Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Polemika hráče: Mass Effect 3 je nejlepší hra, jejíhož dohrání lituji

Třetí díl série Mass Effect byl očekáván napjatě a s nadšením. Ne všechno ale dopadlo podle představ hráčů. A právě jednomu z nich dáváme nyní slovo. Herním novinářům už prošlo rukama tolik her, že ne vždy musí některé aspekty vnímat stejně citlivě jako hráči.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Carmel Tel

Ty si pripad

Omlouva ta len nizky vek- lolko;-D;-D. Take half life je proti tomu saga.. To robili sfetovany samani tem moss esett ;-D

0/0
20.3.2012 23:04

Lolinator

Koniec bol perfektny, omg??!!

To co za nezmysli pise ten krepo??? To nieje ziadna iluzia na konci, on ma len formu toho detska , pretoze ju prebral zo Sheperdovej mysle (nocne mory). To snad kazdy blbec uz pochopil, neee?? To nieje ziaden duch.

A na to este, ludia kritizuju Bioware ze pouziva vsade trapne klise, a teraz ked spravia unikatny zaver, tak vsetci nariekaju ze tu neni "A zili spolu stastne az kym neumreli....", to co zas ma byt? Ja osobne som zo zaveru nadseny, a som zvedavy ako bude universum Mass Effect pokracovat dalej (pravdepodobne Syntethis ending, kedze ten je najtazsie dosiahnut)

+2/0
20.3.2012 14:51

doktor_bota

Re: Koniec bol perfektny, omg??!!

Jsi cca desátý člověk, kterého vidím na ME3 pět chválu. Nespokojenců je přes 100.000, Amazon (jeden z největších prodejců her) už začal vracet peníze. Omlouvá tě jen nízký věk.

+2/0
20.3.2012 14:58

Světlonoš_v04

Re: Koniec bol perfektny, omg??!!

mně se prostě nechce věřit, že je to takové fiasko. ME3 je snad jediná hra letošního roku, co jsem měl v plánu si zahrát (na víc už nemám čas). Většinu té kritiky tady beru s rezervou. Taky jsem začínal hrát na BG a BG2 a DaD pravidlech. Ale jsem asi jeden z mála, kterému zjednodušení systému v SWKOTOR spíš vyhovovalo, protože DaD pravila jsou nudna. Člověk stráví příliš mnoho času hraním se se statistikama postav a málo času akcí. Na ME se mi líbily i ty akce, tj. takový mix 3d shooteru a RPG.Pokud bude mít ME3 alespoň nějaký příběh a trochu akce, tak to snad nemůže být tak hrozné, nebo jo?

0/0
20.3.2012 16:10

jarous76

Re: Koniec bol perfektny, omg??!!

No ... ja treba mam naopak rad to piplani se s postavou a akci az v druhe rade ;-)

Dale mi tam vadi ten pohled pres rameno a pouzivani jedne klavesy na vsechno (kryt, beh, skok, uskok) ... Shep zasadne dela neco jinyho nez chci). Chtel jsem si to koupit, ale nebyl is jisty, ze mi to bude fungovat .. tak jsem zkusil demo. Uz si to koupit nechci.

A pokud si prectes, ze BW celou serii a kampan kolem ni postavi na tom, jak tva rozhodnuti ovlivni hru a jeji konec ... a porovnas to se zaverem, ze vlastne je uplne jedno co jsi cele 3 dily delal a dostanes pouze na vyber, jestli chces videt video v zelene, zlute nebo cervene barve - tak chapu, ze jsou lidi naprosto dozrany.

0/0
20.3.2012 16:19

Světlonoš_v04

Re: Koniec bol perfektny, omg??!!

možná mám výhodu v tom, že jsem žádnou BW kampaň nesledoval, takže ani nevím co slibovali. Nějaká rohodnutí postav mi byla vždycky celkem ukradená. Mně stačí jen jeden konec, protože nemám čas ani chuť projíždět tu hru 3x dokola s různýma postavama. Ale chápu že to každý má jinak. ME nikdy nebyla svobodná hra ve smyslu Oblivionu apod., spíš hra zcela lineární, s omezenou mapou a přímočarým příběhem. Já jsem ME bral spíš jako dobré sci-fi, co pobaví příběhem a jeho postupným odkrýváním, a ty střílecí akce se mi taky líbily.

0/0
20.3.2012 16:28

jarous76

Re: Koniec bol perfektny, omg??!!

