Odešla z Twitche, přesto je Amouranth stále nejsledovanější streamerkou světa

novinky 20. 4. 2024 51

Kaitlyn Michelle Siragusa, vystupující na internetu pod přezdívkou Amouranth, se stále sluní na...

Nejlepší česká hra dekády se vrací. Kingdom Come 2 vyjde ještě letos

novinky 18. 4. 2024,  aktualizováno 19. 4. 2024 130

Dlouhých šest let museli fanoušci ohromného českého hitu Kingdom Come: Deliverance čekat na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Populární stránka pro sdílení modifikací nevydržela nápor fanoušků Falloutu

novinky 22. 4. 2024 6

Stránka Nexus Mods, která je hlavním uzlem pro sdílení modifikací počítačových her, zaznamenala...

Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu

novinky 18. 4. 2024 9

Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Jak dobře znáte českou historickou hru Kingdom Come: Deliverance?

magazín 21. 4. 2024 16

Čerstvě oznámené pokračování české hry na hrdiny Kingdom Come: Deliverance bude přímo navazovat na...

World of Warcraft: Dragonflight se rozloučí remixem Mists of Pandaria

novinky 23. 4. 2024 1

Zatímco separátní battle royale režim Plunderstorm se pomalu blíží ke konci, tvůrci během května...

V nové hře podle Pána prstenů se nebude bojovat, ale stavět Hobitín

novinky 23. 4. 2024 5

Chystaná hra Tales of the Shire nás zavede do světa Pána prstenů, tentokrát však nebudeme bojovat...

Udělali nám z postaviček ošklivce, stěžují si hráči mobilních Pokémonů

magazín 23. 4. 2024 10

Nová aktualizace populární mobilní hry Pokémon GO je podle hráčů naprostá katastrofa. Ve hře se...

Nezávislá hra ukazuje, jak to vypadá, když se ze stormtrooperů stanou zombie

novinky 22. 4. 2024 2

Nezávislý vývojář Stefano Cagnani ve své hře Deathtroopers zkombinoval dva popkulturní fenomény. Co...