No ... a prave treba ten pribeh dostal totalne na frak, kdy je hra ukoncena snuskou nelogicnosti a do oci bijicich rozporu a nesmyslu.

Bud je to cele genialni plan BW a bude pokracovani (coz, nutno podotknout, neni nerealne) nebo je to pruser jak mraky.

Mno on taky typek co jim psal scenar pro ME1+2 a vetsinu 3 odesel a vzala to nejaka nejapna zenska, ktera kdyz ji fans zacali vytykat, ze placa nesmysly odpovedela "zavidite, protoze nemate vaginu" (a jinak je ta zenska neco mezi hrochem a skrini) - zaver si udelej sam :-/

+2/0
20.3.2012 16:38

Světlonoš_v04

Re: Koniec bol perfektny, omg??!!

no jo, ty recenze na Amazon jsou fakt brutální

http://www.amazon.com/Mass-Effect-3-Xbox-360/product-reviews/B004FYEZMQ/ref=cm_cr_pr_btm_link_2?ie=UTF8&showViewpoints=0&pageNumber=2

0/0
20.3.2012 17:33

Světlonoš_v04

Re: Koniec bol perfektny, omg??!!

This series was the equivalent of being in a long term relationship that you felt was going just great and couldn't be better. You're about to get married and at the altar your significant other comes up to you and says, "I don't like you, in fact I've never liked you!" and walks away. It's very hard to look back on that journey with anything but resentment at being lied to, misled and promised things that were never fulfilled. I could handle a horrible ending, or a metaphysical ending or even an ending that delved into being completely existential...if it made any sense in the context of the story, and the one we got does not. This ending completely throws away the themes, choices and basic gameplay of everything that came before it and replaces it with some dumb AI godchild thing that gives you your A, B and C choices that all turn out to be the same WTF. ;-D

+1/0
20.3.2012 17:37

Paeris Kiran

Re: Koniec bol perfektny, omg??!!

tak už na to je i video na pád třetí říše... na to že to je tejden po vydání konce je to fakt katastrofa.

0/0
20.3.2012 22:05

net.Xtreme se nevzdává

Re: Koniec bol perfektny, omg??!!

http://www.youtube.com/watch?v=_qYm738hq1o

To je boží:)

K tomuhle článku se přikláním: http://www.gamefront.com/mass-effect-3-ending-hatred-5-reasons-the-fans-are-right/

Na jednu stranu musím říci, že jsem se nikdy tak nepobavil u parodií na zpackaný závěr jedné hry, na druhou stranu se divím, že nemají beta testery nebo něco takového, 98% trilogie perfektních, respektive jen s drobnými výhradami, holt nemůže člověk zachránit všechny a pak pomalu nejhorší závěr EVER končící žádostí o zakoupení DLC...

A ta kruhová logika u čtvrtého důvodu...aby organici nebyli zmasakrováni každých 50 klet stroji, budou každých 50 klet zmasakrováni stroji, wtf? A co mi nejvíc vadí je, že celý ten konec je přesně v protikladu ke všemu co bylo sliibováno, nemělo to být A, B, C jako Deus Ex, nemělo to nechat víc otázek než odpovědí jako Ztraceni, přitom je to mix obojího s Battlestar Galactikou...

0/0
20.3.2012 22:35

net.Xtreme se nevzdává

Re: Koniec bol perfektny, omg??!!

http://www.youtube.com/watch?v=b33tJx8iy0A

On není jen jeden Hitler Shepard;-D

0/0
20.3.2012 22:43

JerryE

Re: Koniec bol perfektny, omg??!!

Gratuluji... Užívej si konec, buď rád a 98 procent ostatních si nech vyprosit LOGICKÝ konec (Opravdu mi stačí, když mi někdo vysvětlí let Normandy s posádkou na palubě). Takovým trolům jako si ty, pokud tedy nepracuješ pro EA ( v tom případě se omlouvám, svou práci vykonáváš dobře) stačí když někdo z Biowaru kvákne stéblo poslčední záchrany že je to umělecký konec a nikdo ho nepochopil a sou šťastní. Jinak ony ty sta tisíce naštvaných hráčů hovoří za vše... ale ty si ten génius co to jako jeden z mála pochopil. Vůbec nechápu proč chceš aby ME universum pokračovalo, když vše co ho tvoří ten konec popřel. mě to teda přišlo, že konec tvořil úplně jiný tým než celou dvojku a i ME3. Pravděpodobně studio který kooperovalo na jedniččce (dle způsobu bezzábníkové střelby) ale dvojku a ani příběh trojky neznalo. Zpracování trapný, nelogický, plný chyb, s nejhoršíma texturama v celý hře.

Jinak nejtěžší je dosáhnout toho že Shepard přežije... Destroy volba (přes 5000 efectiv assets)

0/0
20.3.2012 17:03

jarous76

Re: Koniec bol perfektny, omg??!!

Jukni se o par prispevku nahoru ... scenar ke konci ME3 psal nekdo jinej :-P

0/0
20.3.2012 17:39

Stíhací bombardér Karel 6

Re: Koniec bol perfektny, omg??!!

Normandy s posádkou? Předpokládám, že z toho důvodu, že výsadkový modul byl zničen a jiný určitě nesehnali, jak jsem tady někde četl.

Já mám pravděpodobně nějakou jinou verzi hry, když tady ten nesmysl stále dokola čtu. V mojí verzi totiž Normandy žádný výsadkový modul nepotřebuje, jak je zcela zřejmé již z první kapitoly. Pokud má ovšem někdo ve své verzi hry v první kapitole nějaký výsadkový modul místo samotné Normandy, která Shepa naloží, tak se mu omlouvám a nebudu ho obviňovat z opožděnosti.

0/0
21.3.2012 7:50

oldboy

Re: Koniec bol perfektny, omg??!!

Epic facepalm.

0/0
20.3.2012 20:08

Paeris Kiran

Re: Koniec bol perfektny, omg??!!

nejtěžší je dosáhnout "Destroy" ending které je tak dokonale selektivní že prakticky zabíjí jenom reapery.

Destroy jsou 3... První zdá se kompletně spálí celou planetu... a doufejme že v ostaních systémech si vede trochu lépe... Druhé zdá se zabíjí všechny syntetické životní formy, včetně těch co mají téměř jakékoli implantáty nebo třeba gethy v quariánských oblecích (tenhle konec upálí pěšáky na zemi ikdyž jí uplně nezničí- většina vojáků nějaké implantáty má)

Třetí destroy je tak dokonale selektivní že nezabije ani Sheparda na presidium ring, a osobně tipuju že nezničí ani gethy protože mají fundamentálně jinou konstrukci než reapeři. Reaper je zcela vázaný na svůj hardware, Geth program se je schopen uložit do přenosné kalkulačky (quariánského obleku) a ten zůstal v celku (viz Tali vystupující v závěrečném videu z Normandy... a ona v něm getha měla- stimulovali jim tak imunitní systém po návratu na Rannoch)

0/0
20.3.2012 21:50

net.Xtreme se nevzdává

Re: Koniec bol perfektny, omg??!!

Já myslím, že tam vidíš něco ,co tam není:-)

Jaksi bylo by super, kdyby byl Shepard indoktrinovaný, všichni mu lhali, Destroy byl oejdiné správné řešení a gethy nezabíjelo, ale z toho co já vím, tak jsou zničeni Reapeři a a) Země b) budovy na Zemi c) jen Reapeři (a Shepard přežije...na to, co se stane s gethy odpovězeno není a že vystoupí někdo z Normandy neberu, dokud mi nevysvětlí, jak se na Normandy vůbec dostali a kam s ní zmizeli a proč...proč nechali Sheparda mimo a vůbec...

Prostě odpovědi chybí, můžeme si leccos domýšlet, ale přijde mi to neuspokojivé.

0/0
20.3.2012 22:24

Jožin z planin

Dreamfall...

Trochu mi zdejší debata připomíná debaty o závěru Dreamfall: The Longest Journey.

Tam hlavní postava umírá a nebo možná ne a bude žít v jiném světě. Zabije (?) ji někdo, kdo je možná její matka a možná také ne. Druhá hlavní postava také pravděpodobně umírá, i když z předchozího dílu je zřejmé, že by se měla dožít důchodu. Přístroj, proti kterému se bojuje se dostává na trh. Poslední iluminátská postava světa (světů) je pravděpodobně také zabita, ale není to explicitně ukázáno. V náznacích se lze domnívat i kdo je vrah, ale naprosto chybí motiv. Co se stane se světy, je jedna velká záhada. Nevyřešená zůstává i otázka kdo je vůbec hlavní postava a jaký byl její účel v příběhu. Akorát se povede vysvobodit duši týrané holčičky, která do toho všeho hrdinku zatáhla, což se v kontextu všeho dění zdá jako dost slabá útěcha. Prý má být další díl, ale už je to let...

ME3 konec má. Těžko bude vyhovovat všem, ale nutí k zamyšlení, což nikdy není od věci.

0/0
20.3.2012 14:06

doktor_bota

Re: Dreamfall...

Dreamfall je opět špatný příklad. V případě ME3 tvůrci slíbili celou řadu věcí, které nejen že nesplnili, ale udělali úplně opačně, takže jediné, nad čím přemýšlím, je moje blbost, když jsem si předobjednal CE.

0/0
20.3.2012 14:09

Jožin z planin

Re: Dreamfall...

Spíš jsem měl na mysli to, že se tu pár lidí rozčilovalo nad tím, že v ME3 dělají spoustu rozhodnutí a konec je pořád stejný. Dreamfall je na tom v tomto ohledu ještě hůř, protože po dohrání má člověk pocit "proč jsem to vůbec hrál, když se nic nestalo?" (stalo se jen pár převážně negativních věcí jako následek něčeho, co hlavní postavy udělaly jen tak mimochodem). ME konec má a vysloveně špatný (ve smyslu špatný pro galaxii) není ani jeden, je to prostě něco za něco. Není dotažený, není úplně konzistentní, tedy není dobrý z pohledu hráče, ale zas taková hrůza to není.

Je fakt, že Funcom na rozdíl od Bioware nic nesliboval, ale člověk znalý (nejen) české politiky by měl vědět, že na sliby se nesmí koukat a má se hledět jen na výsledek ;-)

0/0
20.3.2012 14:40

doktor_bota

Re: Dreamfall...

Já mám v ME odehráno přes 1000 hodin, aktivně jsem komunikoval s vývojáři BW během přípravy patche na ME2, byl jsem osloven i jako betatester na B3, proto si myslím, že vím, o čem píšu, když píšu, že srovnáváš nesrovnatelné. ME3 samostatně je nadprůměrná hra, byť je dost zabugovaná. Konec je (opět samostatně) nic moc, ale dal by se přejít, nebýt toho, že je ME3 součásti ságy. V tomto kontextu je ME3 průměrný kousek a konec je naprosto odfláknutý, protože je poslepovaný bez jakékoliv logiky z kousků mnohem většího celku, i tak ale (nebo právě proto) bez návaznosti na předchozí děj.

Co se týče víry ve sliby - máš pravdu, proto u mě BW skončilo.

0/0
20.3.2012 15:05

Giga Pudding

Re: Dreamfall...

V dreamfallu hlavní postava neumírá, ale je v komatu a druhá hlavní postava s největší pravděpodobností neumírá, protože jeto jasný z prvního dílu :). A dreamfall měl otevřený konec, tak to se asi očekává, že něco se člověk nedozví, protože bylo v plánu aby to pokračovalo.

0/0
20.3.2012 14:12

net.Xtreme proti diskriminaci

Re: Dreamfall...

Debat o závěrech "neukončených" her je, třeba Alan Wake je takový dost nejasný, ale u téhle hry se to dá i pochopit...

U mass effectu se nedá říct, že by závěr chyběl, dokonce imho není ani špatný, jen je prostě úplně nekonzistentní s tím, co tomu předcházelo...

0/0
20.3.2012 14:17

net.Xtreme proti diskriminaci

Jsem našel na jednom fóru výstižný komentář

"I would pay for Happy Ending DLC. No joke."

 

Myslím, že to pěkně shrnuje, je škoda, že tam není možnost (byť třeba přes "správné" volby v průběhu všech tří her a tak) získat konec, který by měl smysl, Reapeři pryč, mass relay zůstanou, Shepard přežije, syntetikové ani organici nemusí být vyhlazeni...nejsom proti tomu, aby tam bylo "špatné" zakončení, ale v zásadě (bez potvrzení konspiračních teorií a pod.) neexistuje dobrý konec.

0/0
20.3.2012 11:51

doktor_bota

Re: Jsem našel na jednom fóru výstižný komentář

Není tam dobrý konec a je to záměr vývojářů. Patrně nechápou, proč lidé hrají hry.

 

Smutné je, že takový přístup někteří lidé hájí.

0/0
20.3.2012 12:19

Stíhací bombardér Karel 6

Re: Jsem našel na jednom fóru výstižný komentář

hry nehrají jen lidé, kteří chtějí pohádky. Když jsem dohrál Heavy Rain, tak jsem dopadl tak, že unesenýho kluka jsem nenašel, vrah v pohodě odešel, otec s detektivem se zastřelili a poslední přeživší postava skončila v blázinci. To byl mazec, ale ani na chvilku by mě nenapadlo říct, že to tvůrci zvorali, protože proto hry nehraji. Naopak, "dospělé" hry mají budoucnost, pro děcka je CoD.

0/0
20.3.2012 12:30

Paeris Kiran

Re: Jsem našel na jednom fóru výstižný komentář

Jenomže v mass effectu ste se v podstatě jenom zastřelil. To že vrah odešel, zastřelil se otec, přeživší postava skončila v blázinci se nikdo nikomu neobtěžuje sdělit.

0/0
20.3.2012 12:44

doktor_bota

Re: Jsem našel na jednom fóru výstižný komentář

Heavy Rain je naprosto jiný typ hry. Převedeno do filmové tvorby, je ME dost podobný pánu prstenů, kde by v provedení BW na konci (s jinak identickým dějem) dostal Frodo na výběr:

1) zhebnout při zničení Sarumana,

2) nahradit Sarumana ovládnutím jeho moci (a zmizet ze světa),

3) nebo obě strany přetvořit do jedné kompromisní. A zmizet.

Tvými slovy je ME prostě pohádka (pro dospělé), bohužel ale se špatným koncem.

+1/0
20.3.2012 13:03

net.Xtreme proti diskriminaci

Re: Jsem našel na jednom fóru výstižný komentář

Frodo ty první dvě volby dostal, nebýt Samvěda a Gluma, tak nepřežije...Shepard se celé tři díly táhne s parťáky, tak mu mohli s koncem a happyendem trochu pomoci a ten prst klidně obětovat mohl též.

0/0
20.3.2012 13:15

doktor_bota

Re: Jsem našel na jednom fóru výstižný komentář

Nesouhlasím. Sam a neúmyslně i Glum mu pomohli v situaci, kdy by se jinak dobrovolně stal otrokem Sarumana, jak byl rozhodnut. Žádné volby už neřešil, prostě CHTĚL zůstat pánem Jednoho prstenu, stejně před ním Isildur.

0/0
20.3.2012 13:20

net.Xtreme proti diskriminaci

Re: Jsem našel na jednom fóru výstižný komentář

Jenom věcná, Saurona, ne Sarumana...

Jinak k ME, umím si představit, že Shepard byl indoktrinovaný, rozhodl se s Reapery spojit nebo tak něco a parťáci mu pomůžou a "vyléčí ho", rozhodně by to bylo víc "happyendové" a vysvětlující než je to teď...a dalo by se při volbě, kterou vlastně hráč nedělá do ní krásně promítnout jeho dosavadní skutky...

0/0
20.3.2012 14:13

doktor_bota

Re: Jsem našel na jednom fóru výstižný komentář

Sorry za prznění jména, jinak souhlas.

0/0
20.3.2012 14:20

Tomas (Tok)

Re: Jsem našel na jednom fóru výstižný komentář

Však v ME2 byl konec výborný.. když to člověk lajdačil tak mu umřelo pár lidí.. když to úmyslně sral umřel mu i Shepard a bylo to dokonce smutnější než když vidíš na konci ME3 umírat lidi na Zemi protože si zvolil destroy a lajdačil tu hru.. protože člověk už je znechucen koncem.

Takhle vypadal konec ME2: http://i.minus.com/iufmO7DijQNAf.jpg

Konec ME3 by byl jednodušší, bylo by tam tři větve podle EMS a ty by se rozdělily na tři větve podle barev -_-

A tenhle konec ME3 si představil jeden fanoušek: http://i.minus.com/ibbjvr8PuIzXfL.jpg

0/0
20.3.2012 13:19

Paeris Kiran

Re: Jsem našel na jednom fóru výstižný komentář

Dalo by se to ještě vylepšit... chybí tam možnost že Han Gerela donutíte přestat střílet (je nutné aby byl Zal Koris a Raan viděla ty záznamy z dob kdy utíkali z Rannochu) Pak máte jak quariány tak gethy, dokonce Gethy upgradované na individuální iteligenci. Ti hacknout v podstatě nejdou.

0/0
20.3.2012 13:44

net.Xtreme proti diskriminaci

Re: Jsem našel na jednom fóru výstižný komentář

Že tam není dobrý konec (byť by byl podmíněn vyhráním hry na nejvyšší obtížnost nebo tak něco) je jedna věc (pro mě docela podstatná), jenže tam není v podstatě ani smysluplný špatný konec...všechny ty řeči o cyklu jednou za 50 000 let nebo kolik je civilizace v galaxii vyhlazena...však se stane prakticky to samé a kdo zaručí, že se Reapeři nevyvinou? V podstatě vše, co hráč udělal se nepočítá a galaxie je v háji...k čertu s galaxií, ale aspoň Shepard a spol. se mohli dostat na nějakou jakž takž obydlenou planetu nebo soustavu a tam strávit zbytky svých životů...

Až se dostanu nakonec a budu vybírat zda zničit organiky nebo syntetiky nebo spáchat sebevraždu, tak hru asi uložím a vypnu, protože ani jedna volba mě neuspokojuje a následky už vůbec ne.

0/0
20.3.2012 12:44

Paeris Kiran

Re: Jsem našel na jednom fóru výstižný komentář

Jenomže vynevolíte jestli zničíte organiky nebo syntetiky. Minimálně v tomhle konci Catalyst kecá protože to Shepard může přežít (pokud jsou teda ty trosky v kterých se probere vůbec na zbytku Citadely. (obecně bych řekl že jo protože v Londýně ležel na otevřeném prostranství)

Pokud se Shepard spojí s reapery zase člověk neví co s nimi udělá. a kdy nebo jestli se vrátí.

A synthesis je hovadina.

Ta hra v podstatě žádný konec nemá.

0/0
20.3.2012 12:47

doktor_bota

Re: Jsem našel na jednom fóru výstižný komentář

Konec červeného konce je určitě na Zemi, ve vesmíru by se jaksi neměl čeho nadechnout. Jak se tam dostal je mi samozřejmě záhadou. A je to Shepard podle názvu videa.

Spojení s Reapery je pochybné ještě z jednoho důvodu - je velmi pravděpodobné, že po takovém spojení by viděl věci jinak sám Shepard. A že by se jeho pohled dost lišil od pohledu organiků.

Jinak souhlas.

0/0
20.3.2012 13:06

Paeris Kiran

Re: Jsem našel na jednom fóru výstižný komentář

No tak při pozorném sledování výbuchu citadely je vidět že presidium kruh v podstatě jako takový nevybuchl. Pravda oheň z výbuchů se přes něj přehnal.

Samo o sobě by mělo přetížit všechny kinetické bariéry které tam mají držet atmosféru... ale snat mohla kolem Shaparda jedna vydržet. A Hackett ho snad najde rychle.

Na druhou stranu jesli se probouzí v Londýně tak by mě zajímalo kdo otevřel Citadelu a co vlastně Crucible udělal.

0/0
20.3.2012 13:47

doktor_bota

Re: Jsem našel na jednom fóru výstižný komentář

Základní kruh sice mohl přežít, ale energie na udržování čehokoliv (bariér, gravitace) těžko zbyla. pokud by vůbec fungovalo něco, co by po tak enormním zášlehu radiace zůstalo v epicentru funkční. K tvým dotazům mám jednoduchou odpověď - jde o nesmyslnou spatlaninu několika fragmentů děje, který se z mně neznámých důvodů Hudson před uzavřením pokrátit, a to včerně vysvětlovací části. Pro mě je BW uzavřená kapitola, chvíli jsem sice věřil, že jsou to frajeři a parchantům z EA oddolají, ale podlehli. Jako všechna studia, které skoupilo EA.

0/0
20.3.2012 13:57

Paeris Kiran

Re: Jsem našel na jednom fóru výstižný komentář

tak mimo EA už je tu v podstatě jen Blizzard... a tomu se zatím daří.

Ale Electronic Arts má fakt šílený track record.

0/0
20.3.2012 14:32

Paeris Kiran

Re: Jsem našel na jednom fóru výstižný komentář

Spíš jde o to kde jsou ty zdroje energie co to napájí... jsou li uvnitř struktury tak mohli to presidium sice těžko ale uchránit. Přeci jen "červená vlna" je dost selektivní když nechala Sheparda a prakticky všechny s nějakými implantáty v celku. Citadela jen neunesla její vyslání.

Hlavně se utrhli wards. a většina výbuchu šla z těch.

0/0
20.3.2012 14:34

doktor_bota

Re: Jsem našel na jednom fóru výstižný komentář

Vycházím z toho, že Citadela pracovala (alespoň v tomto směru) stejně, jako mass relays, a ty byly přenosem energie zničeny, resp. úplně vycucnuty a nenávratně poškozeny. Ale čert ví... když nepočítám penězomily z BW.

0/0
20.3.2012 14:55

pavelkoutny

Konec: problém je v prezentaci ne v obsahu

Podle mě je hlavní problém ME3 příliš okaté vykradení finální hry kvůli potom vydávaným placeným DLC, které až pak doplní příběhy ....

Hlavním problémem závěru není ani tak obsah, ten je dost dobrý, ale hlavně to, že závěrečné video ukazuje úplně blbosti ... tady je to hodně dobře popsané: http://www.ddworld.cz/herni-sekce/recenze-her/recenze-mass-effect-3-dokonaly-pribehovy-zaver-herni-trilogie-v-nedokonale-hre.html

+1/0
19.3.2012 23:43

net.Xtreme proti diskriminaci

Re: Konec: problém je v prezentaci ne v obsahu

No jestli ty blbosti nejsou tak trochu problém?:-)

A taky tam chybí nějaký super happyend:-)

0/0
20.3.2012 8:19

Paeris Kiran

Re: Konec: problém je v prezentaci ne v obsahu

Synthesis je blbost nonplus ultra celá. To i warhammer 40k má konzistentnější technologie.

Naprosto náhodné vycházení postav z Normandy je minimálně foux pas. Nemluvě o tom že nechápu jak je Joker který měl pomáhat Hackettovi bránit Crucible mohl vyzvednout ze země.

0/0
20.3.2012 10:18

Riker007

Re: Konec: problém je v prezentaci ne v obsahu

To je vůbec nejdivnější. najednou je celá posádka na Normandy a někam letí - což taky moc nedává smysl. Jestli je happy ending nebo ne, je mi jedno. Ale nějaké vysvětlení a smysluplnost - to jsem čekal.

+1/0
20.3.2012 13:58

Broecz

Mass Effect 3 má super konec, netuším na co nadáváte...

*SPOILER* Skutečný konec je ta volba ze 3 možností.

1) Červená - Zničíš Reapery, ale nír nebude trvat dlouho (pár tisíc let) a organici budou stejně vyhlazení.

2) Modrá - Bude ovládat Reapery. Tj. vše zůstane +- jako před tím, ale bude se muset cestovat bez Mass Relay. Existují FTL motory, ale prostě cestovat po galaxii bude trvat roky a ne minuty. Ze závěrečné animace to vypadá že zbavíš i ostatní syntetiky svobodné vůle (EDI, Gethy)

3) Zelená - podle mě nejlepší řešení. Syntéza, spojí DNA strojů a organiků. Nejvyšší fáze evoluce. Mělo by to zajistit trvalý mír, nový ráj.

Myslím že konec dopadl moc dobře a všechno ve hře k téhle volbě směřovalo. Spousta rozhovorů v průběhu ME her se na to odkazovala. Takže pro mě ideální ukončení série. Snad jenom kdyby dovysvětlili, jak se dostali tvoji kolegové na Normandii  a kam to sakra letěli, když došlo k výbuchu/vlně. :-)

0/0
19.3.2012 23:03

Wolfling

Re: Mass Effect 3 má super konec, netuším na co nadáváte...

Na co nadavam? Ze jsem vlastni rukou zastrelil Mordina a malem ho obrecel, aby krogani neznicili galaxii, ze jsem nechal rozstrilet quariany a udelal spoust dalsich veci... a kdybych se na ne vykaslal, tak to dopadne uplne stejne.

K cemu je dobre postavit cloveka pred tezke moralni volby, kdyz jejich dopad je nakonec naprosto nulovy?

0/0
19.3.2012 23:23

Stíhací bombardér Karel 6

Re: Mass Effect 3 má super konec, netuším na co nadáváte...

Jestli jsi někoho zabil či nikoliv na ten konec mít vliv logicky nemůže (když si uvědomíš o jaké volby jde). Ve druhém díle jsi snad měl úplně jiný konec, když jsi někoho zabil? Lidi mi v diskuzích připomínají ovce.

0/0
20.3.2012 7:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.